abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 februari 2025 @ 17:42:04 #251
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_216843349
De gelijkschakeling is begonnen. Woodward en Bernstein moeten hier doodziek van zijn, lijkt me.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_216843825
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 16:31 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ah, niets tussen 0 en 100.
[..]
En End Wokeness.
Nee niets het is tijd voor een eind van dat conflict. Al die palestijnen en terroristengroeperingen naar Iran, Qatar, Syrië en van Gaza een vakantiegebied maken.
  woensdag 26 februari 2025 @ 18:25:55 #253
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_216843881
quote:
Ben blij dat ik alle connecties met Amazon heb verbroken.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_216843920
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 18:25 schreef V. het volgende:

[..]
Ben blij dat ik alle connecties met Amazon heb verbroken.
Ik zal er iig nooit meer iets bestellen en dat er maar (veel) meer mogen volgen!
Tails tell tales
pi_216843975
quote:
2s.gif Op woensdag 26 februari 2025 16:54 schreef Gunner het volgende:
[ x ]

Volgens mij begrijpt Elon het niet helemaal.
Veel Nederlanders begrijpen het ook niet. Te ingewikkeld ofzo of behoefte aan een leider die bepaalt wat we wel en niet mogen of welke rechten we de ene keer wel en niet hebben.

Zie dit actuele fok topic NWS / Togadriehoek slaat alarm: Onze rechtsstaat steeds meer onder druk
En een fipo met 39 duimpjes
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 12:26 schreef inslagenreuring het volgende:
Oh ja nu draaien ze het om. Misschien eens kappen met het drijven van politiek in de rechtszaal.
pi_216844438
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 10:29 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Dat bereikt die zieltjes niet, want die volgen alleen Trump-ophemelende media en hIj Is ToCh zO lEkKeR aAn hEt sNiJdEn In dE oVeRhEiDsFiNaNcIeN.
Alles aan belastingen omhoog voor de gewone man en een zwart gat aan tax cuts voor de superrijken.

woensdag 26 februari 2025 @ 19:22:40 #257
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_216844553
twitter

Donnie is geen fan van de EU. Een teken dus om er trots op te zijn.
pi_216844759
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 19:22 schreef Momo het volgende:
[ x ]

Donnie is geen fan van de EU. Een teken dus om er trots op te zijn.
Natuurlijk niet. Als je wereldbeeld zero sum is en je enige tactiek de grote pestkop uithangen, dan ben je niet blij als je wordt geconfronteerd met een partij die niet zo onder de indruk van je is. Liever heb je allemaal kleine landen die meer te verliezen hebben dan jij tegenover je.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_216846914
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2025 18:33 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Veel Nederlanders begrijpen het ook niet. Te ingewikkeld ofzo of behoefte aan een leider die bepaalt wat we wel en niet mogen of welke rechten we de ene keer wel en niet hebben.

Zie dit actuele fok topic NWS / Togadriehoek slaat alarm: Onze rechtsstaat steeds meer onder druk
En een fipo met 39 duimpjes
[..]

De triestigheid :'(
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 26 februari 2025 @ 21:35:23 #260
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_216846973
Die fascisten proberen het niet eens meer te verbergen

https://bsky.app/profile/atrupar.com/post/3lj46gefopk2x
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 26 februari 2025 @ 21:45:44 #261
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_216847177
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 21:35 schreef V. het volgende:
Die fascisten proberen het niet eens meer te verbergen

https://bsky.app/profile/atrupar.com/post/3lj46gefopk2x
Niks te zien?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_216847354
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2025 21:45 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Niks te zien?
Problemen met de bron ervan:

Bij verder zoeken: iemand postte de audio van de uitspraak van Don Jr.

https://www.instagram.com/reels/audio/2322269341483483/

quote:
Don Jr: "I honestly can't imagine anyone in their right mind picking #Ukraine as an ally when #Russia is the other option ... honestly, if anything, the US should've been sending weapons to Russia."
Maar is nep dus:

Viral Video of Don Jr. Arguing America 'Should Have Been Sending Weapons to Russia' Is Fake

quote:
But while the clip was circulated widely online, there was good reason to be suspicious. The clip purported to show Trump's podcast, Triggered with Donald Trump Jr. playing on Spotify, yet that episode is not yet up on the app. Moreover, if you listen to the entirety of said episode on Rumble, Trump never says what he does in the clip online.

Drew Lynch, executive producer for Trump Jr.'s show, confirmed that the video was a fake, telling Mediaite that "This audio is absolutely, 100% fake."

[ Bericht 13% gewijzigd door Kijkertje op 26-02-2025 23:45:25 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 26 februari 2025 @ 22:01:55 #263
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_216847660
Are ya winning yet, son?
twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_216848815
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 22:01 schreef Perrin het volgende:
Are ya winning yet, son?
[ x ]
Bij Fox: "a bit of temporary pain"

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lj46uquw2k2y

pi_216848876
quote:
82s.gif Op woensdag 26 februari 2025 23:34 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Bij Fox: "a bit of temporary pain"

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lj46uquw2k2y

[ afbeelding ]
Haha, wij Nederlanders weten wel beter met 'eerst het zuur, dan het zoet' van onze politici. Dat zoet komt er niet :N
beter een knipoog dan een blauw oog
  donderdag 27 februari 2025 @ 00:06:20 #266
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216848954
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 18:22 schreef Nober het volgende:

[..]
Nee niets het is tijd voor een eind van dat conflict. Al die palestijnen en terroristengroeperingen naar Iran, Qatar, Syrië en van Gaza een vakantiegebied maken.
Ja joh, etnische zuivering, helemaal krankjorum.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  donderdag 27 februari 2025 @ 00:10:15 #267
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216848966
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 23:43 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Haha, wij Nederlanders weten wel beter met 'eerst het zuur, dan het zoet' van onze politici. Dat zoet komt er niet :N
Het kwartje van Trump.
pi_216848971
First measles death reported in Texas as Kennedy downplays the outbreak

At least 124 people have been infected in the fast-spreading outbreak. Health and Human Services secretary Robert F. Kennedy Jr. said, “we have measles outbreaks every year.”

donderdag 27 februari 2025 @ 00:54:55 #269
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216849077
Foto van de dag met een terugkerend patroon voor de oplettende kijker.

donderdag 27 februari 2025 @ 01:26:52 #270
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_216849132
quote:
Tja, als je maar vaak genoeg zegt wordt $120B op een persconferentie zomaar $350B om vervolgens in ruil $500B te rug te willen hebben en te praten over een paardenkoppoffer van $1000B aan handel.
Typische vastgeoed magnaat waar de prijs wordt bepaald op grond van locatie, locatie en voor locatie.

En dan weten het het congress daar gestemd heeft over 'maar' $175B waarvan slechts $106B rechstreeks bestemd was voor Oekraine. bron1, bron2
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  donderdag 27 februari 2025 @ 01:43:35 #271
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_216849141
quote:
bron: nos
Jeff Bezos wil de koers van de opiniepagina van The Washington Post wijzigen. Dat schrijft de Amazon-topman, die eigenaar is van de Amerikaanse krant, in een e-mail aan zijn medewerkers. Voortaan mogen op de opiniepagina alleen nog stukken verschijnen die "de pijlers persoonlijke vrijheden en de vrije markt ondersteunen of verdedigen".
Net als Trump de Persdeelnemers, gaat vriend Bezos de bezem door de WP halen zodat alleen nog (volgens hem) passende opinies een plek krijen.
Het begint allemaal toch wel heel erg op P2025 te lijken.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_216849170
Nou waar blijven ze :?

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lj4l2aklps2w

Pam Bondi riep 5 dagen geleden al dat de documenten op haar bureau lagen.

Bekijk deze YouTube-video
pi_216849192
Allemaal 'waste'!

pi_216849214
Oh nee hoor, heb er al weleens op geantwoord volgens mij. En nogmaals voor @Momo , ik heb 1,5 jaar in Californië gewoond en gewerkt en ben toen vanwege familie omstandigheden terug naar Nederland gegaan. Sinds Trump op winnen stond begon ik er echt serieus aan te denken ooit nog eens terug te keren, maar had inmiddels een huis weer heel ergens anders gekocht dus ik heb geen idee of het concreet zal worden. Maar de VS is voor mij wel echt de toekomst geworden ten opzichte van (West) Europa, en gezien de ontwikkelingen. Ik vrees echt voor Europa en dan met name West Europa, daar zou ik echt iedereen aanraden om van proberen weg te komen.
pi_216849215
Musk heeft weer eens gelogen:

Uitgebreid draadje: https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lj4h47ilbk23

Met oa:

[..]

pi_216849224
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2025 05:03 schreef Eagles89 het volgende:
Oh nee hoor, heb er al weleens op geantwoord volgens mij. En nogmaals voor @:momo , ik heb 1,5 jaar in Californië gewoond en gewerkt en ben toen vanwege familie omstandigheden terug naar Nederland gegaan. Sinds Trump op winnen stond begon ik er echt serieus aan te denken ooit nog eens terug te keren, maar had inmiddels een huis weer heel ergens anders gekocht dus ik heb geen idee of het concreet zal worden. Maar de VS is voor mij wel echt de toekomst geworden ten opzichte van (West) Europa, en gezien de ontwikkelingen. Ik vrees echt voor Europa en dan met name West Europa, daar zou ik echt iedereen aanraden om van proberen weg te komen.
En je denkt ook echt dat fascisme een land beter maakt?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_216849235
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2025 05:23 schreef Hallojo het volgende:

[..]
En je denkt ook echt dat fascisme een land beter maakt?
Als jij al het pracht en praal wat er momenteel in de VS gebeurt, fascisme noemt, de MAGA beweging, het Amerika First, fascisme noemt, tja, dan denk ik zeker dat fascisme een land beter maakt ja.
Er vindt momenteel een klassieke revolutie plaats, fantastische hervormingen en beleidswijzigingen, en ondertussen wordt de grootste oorlog sinds WO2 en passant ook nog even opgelost met een bonus kado’tje van een paar honderd miljard voor de VS door de beste dealmaker van de 21ste eeuw. En Europa moet lijdzaam knarsentandend toekijken langs de zijlijn.
En dat allemaal in gang gezet door een domme natcistische blonde oude demente dictator volgens de Europeanen en de Fokkers hier.
Want dat vind ik ook altijd zo geniaal grappig. Trump is de grootste debiel op aarde maar ondertussen bepaalt die wel het complete beleid en richting van de wereld en moeten alle grote Europese leiders één voor één op audientie komen bij die domme blonde demente narcist om zn reet te kussen. HOE DOM IS DE REST DAN vraag ik me al tijden af als je je compleet laat bespelen/domineren/regeren door een bijna 80 jarige demente domme idioot.
Europa staat volledig met lege handen en kijkt toe terwijl die domme gek alles en iedereen keihard loopt op te naaien/bespelen/controleren. HOE DOM BEN JE ZELF DAN WEL NIET.

[ Bericht 4% gewijzigd door Eagles89 op 27-02-2025 05:55:11 ]
  donderdag 27 februari 2025 @ 06:25:18 #278
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_216849260
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2025 05:36 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Als jij al het pracht en praal wat er momenteel in de VS gebeurt, fascisme noemt, de MAGA beweging, het Amerika First, fascisme noemt, tja, dan denk ik zeker dat fascisme een land beter maakt ja.
Er vindt momenteel een klassieke revolutie plaats, fantastische hervormingen en beleidswijzigingen, en ondertussen wordt de grootste oorlog sinds WO2 en passant ook nog even opgelost met een bonus kado’tje van een paar honderd miljard voor de VS door de beste dealmaker van de 21ste eeuw. En Europa moet lijdzaam knarsentandend toekijken langs de zijlijn.
En dat allemaal in gang gezet door een domme natcistische blonde oude demente dictator volgens de Europeanen en de Fokkers hier.
Want dat vind ik ook altijd zo geniaal grappig. Trump is de grootste debiel op aarde maar ondertussen bepaalt die wel het complete beleid en richting van de wereld en moeten alle grote Europese leiders één voor één op audientie komen bij die domme blonde demente narcist om zn reet te kussen. HOE DOM IS DE REST DAN vraag ik me al tijden af als je je compleet laat bespelen/domineren/regeren door een bijna 80 jarige demente domme idioot.
Europa staat volledig met lege handen en kijkt toe terwijl die domme gek alles en iedereen keihard loopt op te naaien/bespelen/controleren. HOE DOM BEN JE ZELF DAN WEL NIET.
Wat is er zo prachtig aan democratie overboord gooien?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_216849276
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2025 05:36 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Stel dat Trump er in slaagt vrede te stichten in Oekraïne die voor alle partijen gunstig genoeg is.

Hoezo is dat dan dom voor de rest van de wereld?

Dat Trump het beleid bepaalt: klopt. Net zoals Biden dat deed, Obama, Bush, Clinton, etc.

De Amerikaanse president is de machtigste persoon ter wereld.

Jij bejubelt die macht, ik wantrouw die. Dergelijke macht moet goed in de gaten worden gehouden.

Wat betreft de oorlog in Oekraïne: Trump zegt geen verkeerd woord over Rusland. Maar wèl over Oekraïne, die deze oorlog nooit had moeten beginnen, die Zelensky als Dictator heeft, die alle grondstoffen moet afstaan aan de VS, en Zelensky moet eerst nieuwe verkiezingen uitschrijven voordat er überhaupt een deal komt.

Tja, daar vind ik wat van.
En daar is Trump op terug gekomen want nu is er wel een deal met Zelensky, waarbij die harde woorden van tafel zijn.

Een deal die Zelensky vorig jaar met Biden zou sluiten maar Zelensky had wel door dat hij dat beter kon uitstellen tot Trump.
En dat lijkt nu een slimme zet te zijn geweest.
Weliswaar zonder veiligheidsgaranties maar de VS kan geen grondstoffen delven in oorlogsgebied.
Die zal dat toch moeten veilig stellen.
Dus zo krijgt Zelensky alsnog wat hij wil.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  donderdag 27 februari 2025 @ 07:27:29 #280
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_216849364
quote:
"Militairen die een actuele diagnose of voorgeschiedenis hebben van genderdysforie of symptomen vertonen die overeenkomen met genderdysforie, komen in aanmerking voor verwijdering uit militaire dienst", staat in het memo.

'Uit de wet wissen'
President Trump tekende hier vorige maand een decreet over. "Een man die zich als vrouw identificeert, is niet overeenkomstig de nederigheid en de onzelfzuchtigheid die van een militair worden gevraagd", aldus Trump.
bron
Wat een klootzak ben je dan.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  donderdag 27 februari 2025 @ 08:59:27 #281
66444 Lord_Vetinari
pi_216849711
Ik vind nog steeds dat Europa zijn tanden moet laten zien. Bij elke nieuwe bemoeienis, fascistenkritiek of importheffing flikkeren we er als Europa een groep Amerikanen uit. Ongeacht hun functie of doel hier. Toeristen, studenten, expats, militairen, diplomaten. Allemaal opbokken. Visum, werkvergunning, verblijfsvergunning intrekken en zonder respijt eruit. Al zit je midden in een bedrijfsovername of een afstudeerscriptie of wat dan ook. Eruit met het eerstvolgende vliegtuig naar New York. Heb je hier belastingvoordeel genoten? Krijg je nog een naheffing ook en mag je pas weg als die betaald is.
  donderdag 27 februari 2025 @ 09:15:34 #282
38496 Perrin
pi_216849758
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2025 08:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik vind nog steeds dat Europa zijn tanden moet laten zien. Bij elke nieuwe bemoeienis, fascistenkritiek of importheffing flikkeren we er als Europa een groep Amerikanen uit. Ongeacht hun functie of doel hier. Toeristen, studenten, expats, militairen, diplomaten. Allemaal opbokken. Visum, werkvergunning, verblijfsvergunning intrekken en zonder respijt eruit. Al zit je midden in een bedrijfsovername of een afstudeerscriptie of wat dan ook. Eruit met het eerstvolgende vliegtuig naar New York. Heb je hier belastingvoordeel genoten? Krijg je nog een naheffing ook en mag je pas weg als die betaald is.
Tijd om het visumbeleid ook flink aan te scherpen voor die fascisten. Inactie is medeplichtigheid.
pi_216849852
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 16:31 schreef Vis1980 het volgende:
En End Wokeness.
twitter

quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2025 00:06 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ja joh, etnische zuivering, helemaal krankjorum.
Verplaatsing.
pi_216849856
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2025 07:27 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Wel lekker stoer altijd, een minieme minderheid pakken die zichzelf maar amper kan verdedigen. Hele hordes zullen er nog voor juichen ook :r
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 27 februari 2025 @ 09:54:08 #285
38496 Perrin
pi_216849935
Het Trump-effect op Canadese politiek.
twitter
  donderdag 27 februari 2025 @ 10:06:22 #286
38496 Perrin
pi_216849994
Vance ook helemaal in het hoekje weggemoffeld.

twitter
  donderdag 27 februari 2025 @ 11:38:13 #287
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216850544
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2025 07:27 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Vaak de mening van mensen die zelf nooit ook maar iets voor het leger gedaan hebben.
  donderdag 27 februari 2025 @ 11:39:17 #288
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_216850548
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2025 00:54 schreef Vis1980 het volgende:
Foto van de dag met een terugkerend patroon voor de oplettende kijker.

[ afbeelding ]
Nog geen eens noon en sleepy don is alweer al z’n dutje toe.

Verder wel typisch dat ze die tate mafklappers uit Roemenië halen
Where law ends, tyrrany begins.
  donderdag 27 februari 2025 @ 11:40:23 #289
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216850550
quote:
Dat zou betekenen dat mijn vrouw het land uit moet en daar kan ik natuurlijk nooit mee instemmen.
  donderdag 27 februari 2025 @ 11:45:02 #290
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216850564
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2025 09:41 schreef Nober het volgende:

[..]
[ x ]
[..]
Verplaatsing.
Ja de man achter End Wokeness is Jack Posobiec, enge vent dat het is. Hij heeft een duidelijke agenda, jij trapt erin. Probeert al decennia hele groepen mensen als unhumans neer te zetten, oftwel 'untermenschen'. Nee hoor, lekker dat soort neonazi's blijven volgen.

En die verplaatsing onder dwang is 100% etnische zuivering. Jij bent voor etnische zuivering, hoe dom je het nu ook gaat proberen te spinnen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Vis1980 op 27-02-2025 11:58:47 ]
  donderdag 27 februari 2025 @ 11:47:48 #291
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_216850578
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2025 11:40 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Dat zou betekenen dat mijn vrouw het land uit moet en daar kan ik natuurlijk nooit mee instemmen.
Genoeg vissen in de zee, snap je?
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
  donderdag 27 februari 2025 @ 11:52:27 #292
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216850594
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2025 11:47 schreef Fretwork het volgende:

[..]
Genoeg vissen in de zee, snap je?
Vertel dat maar aan mijn dochter (kleine gup).. ;)

[ Bericht 1% gewijzigd door Vis1980 op 27-02-2025 12:04:07 ]
  donderdag 27 februari 2025 @ 12:10:26 #293
66444 Lord_Vetinari
pi_216850710
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2025 11:40 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Geen uitzonderingen, zei ik. Hertrouw maar met een Puur Europeesche vrouw en hou de bloedlijn zuiver.

Maar ik neem aan dat je vrouw inmiddels de Nederlandse nationaliteit heeft, dus die mag blijven, hoor. Mits ze een loyaliteitsverklaring tekent waarin ze duidelijk afstand neemt van de huidige Amerikaanse politiek en de democratische principes van Europa onderschrijft.
  donderdag 27 februari 2025 @ 12:14:51 #294
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_216850736
quote:
Ja, goed idee om het leven van mijn vriendin te ruïneren omdat de VS een gestoorde president heeft die ze al probeert te ontvluchten door hier te wonen.

Daarmee los je echt iets op.
Makkelijk eerste
  donderdag 27 februari 2025 @ 12:15:12 #295
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216850741
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2025 12:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Geen uitzonderingen, zei ik. Hertrouw maar met een Puur Europeesche vrouw en hou de bloedlijn zuiver.
Too late, lol. Het prachtig wonder is al geschied, ik zal mijn vrouw echter blank verven als tegenprestatie. Ik ben inmiddels oud en wijs genoeg om geen bloedlijnen meer te starten (en de ingelegde knoop biedt daar een zekerheid in).

;P
  donderdag 27 februari 2025 @ 12:17:25 #296
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216850755
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2025 12:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Maar ik neem aan dat je vrouw inmiddels de Nederlandse nationaliteit heeft, dus die mag blijven, hoor. Mits ze een loyaliteitsverklaring tekent waarin ze duidelijk afstand neemt van de huidige Amerikaanse politiek en de democratische principes van Europa onderschrijft.
Lol, nee door de toeslagenaffaire is dat allemaal wat anders gelopen, lastig naturaliseren als je dakloos bent. Maar volgend jaar zal de naturalisatie plaatsvinden. En dat laatste zit ook wel goed, die heeft weinig op met Trump, en wist ook al vanaf zijn eerste aankondiging wat voor vlees ze daar in de spreekwoordelijke kuip hebben zitten.
  donderdag 27 februari 2025 @ 12:25:05 #297
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_216850816
“Pracht en praal”, “fantastische hervormingen”, “vrede in Oekraïne” lees ik.

Hoeveel pracht en praal zit er precies in het verviervoudigen van medicijnprijzen van onder ander insuline? (En dan laat ik de eieren even links liggen).

Hoeveel pracht en praal in het afbreken van voorzieningen voor veteranen?

Waarom zijn het afbreken van volledige departementen, het in gevaar brengen van voedselveiligheid, van nucleaire inrichtingen, het sluiten van nationale parken die juist geld verdienen “fantastische hervormingen “?

Tja en dan “vrede in Oekraïne”. Joden hebben daar een mooi eigenlijk onvertaalbaar woord voor, gotspe. Misschien moet duifje dat woord eens opzoeken?
pi_216850913
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2025 11:45 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ja de man achter End Wokeness is Jack Posobiec, enge vent dat het is. Hij heeft een duidelijke agenda, jij trapt erin. Probeert al decennia hele groepen mensen als unhumans neer te zetten, oftwel 'untermenschen'. Nee hoor, lekker dat soort neonazi's blijven volgen.

En die verplaatsing onder dwang is 100% etnische zuivering. Jij bent voor etnische zuivering, hoe dom je het nu ook gaat proberen te spinnen.
Je spint zelf maar een end weg, ze hoeven niet dood zoals de joden dood moeten van hen.
pi_216850922
Volgens mij kan iedereen dat soort nachtelijke manische episodes beter links laten liggen evenals de BNW-dumper.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 27 februari 2025 @ 12:36:20 #300
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216850930
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2025 12:35 schreef Nober het volgende:

[..]
Je spint zelf maar een end weg, ze hoeven niet dood zoals de joden dood moeten van hen.
Zeg dan gewoon dat je niet weet wat etnische zuivering is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')