Als ze de GC alleen maar mogen gebruiken als het BB uitkomt voor hun favoriet, dan stellen die dingen ook niks voor.quote:Op maandag 24 februari 2025 17:08 schreef Verida het volgende:
als Pootje gratis mag opstappen, vind ik ook dat alle GC dan uit het spel gehaald moeten worden, of niet meer geldig zijn
en dan allemaal weer gewoon zonder GC verder spelen.
lolquote:Op maandag 24 februari 2025 17:09 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vind het steeds minder een mooie knul worden, ogen staan dicht bij elkaar, rare puntoortjes en het is ook maar een heel klein iel mannetje
Met 20 bewoners heb je zeker een naambordje nodig. Of zoals nu, alleen dan de namen voorop en achterop het shirt.quote:Op maandag 24 februari 2025 17:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar wel allemaal met een naambordje op lopen. Ik ben zo ontzettend slecht in namen onthouden
quote:Op maandag 24 februari 2025 17:11 schreef Verity het volgende:
[..]
Met 20 bewoners heb je zeker een naambordje nodig. Of zoals nu, alleen dan de namen voorop en achterop het shirt.
En dat zegt de jankerd.quote:Op maandag 24 februari 2025 17:11 schreef engine het volgende:
Keanu wil dat mensen breken
Okay test me dan
Gevaarlijke praat van engiequote:Op maandag 24 februari 2025 17:11 schreef engine het volgende:
Keanu wil dat mensen breken
Okay test me dan
... die al in paniek raakt als zijn dakgootje op zijn voorhoofd niet goed zit.quote:
Inderdaad! Bijvoorbeeld 40 man ... en in een loods of zo. En 3 maand, wat is nou 3 maand. Gewoon een jaar!quote:Op maandag 24 februari 2025 17:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat het BB format op de schop gaat, het is niet meer van deze tijd om met 15 man te starten.
Als het echt zo gaat dan kunnen ze net zo goed stoppen....Mijn huis mijn regels. Dan maar eerder klaar met de weglopers maar niemand mag meer ingeruild worden door een ander.....eruit gestemd blijft eruit gestemd.quote:Op maandag 24 februari 2025 17:18 schreef ledn81 het volgende:
Pootje heeft geen goesting meer en de 4 worden zot denkt Sharice als hij vertrekt in haar plaats
ledn81 in BB / Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes
quote:Op maandag 24 februari 2025 16:59 schreef ledn81 het volgende:
Belgische vertaler in de zaal? Vooral het laatste stukje.. dat ie naar huis gaat..
gaat vooral om het feit dat als ie niet lekker slaapt als ie zijn matras niet goed krijgt denk ik?
maar er speelt zich thuis ook iets af.. en een backup
Maar versta hem zo slecht. @:Jockari ?'Ik weet wat ik hier doe en wat ik thuis heb'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Ik lig niet op de kamer op zo een matras' (ik wil niet op die kamer op een matras zoals dat daar gaan liggen)
dat zou echt bespottelijk zijnquote:Op maandag 24 februari 2025 17:18 schreef ledn81 het volgende:
Pootje heeft geen goesting meer en de 4 worden zot denkt Sharice als hij vertrekt in haar plaats
ledn81 in BB / Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes
En die grijns er ook bij he.quote:Op maandag 24 februari 2025 17:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als het echt zo gaat dan kunnen ze net zo goed stoppen....Mijn huis mijn regels. Dan maar eerder klaar met de weglopers maar niemand mag meer ingeruild worden door een ander.....eruit gestemd blijft eruit gestemd.
Dan Utopia terug!quote:Op maandag 24 februari 2025 17:17 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Inderdaad! Bijvoorbeeld 40 man ... en in een loods of zo. En 3 maand, wat is nou 3 maand. Gewoon een jaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |