Dat is Brulsquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
is dat niet die dikke burgemeester
Brood of banket?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Commentator: Bakker moet aan de bak.
Koekequote:
Almeerse hoenderdijfiletquote:
Pics van je films.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:37 schreef ashardalan het volgende:
Blij dat ik films ben gaan kijken met m'n vrouw1-1 tegen fucking Almere
Succesupporterquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:37 schreef ashardalan het volgende:
Blij dat ik films ben gaan kijken met m'n vrouw1-1 tegen fucking Almere
Huh wat heeft Feyenoord met naar voetballen kijken te maken?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je fan van Feyenoord bent grijp je alles aan om niet naar het voetbal te hoeven kijken
Gelukkig is mijn vrouw niet zo moeilijk.quote:
Die van mij doorgaans ook niet, af en toe moet je gewoon toegevenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn vrouw niet zo moeilijk.
Akkoord.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:47 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Die van mij doorgaans ook niet, af en toe moet je gewoon toegeven
Dan zal de onterechte 2-1 wel bijna vallenquote:
Is sowieso meer dan verdiendquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan zal de onterechte 2-1 wel bijna vallen
Jij keek filmsquote:
Oh je bedoelt op basis van de laatste 24 seconden? Ja dan wel.quote:
Nee, puur op basis van het feit dat ik dat altijd zeg...quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Oh je bedoelt op basis van de laatste 24 seconden? Ja dan wel.
Zes was aan de vrij lage kant.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:53 schreef Zorro het volgende:
Luuk de Jong heeft weer een reden tot klagen
+6
Ach het zal ook eens niet.
Beetje vreemde redeneringquote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die scheidsrechter zal volgens @:slobeend ook wel fan van Almere zijn
Idioot!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die scheidsrechter zal volgens @:slobeend ook wel fan van Almere zijn
Dit seizoen boeit me dat totaal nietquote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:03 schreef KingRoland het volgende:
Lelijk spel, maar dat boeit helemaal niemand als je de 3 punten meeneemt naar huis daar gaat het uiteindelijk om.
Nou voor mij hoeft het niet per se hoor.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:05 schreef KingRoland het volgende:
@:zorro nu heb ik wel zin in nog een wedstrijd. dat bedoel ik, liever een wedstrijd om 22 uur.
kan best op zaterdag
Logisch, naar meneer Pastoor luisteren doen we vroeger dan dat.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:06 schreef KingRoland het volgende:
ik vind wedstrijden om 12:15 echt super kut
sommige mensen slapen dan nog
(ik niet)
En wedstrijden om 16:45 ook.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:06 schreef KingRoland het volgende:
ik vind wedstrijden om 12:15 echt super kut
post eens wat meer op youtube joh je laatste leuke video is een tijdje geledenquote:Op zondag 23 februari 2025 00:08 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Ik vermoed dat een niet nader te noemen supporter van Almere City, Ajax en Kyle Anderson een baksteen door zijn tv heeft gegooid.
Alexquote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:08 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Logisch, naar meneer Pastoor luisteren doen we vroeger dan dat.
17.30 uur City - Liverpool toch?quote:Op zondag 23 februari 2025 10:22 schreef Zipportal het volgende:
@:WheeledWarrior kijkt al uit naar het toetje: AZ - Fortuna
Dat zou dan wel voor een paar maanden zijn. Pastoor gaat geen langetermijnprojecten meer doen bij een club.quote:Op zondag 23 februari 2025 10:41 schreef SonicVolcano het volgende:
Zonde dat Pastoor al iets heeft. Voor mij echt de ideale kandidaat voor Heerenveen.
Ik zou graag zien dat Koeman plaats voor hem maakt.quote:Op zondag 23 februari 2025 10:41 schreef SonicVolcano het volgende:
Zonde dat Pastoor al iets heeft. Voor mij echt de ideale kandidaat voor Heerenveen.
quote:Op zondag 23 februari 2025 11:25 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik zou graag zien dat Koeman plaats voor hem maakt.
quote:
Huurvrijquote:Op zondag 23 februari 2025 14:16 schreef Zipportal het volgende:
Pasveertig speelt niet grote paniek in het Ajax topic.
Maakt niet veel uit we hebben toch altijd de scheids meequote:Op zondag 23 februari 2025 14:30 schreef TheVulture het volgende:
De schoonzoon van Frank the Farmer als scheidsrechter, da's hopelijk een meevaller
quote:Op zondag 23 februari 2025 14:32 schreef Zipportal het volgende:
Een hoop lege stoeltjes in Enschede.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@MC-M heeft ook een pittige mening zie ikquote:Op zondag 23 februari 2025 14:35 schreef De_Kraam het volgende:
[ x ]
Het gaat er hard aan toe in de comments.
gereageerdquote:Op zondag 23 februari 2025 14:35 schreef De_Kraam het volgende:
[ x ]
Het gaat er hard aan toe in de comments.
Hebben jullie wat gemeen jij leert namelijk je domme takes ook nooit af.quote:Op zondag 23 februari 2025 14:45 schreef klaasweetalles het volgende:
die gaai leert het nooit af he die balletjes naar zijn eigen centrum spelen
quote:
@Wotte gaat er met gestrekt been inquote:Op zondag 23 februari 2025 14:47 schreef Wotte het volgende:
[..]
Hebben jullie wat gemeen jij leert namelijk je domme takes ook nooit af.
Jammer.quote:
Het loopt immers nooit bij Ajax.quote:Op zondag 23 februari 2025 14:49 schreef Zipportal het volgende:
Het loopt niet bij Ajax @:wotte gaat mensen opzoeken.
Je kijkt ook elke keer weer trouw naar de Godenzonen hè, ouwe latente Ajax supporter dat je er bent.quote:Op zondag 23 februari 2025 14:53 schreef klaasweetalles het volgende:
broeby ligt weeres gras te happen
Tussen de benen van je moederquote:Op zondag 23 februari 2025 14:53 schreef klaasweetalles het volgende:
broeby ligt weeres gras te happen
quote:Op zondag 23 februari 2025 14:58 schreef 3rr0r het volgende:
Ze mogen het spel wel iets meer voor het doel van Kowet laten plaatsvinden
Oké Saddam.quote:Op zondag 23 februari 2025 14:58 schreef 3rr0r het volgende:
Ze mogen het spel wel iets meer voor het doel van Kowet laten plaatsvinden
Best aardig met dat schip uit IJmuiden die kant op.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:04 schreef Zipportal het volgende:
@:KingRoland schakelt door en gaat Newcastle kijken.
Vroeger noemden we dat nog gewoon Nieuwkasteel.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:04 schreef Zipportal het volgende:
@:KingRoland schakelt door en gaat Newcastle kijken.
Tijden veranderen.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vroeger noemden we dat nog gewoon Nieuwkasteel.
Die pot is gespeeld trouwens.quote:
Waarschijnlijk was er eerst een oud kasteelquote:Op zondag 23 februari 2025 15:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vroeger noemden we dat nog gewoon Nieuwkasteel.
Ik zag gisteren een Ajacied z'n tweede geel krijsen en uit het veld gestuurd. Koeman was trainer.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:07 schreef klaasweetalles het volgende:
godts is niet de slimste speler
quote:Op zondag 23 februari 2025 15:05 schreef tong80 het volgende:
Brobbey straks geel wegens mekkeren. Klote scheids tegenwoordig.
quote:Op zondag 23 februari 2025 15:08 schreef Nova het volgende:
[..]
Het is een veelvoorkomend verschijnsel in de sport dat fans scheidsrechters soms als zondebok aanwijzen wanneer hun team verliest of niet optimaal presteert. Dit gebeurt zeker niet alleen bij Ajax-fans; het is eerder een universeel gegeven binnen de voetbalsport en daarbuiten.
Frustratie over beslissingen tijdens wedstrijden kan leiden tot dergelijke reacties, maar uiteindelijk maken fouten deel uit van elke competitie ? door zowel spelers als officials.
Laten we echter positief blijven! Wat trekt jou aan in voetbal? Heb je favoriete momenten die je wil delen?
Wat vindt Nova van de stroomproblemen in Nederland door onnodig gebruik van AI-chatbots.quote:
quote:
Woodstockquote:
Brobbey schijt, Brobbey zit.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:09 schreef De_Kraam het volgende:
Brobbey lacht, Brobbey huilt, Brobbey valt, Brobbey ligt.
quote:Op zondag 23 februari 2025 15:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat vindt Nova van de stroomproblemen in Nederland door onnodig gebruik van AI-chatbots.
quote:Op zondag 23 februari 2025 15:10 schreef Nova het volgende:
[..]
De discussie over stroomgebruik en technologie zoals AI-chatbots is een interessante. Enerzijds bieden dergelijke technologieën veel voordelen, maar anderzijds kunnen ze bijdragen aan hogere energieconsumptie.
Het is belangrijk om de balans te vinden tussen technologische vooruitgang en duurzaamheid. Efficiënte systemen ontwikkelen die minder energie verbruiken of gebruikmaken van hernieuwbare bronnen kan helpen bij het reduceren van hun impact op het elektriciteitsnetwerk.
Heb je meer vragen hierover? Of zijn er andere onderwerpen waarover we samen kunnen praten?
Dat is gewoon walgelijk slecht beleid.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat vindt Nova van de stroomproblemen in Nederland door onnodig gebruik van AI-chatbots.
Uiteraard, maar ik nam even een andere invalshoek.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:11 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat is gewoon walgelijk slecht beleid.
Tijd voor WK Darts.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:13 schreef Dagoduck het volgende:
Alweer bijna rust joh, wat vliegt de tijd.
Je zou je ook eens als politicus druk maken over onderhoud van infrastructuur in plaats van domme moties indienen over diversiteitsbeleid.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik nam even een andere invalshoek.
Het is nogal een showmannetje.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:14 schreef CR7 het volgende:
Volgens mij is de commentator fan van de keeper van Ajax.
Pingel nu.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:26 schreef Dagoduck het volgende:
@:Zipportal wat gebeurt daar allemaal
Lijkt wel een stadionziekte, die teringmuziek.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:35 schreef klaasweetalles het volgende:
wat een tering muziek
draaien ze bob marley niet meer???
Net zoals Jan Joost.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:14 schreef klaasweetalles het volgende:
spelers van ajax zijn moe na 40 minuten terwijl er 8 andere spelers op het veld staan dan donderdag
wat een gelul van die commentator
Hier wordt 10 keer meer gepost als bij Feijenoord tijdens een wedstrijd.quote:
Terwijl hij zelf het doucheputje verstopt.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:37 schreef RipCity het volgende:
Traore schrok van MegafoonLul natuurlijk
Dat komt omdat de feyenoorders allemaal in de feyenoord topic posten tijdens wedstrijdenquote:Op zondag 23 februari 2025 15:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier wordt 10 keer meer gepost als bij Feijenoord tijdens een wedstrijd.
Dat zeg ik.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat komt omdat de feyenoorders allemaal in de feyenoord topic posten tijdens wedstrijden
quote:Op zondag 23 februari 2025 15:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bij de kleedkamer van GAE is een enveloppe met geld onder de deur geschoven.
Eem pissen.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier wordt 10 keer meer gepost als bij Feijenoord tijdens een wedstrijd.
En omdat er op mijn goede vriend @Tjacka na geen enkele Ajacied ooit een stadion bezoekt.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat komt omdat de feyenoorders allemaal in de feyenoord topic posten tijdens wedstrijden
FF wachten. Eerst dit werelddoelpunt.quote:
quote:Op zondag 23 februari 2025 15:45 schreef Caland het volgende:
[..]
En omdat er op mijn goede vriend @:tjacka na geen enkele Ajacied ooit een stadion bezoekt.
Die jongen maakt een heel zwaar seizoen door en jij gunt hem dat niet?quote:Op zondag 23 februari 2025 15:47 schreef klaasweetalles het volgende:
broeby doet net alsof hij in europa cup 1 finale heeft gescoord
wat een mafkees
Gewoon z'n eigen frustraties wegschreeuwenquote:Op zondag 23 februari 2025 15:47 schreef klaasweetalles het volgende:
broeby doet net alsof hij in europa cup 1 finale heeft gescoord
wat een mafkees
Jij komt uit Nijmegen. Jij hoort voor NEC te zijn lul.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:45 schreef Caland het volgende:
[..]
En omdat er op mijn goede vriend @:tjacka na geen enkele Ajacied ooit een stadion bezoekt.
Klaas is een heel naar persoon die geluk bij anderen niet kan verdragen.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Die jongen maakt een heel zwaar seizoen door en jij gunt hem dat niet?
maakt hij een zwaar seizoen door of is het een gebrek aan kwaliteitquote:Op zondag 23 februari 2025 15:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Die jongen maakt een heel zwaar seizoen door en jij gunt hem dat niet?
Jaquote:Op zondag 23 februari 2025 15:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
maakt hij een zwaar seizoen door of is het een gebrek aan kwaliteit
Stiekem is hij voor Schalke 04quote:Op zondag 23 februari 2025 15:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
Jij komt uit Nijmegen. Jij hoort voor NEC te zijn lul.
@DombohetOlifantje1quote:Op zondag 23 februari 2025 15:52 schreef Coco het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen die een club supporten die meer dan 1 provincie verder ligt.
Ik heb een pittige mening over mensen die fan zijn van een volksclub maar zelf niet in een achterstandswijk wonen.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:52 schreef Coco het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen die een club supporten die meer dan 1 provincie verder ligt.
mijn gevoel is dat we met van Persie dit seizoen nog kampioen kunnen wordenquote:Op zondag 23 februari 2025 15:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mijn gevoel is niet best. Ik denk niet dat het een succes wordt.
Gelukkig. Gelderland ligt tegen Zuid-Holland aanquote:Op zondag 23 februari 2025 15:52 schreef Coco het volgende:
Ok Klaas.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
mijn gevoel is dat we met van Persie dit seizoen nog kampioen kunnen worden
Kom dan.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:52 schreef Coco het volgende:
Dat is fijn voor jou.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:52 schreef Coco het volgende:
quote:Op zondag 23 februari 2025 15:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Oei, daar ga ik even behoorlijk af.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:52 schreef Coco het volgende:
Zippy en Rwoud ookquote:Op zondag 23 februari 2025 15:56 schreef Coco het volgende:
@:dombohetolifantje1 voelt zich aangesproken
Wat gebeurt er met deze "coco-regel" wanneer iemand in het buitenland woont en een Nederlandse club supportert?quote:Op zondag 23 februari 2025 15:52 schreef Coco het volgende:
Maar dit doet hij goed.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:57 schreef FireFox1 het volgende:
Ik ben helemaal klaar met die Fitz-Jim. Gast kan er niks van
En de Champions League winnen.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Die krijgen vrijstelling van maximaal 1 land verschil.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:57 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Wat gebeurt er met deze "coco-regel" wanneer iemand in het buitenland woont en een Nederlandse club supportert?
Nnnnultttwintig he.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:58 schreef klaasweetalles het volgende:
dit is geen rood joh
hij loopt gewoon tegen hem aan
knjb blijft 020 maar helpen
@:ggmm
Gohquote:Op zondag 23 februari 2025 15:59 schreef onlogisch het volgende:
Ajax wordt geholpen door de scheidsrechter. Niemand is verbaasd.
Dat wel.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:59 schreef Marcoss het volgende:
Kooij is ook wel 1 van de slechtste scheidsrechters van Nederland
Gladjakker Kooijmans?quote:Op zondag 23 februari 2025 15:59 schreef Marcoss het volgende:
Kooij is ook wel 1 van de slechtste scheidsrechters van Nederland
Dat heb ik al gedaan aan het begin van de middagquote:Op zondag 23 februari 2025 15:57 schreef GGMM het volgende:
Laat @:dombohetolifantje1 met rust
Hij gaat zo lekker hardlopen
Ik heb gefietstquote:Op zondag 23 februari 2025 16:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan aan het begin van de middag
Dan mag je nu de overgebleven taartpunt opetenquote:Op zondag 23 februari 2025 16:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
@GGMM kan dit bevestigenquote:Op zondag 23 februari 2025 16:01 schreef mitt het volgende:
Als kleine club supporter wordt je toch helemaal gek hiervan
Wie is jarig?quote:Op zondag 23 februari 2025 16:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dan mag je nu de overgebleven taartpunt opeten
Ohquote:Op zondag 23 februari 2025 16:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan wordt je maar supporter van Feyenoord, 1 van de grootste clubs in europaquote:Op zondag 23 februari 2025 16:01 schreef mitt het volgende:
Als kleine club supporter wordt je toch helemaal gek hiervan
quote:Op zondag 23 februari 2025 16:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb in heel 2025 nog geen stukje taart gehad.
quote:Op zondag 23 februari 2025 16:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb in heel 2025 nog geen stukje taart gehad.
Vergis je de club niet met de haven maat?quote:Op zondag 23 februari 2025 16:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dan wordt je maar supporter van Feyenoord, 1 van de grootste clubs in europa
beide zijn inderdaad van wereld niveauquote:Op zondag 23 februari 2025 16:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vergis je de club niet met de haven maat?
Heel jammer.quote:
Beide zijn al jaren in verval.quote:Op zondag 23 februari 2025 16:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
beide zijn inderdaad van wereld niveau
Waarom maak jij je zo druk om Ajax? Je staat 14 punten achter, ik zou eerder naar Twente en Az kijken.quote:Op zondag 23 februari 2025 16:08 schreef klaasweetalles het volgende:
heel zijn shirt wordt uitgetrokken maar knjb he
14 punten is helemaal nietsquote:Op zondag 23 februari 2025 16:11 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Waarom maak jij je zo druk om Ajax? Je staat 14 punten achter, ik zou eerder naar Twente en Az kijken.
quote:Op zondag 23 februari 2025 16:10 schreef Wotte het volgende:
Klaas staat weer rechthoeken in de lucht te tekenen voor de televisie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |