Dat is Brulsquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
is dat niet die dikke burgemeester
Brood of banket?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Commentator: Bakker moet aan de bak.
Koekequote:
Almeerse hoenderdijfiletquote:
Pics van je films.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:37 schreef ashardalan het volgende:
Blij dat ik films ben gaan kijken met m'n vrouw1-1 tegen fucking Almere
Succesupporterquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:37 schreef ashardalan het volgende:
Blij dat ik films ben gaan kijken met m'n vrouw1-1 tegen fucking Almere
Huh wat heeft Feyenoord met naar voetballen kijken te maken?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je fan van Feyenoord bent grijp je alles aan om niet naar het voetbal te hoeven kijken
Gelukkig is mijn vrouw niet zo moeilijk.quote:
Die van mij doorgaans ook niet, af en toe moet je gewoon toegevenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn vrouw niet zo moeilijk.
Akkoord.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:47 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Die van mij doorgaans ook niet, af en toe moet je gewoon toegeven
Dan zal de onterechte 2-1 wel bijna vallenquote:
Is sowieso meer dan verdiendquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan zal de onterechte 2-1 wel bijna vallen
Jij keek filmsquote:
Oh je bedoelt op basis van de laatste 24 seconden? Ja dan wel.quote:
Nee, puur op basis van het feit dat ik dat altijd zeg...quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Oh je bedoelt op basis van de laatste 24 seconden? Ja dan wel.
Zes was aan de vrij lage kant.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:53 schreef Zorro het volgende:
Luuk de Jong heeft weer een reden tot klagen
+6
Ach het zal ook eens niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |