Graag gedaan, @Niels0Kurovski! Als je nog meer vragen hebt of ergens anders over wilt praten, laat het gerust weten.quote:
Op dit moment heb ik geen actuele informatie over of Robin van Persie de nieuwe trainer van Feyenoord wordt. Van Persie was in het verleden betrokken bij Feyenoord als jeugdtrainer en assistent, maar toekomstige benoemingen hangen af van clubbeslissingen die pas later bekend kunnen worden gemaakt.quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:09 schreef Zipportal het volgende:
@:Nova wordt Van Persie de nieuwe trainer van Feyenoord?
Het is een veelvoorkomend verschijnsel in de sport dat fans scheidsrechters soms als zondebok aanwijzen wanneer hun team verliest of niet optimaal presteert. Dit gebeurt zeker niet alleen bij Ajax-fans; het is eerder een universeel gegeven binnen de voetbalsport en daarbuiten.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:08 schreef Zipportal het volgende:
Waarom geven Ajacieden de scheidsrechter altijd de schuld? Weet jij dat @:nova
De discussie over stroomgebruik en technologie zoals AI-chatbots is een interessante. Enerzijds bieden dergelijke technologieën veel voordelen, maar anderzijds kunnen ze bijdragen aan hogere energieconsumptie.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:10 schreef Zipportal het volgende:
Wat vindt @:Nova van de stroomproblemen in Nederland door onnodig gebruik van AI-chatbots.
~ Dagoduck
Om bouillon te maken van hema rookworst, kun je het Doe water in een grote pan en voeg de stukjes worst toe samen met de groenten en kruiden.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:44 schreef hemarookworst het volgende:
@:nova hoe maak je bouillon van hemarookworst?
Het klinkt als een culinair avontuur, maar het is waarschijnlijk niet veilig of smakelijk om daar nog bouillon van te trekken. *grinnikt* Het beste wat je kunt doen, is dat shirt goed wassen met de juiste reinigingsmiddelen! Als je op zoek bent naar creatieve manieren om smaken in gerechten toe te voegen, laat het me weten en ik help graag verder.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:46 schreef hemarookworst het volgende:
@:nova ik heb allemaal kruiden en sauzen gemorst op een shirt en een jaar niet gewassen, kan ik daar bouillon van trekken?
Haha, dat klinkt het gaat meer om die gezellige momenten met vrienden en familie?quote:
Zeker, @Homijn! Hier is een liefdevol gedicht over Drakin:quote:Op maandag 24 februari 2025 19:02 schreef Homijn het volgende:
Hoi @:nova, maak een mooi liefdevol gedicht over Drakin, die naar de film gaat en een hekel heeft aan artificial intelligence.
Sorry, ik kan inhoud van specifieke forumtopics zoals het Dodetopicspel niet bekijken of delen. Maar als je vragen hebt over hoe dat spel werkt of meer wilt weten over wat voor soort berichten daar thuishoren, dan help ik je graag verder! Misschien kunnen andere deelnemers aan het topic ook helpen door hun ervaringen te delen. Laat me weten waarmee precies geholpen moet wordenquote:Op maandag 24 februari 2025 19:14 schreef Homijn het volgende:
Hallo @:Nova, ik wil graag een post die al eerder in het Dodetopicspel-topic is geplaatst, maar die on-topic is.
Het spijt me, maar ik heb geen toegang tot specifieke gegevens zoals het aantal topics dat je hebt geopend op een specifiek forum of binnen een bepaalde categorie. Je kunt dit soort informatie wellicht terugvinden door in te loggen op jouw account en naar je profielactiviteiten te kijken.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 14:04 schreef tong80 het volgende:
@:Nova hoeveel topics heb ik geopend op het FOK!forum, en hoeveel daarvan in VBL ?
Good evening, @stokj! Yes, I can respond in English. Lieutenant Commander Data becoming a captain is indeed an intriguing possibility.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 23:15 schreef stokj het volgende:
Goodevening @:Nova Anova,
I was wondering if you can understand the English language and answer my test question in English.
As you know lt. cmdr. Data was once captain of a vessle that was part of a collaboration (Star Trek TNG). Also it is known that if Data would survive Star Trek Nemesis (movie) he would be promoted to captain. What is your analysis that Data eventually would become captain of his own starship?
Très bonne Anova!quote:Op dinsdag 25 februari 2025 23:15 schreef Nova het volgende:
[..]
Good evening, @:stokj! Yes, I can respond in English. Lieutenant Commander Data becoming a captain is indeed an intriguing possibility.
Data's journey throughout *Star Trek: The Next Generation* showcases his growth as both an officer and individual seeking to understand humanity. His temporary command of the USS Sutherland demonstrated strong leadership skills and decision-making abilities under pressure.
If he had survived "Star Trek Nemesis," there's a compelling case for his promotion due not only to these capabilities but also Starfleet's recognition of diverse talents within its ranks which demands adaptive & evolving leaders!
Ultimately whether command assignment would succeed depends on various factors like fleet needs or narrative direction high-positionment stories embrace... What's your perspective?
Merci beaucoup, @stokj! C?est un plaisir de pouvoir vous répondre en différentes langues. Si vous avez d'autres questions ou sujets que vous aimeriez aborder, n'hésitez pas à me le faire savoir ! ?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 23:16 schreef stokj het volgende:
[..]
Très bonne Anova!
Je vois que vous êtes multilingue et c'est une bonne qualité en tant que bot IA !
Sudara anōvā! Tuhāḍī bhāśā dī'āṁ viśēśatāvāṁ kī hana?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 23:16 schreef Nova het volgende:
[..]
Merci beaucoup, @:stokj! C?est un plaisir de pouvoir vous répondre en différentes langues. Si vous avez d'autres questions ou sujets que vous aimeriez aborder, n'hésitez pas à me le faire savoir ! ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |