Als je jeuk hebt moet je krabben, dat gaat ook op voor "het zaakje even goed leggen"quote:Op donderdag 3 april 2025 18:53 schreef Pisces29 het volgende:
Mannen die in hun kruis grabbelen terwijl ze zien dat anderen het zien. Moet dat nou?Ik zie het elke week minstens één keer. Leg je piemel ff op het toilet goed ofzo.
Of was het vaker.
![]()
Neh, iets met fatsoen ofzo.quote:Op donderdag 3 april 2025 20:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Als je jeuk hebt moet je krabben, dat gaat ook op voor "het zaakje even goed leggen"
Dat is gewoon vrijwel dezelfde look als heroin chic.quote:Op zaterdag 5 april 2025 09:24 schreef Eightyone het volgende:
Dat gezeik met vrouwelijke ideaalbeelden, waarbij vrouwen steeds weer in een andere mal geperst worden.
Een poosje terug was het in de mode om een reet te hebben in de trant van Kim Kardashion. Spoel een paar jaar door, en het is een 'ballet body' waar amper vet aan zit. Hou op.
https://www.harpersbazaar(...)plastisch-chirurgie/
Sowieso vrouwelijke ideaalbeelden.quote:Op zaterdag 5 april 2025 09:24 schreef Eightyone het volgende:
Dat gezeik met vrouwelijke ideaalbeelden, waarbij vrouwen steeds weer in een andere mal geperst worden.
Een poosje terug was het in de mode om een reet te hebben in de trant van Kim Kardashion. Spoel een paar jaar door, en het is een 'ballet body' waar amper vet aan zit. Hou op.
In de rij staan bij de kassa? Ben je 50+ ofzo. Ik sta al sinds Corona niet meer bij de kassa.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:36 schreef Pisces29 het volgende:
Je staat in een lange rij bij de kassa.
Dan opent zich een tweede kassa en zijn het al-tijd mensen achter je die dan menen dat ze als eerste aan de beurt zijn. En ze stuiven er ook op af. Geen schaamte niks.
Weinig mensen hebben fatsoen. Niet dat het nieuw is, maar toch.
Stoer zeg. Inderdaad het vermelden waard.quote:Op zondag 6 april 2025 11:39 schreef BlauweDag het volgende:
[..]
In de rij staan bij de kassa? Ben je 50+ ofzo. Ik sta al sinds Corona niet meer bij de kassa.
Maar waarom doe je dat jezelf aan?quote:Op zondag 6 april 2025 11:57 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Stoer zeg. Inderdaad het vermelden waard.
En wat is het verband tussen de twee dingen die je aanhaalt?quote:Op zondag 6 april 2025 11:39 schreef BlauweDag het volgende:
[..]
In de rij staan bij de kassa? Ben je 50+ ofzo. Ik sta al sinds Corona niet meer bij de kassa.
Wel jammer, want ik heb die Kim-kont zonder BBLquote:Op zaterdag 5 april 2025 09:24 schreef Eightyone het volgende:
Ja, dit vind ik ook altijd ontzettend storend. Bij mijn buurtsuper hebben ze ook alleen maar kassa's voordat iemand denkt dat ik 50+ ben.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:36 schreef Pisces29 het volgende:
Je staat in een lange rij bij de kassa.
Dan opent zich een tweede kassa en zijn het al-tijd mensen achter je die dan menen dat ze als eerste aan de beurt zijn. En ze stuiven er ook op af. Geen schaamte niks.
Weinig mensen hebben fatsoen. Niet dat het nieuw is, maar toch.
Plus: dat ballerina's zo'n figuur hebben met permanent zware fysieke activiteit, en vaak helaas veel te weinig eten om maar niet te dik te worden, betekent dat ieder ander zich moet uithongeren om zo'n figuur te krijgen, plus dan waarschijnlijk alsnog veel sporten.quote:Op zaterdag 5 april 2025 09:33 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat is gewoon vrijwel dezelfde look als heroin chic.
Mijn grote Action heeft geen zelfscan.quote:Op zondag 6 april 2025 11:39 schreef BlauweDag het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso maar een vreemd fenomeen, dat je met borsten en heupen niet geschikt zou zijn om danseres te worden.quote:Op zondag 6 april 2025 12:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Plus: dat ballerina's zo'n figuur hebben met permanent zware fysieke activiteit, en vaak helaas veel te weinig eten om maar niet te dik te worden, betekent dat ieder ander zich moet uithongeren om zo'n figuur te krijgen, plus dan waarschijnlijk alsnog veel sporten.
De meest gracieuze dans uitgevoerd door een Rubens vrouw is gewoon niet zo aantrekkelijk. (Vind ik dan.)quote:Op zondag 6 april 2025 13:53 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso maar een vreemd fenomeen, dat je met borsten en heupen niet geschikt zou zijn om danseres te worden.
Waarschijnlijk is dat ooit door invloedrijk volk dat er niet van houdt bedacht, en gingen alle balletgeneraties erna het vervolgens als norm zien.
Dat is strategie, als je moet zoeken is de kans groter dat je een impulsaankoop doetquote:Op zaterdag 5 april 2025 10:34 schreef Karina het volgende:
Supermarkten die opeens de indeling veranderen waardoor je niks meer kunt vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |