abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 februari 2025 @ 16:34:04 #1
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_216782933
Iedereen heeft wel zaken waar hij/zij/hen, etc., zich enorm aan ergert. Zoals aan gedrag van anderen, bepaalde nare dingen die telkens weer opnieuw gebeuren die voorkomen hadden kunnen worden, of noem maar op. Uiteraard kun je niet gelijk alles bedenken waar je je aan ergert, dus je kunt hier op elk moment terugkomen om zulke zaken te posten als je weer iets te binnen schiet waar je je ook kapot aan kunt ergeren.
Dus wat zijn de zaken waar je je het meest aan ergert?

----------------

Hier verder.

E-bikes dus. Ik snap het nut ervan als je 15 kilometer van school woont, en ook als je op leeftijd bent en wat trapondersteuning kunt gebruiken. En toch storen ze me.

Ze zijn meestal zo goed als geluidloos, dus je hoort ze (in tegenstelling tot een auto) amper aan komen. Extra goed kijken dus. En ze gaan altijd vele malen harder dan ikzelf, met m'n normale fiets. Geen vooruitgang wat betreft de verkeersveiligheid.
  vrijdag 21 februari 2025 @ 17:55:11 #2
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_216784015
Geroddel. Als je er niet bent de jaloezie ventileren. :r
pi_216784095
De schaamteloosheid van 'ongeletterde' Nederlanders. Nederlanders dus die hier geboren en getogen zijn en ook Nederlands onderwijs hebben genoten.
De meest debiele schrijf-, stijl-, taal- en grammaticafouten.
En als je hun dan daar op wijst, halen ze hun schouders op en beweren dat er spijkers op laag water worden gezocht.
"Want je ziet toch goed wat ik schrijf en wat ik bedoel."

Ik werdt.
Sgool.
Antwoort.

Nou ja, dit soort 'pareltjes' dus.
Ik vind het echt om te janken.

;(
  vrijdag 21 februari 2025 @ 18:03:59 #4
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_216784119
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 18:02 schreef Hiddendoe het volgende:
De schaamteloosheid van 'ongeletterde' Nederlanders. Nederlanders dus die hier geboren en getogen zijn en ook Nederlands onderwijs hebben genoten.
En als je hun dan daar op wijst, halen ze hun schouders op en beweren dat er spijkers op laag water worden gezocht.

Ik werdt.
Sgool.
Antwoort.

;(
Er zijn aardig wat mensen die echt slecht zijn in taal, of die het gewoon weinig kan schelen. Maar het is ook weleens een ongelukkige tikfout op die piepkleine toetsjes op de smartphone. Of slechte autocorrectie.
pi_216784174
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 18:03 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Er zijn aardig wat mensen die echt slecht zijn in taal, of die het gewoon weinig kan schelen. Maar het is ook weleens een ongelukkige tikfout op die piepkleine toetsjes op de smartphone. Of slechte autocorrectie.
Dat kan. En ik wil dan ook wel zo eerlijk zijn dat ik ook niet alles weet over het perfecte Nederlands.
Maar ik had het dus over handgeschreven briefjes.

Collega's die verlanglijstjes moesten invullen voor hun kinderen voor een Sinterklaasviering op de zaak.

En als je dan bedenkt dat heel veel Nederlanders vinden dat we trots moeten zijn op onze Nederlandse cultuur en taal, en dan toch zo onverschillig en laconiek reageren op deze oerdomme fouten.
Kan je je dan een beetje voorstellen dat ik me hier ontzettend aan erger?
pi_216784375
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 18:11 schreef Hiddendoe het volgende:

Collega's die verlanglijstjes moesten invullen voor hun kinderen voor een Sinterklaasviering op de zaak.
Ik ben wel benieuwd waar je werkt.
“Ik werdt” en “sgool” is wel uitzonderlijk.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Trouwste user 2022 vrijdag 21 februari 2025 @ 18:30:14 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_216784401
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 18:02 schreef Hiddendoe het volgende:

Ik werdt.
Sgool.
Antwoort.

;(
Ik zie je net fok posten i.p.v. FOK!.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_216784429
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 18:27 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik werk al jaren niet meer. Maar dit was een metaaldraaierij. Hele vakkundige mannen, maar taalkundig was het echt huilen met de pet.
De collega in kwestie was het zoontje van een rijke man die vond dat zijn zoon het 'echte leven' moest leren kennen.
Prima levenshouding, maar de man was een absolute nul als het ging over taal en rekenen. Hij was wel heel goed in zich kleden (de laatste mode) was heel goedgemanierd, hield altijd de deur voor mij (of andere vrouwen) open.
Kortom, echt iemand die in een ivoren torentje was opgevoed en met deze kennis was losgelaten op de echte wereld.
  vrijdag 21 februari 2025 @ 18:34:11 #9
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_216784430
Doordat ik geen boeken meer lees heb ik moeite met hoe schrijf ik dat ook alweer? Laatst had ik het woord ‘gekund’, wist ik werkelijk niet meer wat de laatste letter moest zijn. Vroeger ging dat automatisch. Ik begin opvallende fouten te maken.
pi_216784434
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 18:30 schreef tong80 het volgende:

[..]
Ik zie je net fok posten i.p.v. FOK!.

Ga jij lekker op het dak zitten. |:)
pi_216784478
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 18:34 schreef Boca_Raton het volgende:
Doordat ik geen boeken meer lees heb ik moeite met hoe schrijf ik dat ook alweer? Laatst had ik het woord ‘gekund’, wist ik werkelijk niet meer wat de laatste letter moest zijn. Vroeger ging dat automatisch. Ik begin opvallende fouten te maken.
Ik ook hoor. Weet nog steeds niet echt het verschil tussen kunnen en kennen.
Mijn ezelsbruggetje:
Dame komt een kruidenierszaakje binnen en vraagt wat het verschil is tussen de sperziebonen van 0,69 cent en die van 1,92.
Meisje achter de kassa antwoordt: 'Als U ken rekenen, het verschil is 1,23.'
Dame antwoordt: 'Ik KAN niet alleen rekenen, ik KEN ook nog Nederlands.'

https://taaladvies.net/kennen-of-kunnen/
pi_216784495
quote:
Waarom lees je geen boeken meer? Veel lezen is de meest passieve en tevens actieve manier om je taalgevoel op peil te houden.
Plus het plezier van het lezen, dat jij woorden omzet in je eigen beelden.
pi_216784513
Ik lees nog heel veel. Vnl fictie, dat dan weer wel.
Maar ik houd mijn hersens wel scherp op deze manier.
Verder puzzel ik veel. Kruiswoordraadsels, cryptogrammen enz.
  vrijdag 21 februari 2025 @ 18:45:11 #14
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_216784520
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 18:42 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Waarom lees je geen boeken meer? Veel lezen is de meest passieve en tevens actieve manier om je taalgevoel op peil te houden.
Plus het plezier van het lezen, dat jij woorden omzet in je eigen beelden.
Ik heb een smartfoon. Daar gaat alles zo veel sneller als in een boek, dat ik niet meer lees. En inderdaad zonde…
pi_216784526
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 18:40 schreef Hiddendoe het volgende:
Dame antwoordt: 'Ik KAN niet alleen rekenen, ik KEN ook nog Nederlands.'
Dat is behoorlijk bijdehand maar het verschil wist ze toen nog steeds niet. :)

Meisje had ook kunnen zeggen: de goedkope komen uit Kenia gek genoeg. Die zijn een stuk goedkoper dan de NL versie hoewel de eerste een wereldreis hebben gemaakt eerst. :)
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  vrijdag 21 februari 2025 @ 18:45:51 #16
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_216784528
quote:
Doordat ik geen boeken meer lees heb ik moeite met hoe schrijf ik dat ook alweer? Laatst had ik het woord 'gekund', wist ik werkelijk niet meer wat de laatste letter moest zijn. Vroeger ging dat automatisch. Ik begin opvallende fouten te maken.
Ik lees nog steeds veel professioneel geschreven stukken (vaak krantensites, ook weleens boeken) en spellen gaat meestal redelijk, maar ik zit weleens met de uitgang in de onvoltooid verleden tijd te stoeien. Of er nou twee d's in moeten, of toch maar eentje.
pi_216784535
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 18:45 schreef Eightyone het volgende:
Of er nou twee d's in moeten, of toch maar eentje.
Bij twijfel altijd 2. :)
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  Trouwste user 2022 vrijdag 21 februari 2025 @ 18:46:33 #18
7889 tong80
Spleenheup
pi_216784537
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 18:34 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 18:34 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Zo ken ik je weer. Het is trouwens 'u' voor jou.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_216784571
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 18:45 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Ik heb een smartfoon. Daar gaat alles zo veel sneller als in een boek, dat ik niet meer lees. En inderdaad zonde…
Inderdaad. Ik kan me niks mooiers voorstellen dan lekker achteroverleunen op de bank of in bed met een goed boek.
En dat boek kan een detective zijn, een avonturenroman, een science fiction verhaal of een sprookje.
Ook lees ik veel gedichten en toneelstukken.
Ik heb geen mobiel of smartfoon. Wat is er trouwens zo 'smart' aan een smartfoon?
  vrijdag 21 februari 2025 @ 18:53:16 #20
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_216784616
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 18:49 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Inderdaad. Ik kan me niks mooiers voorstellen dan lekker achteroverleunen op de bank of in bed met een goed boek.
En dat boek kan een detective zijn, een avonturenroman, een science fiction verhaal of een sprookje.
Ook lees ik veel gedichten en toneelstukken.
Ik heb geen mobiel of smartfoon. Wat is er trouwens zo 'smart' aan een smartfoon?
Een smartfoon kan zo’n beetje alles: FOK!ken, Scrabbelen, krant lezen, films kijken, vertalen, opzoeken, bellen, en nog 500 dingen. Dus voor elk humeur wat wils. En superhandig.
  vrijdag 21 februari 2025 @ 18:54:24 #21
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_216784631
Maar weer on topic.
  vrijdag 21 februari 2025 @ 18:54:39 #22
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_216784634
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 18:49 schreef Hiddendoe het volgende:

Sinds de dominantie van algoritmes en zeker sinds de opkomst van AI worden ze me wat té 'smart'. :{

In het boek 'Filterwereld' kan je lezen over de keerzijde van algoritmes. Best een aanrader.

[ Bericht 5% gewijzigd door Eightyone op 21-02-2025 19:47:42 ]
  vrijdag 21 februari 2025 @ 19:37:03 #23
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_216785108
@Hiddendoe @tong80

Julie zijn allebei bijzondere persoonlijkheden.

That's what I like about you FOK!.
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
  vrijdag 21 februari 2025 @ 19:38:01 #24
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_216785124
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 18:54 schreef Boca_Raton het volgende:
Maar weer on topic.
Mensen die bij het lopen in de openbare ruimte echt 0 rekening houden met anderen.

Dat ze met z'n drieėn naast elkaar de hele breedte van de stoep in beslag nemen en je dan raar aankijken als jij er loopt en niet van de stoep het fietspad op springt voor ze. Dat ze ineens een winkelkar voor je pens in het schap rammen omdat ze hem daar neer kwakken om aan de andere kant van het schap naast de kar, het hele gangpad blokkerend, iets te willen pakken en dan kijken of hun huis in de fik staat als je beleefd vraagt of je erdoor mag.

Laatst kwamen er een paar pubertjes aanfietsen, knalden de stoep op vlak voor mijn voeten en zetten de fiets zo pal voor me op slot terwijl ik daar stond zonder enig besef dat er iemand op de stoep liep. Die jochies waren 13, daar snap ik het van, die kunnen even niet beter, maar zo ergens rond de 18 vallen er toch echt een hoop kwartjes niet bij veel mensen.
pi_216785129
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 19:37 schreef Bargehassus het volgende:
@:Hiddendoe @:tong80

Dank je wel. :*
pi_216785140
dubbel
  vrijdag 21 februari 2025 @ 19:42:39 #27
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_216785195
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 19:38 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Mensen die bij het lopen in de openbare ruimte echt 0 rekening houden met anderen.

Dat ze met z'n drieėn naast elkaar de hele breedte van de stoep in beslag nemen en je dan raar aankijken als jij er loopt en niet van de stoep het fietspad op springt voor ze. Dat ze ineens een winkelkar voor je pens in het schap rammen omdat ze hem daar neer kwakken om aan de andere kant van het schap naast de kar, het hele gangpad blokkerend, iets te willen pakken en dan kijken of hun huis in de fik staat als je beleefd vraagt of je erdoor mag.

Laatst kwamen er een paar pubertjes aanfietsen, knalden de stoep op vlak voor mijn voeten en zetten de fiets zo pal voor me op slot terwijl ik daar stond zonder enig besef dat er iemand op de stoep liep. Die jochies waren 13, daar snap ik het van, die kunnen even niet beter, maar zo ergens rond de 18 vallen er toch echt een hoop kwartjes niet bij veel mensen.
Herkenbaar. En voor wat betreft het dikgedrukte, als ik het zie aankomen, blijf ik gewoon staan. Dan moeten ze wel om je heen. Er wordt wel eens wat vreemd gekeken. _O-
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
pi_216785277
quote:

[..]

Onzin, ik wist op mijn 7de al dat je niet op de stoep mocht fietsen.
Dit is echt een minachting naar alles en iedereen toe.
Iedereen en alles moet uitwijken voor deze melktandjes, want deze 'kerels' hebben de macht.
Denken ze dan.

We hebben dit allemaal aan onszelf te danken. Want wij voeden de kinders op met het idee dat ze allemaal heel speciaal en bijzonder zijn.
En dat zijn ze dus niet. Ze zijn net zo speciaal als een pas opgekomen aardappel of tomaat.
Hun geboorte is geen wonder, hun geboorte is gewoon een alledaags gegeven.
  Trouwste user 2022 vrijdag 21 februari 2025 @ 20:04:12 #29
7889 tong80
Spleenheup
pi_216785531
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 19:37 schreef Bargehassus het volgende:
@:Hiddendoe @:tong80

https://frontpage.fok.nl/(...)balverhalen-258.html ;)

Nu echt weg. Truste. :)

pi_216786320
quote:

[..]

Herkenbaar. Vooral omdat voor dit soort situaties geen regels lijken te zijn. Maar er wordt gedacht op het gezonde verstand.

Dus gewoon vragen of je er langs mag. En de meeste mensen gaan dan ook gewoon opzij.
pi_216788906
Bij asociaal geparkeerde winkelkarren in de supermarkt ben ik een meester in lomp langslopen en oeps nu kreeg u uw kar tegen de schenen sorry not sorry.

Idem voor breed en vooral onnodig in de weg staande mensen. Mijn schouders en kont worden spontaan twee keer zo dik *langswring*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_216789884
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 18:27 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Nou, ik keek net naar een vreemde zin. Moest een paar nieuwe aanlopen nemen en opeens lukte het met een iets andere intonatie: veel fout in de betekenis van veelvoud. Het kan natuurlijk een malle verschrijving zijn of een creatieve aanval van de autocorrectie. Maar het is in elk geval de Engelse ziekte met die incorrecte spatie tussen 2 lettergrepen of tussen de twee woorden van een samengesteld woord. Zo'n onzinspatie sjort vaak aan de betekenis van de zin. Net als na ipv naar en zelfs naar ipv na.
quote:
Denk aan het goeie ouwe woord langer maken: gekunt => de gekunte dit-of-dat of gekund => de gekunde dit-of-
dat. En hopen dat het inderdaad niet de gekst klinkende moet zijn en je niet opeens in war raakt door het minder gebruikelijke woord gekunte dan wel gekunde, is dat wel een bestaand woord?

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 18:46 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
Bij twijfel altijd 2. :)
Bij twijfel even kijken wat voor woord het is: bijvoeglijk naamwoord of zelfstandig naamwoord, bijvoorbeeld groot: de grote trom of de grootte van die trommel.

.
Qarrad al-Rrabah, over doorgang blokkeren.

Ook een bekende is de doorgang in de supermarkt blokkeren. Zowel door medeklanten als door personeel dat opeens met z'n drieėn wat te bekletsen heeft. En dan beseffen dat je zelf midden in het pad stil bleef staan en de wagen daar liet staan om iets van dichtbij te bekijken en moeizaam de kleine lettertjes te lezen... Dus gauw die kar alsnog opzij trekken.
pi_216821116
Dat de openbare basisschool hier vijf dagen non-stop carnaval viert. Kinderen iedere dag verkleed en in versierde bakfietsen naar school. Kostuumpjes hebben iedere dag een ander thema. Hele dag door hoor je dus van die achterlijke muziek. Lessen worden er niet gegeven.

Saillant detail: ik kom oorspronkelijk uit een deel van Nederland waar carnaval volop gevierd wordt en ik ken het absoluut niet op deze manier. Hier wordt het verder eigenlijk niet gevierd.
  dinsdag 25 februari 2025 @ 07:11:36 #34
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_216825408
Het door de media ophemelen van nogal inwisselbare volkszangers. Er zijn er een aantal die tegenwoordig overal opduiken.

T'is niet dat ze niet kunnen zingen, maar er is ook niks bijzonders aan ze. Yves Berendse, Robert van Hemert, enzovoort hadden alleen het geluk dat er een pakkend liedje was dat zij mochten zingen, en dat het massaal is opgepikt. Het hadden net zo goed anderen kunnen zijn.

--------------

En wat betreft carnaval: die gesloten eenheidsworst-sfeer die de verkeerde jasjes/dasjes/embleempjes en (qua carnaval) onervaren 'bovenslootse' mensen niet toelaat. In Den Bosch is het heel erg.

Ik (een Brabo) vier het sowieso niet, dat scheelt. Maar dan vind ik het nog steeds zonde.

[ Bericht 21% gewijzigd door Eightyone op 25-02-2025 07:46:27 ]
pi_216825542
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 07:11 schreef Eightyone het volgende:
Het door de media ophemelen van nogal inwisselbare volkszangers. Er zijn er een aantal die tegenwoordig overal opduiken.

T'is niet dat ze niet kunnen zingen, maar er is ook niks bijzonders aan ze. Yves Berendse, Robert van Hemert, enzovoort hadden alleen het geluk dat er een pakkend liedje was dat zij mochten zingen, en dat het massaal is opgepikt. Het hadden net zo goed anderen kunnen zijn.

--------------

En wat betreft carnaval: die gesloten eenheidsworst-sfeer die de verkeerde jasjes/dasjes/embleempjes en (qua carnaval) onervaren 'bovenslootse' mensen niet toelaat. In Den Bosch is het heel erg.

Ik (een Brabo) vier het sowieso niet, dat scheelt. Zou ik er wel plannen voor hebben, dan iig niet in Den Bosch.
Tja, wat dat laatste betreft: Den Bosch werd al jaren overspoeld door noorderlingen die overduidelijk dachten dat "alles moet kunnen" met carnaval en daadoor het feest nogal verpestten. Dus ik kan het gevoel van de Bosschenaren wel een beetje begrijpen.
Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco
  dinsdag 25 februari 2025 @ 09:13:56 #36
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_216826045
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 07:49 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

[..]
Tja, wat dat laatste betreft: Den Bosch werd al jaren overspoeld door noorderlingen die overduidelijk dachten dat "alles moet kunnen" met carnaval en daadoor het feest nogal verpestten. Dus ik kan het gevoel van de Bosschenaren wel een beetje begrijpen.
Maar als ze wel gezellig mee willen doen, zijn ze alsnog niet welkom. Want ze hebben de 'juiste' kleren niet, ze hebben geen zachte G, en ze doen net een beetje anders, enzovoort. :{

Nee, niet m'n ding. Op jonge leeftijd heb ik wel carnaval gevierd, maar viel dit gezeur gelukkig nog wel mee. Regio Uden kent ook zo z'n ongeschreven regels, maar de lijst is wel wat korter.

[ Bericht 5% gewijzigd door Eightyone op 25-02-2025 09:30:56 ]
pi_216826337
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 09:13 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Maar als ze wel gezellig mee willen doen, zijn ze alsnog niet welkom. Want ze hebben de 'juiste' kleren niet, ze hebben geen zachte G, en ze doen net een beetje anders, enzovoort. :{

Nee, niet m'n ding. Op jonge leeftijd heb ik wel carnaval gevierd, maar viel dit gezeur gelukkig nog wel mee. Regio Uden kent ook zo z'n ongeschreven regels, maar de lijst is wel wat korter.
Ach ja, mijn ding is het ook niet.
Carnaval is vooral leuk voor kinderen.
Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco
  Moderator dinsdag 25 februari 2025 @ 11:26:57 #38
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_216827206
Waar ik me de laatste tijd meer en meer aan dood erger?

Nou dat de mensheid zich basically laat leiden door een handvol idiote totaal-narcisten die vooral bezig zijn met de rijke elite in stand te houden en hun eigen waanideeėn doorduwen koste wat het kost.
Dus oorlog voeren, desinformatie verspreiden en alles tot op het bot manipuleren zodat je je zin maar krijgt.

En de bevolking maar denken dat ze wat te "kiezen" hebben. We're nothing but sheep in their eyes :|W

donderdag 27 februari 2025 @ 13:58:19 #39
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_216851663
Hoge hakken in de winkelstraat, oftewel klakschoenen waar je de l niet bij uitspreekt.

Elke keer als ik gedwongen achter/voor/naast een vrouwdier moet lopen met van die klote dingen aan moet ik mezelf tegen houden niet als clown sapperdeflap hard erbij te gaan stampen, al heb ik natuurlijk geen propere clownschoenen aan om dat enigzins effectief te doen.

Wat een aandachtsproducten zeg, kunnen ze in vrouwenwinkels godverdomme eens niet dingen verkopen die een mens de hele tijd afleiden? "kijk mij! BG! Ik loopt hier, he wist je al dat ik hier liep, he luister elke stap van mij BG, Hey BG HEB JE ME STAPKES AL GEHOORD, HEY BG TJEK DEZE WIJVEPATTA HARD GAAN, HEY BG NIET KIJKE HOOR DAT IS INTIMIDATIE"

Zal je intimide-deren wel godverde godver
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_216870861
Ik krijg vaak de AH boodschappen bij mij thuis bezorgd van 2 verschillende andere adressen. :')
Zelfde huisnummer, 3 verschillende straten. Maar het zit dicht bij elkaar en google maps stuurt iedereen naar mij.

Moet ik steeds de bezorger wegsturen die dan flipt omdat hij al 3 kratjes heeft uitgeladen en z'n vrachtwagen geparkeerd in mijn doodlopende straat.
pi_216871196
quote:
9s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 11:26 schreef dick_laurent het volgende:
Waar ik me de laatste tijd meer en meer aan dood erger?

Nou dat de mensheid zich basically laat leiden door een handvol idiote totaal-narcisten die vooral bezig zijn met de rijke elite in stand te houden en hun eigen waanideeėn doorduwen koste wat het kost.
Dus oorlog voeren, desinformatie verspreiden en alles tot op het bot manipuleren zodat je je zin maar krijgt.

En de bevolking maar denken dat ze wat te "kiezen" hebben. We're nothing but sheep in their eyes :|W

[ afbeelding ]
Is dat ooit anders geweest?
pi_216871239
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 22:38 schreef Evangelion het volgende:
Ik krijg vaak de AH boodschappen bij mij thuis bezorgd van 2 verschillende andere adressen. :')
Zelfde huisnummer, 3 verschillende straten. Maar het zit dicht bij elkaar en google maps stuurt iedereen naar mij.

Moet ik steeds de bezorger wegsturen die dan flipt omdat hij al 3 kratjes heeft uitgeladen en z'n vrachtwagen geparkeerd in mijn doodlopende straat.
:')
pi_216871329
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 23:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
Bij asociaal geparkeerde winkelkarren in de supermarkt ben ik een meester in lomp langslopen en oeps nu kreeg u uw kar tegen de schenen sorry not sorry.

Idem voor breed en vooral onnodig in de weg staande mensen. Mijn schouders en kont worden spontaan twee keer zo dik *langswring*
:')

Hoe kinderachtig kan je zijn
pi_216871588
Iemand die in de trein tijdens de spits de hele paal bij de deuren voor zichzelf pakken door er aan te leunen met hun hele lichaam.
pi_216871616
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 23:27 schreef Cat-astrophe het volgende:

Het is soms zo fijn om dat vriendelijk te vragen, en mensen hebben dat domweg vaak niet in de gaten. Het voelt beter om een oh sorry lachje terug te krijgen.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_216871766
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 23:18 schreef Soury het volgende:

[..]
Het is soms zo fijn om dat vriendelijk te vragen, en mensen hebben dat domweg vaak niet in de gaten. Het voelt beter om een oh sorry lachje terug te krijgen.
Dat ze het niet doorhebben is ook wel deel van de ergernis. Kan iedereen eens gebeuren, maar het zijn vaak dezelfden. :P
pi_216871794
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 23:26 schreef Evangelion het volgende:

[..]
Dat ze het niet doorhebben is ook wel deel van de ergernis. Kan iedereen eens gebeuren, maar het zijn vaak dezelfden. :P
Ik kom nooit dezelfde tegen in de supermarkt
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_216871915
Trump
Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje
pi_216878122
Je staat in een lange rij bij de kassa.
Dan opent zich een tweede kassa en zijn het al-tijd mensen achter je die dan menen dat ze als eerste aan de beurt zijn. En ze stuiven er ook op af. Geen schaamte niks.

Weinig mensen hebben fatsoen. Niet dat het nieuw is, maar toch. :')
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_216878140
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 12:36 schreef Pisces29 het volgende:
Je staat in een lange rij bij de kassa.
Dan opent zich een tweede kassa en zijn het al-tijd mensen achter je die dan menen dat ze als eerste aan de beurt zijn. En ze stuiven er ook op af. Geen schaamte niks.

Weinig mensen hebben fatsoen. Niet dat het nieuw is, maar toch. :')
beetje staan wachten op slome duikelaars :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')