Stoppen onder de deuropening van een drukke winkel in de winter, terwijl het regent. 2 vrouwen, dikke reten, 2 minuten rommelen in tassen.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:38 schreef ISVV het volgende:
[..]
Vermoeiend is dat soms ja, mensen die ongeschreven regels niet kennen of respecteren.
@JustinKquote:Op dinsdag 1 april 2025 21:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Stoppen onder de deuropening van een drukke winkel in de winter, terwijl het regent. 2 vrouwen, dikke reten, 2 minuten rommelen in tassen.
Waar kom je die nog tegen en wat ergert je daaraan?quote:
Je zegt het zelf al, ze werken volgens het boekje.quote:Op woensdag 2 april 2025 11:08 schreef Discombobulate het volgende:
Apothekers. Moest 'over the counter' een zalfje halen. Gewoon voor de huid. Moest dat gelijk in het systeem op mijn naam, "heeft u het eerder gebruikt blabla", etc.
Trut, het is gewoon een zalfje.![]()
Ze zijn altijd zo schromelijk overdreven en volgens het boekje.
Nou ja, als ik bijvoorbeeld kijk naar mijn huisarts. Die is totaal niet zo, maar die man zit ook al meer dan 30 jaar in het vak. Dat stukje menselijkheid dat waarderen ontzettend veel mensen. Ik stoor me echt heel erg aan mensen die met een sleutel in hun rug lopen en aan bureaucratie in het algemeen.quote:Op woensdag 2 april 2025 11:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al, ze werken volgens het boekje.
Mensen die zich aan zulke dingen irriteren als hierboven, dáár krijg ik nou jeuk van. Deze mevrouw als trut te gaan bestempelen omdat ze haar werk gewoon doetBeter kijk jij zelf even in de spiegel.
Mensen kunnen niks meer hebben van elkaar, zorgelijk wel.
In welk opzicht vergelijk je je huisarts met een apotheker die je gegevens vraagt bij het kopen van een zalf? Overigens heb ik dit nog nooit meegemaakt, je kan makkelijk de naam van iemand anders geven lijkt me?quote:Op woensdag 2 april 2025 11:26 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Nou ja, als ik bijvoorbeeld kijk naar mijn huisarts. Die is totaal niet zo, maar die man zit ook al meer dan 30 jaar in het vak. Dat stukje menselijkheid dat waarderen ontzettend veel mensen. Ik stoor me echt heel erg aan mensen die met een sleutel in hun rug lopen en aan bureaucratie in het algemeen.
Totdat jij een zwaar allergische reactie krijgt op een hulpstofje in het zalfje en je blij bent dat zij hebben genoteerd welk zalfje je had.quote:Op woensdag 2 april 2025 11:08 schreef Discombobulate het volgende:
Apothekers. Moest 'over the counter' een zalfje halen. Gewoon voor de huid. Moest dat gelijk in het systeem op mijn naam, "heeft u het eerder gebruikt blabla", etc.
Trut, het is gewoon een zalfje.![]()
Ze zijn altijd zo schromelijk overdreven en volgens het boekje.
Boehoe, toch wel bang voor hoor. Je hebt me zwaar overtuigd.quote:Op woensdag 2 april 2025 11:40 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Totdat jij een zwaar allergische reactie krijgt op een hulpstofje in het zalfje en je blij bent dat zij hebben genoteerd welk zalfje je had.
Ik verbaas me hoeveel risico's fietsers durven te nemen met dat net even langs schieten.quote:Op donderdag 3 april 2025 09:03 schreef -Spring het volgende:
fietsers dat nog nooit hebben gehoord van links voorsorteren en die je, wanneer je als automobilist staat te wachten voor een kruising, rechts inhalen en op het laatste moment voor je langs schieten om linksaf te slaan. Nét als je wilt gaan rijden.
Heel wat meer dan pré-corona, ook. Idem voor hondenbezitters.quote:Op donderdag 3 april 2025 09:10 schreef Pisces29 het volgende:
Dat is dan wel weer de vloek van mooier weer, elke debiel zit op een fiets.
Onder andere door dat soort flauwekul ben ik zo blij dat we geen televisie meer kijken/hebben.quote:Op donderdag 3 april 2025 16:56 schreef Eightyone het volgende:
De laatste dagen: Lubach die er op RTL4 opeens tussen geschoven is, op bijna dagelijkse basis. Voor mezelf werkte 22 uur goed als tijdstip voor een talkshow. Bar Laat werd sowieso al wat later uitgezonden.
Lubach hoef ik sowieso niet vaker dan 1 x per week te zien, en dan met een extra goede uitzending. Die reclame halverwege maakt de uitzendingen er ook niet bepaald beter op.
En ja, ik kan rond 22 uur natuurlijk naar dat drietal op SBS zappen. Maar daar moet ik ook maar net zin in hebben.
Wat we willen kijken, kijken we terug.quote:Op donderdag 3 april 2025 18:27 schreef Eightyone het volgende:
Maar dan mis je ook datgene wat wél leuk is om naar te kijken.
Dat is tegenwoordig wat minder dan vroeger, maar het is er nog wel.
Strakkere onderbroek kopen is de oplossing. Zo'n losse onderbroek vind ik helemaal niks als man.quote:Op donderdag 3 april 2025 18:53 schreef Pisces29 het volgende:
Mannen die in hun kruis grabbelen terwijl ze zien dat anderen het zien. Moet dat nou?Ik zie het elke week minstens één keer. Leg je piemel ff op het toilet goed ofzo.
Of was het vaker.
![]()
Waarom kijk jij naar mannenkruizen?quote:Op donderdag 3 april 2025 18:53 schreef Pisces29 het volgende:
Mannen die in hun kruis grabbelen terwijl ze zien dat anderen het zien. Moet dat nou?Ik zie het elke week minstens één keer. Leg je piemel ff op het toilet goed ofzo.
Of was het vaker.
![]()
Als je jeuk hebt moet je krabben, dat gaat ook op voor "het zaakje even goed leggen"quote:Op donderdag 3 april 2025 18:53 schreef Pisces29 het volgende:
Of was het vaker.
![]()
Neh, iets met fatsoen ofzo.quote:Op donderdag 3 april 2025 20:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Als je jeuk hebt moet je krabben, dat gaat ook op voor "het zaakje even goed leggen"
Dat is gewoon vrijwel dezelfde look als heroin chic.quote:Op zaterdag 5 april 2025 09:24 schreef Eightyone het volgende:
Dat gezeik met vrouwelijke ideaalbeelden, waarbij vrouwen steeds weer in een andere mal geperst worden.
Een poosje terug was het in de mode om een reet te hebben in de trant van Kim Kardashion. Spoel een paar jaar door, en het is een 'ballet body' waar amper vet aan zit. Hou op.
https://www.harpersbazaar(...)plastisch-chirurgie/
Sowieso vrouwelijke ideaalbeelden.quote:Op zaterdag 5 april 2025 09:24 schreef Eightyone het volgende:
Dat gezeik met vrouwelijke ideaalbeelden, waarbij vrouwen steeds weer in een andere mal geperst worden.
Een poosje terug was het in de mode om een reet te hebben in de trant van Kim Kardashion. Spoel een paar jaar door, en het is een 'ballet body' waar amper vet aan zit. Hou op.
In de rij staan bij de kassa? Ben je 50+ ofzo. Ik sta al sinds Corona niet meer bij de kassa.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:36 schreef Pisces29 het volgende:
Je staat in een lange rij bij de kassa.
Dan opent zich een tweede kassa en zijn het al-tijd mensen achter je die dan menen dat ze als eerste aan de beurt zijn. En ze stuiven er ook op af. Geen schaamte niks.
Weinig mensen hebben fatsoen. Niet dat het nieuw is, maar toch.
Stoer zeg. Inderdaad het vermelden waard.quote:Op zondag 6 april 2025 11:39 schreef BlauweDag het volgende:
[..]
In de rij staan bij de kassa? Ben je 50+ ofzo. Ik sta al sinds Corona niet meer bij de kassa.
Maar waarom doe je dat jezelf aan?quote:Op zondag 6 april 2025 11:57 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Stoer zeg. Inderdaad het vermelden waard.
En wat is het verband tussen de twee dingen die je aanhaalt?quote:Op zondag 6 april 2025 11:39 schreef BlauweDag het volgende:
[..]
In de rij staan bij de kassa? Ben je 50+ ofzo. Ik sta al sinds Corona niet meer bij de kassa.
Wel jammer, want ik heb die Kim-kont zonder BBLquote:Op zaterdag 5 april 2025 09:24 schreef Eightyone het volgende:
Ja, dit vind ik ook altijd ontzettend storend. Bij mijn buurtsuper hebben ze ook alleen maar kassa's voordat iemand denkt dat ik 50+ ben.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:36 schreef Pisces29 het volgende:
Je staat in een lange rij bij de kassa.
Dan opent zich een tweede kassa en zijn het al-tijd mensen achter je die dan menen dat ze als eerste aan de beurt zijn. En ze stuiven er ook op af. Geen schaamte niks.
Weinig mensen hebben fatsoen. Niet dat het nieuw is, maar toch.
Plus: dat ballerina's zo'n figuur hebben met permanent zware fysieke activiteit, en vaak helaas veel te weinig eten om maar niet te dik te worden, betekent dat ieder ander zich moet uithongeren om zo'n figuur te krijgen, plus dan waarschijnlijk alsnog veel sporten.quote:Op zaterdag 5 april 2025 09:33 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat is gewoon vrijwel dezelfde look als heroin chic.
Mijn grote Action heeft geen zelfscan.quote:Op zondag 6 april 2025 11:39 schreef BlauweDag het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso maar een vreemd fenomeen, dat je met borsten en heupen niet geschikt zou zijn om danseres te worden.quote:Op zondag 6 april 2025 12:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Plus: dat ballerina's zo'n figuur hebben met permanent zware fysieke activiteit, en vaak helaas veel te weinig eten om maar niet te dik te worden, betekent dat ieder ander zich moet uithongeren om zo'n figuur te krijgen, plus dan waarschijnlijk alsnog veel sporten.
De meest gracieuze dans uitgevoerd door een Rubens vrouw is gewoon niet zo aantrekkelijk. (Vind ik dan.)quote:Op zondag 6 april 2025 13:53 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso maar een vreemd fenomeen, dat je met borsten en heupen niet geschikt zou zijn om danseres te worden.
Waarschijnlijk is dat ooit door invloedrijk volk dat er niet van houdt bedacht, en gingen alle balletgeneraties erna het vervolgens als norm zien.
Dat is strategie, als je moet zoeken is de kans groter dat je een impulsaankoop doetquote:Op zaterdag 5 april 2025 10:34 schreef Karina het volgende:
Supermarkten die opeens de indeling veranderen waardoor je niks meer kunt vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |