SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Is wel lekker, maar liever val ik niet in slaap ( word er vaak gaarder van )quote:
Je kan moeilijk 24/7 op iemand zijn lip zitten.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:19 schreef kree het volgende: ik geef maar ff het kromme aan in systeem he en kan er niet eens om lachen gewoon. want dit soort sukkels zitten binnen paar maanden weer op de weg. Taakstraf uitvoeren is ook een lachtertje. geen punt joh als je daar nog ff alcohol drinkt en etc? Ik spreek uit ervaring he? en heb met verbazing ernaar gekeken wel hoe dan een taakstraf echt is. Die gastsen lachen zich rot joh, niemand boeit het of je koopt ff degene om die je uren bijhoud, toezicht 0 ja 1 keer in de maand komt er een typemeid van justitie. ooh ja ziet er wel goed uit, afgetekend voor "nbedrijf". kringloop want die krijgen iemand gratis? toezicht is er niet. Echt dit is vaker in het nieuws geweest he. Maar echt met verbazing heb ik het gezien.
Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
Ik ken een gast, die is al 10 keer van de weg gehaald met drank op.
Dan klopt er toch iets niet
.
Dat klopt zeker niet neequote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:24 schreef RedShoe het volgende:
Ik ken een gast, die is al 10 keer van de weg gehaald met drank op.
Dan klopt er toch iets niet"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Bizarquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:21 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Heel vaag ja.
Maar dat mens was ook raar. Altijd van die idiote dingen.
Echt zo'n naar wijf.Trust nobody![]()
Een goeie en toepasselijke TT. De zon is hier ook gaan schijnen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Maar blijkbaar kan dat.quote:Don't follow me. I am lost too
.
De lente begint.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Voor een kort bolkje?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Mag ik haar even 2 minuten lenen?![]()
Maar kreeg die elke keer zijn rijbewijs weer dan? Of reed hij ook gewoon zonder rijbewijs?quote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Heerlijkquote:![]()
Duurt niet lang trouwens.Don't follow me. I am lost too
.
Volgens mij had hij geen rijbewijs.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar kreeg die elke keer zijn rijbewijs weer dan? Of reed hij ook gewoon zonder rijbewijs?Don't follow me. I am lost too
.
Morgen nog iets van 14 graden, of 12 graden. Ook prima.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:29 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Duurt niet lang trouwens.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Morgen nog iets van 14 graden, of 12 graden. Ook prima.![]()
![]()
Heb je net de muts, sjaal en handschoenen opgeborgen, kun je die weer tevoorschijn pakken, inclusief de sneeuwruimerquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:29 schreef Lovely het volgende:
Drie dagen lente daarna weer winter kan allemaal
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Je zou maar zo'n malloot een aanrijding mee krijgen..quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:29 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Volgens mij had hij geen rijbewijs."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Opgeborgen?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb je net de muts, sjaal en handschoenen opgeborgen, kun je die weer tevoorschijn pakken, inclusief de sneeuwruimer
Hoeveel werk is het om ze van de kapstok af te halen?![]()
![]()
Wel eens voorkomen volgens mijquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb je net de muts, sjaal en handschoenen opgeborgen, kun je die weer tevoorschijn pakken, inclusief de sneeuwruimerWe kunnen idd in maart nog wel weer sneeuw krijgen
Best veelquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:31 schreef maily het volgende:
[..]
Opgeborgen?
Hoeveel werk is het om ze van de kapstok af te halen?![]()
![]()
In april nogquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wel eens voorkomen volgens mijWe kunnen idd in maart nog wel weer sneeuw krijgen
![]()
![]()
Dat was het ziekenhuis weer, prognose is nu 3-10 maart dat de kleine wordt gehaald. Zeg maar over eh.. 10 dagen.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Paar jaar terug nog sneeuw in aprilquote:
.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:34 schreef _UserName_ het volgende:
Dat was het ziekenhuis weer, prognose is nu 3-10 maart dat de kleine wordt gehaald. Zeg maar over eh.. 10 dagen.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:34 schreef _UserName_ het volgende:
Dat was het ziekenhuis weer, prognose is nu 3-10 maart dat de kleine wordt gehaald. Zeg maar over eh.. 10 dagen.
* JYSKE![]()
Komt heel dichtbij nuquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:34 schreef _UserName_ het volgende:
Dat was het ziekenhuis weer, prognose is nu 3-10 maart dat de kleine wordt gehaald. Zeg maar over eh.. 10 dagen.![]()
![]()
Spannendquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:34 schreef _UserName_ het volgende:
Dat was het ziekenhuis weer, prognose is nu 3-10 maart dat de kleine wordt gehaald. Zeg maar over eh.. 10 dagen.
.
Leukquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:34 schreef _UserName_ het volgende:
Trust nobody![]()
Pro tip van mij: geen rijbewijs hebben. Kun je nooit dronken een auto rijdenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Dat is al snelquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:34 schreef _UserName_ het volgende:
Ik heb serieus heel kort overwogen om Jyske als tweede naam te gebruikenquote:het is dat ik weet dat vrouwlief dat niet wil dus heb het niet eens voorgesteld
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Of er gewoon verantwoord mee om gaan?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Pro tip van mij: geen rijbewijs hebben. Kun je nooit dronken een auto rijdenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Het is geen schrikkeljaar, anders was er nog kans dat ze geboren wordt op 29 februariquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zonder rijbewijs kunnen veel mensen alsnog rijden.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Pro tip van mij: geen rijbewijs hebben. Kun je nooit dronken een auto rijdenDon't follow me. I am lost too
.
Alsjeblieft niet zegquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is geen schrikkeljaar, anders was er nog kans dat ze geboren wordt op 29 februari
Ja, dit.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:37 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Of er gewoon verantwoord mee om gaan?
Ik drink NOOIT alcohol als ik nog zou moeten rijden. Gewoon niet.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb die fout wel gemaakt. Toen heb ik gezegd dat ik pas een rijbewijs wil als ik die verantwoording kan dragen. Ik had 'm na 6 maanden terug kunnen hebben, dat werd uit eigen beweging 18 jaar en ben blij met die beslissingquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dit.
Ik drink NOOIT alcohol als ik nog zou moeten rijden. Gewoon niet.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
En wat doe je in Mei?quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Deze man hequote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dit.
Ik drink NOOIT alcohol als ik nog zou moeten rijden. Gewoon niet.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Pas maar op dat ik niet aan jou trek![]()
![]()
![]()
Nou, als het even kan...quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Pas maar op dat ik niet aan jou trek![]()
![]()
Dank je, maar ik vind dat heel normaal.quote:
Niet alleen omdat het verboden is maar gewoon common sense.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dank je, maar ik vind dat heel normaal.
Niet alleen omdat het verboden is maar gewoon common sense.![]()
![]()
![]()
Politie kan ook moeilijk iedereen controleren.
Al kan dat sneller dan vroeger.Don't follow me. I am lost too
.
* gebrokenglas verslikt zich in de koffiequote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie![]()
![]()
Ontbreekt helaas bij veel mensen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dank je, maar ik vind dat heel normaal.
Niet alleen omdat het verboden is maar gewoon common sense.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
ItaliaDon't follow me. I am lost too
.
Ik ben zelden gecontroleerd. Ik ben in mijn hele leven 3x in een fuik gereden, voor de hele riedel: blazen, papieren check, VIN check, wel/niet blauwe diesel in de tank, etc. Verder nooit.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:41 schreef RedShoe het volgende:
Politie kan ook moeilijk iedereen controleren.
Al kan dat sneller dan vroeger.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Paar keer wel aangehouden in de nacht.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben zelden gecontroleerd. Ik ben in mijn hele leven 3x in een fuik gereden, voor de hele riedel: blazen, papieren check, VIN check, wel/niet blauwe diesel in de tank, etc. Verder nooit.
Maar nooit wat aan de hand..Don't follow me. I am lost too
.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:36 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik heb serieus heel kort overwogen om Jyske als tweede naam te gebruikenhet is dat ik weet dat vrouwlief dat niet wil dus heb het niet eens voorgesteld
![]()
Het is wel handig als FOK!-naam![]()
![]()
JiskefetDon't follow me. I am lost too
.
DTS als 2e naam een optie?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:44 schreef hemarookworst het volgende:
Wordt er aan staarten getrokken hier
Gewoon Douwe Tjitske Sietse als voornamen.quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
En we noemen hem topic?quote:Don't follow me. I am lost too
.
Of aan worsten?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:44 schreef hemarookworst het volgende:
Wordt er aan staarten getrokken hier![]()
Oei, dit gaat een staartje krijgen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat klinkt als @jyskquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:45 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
@:Jyske is dan ook al lang geregistreerd door mijUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
* Fogel kietelt aan staartquote:I'm surrounded by morons!
Ow, het is vrijdag hè? Dan wordt het pizza vanavond
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Klopt. Komt het ook van omdat de Jysk mijn redding was bij de babykamer. Daarom werd Jyske hier geopperd en die heb ik gelijk geregdquote:
WWeet ikquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:45 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
@:Jyske is dan ook al lang geregistreerd door mij![]()
Bijna weekend..Don't follow me. I am lost too
.
Hier ook. Mooi bij domino's bestellen, vanmiddag laatste wijnmiddag/avond voor de kleine komt.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Ow, het is vrijdag hè? Dan wordt het pizza vanavondTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ahquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:48 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Klopt. Komt het ook van omdat de Jysk mijn redding was bij de babykamer. Daarom werd Jyske hier geopperd en die heb ik gelijk geregdUw ADH vitamine Worst
Toch..Don't follow me. I am lost too
.
![]()
.
Gebookmarked voor over 18 jaarquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:45 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
@:Jyske is dan ook al lang geregistreerd door mij
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-02-2025 12:53:06 ]![]()
![]()
.
Een tipje:quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:49 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hier ook. Mooi bij domino's bestellen, vanmiddag laatste wijnmiddag/avond voor de kleine komt.
Koop op de dag van haar geboorte diverse kranten (en tijdschriften), zodat ze later "als ze groot is" kan terugkijken wat er zoal speelde en actueel was in de wereld toen ze geboren werd.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Goed ideequote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een tipje:
Koop op de dag van haar geboorte diverse kranten (en tijdschriften), zodat ze later "als ze groot is" kan terugkijken wat er zoal speelde en actueel was in de wereld toen ze geboren werd.
Kijk, toen je geboren werd was de wereld kut
Trust nobody![]()
Gaaf ideequote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een tipje:
Koop op de dag van haar geboorte diverse kranten (en tijdschriften), zodat ze later "als ze groot is" kan terugkijken wat er zoal speelde en actueel was in de wereld toen ze geboren werd.Uw ADH vitamine Worst
Ja, klopt, maar wellicht niet meer zo gedetailleerd?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Sla, met tomaat, zoete paprika, gekookt ei, feta en slasaus en een snitzelquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Ow, het is vrijdag hè? Dan wordt het pizza vanavondWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Vroeger kreeg je de krant weleens ingelijst als cadeautjequote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, klopt, maar wellicht niet meer zo gedetailleerd?
Weet niet of dat nog is?Trust nobody![]()
ingelijst?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Vroeger kreeg je de krant weleens ingelijst als cadeautje
Weet niet of dat nog is?Do what you love, love what you do!![]()
Jawel, alleen moet je het online zoekenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, klopt, maar wellicht niet meer zo gedetailleerd?
weet niet heb jaren als krantenbezorger gewerkt en hebben we het over 25 jaar terug. maar een krant inlijsten?
Dikke lul zsm in de bus enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Ga jij jullie dochter naar Jysk noemen?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:48 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Klopt. Komt het ook van omdat de Jysk mijn redding was bij de babykamer. Daarom werd Jyske hier geopperd en die heb ik gelijk geregdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
MiddagbolkDon't follow me. I am lost too
.
Goedemiddag
Hier flink last van de linkerkant van mijn nek. Van die spierbalsem op gedaan en paracetamol genomen, maar het blijft ruk. Vanavond uit eten, dus gouden tips zijn welkom.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Griekquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:05 schreef StevenHyde het volgende:
Goedemiddag
Hier flink last van de linkerkant van mijn nek. Van die spierbalsem op gedaan en paracetamol genomen, maar het blijft ruk. Vanavond uit eten, dus gouden tips zijn welkom.
.
nog schandalig als ik erop terug kijk voor 4 gulden of minder nog je de pleuris fietsen met die zware tassen. LOL
Maarja begin LTS heb ik het erover toen.Do what you love, love what you do!![]()
Lekker laten masserenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:05 schreef StevenHyde het volgende:
Goedemiddag
Hier flink last van de linkerkant van mijn nek. Van die spierbalsem op gedaan en paracetamol genomen, maar het blijft ruk. Vanavond uit eten, dus gouden tips zijn welkom.![]()
Ik kreeg krentenwegge bij de geboorte geen krantenTrotste mama van Ambar
Volgende keer je viagra iets sneller doorslikkenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:05 schreef StevenHyde het volgende:
Goedemiddag
Hier flink last van de linkerkant van mijn nek. Van die spierbalsem op gedaan en paracetamol genomen, maar het blijft ruk. Vanavond uit eten, dus gouden tips zijn welkom.Trotste mama van Ambar
zal wel griepje zijn die iedereen heeft onderhand, tip, sambal oetlek op je voorhoofd smeren.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:05 schreef StevenHyde het volgende:
Goedemiddag
Hier flink last van de linkerkant van mijn nek. Van die spierbalsem op gedaan en paracetamol genomen, maar het blijft ruk. Vanavond uit eten, dus gouden tips zijn welkom.
Echt werkt als besteDo what you love, love what you do!![]()
Ik las voorhuid. Nu is t te laat.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:06 schreef kree het volgende:
[..]
zal wel griepje zijn die iedereen heeft onderhand, tip, sambal oetlek op je voorhoofd smeren.
Echt werkt als besteBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Een warme theedoek om je nek doen.. verder zal het even duren voor het over is..quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:05 schreef StevenHyde het volgende:
Goedemiddag
Hier flink last van de linkerkant van mijn nek. Van die spierbalsem op gedaan en paracetamol genomen, maar het blijft ruk. Vanavond uit eten, dus gouden tips zijn welkom."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Het waren andere tijden toen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:05 schreef kree het volgende:
nog schandalig als ik erop terug kijk voor 4 gulden of minder nog je de pleuris fietsen met die zware tassen. LOL
Maarja begin LTS heb ik het erover toen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
owhjeeeeee recept nie goed gelezen, zou dan snel afspoelen. LOLquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:07 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik las voorhuid. Nu is t te laat.Do what you love, love what you do!![]()
Instructions unclear, dick on firequote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:07 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik las voorhuid. Nu is t te laat.![]()
owhja UI doormidden snijden en onder je bed leggen.
Grootmoeders tips
Do what you love, love what you do!![]()
Mijn grapjes zijn niet altijd van hoog niveauquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je slim bentTrotste mama van Ambar
ik hou ervanquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn grapjes zijn niet altijd van hoog niveau
Ik had hoge verwachtingen van jequote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn grapjes zijn niet altijd van hoog niveau![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:06 schreef kree het volgende:
[..]
zal wel griepje zijn die iedereen heeft onderhand, tip, sambal oetlek op je voorhoofd smeren.
Echt werkt als besteTering. Ik weet niet wat jij slikt, maar mag ik ook wat?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:09 schreef kree het volgende:
owhja UI doormidden snijden en onder je bed leggen.
Grootmoeders tips![]()
![]()
Hoog genoeg.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn grapjes zijn niet altijd van hoog niveauDon't follow me. I am lost too
.
Dat hebben meerdere mensen sinds mijn geboorte en ik stel ze elke keer weer teleurquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik had hoge verwachtingen van jeTrotste mama van Ambar
De lat niet te hoog leggen.Don't follow me. I am lost too
.
Kutquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:05 schreef StevenHyde het volgende:
Goedemiddag
Misschien warmtepakking?Trust nobody![]()
Ik zie geen latWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
grootmoeders tips hequote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:11 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
[..]
Tering. Ik weet niet wat jij slikt, maar mag ik ook wat?
ze zijn al tijdje allemaal dood enzo, maar wat ik ervan heb onthouden.?
Of wacht Euhm
Die liggen in de berging op de begane grond en ik woon op de 2e. Zo zorg ik er altijd voor dat de lat laag ligtquote:Trotste mama van Ambar
Dan struikel je..quote:
.
Voor sommige kan de drempel niet hoog geniet zijnWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nou indd..quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:15 schreef Moeraskat het volgende:
Voor sommige kan de drempel niet hoog geniet zijn
Die er uit ziet als een muur. Die.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Te laatquote:
.
Dat willen we niet..quote:Don't follow me. I am lost too
.
Laffing out loudDon't follow me. I am lost too
.
![]()
![]()
.
![]()
drempels hoger maken. Lat verleggen.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
ja voor volgende generatie, wij zijn niet meer echt te reddenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:19 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ] drempels hoger maken. Lat verleggen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Spreek voor jezelfquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:19 schreef kree het volgende:
[..]
ja voor volgende generatie, wij zijn niet meer echt te redden
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
In the navy..Don't follow me. I am lost too
.
![]()
Kree is niet meer te redden, zegt hij.
![]()
Moeraskat kan nog dingen leren, aldus Kree.
ojeeeeee. nou mss nog beetje omdat ik ook weer niet zo een onwijze klootzak ben..... maarja. hahahaquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:21 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ] Kree is niet meer te redden, zegt hij.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Kree komt weer op z’n woorden terug.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Goed idee
Kijk, toen je geboren werd was de wereld kutquote:quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
Heerlijk, die positieve kijk op het leven hier![]()
![]()
Kree heeft zelfinzicht opgedaan vandaag.
waar wel na drama gister, maar doe ik elke dag wel weer hier op ookquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:24 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ] Kree heeft zelfinzicht opgedaan vandaag.
Pak zequote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:24 schreef Lovely het volgende:
Ik ga maar even wat zonnestraaltjes pakken![]()
.
![]()
Drama in DTS brengt ook mooie resultaten.
GtstDon't follow me. I am lost too
.
Is nog te vroegquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Harde woei welDon't follow me. I am lost too
.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:24 schreef Lovely het volgende:
Ik ga maar even wat zonnestraaltjes pakken![]()
![]()
![]()
![]()
Maar wel zon.Don't follow me. I am lost too
.
Blijf wat slaperig zo vandaagThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Vind dat n grappige smileyquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:26 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ] Drama in DTS brengt ook mooie resultaten.Trust nobody![]()
meestal welquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:26 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ] Drama in DTS brengt ook mooie resultaten.. soms kun je het ook niet altijd met elkaar allemaal eens zijn he?
Niks ergs is daar aan. Maargoed. zolang lief blijft enzo heb ik er niet zo onwijze moeite mee.
Alweer half vergeten joh wat gister? maakt mij het uit, praat liever in toekomst met mensen als in verleden.Do what you love, love what you do!![]()
HahaaaDon't follow me. I am lost too
.
Big funDon't follow me. I am lost too
.
Jij bent ook grappigquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Justinnnnquote:
HolidayDon't follow me. I am lost too
.
Zo mooiDon't follow me. I am lost too
.
![]()
Charly is grappig.
Waar het tempo omhoog gaatDon't follow me. I am lost too
.
HihiDon't follow me. I am lost too
.
Hoho
HihiDon't follow me. I am lost too
.
Moest het even noteren voor m’n dagboek.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Snap ikquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Moest het even noteren voor m’n dagboek.Trust nobody![]()
Ik ga zo proberen die haren te verwijderen van dat dekbed
Ben je nog ziek?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Mijn hoofd is een soort van gammel.. en het lijkt of beelden te snel gaan voor m’n ogen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ik denk als je helemaal terug gaat in fok enzo, dat je er idd wel boek over kunt schrijven.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Moest het even noteren voor m’n dagboek.
mss is grappig. want niet iedereen is hier zo lang? wat vonden jullie meest legendarische topics?Do what you love, love what you do!![]()
Ook al ben je hier lang. Niet iedereen is of was op dezelfde plek op FOK!Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
.
dat ligt niet aan jou?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:33 schreef Moeraskat het volgende:
Mijn hoofd is een soort van gammel.. en het lijkt of beelden te snel gaan voor m’n ogen.
maar aan gifje
Dat ligt wel aan mij.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
O middernacht...Don't follow me. I am lost too
.
Wil je er over praten?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Schijn een lichie op mij..Don't follow me. I am lost too
.
Oja..Don't follow me. I am lost too
.
Drukwerkquote:
.
Laat ontbeten dus ik wacht nogWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Meh, verdien er anders lekker aanquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:36 schreef kree het volgende:
AI he, tis de duivel voor de wereld. voorspel het he![]()
Walk this way...Don't follow me. I am lost too
.
Corona?quote:Don't follow me. I am lost too
.
Dat moet welquote:
wel klassieker eigenlijk beetje nog net van voor mijn tijd. Maar tuurlijkquote:
Bekijk deze YouTube-videoDo what you love, love what you do!![]()
Pepsi,,Don't follow me. I am lost too
.
Nog steeds ja..quote:Don't follow me. I am lost too
.
Jaren 80quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:39 schreef kree het volgende:
[..]
wel klassieker eigenlijk beetje nog net van voor mijn tijd. Maar tuurlijk
Bekijk deze YouTube-videoDon't follow me. I am lost too
.
Denk ikDon't follow me. I am lost too
.
Even testen dan.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hoop dat ik dat niet heb dan
Nu maak ik me zorgenDon't follow me. I am lost too
.
Yeah, you bleed just to know you're alive
Forum Opties Forumhop: Hop naar: