Ja zoietsquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je bent blij als ze er zijn, maar je bent ook blij als ze weer weg zijn....
en dan uitpuffen op de bank
in dit geval wel?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:05 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Daarom gewoon gelijk rijbewijs afpakken, geen gelul
Zo lekker naar buitenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:11 schreef gebrokenglas het volgende:
het is 14 graden, zegt het weerstation.
Recividisten pakken ze altijd veel zwaarder aan, en terechtquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:11 schreef kree het volgende:
[..]
in dit geval wel?
Maar deden ze bij mij ook en toen was het 200m gereden echt letterlijk en figuurlijk. En ik kreeg er al 80 uur taakstraf voor en invordering. en etc.
En daardoor gezeik met CBR. en wil niet eens daar drama van maken, want ok he. Ben akkoord daarmee en is dan maar mijn straf.\
Maar echt dit soort gevlucht zijn?
Ja niet te bewijzen dat ze onder invloed reden? Door OM gaat dus. Politie zal zeggen gevaarlijk rijgedrag. OK niemand was erbij? Ja na achteraf wel spoor van schade.
dit soort klootzakken komen er zo dus nee weg he, goeie advocaat nemen joh.....
maakt niet uit, niet te bewijzen en komen er zo mee weg, en zelfs mss nog wel met iemand aanrijden
GVD meisje van 12 op een fietspad waar geen auto mocht komen.
Tja dan denk ik we zij het padje hier aardig kwijt met justitie. maar ook met Cor
Huh wat raarquote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:57 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik zei dat ik me depressief voelde, maar dat werd door een aantal begeleiders niet zo gewaardeerd.
Ik mocht het van hun niet over een depressie hebben.
Terwijl ik dat gewoon had toen en anti depresiva slikte.
Maar blijkbaar lag dat nogal gevoelig.
eens, maar hier zal niks te bewijzen zijn. naja je kan niet een spoor aan vernielingen aanrichten denk door katwijk en weer naar leiden. met dat meisje dus aangeredenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Recividisten pakken ze altijd veel zwaarder aan, en terecht
Je moet wel wachten tot zondagquote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:49 schreef maily het volgende:
[..]
Nou hehe, dat gaat er 'n beetje op lijken
Ik heb geduldquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je moet wel wachten tot zondagDan wordt de brunch geserveerd
Huh?quote:
Gelukkigquote:
Heel vaag ja.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Huh wat raar
Je had een depressie maar mocht het niet zo noemen
Why?
Heerlijkquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:21 schreef Lovely het volgende:
Ik was bijna in slaap gevallen op de bank door het zonnetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |