SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Is wel lekker, maar liever val ik niet in slaap ( word er vaak gaarder van )quote:
Je kan moeilijk 24/7 op iemand zijn lip zitten.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:19 schreef kree het volgende: ik geef maar ff het kromme aan in systeem he en kan er niet eens om lachen gewoon. want dit soort sukkels zitten binnen paar maanden weer op de weg. Taakstraf uitvoeren is ook een lachtertje. geen punt joh als je daar nog ff alcohol drinkt en etc? Ik spreek uit ervaring he? en heb met verbazing ernaar gekeken wel hoe dan een taakstraf echt is. Die gastsen lachen zich rot joh, niemand boeit het of je koopt ff degene om die je uren bijhoud, toezicht 0 ja 1 keer in de maand komt er een typemeid van justitie. ooh ja ziet er wel goed uit, afgetekend voor "nbedrijf". kringloop want die krijgen iemand gratis? toezicht is er niet. Echt dit is vaker in het nieuws geweest he. Maar echt met verbazing heb ik het gezien.
Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
Ik ken een gast, die is al 10 keer van de weg gehaald met drank op.
Dan klopt er toch iets niet
.
Dat klopt zeker niet neequote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:24 schreef RedShoe het volgende:
Ik ken een gast, die is al 10 keer van de weg gehaald met drank op.
Dan klopt er toch iets niet"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Bizarquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:21 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Heel vaag ja.
Maar dat mens was ook raar. Altijd van die idiote dingen.
Echt zo'n naar wijf.Trust nobody![]()
Een goeie en toepasselijke TT. De zon is hier ook gaan schijnen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Maar blijkbaar kan dat.quote:Don't follow me. I am lost too
.
De lente begint.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Voor een kort bolkje?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Mag ik haar even 2 minuten lenen?![]()
Maar kreeg die elke keer zijn rijbewijs weer dan? Of reed hij ook gewoon zonder rijbewijs?quote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Heerlijkquote:![]()
Duurt niet lang trouwens.Don't follow me. I am lost too
.
Volgens mij had hij geen rijbewijs.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar kreeg die elke keer zijn rijbewijs weer dan? Of reed hij ook gewoon zonder rijbewijs?Don't follow me. I am lost too
.
Morgen nog iets van 14 graden, of 12 graden. Ook prima.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:29 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Duurt niet lang trouwens.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Morgen nog iets van 14 graden, of 12 graden. Ook prima.![]()
![]()
Heb je net de muts, sjaal en handschoenen opgeborgen, kun je die weer tevoorschijn pakken, inclusief de sneeuwruimerquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:29 schreef Lovely het volgende:
Drie dagen lente daarna weer winter kan allemaal
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Je zou maar zo'n malloot een aanrijding mee krijgen..quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:29 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Volgens mij had hij geen rijbewijs."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Opgeborgen?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb je net de muts, sjaal en handschoenen opgeborgen, kun je die weer tevoorschijn pakken, inclusief de sneeuwruimer
Hoeveel werk is het om ze van de kapstok af te halen?![]()
![]()
Wel eens voorkomen volgens mijquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb je net de muts, sjaal en handschoenen opgeborgen, kun je die weer tevoorschijn pakken, inclusief de sneeuwruimerWe kunnen idd in maart nog wel weer sneeuw krijgen
Best veelquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:31 schreef maily het volgende:
[..]
Opgeborgen?
Hoeveel werk is het om ze van de kapstok af te halen?![]()
![]()
In april nogquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wel eens voorkomen volgens mijWe kunnen idd in maart nog wel weer sneeuw krijgen
![]()
![]()
Dat was het ziekenhuis weer, prognose is nu 3-10 maart dat de kleine wordt gehaald. Zeg maar over eh.. 10 dagen.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Paar jaar terug nog sneeuw in aprilquote:
.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:34 schreef _UserName_ het volgende:
Dat was het ziekenhuis weer, prognose is nu 3-10 maart dat de kleine wordt gehaald. Zeg maar over eh.. 10 dagen.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:34 schreef _UserName_ het volgende:
Dat was het ziekenhuis weer, prognose is nu 3-10 maart dat de kleine wordt gehaald. Zeg maar over eh.. 10 dagen.
* JYSKE![]()
Komt heel dichtbij nuquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:34 schreef _UserName_ het volgende:
Dat was het ziekenhuis weer, prognose is nu 3-10 maart dat de kleine wordt gehaald. Zeg maar over eh.. 10 dagen.![]()
![]()
Spannendquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:34 schreef _UserName_ het volgende:
Dat was het ziekenhuis weer, prognose is nu 3-10 maart dat de kleine wordt gehaald. Zeg maar over eh.. 10 dagen.
.
Leukquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:34 schreef _UserName_ het volgende:
Trust nobody![]()
Pro tip van mij: geen rijbewijs hebben. Kun je nooit dronken een auto rijdenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Dat is al snelquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:34 schreef _UserName_ het volgende:
Ik heb serieus heel kort overwogen om Jyske als tweede naam te gebruikenquote:het is dat ik weet dat vrouwlief dat niet wil dus heb het niet eens voorgesteld
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Of er gewoon verantwoord mee om gaan?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Pro tip van mij: geen rijbewijs hebben. Kun je nooit dronken een auto rijdenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Het is geen schrikkeljaar, anders was er nog kans dat ze geboren wordt op 29 februariquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zonder rijbewijs kunnen veel mensen alsnog rijden.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Pro tip van mij: geen rijbewijs hebben. Kun je nooit dronken een auto rijdenDon't follow me. I am lost too
.
Alsjeblieft niet zegquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is geen schrikkeljaar, anders was er nog kans dat ze geboren wordt op 29 februari
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja, dit.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:37 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Of er gewoon verantwoord mee om gaan?
Ik drink NOOIT alcohol als ik nog zou moeten rijden. Gewoon niet.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb die fout wel gemaakt. Toen heb ik gezegd dat ik pas een rijbewijs wil als ik die verantwoording kan dragen. Ik had 'm na 6 maanden terug kunnen hebben, dat werd uit eigen beweging 18 jaar en ben blij met die beslissingquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dit.
Ik drink NOOIT alcohol als ik nog zou moeten rijden. Gewoon niet.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
En wat doe je in Mei?quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Deze man hequote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dit.
Ik drink NOOIT alcohol als ik nog zou moeten rijden. Gewoon niet.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Pas maar op dat ik niet aan jou trek![]()
![]()
![]()
Nou, als het even kan...quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Pas maar op dat ik niet aan jou trek![]()
![]()
Dank je, maar ik vind dat heel normaal.quote:
Niet alleen omdat het verboden is maar gewoon common sense.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dank je, maar ik vind dat heel normaal.
Niet alleen omdat het verboden is maar gewoon common sense.![]()
![]()
![]()
Politie kan ook moeilijk iedereen controleren.
Al kan dat sneller dan vroeger.Don't follow me. I am lost too
.
* gebrokenglas verslikt zich in de koffiequote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie![]()
![]()
Ontbreekt helaas bij veel mensen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dank je, maar ik vind dat heel normaal.
Niet alleen omdat het verboden is maar gewoon common sense.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
ItaliaDon't follow me. I am lost too
.
Ik ben zelden gecontroleerd. Ik ben in mijn hele leven 3x in een fuik gereden, voor de hele riedel: blazen, papieren check, VIN check, wel/niet blauwe diesel in de tank, etc. Verder nooit.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:41 schreef RedShoe het volgende:
Politie kan ook moeilijk iedereen controleren.
Al kan dat sneller dan vroeger.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Paar keer wel aangehouden in de nacht.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben zelden gecontroleerd. Ik ben in mijn hele leven 3x in een fuik gereden, voor de hele riedel: blazen, papieren check, VIN check, wel/niet blauwe diesel in de tank, etc. Verder nooit.
Maar nooit wat aan de hand..Don't follow me. I am lost too
.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:36 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik heb serieus heel kort overwogen om Jyske als tweede naam te gebruikenhet is dat ik weet dat vrouwlief dat niet wil dus heb het niet eens voorgesteld
![]()
Het is wel handig als FOK!-naam![]()
![]()
JiskefetDon't follow me. I am lost too
.
DTS als 2e naam een optie?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:44 schreef hemarookworst het volgende:
Wordt er aan staarten getrokken hier
Gewoon Douwe Tjitske Sietse als voornamen.quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
En we noemen hem topic?quote:Don't follow me. I am lost too
.
Yeah, you bleed just to know you're alive
Forum Opties Forumhop: Hop naar: