Komt heel dichtbij nuquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:34 schreef _UserName_ het volgende:
Dat was het ziekenhuis weer, prognose is nu 3-10 maart dat de kleine wordt gehaald. Zeg maar over eh.. 10 dagen.
Spannendquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:34 schreef _UserName_ het volgende:
Dat was het ziekenhuis weer, prognose is nu 3-10 maart dat de kleine wordt gehaald. Zeg maar over eh.. 10 dagen.
Leukquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:34 schreef _UserName_ het volgende:
Dan blijf ik lekker weg in aprilquote:
Dat is al snelquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:34 schreef _UserName_ het volgende:
Ik heb serieus heel kort overwogen om Jyske als tweede naam te gebruikenquote:
Of er gewoon verantwoord mee om gaan?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Pro tip van mij: geen rijbewijs hebben. Kun je nooit dronken een auto rijden
Het is geen schrikkeljaar, anders was er nog kans dat ze geboren wordt op 29 februariquote:
Zonder rijbewijs kunnen veel mensen alsnog rijden.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Pro tip van mij: geen rijbewijs hebben. Kun je nooit dronken een auto rijden
Alsjeblieft niet zegquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is geen schrikkeljaar, anders was er nog kans dat ze geboren wordt op 29 februari
Ja, dit.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:37 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Of er gewoon verantwoord mee om gaan?
Ik heb die fout wel gemaakt. Toen heb ik gezegd dat ik pas een rijbewijs wil als ik die verantwoording kan dragen. Ik had 'm na 6 maanden terug kunnen hebben, dat werd uit eigen beweging 18 jaar en ben blij met die beslissingquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dit.
Ik drink NOOIT alcohol als ik nog zou moeten rijden. Gewoon niet.
Deze man hequote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dit.
Ik drink NOOIT alcohol als ik nog zou moeten rijden. Gewoon niet.
Pas maar op dat ik niet aan jou trekquote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Pas maar op dat ik niet aan jou trek
Nou, als het even kan...quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Pas maar op dat ik niet aan jou trek
Dank je, maar ik vind dat heel normaal.quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dank je, maar ik vind dat heel normaal.
Niet alleen omdat het verboden is maar gewoon common sense.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie
Ontbreekt helaas bij veel mensen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dank je, maar ik vind dat heel normaal.
Niet alleen omdat het verboden is maar gewoon common sense.
Ik ben zelden gecontroleerd. Ik ben in mijn hele leven 3x in een fuik gereden, voor de hele riedel: blazen, papieren check, VIN check, wel/niet blauwe diesel in de tank, etc. Verder nooit.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:41 schreef RedShoe het volgende:
Politie kan ook moeilijk iedereen controleren.
Al kan dat sneller dan vroeger.
Oh ik wil ook wel aan jou staart trekkenquote:
Paar keer wel aangehouden in de nacht.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben zelden gecontroleerd. Ik ben in mijn hele leven 3x in een fuik gereden, voor de hele riedel: blazen, papieren check, VIN check, wel/niet blauwe diesel in de tank, etc. Verder nooit.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:36 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik heb serieus heel kort overwogen om Jyske als tweede naam te gebruikenhet is dat ik weet dat vrouwlief dat niet wil dus heb het niet eens voorgesteld
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:44 schreef hemarookworst het volgende:
Wordt er aan staarten getrokken hier
Gewoon Douwe Tjitske Sietse als voornamen.quote:
En we noemen hem topic?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |