Instructions unclear, dick on firequote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:07 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik las voorhuid. Nu is t te laat.
Mijn grapjes zijn niet altijd van hoog niveauquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je slim bent
ik hou ervanquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn grapjes zijn niet altijd van hoog niveau
Ik had hoge verwachtingen van jequote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:06 schreef kree het volgende:
[..]
zal wel griepje zijn die iedereen heeft onderhand, tip, sambal oetlek op je voorhoofd smeren.
Echt werkt als beste
Tering. Ik weet niet wat jij slikt, maar mag ik ook wat?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:09 schreef kree het volgende:
owhja UI doormidden snijden en onder je bed leggen.
Grootmoeders tips
Hoog genoeg.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat hebben meerdere mensen sinds mijn geboorte en ik stel ze elke keer weer teleurquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik had hoge verwachtingen van je
Kutquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:05 schreef StevenHyde het volgende:
Goedemiddag
Hier flink last van de linkerkant van mijn nek. Van die spierbalsem op gedaan en paracetamol genomen, maar het blijft ruk. Vanavond uit eten, dus gouden tips zijn welkom.
grootmoeders tips hequote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:11 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
[..]
Tering. Ik weet niet wat jij slikt, maar mag ik ook wat?
Die liggen in de berging op de begane grond en ik woon op de 2e. Zo zorg ik er altijd voor dat de lat laag ligtquote:
Dan struikel je..quote:
En breek je misschien een been..quote:
Nou indd..quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:15 schreef Moeraskat het volgende:
Voor sommige kan de drempel niet hoog geniet zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |