Niets hoor Keanu zat door te zeuren dat Jordy lachte toen hun op de bank zaten maar dat was vorige week ook al zo dus niets nieuws van die zeur en Axel tja die en Jordy die liggen elkaar als spelers niet zoquote:
Schmink sessie met Janequote:Op vrijdag 21 februari 2025 00:00 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik zie hem druk make up van zijn gezicht poetsen
Wat ziet ie eruitquote:Op vrijdag 21 februari 2025 00:02 schreef Was-beer het volgende:
Jordy krijgt een lesje gezicht wassen van Jolien
Jordy deelde het als eerste al op de bank met Jolienquote:Op donderdag 20 februari 2025 23:57 schreef Jackiegekkie het volgende:
De podcasters hadden met elkaar afgesproken dat ze de antwoorden op de vraag "Wie is je ideale bank?" niet zouden delen met de groep
Keanu deelde die antwoorden eerder vanavond al met Jolien en Matteus (tijdens het sorteren van de was in voorraadkamer)
Axel deelt de antwoorden nu met Pootje buiten in de tuin. En Pootje: ik ga dat niet doorvertellen, hoor!
Voor de belgen nog maar even opgenomen. Was op S2 grotendeelsquote:
Die heeft die genoeg denk ik als ik de polls moet gelovenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 00:06 schreef Willewa het volgende:
Na een lange voetbalavond nog ff de stream aan. Wat heeft Jordy gedaan? Beetje gek gedaan om wat goodwill stemmen voor morgen te harken?
Denk ik ook, maar dat weet hij nietquote:Op vrijdag 21 februari 2025 00:08 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Die heeft die genoeg denk ik als ik de polls moet geloven
Geef het tot morgenavond 21:45 uur Maximaalquote:Op vrijdag 21 februari 2025 00:19 schreef Krambo het volgende:
Nou ja de sfeer is iig weer een stuk beter nu (voor zolang het duurt)
En dat wil ik nietquote:Op vrijdag 21 februari 2025 00:19 schreef Krambo het volgende:
Nou ja de sfeer is iig weer een stuk beter nu (voor zolang het duurt)
Was dat er danquote:Op vrijdag 21 februari 2025 00:24 schreef chufi het volgende:
Sharice blijft zich slaverig gedragen ... nu weer de voeten van Milena masseren ...
Ik heb het grote goedmaakgesprekgemist
Vind ik nog vrij optimistisch, ik zet mijn geld op 12.00 uurquote:Op vrijdag 21 februari 2025 00:23 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Geef het tot morgenavond 21:45 uur Maximaal
Jane vroeg mag ik je opmakenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 00:06 schreef Willewa het volgende:
Na een lange voetbalavond nog ff de stream aan. Wat heeft Jordy gedaan? Beetje gek gedaan om wat goodwill stemmen voor morgen te harken?
En Elsa zegt alleen maar hhhmm, hhmmmquote:Op vrijdag 21 februari 2025 00:31 schreef Luna68 het volgende:
Jane: het hele huis vindt er wat van, niemand zegt er wat van behalve ik en nu houden ze hun handen boven haar hoofd omdat ze het zielig vinden.
Elsa is nog even met damage controle bezig.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 00:35 schreef Krambo het volgende:
[..]
En Elsa zegt alleen maar hhhmm, hhmmm
Streamlock friday, kunnen we naar de lente buitenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 00:26 schreef Krambo het volgende:
[..]
Vind ik nog vrij optimistisch, ik zet mijn geld op 12.00 uur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen allemaal naar de psycholoog, dus zal wel weer gesust worden. Die twee hebben even wat traantjes gelaten en iedereen vindt ze weer zieligquote:Op vrijdag 21 februari 2025 00:46 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ach, morgen een verkeerd woord, of een vreemde blik en het is weer bal
Maar de kijkers weten wie de rotte appels zijnquote:Op vrijdag 21 februari 2025 00:48 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Morgen allemaal naar de psycholoog, dus zal wel weer gesust worden. Die twee hebben even wat traantjes gelaten en iedereen vindt ze weer zielig
Misschien voor even, maar dit blijft wel doorsmeulen denk ikquote:Op vrijdag 21 februari 2025 00:48 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Morgen allemaal naar de psycholoog, dus zal wel weer gesust worden. Die twee hebben even wat traantjes gelaten en iedereen vindt ze weer zielig
En die zitten niet op de sofaquote:Op vrijdag 21 februari 2025 00:50 schreef riri het volgende:
[..]
Maar de kijkers weten wie de rotte appels zijn
Met een beetje pech hebben we na het weekend het "leukste" gehad.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 01:10 schreef Thorelf het volgende:
Deze 6 mogen nog wel even blijven...de 4 die er niet bij zitten..milena sharice pootje en elsa woren niet gemist.
Ik zal Elsa wel missen hoor. Ze heeft ook leuke kanten.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 01:10 schreef Thorelf het volgende:
Deze 6 mogen nog wel even blijven...de 4 die er niet bij zitten..milena sharice pootje en elsa woren niet gemist.
klopt,maar er moet toch iemand uit! en dan milena ...en dan zijn pootje en sharice niets meerquote:Op vrijdag 21 februari 2025 01:18 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik zal Elsa wel missen hoor. Ze heeft ook leuke kanten.
Niemand fotos gemaakt ?quote:
Ja het is raar maar mensen zijn gewoon raar. Niemand zegt wat ze echt denken of willen of voelen. En dan klopt hun gedrag niet meer.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:04 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Ik snap een ding niet Matti praat ook gewoon weer tegen Milena en Clarice en hij zit in een bondje met Jordi en hij weet dat ze op Jordi gestemd hebben en hij verwijt Axel dat hij Jane niet steunt en hij doet precies hetzelfde. En iedereen gaat Axel hier op afstraffen en Matti niet! Ik vind dit zo raar.
Mattie heeft niet op jordy gestemdquote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:04 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Ik snap een ding niet Matti praat ook gewoon weer tegen Milena en Clarice en hij zit in een bondje met Jordi en hij weet dat ze op Jordi gestemd hebben en hij verwijt Axel dat hij Jane niet steunt en hij doet precies hetzelfde. En iedereen gaat Axel hier op afstraffen en Matti niet! Ik vind dit zo raar.
Axel is Axel. Hij mag doen wat hij wil en hoeft niet aan de band met Jane te lopen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:15 schreef b_engeltje het volgende:
Axel door zijn gedrag wel gezond dat hij gedaald is in de pols en niet zo'n beetje ook
Matti heeft wel met milena gesprokenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:04 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Ja Keanu heeft zich omhoog gewerkt in de polls. best knap want hij stond laagste van het laagste.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:27 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen...
Elsa's laatste dag vandaag... tenminste zoals de poll er nu uitzien dan...
Bed van David S is weg. Het bed van Pootje staat nu dwars tegen de muur.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:30 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik denk dat met het vertrek van Elsa de suite opgeheven kan worden
Immers de bedden van David S en Eva stonden er ook nog bij in de slaapkamer
Je echt hé, dat viel mij ook al op, ik had nooit verwacht dat Elsa onderaan zou komen te staan...quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:29 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja Keanu heeft zich omhoog gewerkt in de polls. best knap want hij stond laagste van het laagste.
Kan je zien wat bepaald gedrag met de kijker doet.
Niks aan de hand zit vast wat uitgelopen eyeliner in zijn oogquote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:35 schreef Frummelie het volgende:
Ik ben ook zo'n emotrut, ik kan er niet tegen dat hij ligt te huilen...
Doet me niks. Is zelfmedelijden.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:35 schreef Frummelie het volgende:
Yup bijna elke poll is hetzelfdequote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:27 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen...
Elsa's laatste dag vandaag... tenminste zoals de poll er nu uitziet dan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.
Haha... ja of een Fisherman's Friendje....quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:35 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Niks aan de hand zit vast wat uitgelopen eyeliner in zijn oog
Neeeeeeequote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Je zou bijna een vliegtuigje zijn kant uit sturen.
Kan me niet schelen wat het is... ik vind het zielig..quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Matti heeft wel met milena gesproken
En gezegd wat hij van bepaald gedrag vindt
Axel doet of zijn neus bloed en roept
Ik ben Zwitserland.
Dus daarom wordt hij gebasht, terwijl hij en Jane wel gesproken hebben hierover, wat wij helaas niet konden zien!
En het is team Jaxel
Niet team mjaxel
Het is ieder voor zich hè en dat ze wel goed met elkaar zijn betekent niet dat hij voor Jane op de bres moet gaan dat deed Jane ook niet in de vele gesprekken die echt naar over Axel gingen door de medebewoners, daar hield zij zich ook afzijdig van. Dus hoe zit dat dan?
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:38 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Yup bijna elke poll is hetzelfde
Maar keanu meer dan axel snap ik dan weer niet.Die vat ik ook niet...of Axel wordt gestraft hoe hij min of meer Jane heeft laten vallen... ik zeg ook maar wat..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon omdat het kan!
Het gaat volgens mij ook meer om de avondlijke gezellige bedsessies lekker knus tussen Milena en Sharice in. Er is een verschil tussen normaal met mensen omgaan, of bij ze op bed kruipen en de grootste lol hebben.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:04 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Ik denk het wel, en vooral, de kant van ShaMi kiezen met z'n gedrag.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:42 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die vat ik ook niet...of Axel wordt gestraft hoe hij min of meer Jane heeft laten vallen... ik zeg ook maar wat..
Het ligt er wel aan tegen wie hij de waarheid zegt. Als hij dat tegen Jane had gedaan had hij nu onderaan de poll gestaan.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:42 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik vind het ook zielig voor Jordy. Is in mijn ogen ook onzekerheid over zichzelf. Heeft waarschijnlijk door zijn gewicht altijd moeite moeten doen om erbij te horen in een groep. En is nu bang dat hij afgerekend wordt op wat er gister is gebeurd met Sharice. Hij heeft in elk geval mijn stem om te blijven!
Nu al winnaar van de Theo d'Ors voor de meest indrukwekkende acteerprestatie.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordie ligt in de woonkamer op de bank.
[ afbeelding ]
Die switch komt ook ineens uit de lucht vallen... vage shit hoor..quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik denk het wel, en vooral, de kant van ShaMi kiezen met z'n gedrag.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:42 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die vat ik ook niet...of Axel wordt gestraft hoe hij min of meer Jane heeft laten vallen... ik zeg ook maar wat..
hele vage shit.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die switch komt ook ineens uit de lucht vallen... vage shit hoor..
Je kan ook een keer te strategisch Zwitserland blijven.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:42 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Juist dat!..quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:52 schreef marky het volgende:
[..]
Je kan ook een keer te strategisch Zwitserland blijven.
Jordy wil even een momentje voor de vroege streamers en perst er nog maar een traantje uit.. wie weet levert het nog wat extra stemmen op..quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het gaat volgens mij ook meer om de avondlijke gezellige bedsessies lekker knus tussen Milena en Sharice in. Er is een verschil tussen normaal met mensen omgaan, of bij ze op bed kruipen en de grootste lol hebben.
Ja dat vond ik ook raar idd. Maar wordt hij daarom zo gebasht dat ze slome Keanu boven Axel zetten? Ik blijf het raar vinden. Maar we zien wel wie er weggaat ik vind het jammer dat het zo loopt. 😢
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:15 schreef Rhosyn het volgende:
Vanavond wordt Elsa weg gestuurd maar ze mag blijven want Charice gaat naar huis. Doei.
Elsa behoudt wel haar nominatie.
Ik hoop op dit senario
En door!
Zijn gewoon krokodillentranenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:35 schreef Frummelie het volgende:
Dat klopt denk ik wel. Als hij zo was uitgevallent tegen Mattheüs stonden de verhoudingen er heel anders voor.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:47 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het ligt er wel aan tegen wie hij de waarheid zegt. Als hij dat tegen Jane had gedaan had hij nu onderaan de poll gestaan.
Het is dus eigenlijk niet wat en hoe hij het doet maar tegen wie.
Jane heeft Axel niet laten vallen. Haar stem heeft geen verschil gemaakt. Axel heeft haar laten bungelen tijdens de discussie met Sharice en Milena en kroop de zelfde avond nog bij hun in bed om te verklaren dat ze Zwitserland zijn.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:50 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
Of Jane heeft Axel laten vallen.
Het resultaat is hetzelfde.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:38 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Yup bijna elke poll is hetzelfde
Maar keanu meer dan axel snap ik dan weer niet.Keanu krijgt denk de Matti en Jolien stemmers die beiden best populair zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar bij Jane is zo'n actie niet nodig omdat zij zich niet als een klein kind gedraagt.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:47 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het ligt er wel aan tegen wie hij de waarheid zegt. Als hij dat tegen Jane had gedaan had hij nu onderaan de poll gestaan.
Het is dus eigenlijk niet wat en hoe hij het doet maar tegen wie.
Vorige week vrijdag werden ze ook na 9 uur gewektquote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:57 schreef Frummelie het volgende:
Het is uitslaapdag vandaag... altijd toch op vrijdag??
Ja klopt... precies dat en daar wordt hij nu op afgerekend...quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:58 schreef marky het volgende:
[..]
Jane heeft Axel niet laten vallen. Haar stem heeft geen verschil gemaakt. Axel heeft haar laten bungelen tijdens de discussie met Sharice en Milena en kroop de zelfde avond nog bij hun in bed om te verklaren dat ze Zwitserland zijn.
Terwijl ze zelf gewoon goed zijn met elkaar en hadden vannacht nog de grootste lol en hebben elkaar nog geknuffeld.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:50 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
Of Jane heeft Axel laten vallen.
Het resultaat is hetzelfde.
Oké... maar normaal zo rond 08.00 uur...quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:00 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Vorige week vrijdag werden ze ook na 9 uur gewekt
Ik denk juist dat het bij Jane knaagt dat ze gekozen heeft voor Axel en dat ze het met het Kartel best eens is. Dat zijn op Matti na hele mondige mensen die veel meer zich uitspreken ook in de groep. Ik denk dat Jane daar veel beter bij past dan Axel die het spel meer achterbaks speelt en zelf iedere keer de luwte kiest. De ene keer achter Jane de andere keer achter Milena/Sharice.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:58 schreef Gust.F het volgende:
Jane speelt een vuil spel zet mensen tegen elkaar op. Let maar op, binnen korte tijd zet ze de leden van het kartel tegen elkaar op. Ze kan twee stenen doen vechten en dan zelf slachtoffer spelen. Niet mijn soort mensen, zo voorspelbaar fake.
Jane haar eigen woorden zijn dat niet op Jordy stemmen zoals was afgesproken voor haar voelt alsof zij Axel een mes in de rug heeft gestoken.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:58 schreef marky het volgende:
[..]
Jane heeft Axel niet laten vallen. Haar stem heeft geen verschil gemaakt. Axel heeft haar laten bungelen tijdens de discussie met Sharice en Milena en kroop de zelfde avond nog bij hun in bed om te verklaren dat ze Zwitserland zijn.
Neej dat geloof ik niet...quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zijn gewoon krokodillentranen![]()
Alles voor extra stemmen..
Goedemorgen COSquote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:02 schreef marky het volgende:
[..]
Ik denk juist dat het bij Jane knaagt dat ze gekozen heeft voor Axel en dat ze het met het Kartel best eens is. Dat zijn op Matti na hele mondige mensen die veel meer zich uitspreken ook in de groep. Ik denk dat Jane daar veel beter bij past dan Axel die het spel meer achterbaks speelt en zelf iedere keer de luwte kiest. De ene keer achter Jane de andere keer achter Milena/Sharice.
He5 was ook wel laat geworden vannacht. Jolien Keanu Jane en Axel hadden nog tot een uur of twee lol en Axel heeft op de slaapkamer nog hard gezongen over tomaten zodat Milena en Sharice wakker werdenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:54 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik ben al een uur aan het werk en zij liggen nog te snurken. Jordy is ook terug in bed gekropen.
Ja dat is zo.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Terwijl ze zelf gewoon goed zijn met elkaar en hadden vannacht nog de grootste lol en hebben elkaar nog geknuffeld.
Jane is niet dom en zij ziet meer in Jordy dan in Pootje dus heeft ze het volste recht om niet op Jordy te stemmen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:04 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jane haar eigen woorden zijn dat niet op Jordy stemmen zoals was afgesproken voor haar voelt alsof zij Axel een mes in de rug heeft gestoken.
Tuurlijk. Maar ze bedacht dat pas in de DBK. Zegt ze.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:05 schreef -river- het volgende:
[..]
Jane is niet dom en zij ziet meer in Jordy dan in Pootje dus heeft ze het volste recht om niet op Jordy te stemmen.
Nee dat is geen mes in de rug. Ze heeft het ook eerlijk aan Axel verteld omdat het voor haar niet goed voelt. Axel heeft dat ook geaccepteerd. Vroeg alleen om het voortaan eerder te melden.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:04 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jane haar eigen woorden zijn dat niet op Jordy stemmen zoals was afgesproken voor haar voelt alsof zij Axel een mes in de rug heeft gestoken.
Nouquote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:58 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Maar bij Jane is zo'n actie niet nodig omdat zij zich niet als een klein kind gedraagt.
Dat komt door Axel zijn gedrag niet door Jane.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:05 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja dat is zo.
Jane en Axel gaan gewoon goed met elkaar en daarom snap ik dus ook de val van Axel niet.
Maar ja.
Aaa de lichten gaan aan.
Dan nog, als je mag kiezen tussen iemand die zegt naar huis te willen en iemand die dolgraag wilt blijven dan wist ik het wel en zij ook.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:06 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar ze bedacht dat pas in de DBK. Zegt ze.
Mee eens, hij kruipt ineens bij Milena in bed en Milena heeft een hekel aan Jane en dat weet hij.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:09 schreef marky het volgende:
[..]
Dat komt door Axel zijn gedrag niet door Jane.
Ik denk dat de val van Axel te maken heeft dat hij goed is met Milena en Charice, die al wekenlang hun gal spuwen over Jane achter haar rug. Jane heeft die 2 nooit zwart gemaakt achter hun ruggen , alleen gezegd dat ze ze niet mag. De sneren die die 2 steeds geven over Jane en bv Jordy die ze dik noemen en dat hij een patiënt van Charice zou moeten zijn.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:05 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja dat is zo.
Jane en Axel gaan gewoon goed met elkaar en daarom snap ik dus ook de val van Axel niet.
Maar ja.
Aaa de lichten gaan aan.
En dat harde lachen wat er uit ziet als nep vind ik vaak ook overdreven.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:08 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nouze heeft ook behoorlijk kinderlijk gedrag, alleen wordt dat als leuk gezien omdat het Jane is. Ik irriteer me toch echt wel aan haar gepiep en gegil de hele tijd
Zo zie ik het ook, Axel loopt nu zijn lul achterna.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:10 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik denk dat de val van Axel te maken heeft dat hij goed is met Milena en Charice, die al wekenlang hun gal spuwen over Jane achter haar rug. Jane heeft die 2 nooit zwart gemaakt achter hun ruggen , alleen gezegd dat ze ze niet mag. De sneren die die 2 steeds geven over Jane en bv Jordy die ze dik noemen en dat hij een patiënt van Charice zou moeten zijn.
Zulke dingen worden door menige kijker niet in dank afgenomen.
En Axel die veel met die 2 is en samen met ze in bed ligt daar wordt hij nu voor afgestraft .
Ik denk dat Jane bij dat groepje soms is omdat Mattheus het vriendje is van haar vriendin. Als dat niet was dan denk ik dat Jane niets zou hebben met zo’n gast zonder ruggengraatquote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:02 schreef marky het volgende:
[..]
Ik denk juist dat het bij Jane knaagt dat ze gekozen heeft voor Axel en dat ze het met het Kartel best eens is. Dat zijn op Matti na hele mondige mensen die veel meer zich uitspreken ook in de groep. Ik denk dat Jane daar veel beter bij past dan Axel die het spel meer achterbaks speelt en zelf iedere keer de luwte kiest. De ene keer achter Jane de andere keer achter Milena/Sharice.
Jaha maar Jane neemt Axel niks kwalijk waarom de kijker dan wel?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:09 schreef marky het volgende:
[..]
Dat komt door Axel zijn gedrag niet door Jane.
Je kan per week bij de kijker bovenaan staan en dan onderaan dat is al jaren zo.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:12 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jaha maar Jane neemt Axel niks kwalijk waarom de kijker dan wel?
Idd want als het daarom gaat dan heeft zij hun afspraak verbroken.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:04 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Met de reden dat Jordy wel wilt blijven en pootje niet en dat zei ze ook.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Idd want als het daarom gaat dan heeft zij hun afspraak verbroken.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:10 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik denk dat de val van Axel te maken heeft dat hij goed is met Milena en Charice, die al wekenlang hun gal spuwen over Jane achter haar rug. Jane heeft die 2 nooit zwart gemaakt achter hun ruggen , alleen gezegd dat ze ze niet mag. De sneren die die 2 steeds geven over Jane en bv Jordy die ze dik noemen en dat hij een patiënt van Charice zou moeten zijn.
Zulke dingen worden door menige kijker niet in dank afgenomen.
En Axel die veel met die 2 is en samen met ze in bed ligt daar wordt hij nu voor afgestraft .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |