Niets hoor Keanu zat door te zeuren dat Jordy lachte toen hun op de bank zaten maar dat was vorige week ook al zo dus niets nieuws van die zeur en Axel tja die en Jordy die liggen elkaar als spelers niet zoquote:
Schmink sessie met Janequote:Op vrijdag 21 februari 2025 00:00 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik zie hem druk make up van zijn gezicht poetsen
Wat ziet ie eruitquote:Op vrijdag 21 februari 2025 00:02 schreef Was-beer het volgende:
Jordy krijgt een lesje gezicht wassen van Jolien
Jordy deelde het als eerste al op de bank met Jolienquote:Op donderdag 20 februari 2025 23:57 schreef Jackiegekkie het volgende:
De podcasters hadden met elkaar afgesproken dat ze de antwoorden op de vraag "Wie is je ideale bank?" niet zouden delen met de groep
Keanu deelde die antwoorden eerder vanavond al met Jolien en Matteus (tijdens het sorteren van de was in voorraadkamer)
Axel deelt de antwoorden nu met Pootje buiten in de tuin. En Pootje: ik ga dat niet doorvertellen, hoor!
Voor de belgen nog maar even opgenomen. Was op S2 grotendeelsquote:
Die heeft die genoeg denk ik als ik de polls moet gelovenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 00:06 schreef Willewa het volgende:
Na een lange voetbalavond nog ff de stream aan. Wat heeft Jordy gedaan? Beetje gek gedaan om wat goodwill stemmen voor morgen te harken?
Denk ik ook, maar dat weet hij nietquote:Op vrijdag 21 februari 2025 00:08 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Die heeft die genoeg denk ik als ik de polls moet geloven
Geef het tot morgenavond 21:45 uur Maximaalquote:Op vrijdag 21 februari 2025 00:19 schreef Krambo het volgende:
Nou ja de sfeer is iig weer een stuk beter nu (voor zolang het duurt)
En dat wil ik nietquote:Op vrijdag 21 februari 2025 00:19 schreef Krambo het volgende:
Nou ja de sfeer is iig weer een stuk beter nu (voor zolang het duurt)
Was dat er danquote:Op vrijdag 21 februari 2025 00:24 schreef chufi het volgende:
Sharice blijft zich slaverig gedragen ... nu weer de voeten van Milena masseren ...
Ik heb het grote goedmaakgesprekgemist
Vind ik nog vrij optimistisch, ik zet mijn geld op 12.00 uurquote:Op vrijdag 21 februari 2025 00:23 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Geef het tot morgenavond 21:45 uur Maximaal
Jane vroeg mag ik je opmakenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 00:06 schreef Willewa het volgende:
Na een lange voetbalavond nog ff de stream aan. Wat heeft Jordy gedaan? Beetje gek gedaan om wat goodwill stemmen voor morgen te harken?
En Elsa zegt alleen maar hhhmm, hhmmmquote:Op vrijdag 21 februari 2025 00:31 schreef Luna68 het volgende:
Jane: het hele huis vindt er wat van, niemand zegt er wat van behalve ik en nu houden ze hun handen boven haar hoofd omdat ze het zielig vinden.
Elsa is nog even met damage controle bezig.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 00:35 schreef Krambo het volgende:
[..]
En Elsa zegt alleen maar hhhmm, hhmmm
Streamlock friday, kunnen we naar de lente buitenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 00:26 schreef Krambo het volgende:
[..]
Vind ik nog vrij optimistisch, ik zet mijn geld op 12.00 uur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |