Morgen allemaal naar de psycholoog, dus zal wel weer gesust worden. Die twee hebben even wat traantjes gelaten en iedereen vindt ze weer zieligquote:Op vrijdag 21 februari 2025 00:46 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ach, morgen een verkeerd woord, of een vreemde blik en het is weer bal
Maar de kijkers weten wie de rotte appels zijnquote:Op vrijdag 21 februari 2025 00:48 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Morgen allemaal naar de psycholoog, dus zal wel weer gesust worden. Die twee hebben even wat traantjes gelaten en iedereen vindt ze weer zielig
Misschien voor even, maar dit blijft wel doorsmeulen denk ikquote:Op vrijdag 21 februari 2025 00:48 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Morgen allemaal naar de psycholoog, dus zal wel weer gesust worden. Die twee hebben even wat traantjes gelaten en iedereen vindt ze weer zielig
En die zitten niet op de sofaquote:Op vrijdag 21 februari 2025 00:50 schreef riri het volgende:
[..]
Maar de kijkers weten wie de rotte appels zijn
Met een beetje pech hebben we na het weekend het "leukste" gehad.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 01:10 schreef Thorelf het volgende:
Deze 6 mogen nog wel even blijven...de 4 die er niet bij zitten..milena sharice pootje en elsa woren niet gemist.
Ik zal Elsa wel missen hoor. Ze heeft ook leuke kanten.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 01:10 schreef Thorelf het volgende:
Deze 6 mogen nog wel even blijven...de 4 die er niet bij zitten..milena sharice pootje en elsa woren niet gemist.
klopt,maar er moet toch iemand uit! en dan milena ...en dan zijn pootje en sharice niets meerquote:Op vrijdag 21 februari 2025 01:18 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik zal Elsa wel missen hoor. Ze heeft ook leuke kanten.
Niemand fotos gemaakt ?quote:
Ja het is raar maar mensen zijn gewoon raar. Niemand zegt wat ze echt denken of willen of voelen. En dan klopt hun gedrag niet meer.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:04 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Ik snap een ding niet Matti praat ook gewoon weer tegen Milena en Clarice en hij zit in een bondje met Jordi en hij weet dat ze op Jordi gestemd hebben en hij verwijt Axel dat hij Jane niet steunt en hij doet precies hetzelfde. En iedereen gaat Axel hier op afstraffen en Matti niet! Ik vind dit zo raar.
Mattie heeft niet op jordy gestemdquote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:04 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Ik snap een ding niet Matti praat ook gewoon weer tegen Milena en Clarice en hij zit in een bondje met Jordi en hij weet dat ze op Jordi gestemd hebben en hij verwijt Axel dat hij Jane niet steunt en hij doet precies hetzelfde. En iedereen gaat Axel hier op afstraffen en Matti niet! Ik vind dit zo raar.
Axel is Axel. Hij mag doen wat hij wil en hoeft niet aan de band met Jane te lopen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:15 schreef b_engeltje het volgende:
Axel door zijn gedrag wel gezond dat hij gedaald is in de pols en niet zo'n beetje ook
Matti heeft wel met milena gesprokenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:04 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Ja Keanu heeft zich omhoog gewerkt in de polls. best knap want hij stond laagste van het laagste.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:27 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen...
Elsa's laatste dag vandaag... tenminste zoals de poll er nu uitzien dan...
Bed van David S is weg. Het bed van Pootje staat nu dwars tegen de muur.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:30 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik denk dat met het vertrek van Elsa de suite opgeheven kan worden
Immers de bedden van David S en Eva stonden er ook nog bij in de slaapkamer
Je echt hé, dat viel mij ook al op, ik had nooit verwacht dat Elsa onderaan zou komen te staan...quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:29 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja Keanu heeft zich omhoog gewerkt in de polls. best knap want hij stond laagste van het laagste.
Kan je zien wat bepaald gedrag met de kijker doet.
Niks aan de hand zit vast wat uitgelopen eyeliner in zijn oogquote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:35 schreef Frummelie het volgende:
Ik ben ook zo'n emotrut, ik kan er niet tegen dat hij ligt te huilen...
Doet me niks. Is zelfmedelijden.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:35 schreef Frummelie het volgende:
Ik ben ook zo'n emotrut, ik kan er niet tegen dat hij ligt te huilen...
Yup bijna elke poll is hetzelfdequote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:27 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen...
Elsa's laatste dag vandaag... tenminste zoals de poll er nu uitziet dan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha... ja of een Fisherman's Friendje....quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:35 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Niks aan de hand zit vast wat uitgelopen eyeliner in zijn oog
Neeeeeeequote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Je zou bijna een vliegtuigje zijn kant uit sturen.
Kan me niet schelen wat het is... ik vind het zielig..quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Matti heeft wel met milena gesproken
En gezegd wat hij van bepaald gedrag vindt
Axel doet of zijn neus bloed en roept
Ik ben Zwitserland.
Dus daarom wordt hij gebasht, terwijl hij en Jane wel gesproken hebben hierover, wat wij helaas niet konden zien!
En het is team Jaxel
Niet team mjaxel
Het is ieder voor zich hè en dat ze wel goed met elkaar zijn betekent niet dat hij voor Jane op de bres moet gaan dat deed Jane ook niet in de vele gesprekken die echt naar over Axel gingen door de medebewoners, daar hield zij zich ook afzijdig van. Dus hoe zit dat dan?
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:38 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Yup bijna elke poll is hetzelfde
Maar keanu meer dan axel snap ik dan weer niet.Die vat ik ook niet...of Axel wordt gestraft hoe hij min of meer Jane heeft laten vallen... ik zeg ook maar wat..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon omdat het kan!
Het gaat volgens mij ook meer om de avondlijke gezellige bedsessies lekker knus tussen Milena en Sharice in. Er is een verschil tussen normaal met mensen omgaan, of bij ze op bed kruipen en de grootste lol hebben.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:04 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |