Ik denk het wel, en vooral, de kant van ShaMi kiezen met z'n gedrag.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:42 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die vat ik ook niet...of Axel wordt gestraft hoe hij min of meer Jane heeft laten vallen... ik zeg ook maar wat..
Het ligt er wel aan tegen wie hij de waarheid zegt. Als hij dat tegen Jane had gedaan had hij nu onderaan de poll gestaan.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:42 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik vind het ook zielig voor Jordy. Is in mijn ogen ook onzekerheid over zichzelf. Heeft waarschijnlijk door zijn gewicht altijd moeite moeten doen om erbij te horen in een groep. En is nu bang dat hij afgerekend wordt op wat er gister is gebeurd met Sharice. Hij heeft in elk geval mijn stem om te blijven!
Nu al winnaar van de Theo d'Ors voor de meest indrukwekkende acteerprestatie.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordie ligt in de woonkamer op de bank.
[ afbeelding ]
Die switch komt ook ineens uit de lucht vallen... vage shit hoor..quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik denk het wel, en vooral, de kant van ShaMi kiezen met z'n gedrag.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:42 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die vat ik ook niet...of Axel wordt gestraft hoe hij min of meer Jane heeft laten vallen... ik zeg ook maar wat..
hele vage shit.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die switch komt ook ineens uit de lucht vallen... vage shit hoor..
Je kan ook een keer te strategisch Zwitserland blijven.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:42 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Juist dat!..quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:52 schreef marky het volgende:
[..]
Je kan ook een keer te strategisch Zwitserland blijven.
Jordy wil even een momentje voor de vroege streamers en perst er nog maar een traantje uit.. wie weet levert het nog wat extra stemmen op..quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het gaat volgens mij ook meer om de avondlijke gezellige bedsessies lekker knus tussen Milena en Sharice in. Er is een verschil tussen normaal met mensen omgaan, of bij ze op bed kruipen en de grootste lol hebben.
Ja dat vond ik ook raar idd. Maar wordt hij daarom zo gebasht dat ze slome Keanu boven Axel zetten? Ik blijf het raar vinden. Maar we zien wel wie er weggaat ik vind het jammer dat het zo loopt. 😢
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:15 schreef Rhosyn het volgende:
Vanavond wordt Elsa weg gestuurd maar ze mag blijven want Charice gaat naar huis. Doei.
Elsa behoudt wel haar nominatie.
Ik hoop op dit senario
En door!
Zijn gewoon krokodillentranenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:35 schreef Frummelie het volgende:
Ik ben ook zo'n emotrut, ik kan er niet tegen dat hij ligt te huilen...
Dat klopt denk ik wel. Als hij zo was uitgevallent tegen Mattheüs stonden de verhoudingen er heel anders voor.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:47 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het ligt er wel aan tegen wie hij de waarheid zegt. Als hij dat tegen Jane had gedaan had hij nu onderaan de poll gestaan.
Het is dus eigenlijk niet wat en hoe hij het doet maar tegen wie.
Jane heeft Axel niet laten vallen. Haar stem heeft geen verschil gemaakt. Axel heeft haar laten bungelen tijdens de discussie met Sharice en Milena en kroop de zelfde avond nog bij hun in bed om te verklaren dat ze Zwitserland zijn.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:50 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
Of Jane heeft Axel laten vallen.
Het resultaat is hetzelfde.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:38 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Yup bijna elke poll is hetzelfde
Maar keanu meer dan axel snap ik dan weer niet.Keanu krijgt denk de Matti en Jolien stemmers die beiden best populair zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar bij Jane is zo'n actie niet nodig omdat zij zich niet als een klein kind gedraagt.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:47 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het ligt er wel aan tegen wie hij de waarheid zegt. Als hij dat tegen Jane had gedaan had hij nu onderaan de poll gestaan.
Het is dus eigenlijk niet wat en hoe hij het doet maar tegen wie.
Vorige week vrijdag werden ze ook na 9 uur gewektquote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:57 schreef Frummelie het volgende:
Het is uitslaapdag vandaag... altijd toch op vrijdag??
Ja klopt... precies dat en daar wordt hij nu op afgerekend...quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:58 schreef marky het volgende:
[..]
Jane heeft Axel niet laten vallen. Haar stem heeft geen verschil gemaakt. Axel heeft haar laten bungelen tijdens de discussie met Sharice en Milena en kroop de zelfde avond nog bij hun in bed om te verklaren dat ze Zwitserland zijn.
Terwijl ze zelf gewoon goed zijn met elkaar en hadden vannacht nog de grootste lol en hebben elkaar nog geknuffeld.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:50 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
Of Jane heeft Axel laten vallen.
Het resultaat is hetzelfde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |