Dat was bij psv de hele wedstrijd. Hier hoor je ze alleen als het goed gaat.quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:37 schreef GGMM het volgende:
Leuk dat publiek nu zo luid
Wat een verschil met PSV gisteren
Dankjewelquote:Op donderdag 20 februari 2025 23:40 schreef PSVCL het volgende:
wat een blijdschap na een 1-2 nederlaag tegen unionzou me kapot schamen als dit psv was
Ja valt mee inderdaadquote:
Nee johquote:Op donderdag 20 februari 2025 23:39 schreef TheVulture het volgende:
Dit kan nog wel eens een pingel worden
Dit is dan ook Ajaxquote:Op donderdag 20 februari 2025 23:40 schreef PSVCL het volgende:
wat een blijdschap na een 1-2 nederlaag tegen unionzou me kapot schamen als dit psv was
Als je hierna door zou zijn zou je gewoon blij zijn, niet lullen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:40 schreef PSVCL het volgende:
Pinhel is een gemeente in het Portugese district Guarda.quote:
laten wij ons nou maar kapot schamen dat we die voorsprong hebben weggeven in eredivisie.quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:40 schreef PSVCL het volgende:
Psv - shaktar was veel beter dan ditquote:Op donderdag 20 februari 2025 23:41 schreef over_hedge het volgende:
betere comeback dan feyenoord en psv
Als je met een selectie dat voor de helft bestaat uit spelers van het niveau Keukenkampioen divisie de achtste finale van de EL haalt is dat natuurlijk een wereldprestatie.quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:41 schreef Pablo84 het volgende:
1-2 verliezen en dan doen alsof je de finale wint😅
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |