wat een vreemde kommaquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:56 schreef michiel_merk het volgende:
Waarschijnlijk hadden de Belgen vorige week meer last van het veld, dan Ajax.
Speelde ook niet in hun eigen stadion. Eigenlijk speelt union gewoon 2 uitwedstrijdenquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:56 schreef michiel_merk het volgende:
Waarschijnlijk hadden de Belgen vorige week meer last van het veld, dan Ajax.
PSV heeft ook het probleem dat ze altijd uit spelen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Speelde ook niet in hun eigen stadion. Eigenlijk speelt union gewoon 2 uitwedstrijden
quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:59 schreef Pleun2011 het volgende:
Die pizzabakker dacht dat hij er al was, met zijn knakenteam en arrogante kutopstelling. Als het niet zonde zou zijn voor de coëfficiëntenpuntjes dan zou ik het best leuk vinden voor die Belgen. Spelen goed.
Waarom start je dan niet met Godtsgod en Meisje Taylor?quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..], hij verliest weer eens dus is meteen het wisselbeleid weer het probleem.
Je hoeft niet net te doen alsof je het niet leuk vind hoor. NSB'er.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:59 schreef Pleun2011 het volgende:
Die pizzabakker dacht dat hij er al was, met zijn knakenteam en arrogante kutopstelling. Als het niet zonde zou zijn voor de coëfficiëntenpuntjes dan zou ik het best leuk vinden voor die Belgen. Spelen goed.
Denk dat Mokio wel een beetje naïef wasquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Waarom start je dan niet met Godtsgod en Meisje Taylor?
Rīgassedquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:02 schreef Themeparktommy het volgende:
en dan te bedenken dat je deze gehele ronde niet hoefde te spelen als je gewoon bij dat RFS een puntje had gehaald
Onderschatting blijft een vies beestje.quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:02 schreef Themeparktommy het volgende:
en dan te bedenken dat je deze gehele ronde niet hoefde te spelen als je gewoon bij dat RFS een puntje had gehaald
Jaquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dit is niveau MVV Maastricht (bestaat die club nog? )
Gohquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:06 schreef GGMM het volgende:
De commentator vergist zich weer eens (Ziggo)
Ik sta er dubbel in. Had Ajax liever in de eredivisie zo bezig gezien.quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:01 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je hoeft niet net te doen alsof je het niet leuk vind hoor. NSB'er.
Leuk! Schattig rondjes rijden.quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zo, race is klaar en op tijd om nog de tweede helft Ajax te kijken
Ik neem aan dat we op voorsprong staan. Dat wordt dus even relaxed kijken.
Graag raceverslag.quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zo, race is klaar en op tijd om nog de tweede helft Ajax te kijken
Ik neem aan dat we op voorsprong staan. Dat wordt dus even relaxed kijken.
Je kan zo nog wisselen als er eentje omvalt omdat ze meer moeten lopen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:06 schreef GGMM het volgende:
Fitz-Jim biljft dus taan
Die snap ik niet helemaal
En dan zeker PALO en LATO posten.quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:08 schreef Themeparktommy het volgende:
Zul je zien dat Ajax straks een paar 100% kansen krijgt, maar ze allemaal mist door de paal of lat
Brobbey speelt niet .quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:08 schreef Themeparktommy het volgende:
Zul je zien dat Ajax straks een paar 100% kansen krijgt, maar ze allemaal mist door de paal of lat
P7 en P4.quote:
Toni?quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:08 schreef Coco het volgende:
[..]
En dan zeker PALO en LATO posten.
Dat gaan we niet doen trouwens.
Die heeft niet echt gevoel voor waar ie moet lopen, heeft al een paar keer flink in de weg gelopenquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:10 schreef Zipportal het volgende:
Zelfs de scheids moet bukken van die ballen van Ajax.
quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:08 schreef TLC het volgende:
Wat zie ik daar ? Oh het is de coëfficiëntenpolonaise dat achteruit loopt
quote:Like Alert
20-02-2025 @ 22:12:44
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Voetbal / [UEL/ECL live op donderdagen] #123 Hup hup Union"
Davy dacht dat ie keeper wasquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:12 schreef leolinedance het volgende:
En een rode kaartWas die terecht?
Klaasen dacht dat die doelman wasquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:12 schreef leolinedance het volgende:
Klaassen speelde voor keeper.quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:12 schreef leolinedance het volgende:
quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Davy dacht dat ie keeper was
quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Klaasen dacht dat die doelman was
ok duidelijk mercikesquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Klaassen speelde voor keeper.
Achterlijke regel dat het rood is als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:12 schreef leolinedance het volgende:
Niemand vraagt jou watquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:14 schreef Wotte het volgende:
[..]
Achterlijke regel dat het rood is als je het mij vraagt.
Weet je nog dat ESPN dacht dat dat een hype werd en pubers die Fifa speelden ging uitzenden?quote:
Ik dacht dat dat dubbel straffen eigenlijk afgeschaft was, maar wellicht is dat niet als het een 100 procent scoringskans isquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:14 schreef Wotte het volgende:
[..]
Achterlijke regel dat het rood is als je het mij vraagt.
Tenenkrommend was dat.quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet je nog dat ESPN dacht dat dat een hype werd en pubers die Fifa speelden ging uitzenden?
Dat is snel doodgebloed ja
Maar ook geen sportquote:
Alleen bij een voetbalactie blijkbaar.quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat dubbel straffen eigenlijk afgeschaft was, maar wellicht is dat niet als het een 100 procent scoringskans is
Alleen als je de bal met je voeten probeert te spelenquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat dubbel straffen eigenlijk afgeschaft was, maar wellicht is dat niet als het een 100 procent scoringskans is
Kon 40 seconden later weer spelen.quote:
Logisch. Anders heb je gratis een tweede kans om een doelpunt te voorkomen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Madquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dit was een vrije trap jodenscheids
Dat je het blijkbaar gekeken hebt spreekt ook niet echt voor je.quote:
Nou nou nou nou nou nou nou nou nou nouquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dit kan niet als mod.quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Er zal vast een idee achter zitten.quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:16 schreef Coco het volgende:
[..]
Alleen bij een voetbalactie blijkbaar.
Een keuze tussen rood of Penalty zou dat moeten zijnquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Logisch. Anders heb je gratis een tweede kans om een doelpunt te voorkomen.
Dat dacht ik ook meteen jaquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daar kan je ook rood voor geven. Onder het mom doorgebroken.
Zou zijn vriendin wel eens aan de paarsgepunte lans willen rijgenquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Taylor speelt weer eens als een jonge juffrouw
Ik heb zin in Vlaamse frietquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Een keuze tussen rood of Penalty zou dat moeten zijn
Dat vertelt hij toch net?quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:17 schreef ISVV het volgende:
@:Wotte wat vind jij van die regel m.b.t. rood?
Mijn verontschuldigingen voor mijn gedragquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou
Ik vind het wat dubbelop.quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:17 schreef ISVV het volgende:
@:Wotte wat vind jij van die regel m.b.t. rood?
Toch een note moeten plaatsen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mijn verontschuldigingen voor mijn gedrag
Geaccepteerd (namens iedereen)quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zou een leuke Van Basten-suggestie zijn: de tegenstander mag kiezen tussen rood of een penalty.quote:
Ik heb nog ietsje langer nodigquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
O, ik wist niet dat Union uit België kwamquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Toch een beetje Belgisch - Nederlandse rivaliteit
quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:19 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Zou een leuke Van Basten-suggestie zijn: de tegenstander mag kiezen tussen rood of een penalty.
Kan Oosting nog iets van lerenquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax is nu al uitgewisseld. Dan ben je gewoon met de verkeerde 11 begonnen.
Nou ja je kunt ook helemaal niet wisselen in de 90 minuten en de bietenbrug opgaan zoals Twentequote:Op donderdag 20 februari 2025 22:22 schreef Bugno3 het volgende:
Een half uur geen wisselmogelijkheid meer. Matig van Farioli.
Er zal zo wel iemand geblesseerd uitvallenquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:22 schreef Caland het volgende:
Zou die Italiaanse dwerg weten dat je maar vijf keer mag wisselen?
Verlenging zit je echt niet op te wachten.quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:22 schreef Bugno3 het volgende:
Een half uur geen wisselmogelijkheid meer. Matig van Farioli.
Heb ik ooit eens op je wijf gelegen ofzo?quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vertelt hij toch net?
Blijkbaar ben jij ook totaal niet geïnteresseerd in zijn mening
Italianen zijn in het algemeen niet echt goed bezig deze week (in het voetbal)quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:22 schreef Caland het volgende:
Zou die Italiaanse dwerg weten dat je maar vijf keer mag wisselen?
Dat was ook dom ja, die had minuut 80-85 gewoon middenveld moeten versterken voor, zeg, Wolfswinkel.quote:
Hele slaapritme straks in de war, na ook gisteren.quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:23 schreef dvdfreak het volgende:
Geen zin in tot diep in de nacht
Tijd voor een doelpunt
Geen zorgen, dit redt Ajax niet tot minuut 90quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:24 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Hele slaapritme straks in de war, na ook gisteren.
Nou als ik zie hoe die persoon die 'verrot is geslagen' na de actie verder loopt dan betwijfel ik dat er sprake was van verrot slaan.quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:24 schreef Zorro het volgende:
Als je keeper bent mag je iemand verrot slaan?
Leuk idee voor een topic.quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Door het tactisch evolueren van voetbal. Heb ik de indruk dat een rode kaart veel meer inpakt heeft dan pak weg 20 jaar geleden.
Hier zullen vast onderzoeken naar zijnquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Door het tactisch evolueren van voetbal. Heb ik de indruk dat een rode kaart veel meer inpakt heeft dan pak weg 20 jaar geleden.
inpaktquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Misschien praat ie nu wel voortaan met Vlaams accent. Dat is best verrot.quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nou als ik zie hoe die persoon die 'verrot is geslagen' na de actie verder loopt dan betwijfel ik dat er sprake was van verrot slaan.
Ik denk niet dat hij mee leest nu.quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Godts doe niet zo wijverig en sta op. Wijf.
Die jongen heeft het koudquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Godts doe niet zo wijverig en sta op. Wijf.
Jouw taalvermogen moet ook nog evolueren.quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
6/10quote:
Niet bestquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:30 schreef 3rr0r het volgende:
Die coach lijkt op een kruising tussen Huntelaar en Najib Amhali
ajax komt goed weg iddquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:31 schreef Wotte het volgende:
Die scheidsrechter zijn hoeren moeder.
Wat lekker zegquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:34 schreef leolinedance het volgende:
Ik eet kwark (half magere kwark half skyr kokosnoot) met blauwe bessen.
srry misklikquote:
Skyrgodenquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:34 schreef leolinedance het volgende:
Post linedance mealquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:34 schreef leolinedance het volgende:
Zuid-Amerikaans voetbalgenot.quote:
Zin in het WK.quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zuid-Amerikaans voetbalgenot.
Kijk uit mallootquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:35 schreef vul_maar_in het volgende:
jammer van de kokosnoot maar geniet ervan.
quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:36 schreef vul_maar_in het volgende:
hoeveel moet ajax scoren voor een verlenging? 1 of 2?
Hier rooibos.quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, sorry vergeten te zegen @:kingroland
Mango
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
heenwedstrijd hebben ze met 0-2 gewonnen, nu staat Union 0-2 voor dus in totaal 2-2 nu zijn het op dit moment verlengingenquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:36 schreef vul_maar_in het volgende:
Jij bent de reden dat de overheid de brieven in begrijpelijke taal stuurt.quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:36 schreef vul_maar_in het volgende:
quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hier rooibos.Geniet er lekker vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hetzelfde aantal als Union vanaf nu scoort!quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:36 schreef vul_maar_in het volgende:
geen?
Ga de vaatwasser maar inruimenquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:36 schreef vul_maar_in het volgende:
geen?
Jaquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:36 schreef vul_maar_in het volgende:
geen?
Ja die was open. Mix ook liever met vanille of aardbei maja kokosnoot is ook best lekker.quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:35 schreef vul_maar_in het volgende:
jammer van de kokosnoot maar geniet ervan.
Staat toch boven in beeldquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:39 schreef vul_maar_in het volgende:
jongens ik heb heel die EL niet gevolgd help het dagjesvolk nou gewoon een beetje.
Dat oranje blok met 2-2 zou je aan het denken moeten zetten.quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:39 schreef vul_maar_in het volgende:
jongens ik heb heel die EL niet gevolgd help het dagjesvolk nou gewoon een beetje.
nou ja zegquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom helpen jullie voetballeken niet? stelletjes arrogante klootzakken
ik heb je een duidelijk antwoord gegevenquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:39 schreef vul_maar_in het volgende:
jij wel Cappie <3quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik heb je een duidelijk antwoord gegeven
Volgens Feyenoorders Feyenoord jaquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Welke voetbalclub heeft de beste sfeer in Nederland?
Feyenoord? (nu speel ik met vuur)
Emmenquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
fuk ik moet weer naar de pearl. heel dat oranje blokje niet kunnen lezenquote:
Oei, dat was hemquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:39 schreef Scorpie het volgende:
Hopen dat er nog een kansje voor Ajax komt die er heel lucky in ploft.
VVV-Venloquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
‘Beste sfeer’ is nogal relatief.quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Stukje knjb genotquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:42 schreef GGMM het volgende:
Die hebben volgens Feyenoorders ook het meeste pech met de scheidsrechter
Overal vrij matig eigenlijk. Niet zo slecht als een premier league of serie a maar meestal maar een 4/10.quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik wil slapenquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:43 schreef GGMM het volgende:
Dit wordt verlengen.
Ik heb daar géén zin in.
Volendamquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dan had ie 'm naast geschotenquote:
Je bent een zwijntjequote:Op donderdag 20 februari 2025 22:43 schreef Coco het volgende:
Donderdagavond pingelavond
@:KingRoland
Ajax is defensief zwak aan de rechterkant.quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
De Belgen zijn gevaarlijk vanaf de linkerkant
Zelf denken ze overigens dat dat rechts isquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
De Belgen zijn gevaarlijk vanaf de linkerkant
Dit boeit niemand iets.quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
In België zijn Standard Luik en Antwerp wel de uitblinkers.
Waarom zijn ze de -en vergeten?quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
jammerquote:
Nooit van gehoord.quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is dit Belgisch sarcasme?quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
En speelt als een mejuffrouw.quote:
Ik ken ook wel wat grote lullen hier.quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:46 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik heb ook iets wat 20 cm te klein is.
Had wat eerder gemogenquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:47 schreef GGMM het volgende:
Farioli (ofzo) heeft het redelijk goed neergezet in de rust
Heb echt nog nooit een belgische 1e divisie pot gezien ergens op tv. Alleen ooit eens wat flitsen als ze in europa spelen.quote:
Die Belgen raken ook niets fatsoenlijkquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:47 schreef GGMM het volgende:
Blijft doodzonde dat je zo belachelijk slecht verdedigd in die 5 minuten, met name dankzij je ervaren mannen zoals Rugani. Totaal onnodige exit want die gasten kunnen er verder ook niet veel meer van.quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:47 schreef GGMM het volgende:
Ze speelden in dat gedeelte van de pot wel echt fraai voetbal hoor.quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Blijft doodzonde dat je zo belachelijk slecht verdedigd in die 5 minuten, met name dankzij je ervaren mannen zoals Rugani. Totaal onnodige exit want die gasten kunnen er verder ook niet veel meer van.
Had je kunnen weten in deze Italiaanse week. Hebben iets verkeerd gedaan dus slechte karma.quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Blijft doodzonde dat je zo belachelijk slecht verdedigd in die 5 minuten, met name dankzij je ervaren mannen zoals Rugani. Totaal onnodige exit want die gasten kunnen er verder ook niet veel meer van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |