Ik ben echt een beetje flabbergastedquote:Op donderdag 20 februari 2025 11:23 schreef greysbones het volgende:
Axel denkt dat Pootje onpartijdig is![]()
![]()
👆👆quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:20 schreef Lrod01 het volgende:
Jane is te goedgelovig en naïef helaas. Axel is een wolf in schaapskleren, een faker. Ze verdient beter.
quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:23 schreef greysbones het volgende:
![]()
Tenenkrommend dit...quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:24 schreef greysbones het volgende:
Axel zit vanalles te opperen om het maar goed te praten
quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:25 schreef Kissingbird het volgende:
Op s1 gaat Jolien zich opmaken voor carnaval
ook alleen maar omdat ie snachts in de slaapkamer met Pootje, Sharice en Milena aan het dollen isquote:Op donderdag 20 februari 2025 11:23 schreef greysbones het volgende:
![]()
Axel is zooooo afquote:Op donderdag 20 februari 2025 11:25 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ook alleen maar omdat ie snachts in de slaapkamer met Pootje, Sharice en Milena aan het dollen is
Als dat zou kunnenquote:Op donderdag 20 februari 2025 11:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
met Pootje sharice en milena op de bank
Goed verhaal, lekker kort maar niet mee eens. Slap. Morgen komt dit in your face back!quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:26 schreef lojanda het volgende:
Goed dat Axel en Jane nu eens echt hardop met elkaar kunnen praten. Was nodig want de communicatie liep niet meer helemaal soepel.
Axel is gewoon eerlijk en zegt niet te kunnen met Jordy en hem er gewoon uit wil hebben en dat lukt niet als hij met Jane in dat groepje zou spelen. Dat lukt wil als hij dat stukje met Milena en Sharice speelt. Hij zegt ook dat als Jordy vrijdag weg zou gaan hij dan wel met Jane in dat groepje kan.
Axel neemt Jane ook totaal niets kwalijk en zegt ook dat zij moet doen wat bij haar past. Hij zal nooit op haar stemmen en is nog steeds zijn maatje.
Jane vraagt nog wat hij vond van haar gisteren aan tafel en zegt dat hij vond dat ze wat hard was maar verder oké.
Axel wil ook gewoon geen gezeik en wil lol hebben. Hij kan niet zo goed tegen overdreven personen en en daarom kan hij niet met Jordy.
Mooi gesproken Axel
Wat wel lekker is hij doet het helemaal zelf....van winnaar tot .......quote:
Nee die maakt zich er dan ook niet zo druk om als hier gedaan wordt.quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:25 schreef Puzzie het volgende:
Jane spreekt Axel niet eens aan over zijn bondje
Eens kijken hoelang ze dat volhoudt.quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:27 schreef Kissingbird het volgende:
Milena gaat niet slecht praten over Jane
quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:26 schreef lojanda het volgende:
Goed dat Axel en Jane nu eens echt hardop met elkaar kunnen praten. Was nodig want de communicatie liep niet meer helemaal soepel.
Axel is gewoon eerlijk en zegt niet te kunnen met Jordy en hem er gewoon uit wil hebben en dat lukt niet als hij met Jane in dat groepje zou spelen. Dat lukt wil als hij dat stukje met Milena en Sharice speelt. Hij zegt ook dat als Jordy vrijdag weg zou gaan hij dan wel met Jane in dat groepje kan.
Axel neemt Jane ook totaal niets kwalijk en zegt ook dat zij moet doen wat bij haar past. Hij zal nooit op haar stemmen en is nog steeds zijn maatje.
Jane vraagt nog wat hij vond van haar gisteren aan tafel en zegt dat hij vond dat ze wat hard was maar verder oké.
Axel wil ook gewoon geen gezeik en wil lol hebben. Hij kan niet zo goed tegen overdreven personen en en daarom kan hij niet met Jordy.
Mooi gesproken Axel
Hij houdt alle kanten close, speelt zijn eigen spel, er is helemaal geen bondje met niemandquote:
Deed ze gister al....quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:28 schreef Verity het volgende:
[..]
Eens kijken hoelang ze dat volhoudt.
LOLquote:Op donderdag 20 februari 2025 11:27 schreef Kissingbird het volgende:
En wat is er dan met Matti die legt hem geen strobeeld in de weg. Ook niet zijn type....???quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:26 schreef lojanda het volgende:
Mooi gesproken Axel
Doet hij altijd al .. hij is niet kamp Jane. Hij is kamp Mattie.quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:28 schreef Kissingbird het volgende:
Ze had gister een hele drama en scene kunnen maken maar niet gedaan.. wil zich niet verlagen tot een bepaald niveau.
Zegt het wel in het gezicht, ge boeit me niet..
Mathie praat nu met haar mee??
quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:29 schreef Flow3r het volgende:
Nou geef maar weer een knuffel en klaar
Mattheus is een slappe zakquote:Op donderdag 20 februari 2025 11:28 schreef Kissingbird het volgende:
Ze had gister een hele drama en scene kunnen maken maar niet gedaan.. wil zich niet verlagen tot een bepaald niveau.
Precies Axel heeft zijn nek uitgestoken voor Jane om met die twee trutten te bonden. Nou, mijn stem gaat naar Axel hij heeft gelijk als die andere groep overblijft dat hij en Jane er uit ligt. En dat hij Jordi niet mag is vanaf het begin al geweest. In het dagelijks leven kan je ook niet met iedereen door één deur.quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:22 schreef Flow3r het volgende:
Axel wil met de groep van Milena de anderen eruit werken
Als Elsa gaat dan staat Jane weer zwakker
Hoop dat ze goed oplet want dan wordt zij er dus ook uitgewerkt
De groep van Milena heeft tot nu toe meer geluk gehad
valt me tegen van hem.. eigenlijk. dat je dit gedrag min of meer goed praat.quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Doet hij altijd al .. hij is niet kamp Jane. Hij is kamp Mattie.
Kunnen we een pool maken over hoelang ze dit gaat volhoudenquote:Op donderdag 20 februari 2025 11:27 schreef Kissingbird het volgende:
Ze kan beter haar klep houden want met ieder woord wordt het ergerquote:Op donderdag 20 februari 2025 11:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Milena : Ik ga mezelf niet verlagen tot een bepaald niveau ....
Wat een vreselijke draaikonten...quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:28 schreef Kissingbird het volgende:
De psycholoog zou vandaag voor haar komen. Raar want die komt normaal op vrijdagquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:50 schreef greysbones het volgende:
zou sharice een toneelhaak krijgen
duurt wel lang en SL
(papa en mama Sharice sleuren haar gewoon eruit )
Hij heeft eigenlijk niets tegen Mattheus maar dat is de schaduw van Jordy.. hij zegt ook dat als Jordy weg zou zijn hij prima bij het bondje Mattheus aan zou kunnen sluiten.quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
En wat is er dan met Matti die legt hem geen strobeeld in de weg. Ook niet zijn type....???
Dus Axel overgelopen naar team ellende, euh Sharlena ?quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:22 schreef Flow3r het volgende:
Axel wil met de groep van Milena de anderen eruit werken
Als Elsa gaat dan staat Jane weer zwakker
Hoop dat ze goed oplet want dan wordt zij er dus ook uitgewerkt
De groep van Milena heeft tot nu toe meer geluk gehad
Hij heeft die twee dames gebruikt tegen Jordy maar pakt indirect Jane. Hij zit er voorzichzelf en gebruikt de vrouwen om zijn vuile werk te doen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:30 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Precies Axel heeft zijn nek uitgestoken voor Jane om met die twee trutten te bonden. Nou, mijn stem gaat naar Axel hij heeft gelijk als die andere groep overblijft dat hij en Jane er uit ligt. En dat hij Jordi niet mag is vanaf het begin al geweest. In het dagelijks leven kan je ook niet met iedereen door één deur.
Iedereen blijquote:
Maar hij doet nu net alsof hij dat niet had. Ik vind dat lafquote:Op donderdag 20 februari 2025 11:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Dit zegt Mattie wel weer goed. Dat de hele groep, behalve wellicht Pootje en Axel, een mening hebben.
Zijn nek uitgestoken voor Jane om te bonden met die twee?quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:30 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Precies Axel heeft zijn nek uitgestoken voor Jane om met die twee trutten te bonden. Nou, mijn stem gaat naar Axel hij heeft gelijk als die andere groep overblijft dat hij en Jane er uit ligt. En dat hij Jordi niet mag is vanaf het begin al geweest. In het dagelijks leven kan je ook niet met iedereen door één deur.
Ik zie Axquote:Op donderdag 20 februari 2025 11:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jordy heeft de meeste stemmen nu
quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:25 schreef Kissingbird het volgende:
Op s1 gaat Jolien zich opmaken voor carnaval
Pootje zei gisteren nog tegen Milena dat hij Axel eruit wil.quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:23 schreef greysbones het volgende:
![]()
Omdat hij een eigen taal heeft ontwikkeld?quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:34 schreef Jockari het volgende:
[..]
Soms denk ik ook dat hij een eilandje op zichzelf is.
Op de poll van x? stond net 28% bij jordyquote:
X doet er niet toe.quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
twitter is erg axel en anti jordy
Lijkt me toch ook niet het juiste tijdstip? Ik heb nog niet ingelogd, maar hebben ze nu 2 stemmingen tegelijk?quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:34 schreef freaky40 het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon een verkapte popipoll
Twitter is echt knettergek somsquote:Op donderdag 20 februari 2025 11:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja.. om 18 uur komt de poll op insta van Salarquote:Op donderdag 20 februari 2025 11:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Lijkt me toch ook niet het juiste tijdstip? Ik heb nog niet ingelogd, maar hebben ze nu 2 stemmingen tegelijk?
Hopelijk is dat de volgende nominatie..quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als die op de bank komt kan ze de bezem klaar zetten, dan is ze snel weer terug in Mechelen [ afbeelding ]
En wij dachten dat Jeff (je weet wel, die clown, die steeds aan Joliens lippen hing), een engerd een walgelijk was.quote:
Ach .. ze is gekwetst .. uiteraard slachtoffer spelen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:38 schreef greysbones het volgende:
Milena vond de dingen die matti gisteravond zei heel grof en heel hard
Ja dus het klopt nietquote:Op donderdag 20 februari 2025 11:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
We moeten kiezen, en er moet nog iemand buiten morgen. Doe ik niet aan mee.quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:34 schreef freaky40 het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon een verkapte popipoll
Arme patiënten in Kortrijk.quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:40 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice staat achter ieder woord wat ze gedaan heeft, kan iedereen in het gezicht aan krijgen.
Maar ookal zou hij het wel kunnen, is toch zinloos... Milena luistert alleen naar haarzelfquote:Op donderdag 20 februari 2025 11:40 schreef greysbones het volgende:
Matti kan nooit iets uitpraten
milena tettert er elke keer doorheen
Gelukkig niet door de kijkers! Als ze erop staan, zijn ze weg.quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:41 schreef Puzzie het volgende:
Bizar dat alles van die Siamese twins wordt goedgepraat
Gisteren lukt dat niet, ze keek echt heel veel weg.quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:40 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice staat achter ieder woord wat ze gedaan heeft, kan iedereen in het gezicht aan krijgen.
Had hem zwakker verwacht maar hij valt mee en slikt niet alles voor zoete koek.quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:42 schreef Kissingbird het volgende:
matthie geeft haar terug dat ze tegen Jordy heeft gezegd; ik ga niet op de OG's.
Milena: na het gesprek dat ik in de kamer heb gehoord...
Daar valt ook geen gesprek mee te voeren. Dat mens is zo egocentrisch, tegen het ziekelijk aan.quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:40 schreef greysbones het volgende:
Matti kan nooit iets uitpraten
milena tettert er elke keer doorheen
Even vergeten dat Jordy de enige was die haar kwam troosten toen ze de ketting van haar moeder kreegquote:Op donderdag 20 februari 2025 11:43 schreef Kissingbird het volgende:
Oh en nu is de rede dat Jordy niet naar haar toe komt om een gesprek te voeren..
als ze merkt dat die persoon geen zak tegen haar zegt.. dan klaar.
Ja slachtoffer rol he hahahquote:
Axel is een huichelaarquote:Op donderdag 20 februari 2025 11:49 schreef Joyce-43 het volgende:
Axel ziet het niet zo dat zij de sfeer verpest pfffff Axel jij bent ook niet straight zeg!
Pootje vroeg Jordy uit te spreken wat hij dacht.quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:50 schreef Dotteke het volgende:
Niet mee gekregen waarom Jordy dit zegt, moet nog veel terug lezen.
Ik versta er de helft niet van wat Sharice zegt
Ja diequote:Op donderdag 20 februari 2025 11:52 schreef Joyce-43 het volgende:
whahhaha ik hoop heel kut zegt die !![]()
hoe is dat mogelijk hebben die oogkleppen opquote:
quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:53 schreef freaky40 het volgende:
Milena is net zo'n Russische slang als Sharisa.
quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:53 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hoe is dat mogelijk hebben die oogkleppen op
De toevoeging van die Pootje heb ik nooit begrepen. Echt een nobody.quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:54 schreef riri het volgende:
Die Axel valt zwaar door de mand, wat een rare groep is dat met die Pootje ook, die lopen werkelijk elke eigen verantwoordelijkheid van zichzelf uit de weg en dan die tranen van Charise,van degene die de meest valse roddelverhalen heeft zitten te verspreiden, ik hoop dat de kijker ze laat merken wat ze van deze pestclub denken
lekker ontwijken al dat gedoequote:Op donderdag 20 februari 2025 11:54 schreef Li0nHeart het volgende:
En Pootje zit maar obsessief dat houtje te bewerken...
Hopelijk zij of dat Siamese stuk vreten wat aan haar vast zitquote:
Preciesquote:Op donderdag 20 februari 2025 11:54 schreef Verity het volgende:
Milena: Ik vind het jammer dat we mensen persoonlijk gaan aanvallen
Wat doe jij dan met Jane?!
Die zit totaal in zijn eigen wereldje, *** ModEdit, dit gaan we niet doen****quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
lekker ontwijken al dat gedoe
quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:49 schreef Dotteke het volgende:
Zijn hersenen slaan volledig op hol, zegt Poot over Jordy
dan versta je al meer als mijnquote:Op donderdag 20 februari 2025 11:50 schreef Dotteke het volgende:
Niet mee gekregen waarom Jordy dit zegt, moet nog veel terug lezen.
Ik versta er de helft niet van wat Sharice zegt
Had hem terug buiten boos op de bank zien zitten, een déjà vu , hij is gewoon gefrustreerd dat hij genomineerd is.quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:54 schreef KinKiJan het volgende:
Dus Jordy is in eerste instantie boos over complotjes, en als er dan om uitleg gevraagd wordt komt ie woest terug op het voorval van gisteren zonder verder antwoord te geven. Hij heeft geen ongelijk over Sharice, maar daar ging het niet over.
Beetje mosterd na de maaltijd in de mik van een genomineerde Jordy, had gisteren z'n mond erover moeten open trekken.
echt vroeg hij erom hahaquote:Op donderdag 20 februari 2025 11:52 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Pootje vroeg Jordy uit te spreken wat hij dacht.
Hij zat in een hoekje beetje bozig te kijken
jordy is verbaal ook sterker dan Mattiquote:Op donderdag 20 februari 2025 11:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Toch wel leuk dat sommige NL'ers verbaal zo veel sterker zijn dan Vlamingen, of in ieder geval Milena.
Ik hou van duidelijke mensenquote:Op donderdag 20 februari 2025 11:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Toch wel leuk dat sommige NL'ers verbaal zo veel sterker zijn dan Vlamingen, of in ieder geval Milena.
geheide tante hoorquote:Op donderdag 20 februari 2025 11:59 schreef Kissingbird het volgende:
Andere Milena nu dan hoe ze zich opstelde tegen Keanu..
quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
geheide tante hoor
die past zich aan aan haar gesprekspartner
En dat snap ik ergens ook nog wel, maar die shit van gisteren erbij halen was -hoewel hij gelijk heeft- niet nodig in deze discussie.quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:58 schreef KangaP het volgende:
[..]
Had hem terug boos op de bank zien zitten, een déjà vu , hij is gewoon gefrustreerd dat hij genomineerd is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |