SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:08 schreef Kissingbird het volgende:
NEEE geen naam TT vind ik stom!!! TOTTIEEEE!!!
Te laat!!!
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
DIe krant hier wordt ook belachelijk vroeg gebracht. Echt 6 uur al of zo. Ik heb die gast 10 euro gegeven toen hij met z'n briefje kwam.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:02 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ze moesten voor 7 uur bezorgd zijn.
Dus rond kwart voor 6 begon ik te fietsen.:')![]()
tsssquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Geniet er dan maar van!
Maar hoezo al deze thrillseekende dingen? Midlife crisis of zo?
nee was act net zoals zo velen hier![]()
Smile, it's free therapy.sinterklaaskapoentje
![]()
Wat is een DTquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:10 schreef Rob het volgende:
het gaat weer" lekker traag" op FOK!
Komt er weer een DT van van een uur of acht?
:')![]()
![]()
never noooit niet!!!!quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:10 schreef Lovely het volgende:
Deze TT![]()
![]()
Birdie ga je echt parachutespringen?Smile, it's free therapy.![]()
Ik vond t al een.beetje verdachtquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
tsss
![]()
![]()
Ah!quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
tsss
![]()
![]()
Weer thuisThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
wil wel nog een keer in een heel klein vliegtuigje zitten en heli vlucht als ik genoeg moed heb
Smile, it's free therapy.![]()
Downtime, hadden we eerst elke nacht rond 3.37 dus dat waren gratis punten, eerst paar minuten op een gegeven moment uur ofzoquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Heb me laten vertellen dat een heli vlucht veiliger zou zijn dan een vliegtuigje.quote:
Tot nu toe gewoon nog niet durven doen.Smile, it's free therapy.sinterklaaskapoentje
![]()
Ja en dan zeker de DT hunt midden in de nacht...quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Downtime, hadden we eerst elke nacht rond 3.37 dus dat waren gratis punten, eerst paar minuten op een gegeven moment uur ofzo:')![]()
Act? Hier?quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
tsss
.
Ik zou nog wel een ballonvaart willen..quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Heb me laten vertellen dat een heli vlucht veiliger zou zijn dan een vliegtuigje.
Tot nu toe gewoon nog niet durven doen.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
99,99% van de tijd wel jaquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja en dan zeker de DT hunt midden in de nacht...![]()
Ja ging flink los en zelfs mensen die er speciaal voor wakker werdenquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja en dan zeker de DT hunt midden in de nacht...
Echt hele nacht vrij rustig en dan gelijk helemaal los om die tijd
Uw ADH vitamine Worst
Rob!Don't follow me. I am lost too
.
Yeah, you bleed just to know you're alivesinterklaaskapoentje
![]()
LoL dat mensen daar de wekker voor zettenquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja ging flink los en zelfs mensen die er speciaal voor wakker werden
Kon meegaan een paar jaar terugquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik zou nog wel een ballonvaart willen..stond bij het mandje.. maar toch niet gedaan
Was wel leuk om het soms terug te lezen,wie heeft vannacht nu weer de DT gepaktquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja ging flink los en zelfs mensen die er speciaal voor wakker werden
![]()
![]()
.
Het is wel heel hoog.. en tja als t wel mis gaat enz..quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Kon meegaan een paar jaar terugstond bij het mandje.. maar toch niet gedaan
Lijkt mij wel heel gaaf, gewoon het uitzicht en je alles van bovenaf kan zienquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:18 schreef Kissingbird het volgende:
Zou je dat wel echt durven @:lovely? een ballonvaart?
Zou het niet durven door de hoogtevrees..quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Het is wel heel hoog.. en tja als t wel mis gaat enz..
die open mand vind ik eng!quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Lijkt mij wel heel gaaf, gewoon het uitzicht en je alles van bovenaf kan zienSmile, it's free therapy.![]()
Vroeger geen last van gehad maar sinds kort enorme hoogtevrees. Zelfs al van fotos vanaf flatgebouwen en kranen naar beneden krijg ik al maagkramp nu![]()
Akborquote:
.
![]()
Dan moet je vooral niet van die russische 'dangling from building' video's kijkenquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:21 schreef Rob het volgende:
Vroeger geen last van gehad maar sinds kort enorme hoogtevrees. Zelfs al van fotos vanaf flatgebouwen en kranen naar beneden krijg ik al maagkramp nu:')![]()
quote:Maakt degene die erbij is wel filmpjes of foto's etcquote:
dat zei ik al.. ik voel weer een enorme DT aankomenquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:22 schreef Kissingbird het volgende:
verdorie wat gaat dit traaaaaag
ververs je zie je tig berichten![]()
![]()
![]()
.
ja dat soort dingen dusquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan moet je vooral niet van die russische 'dangling from building' video's kijken![]()
Oeh ja, dat is ontzettend eng.... daar krijg ik al trillende benen van...🫣quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan moet je vooral niet van die russische 'dangling from building' video's kijkenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Met een smoes dat ze toch wakker waren om even te piesenquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
LoL dat mensen daar de wekker voor zetten
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Kan je net zo goed thuis blijvenquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
[..]
Maakt degene die erbij is wel filmpjes of foto's etc![]()
![]()
Rare filmpjes..Don't follow me. I am lost too
.
Wat is het Fok X account voor status updates voor maintenance? Ik kan het niet vinden.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:24 schreef Rob het volgende:
[..]
dat zei ik al.. ik voel weer een enorme DT aankomenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Veilig op de bankquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kan je net zo goed thuis blijven
zou het niet weten..quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat is het Fok X account voor status updates voor maintenance? Ik kan het niet vinden.![]()
www.fox.com of zo?quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat is het Fok X account voor status updates voor maintenance? Ik kan het niet vinden.![]()
![]()
Nog gekeken, maar stond laatst niks.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat is het Fok X account voor status updates voor maintenance? Ik kan het niet vinden.
Fok onderhoud..Don't follow me. I am lost too
.
Ik heb inmiddels de leeftijd mee om die smoes enigszins geloofwaardig te doen zijnquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Met een smoes dat ze toch wakker waren om even te piesen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
FOK! onderhoudquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat is het Fok X account voor status updates voor maintenance? Ik kan het niet vinden.Smile, it's free therapy.![]()
Vanaf morgen hè lekker weer volgende week regen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Zonneschijn met af en toe een regenbolkje?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
FOK! Onderhoudquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
op mijn leeftijd worden de meeste mannen wakker om even te zeiken.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Met een smoes dat ze toch wakker waren om even te piesen
Vaak wel meerdere keren.
En ik rook dan meestal nog een peuk voordat ik weer slapen ga![]()
Ja die vraag kreeg ik ook toen de doc in m'n hol zat te roeren.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels de leeftijd mee om die smoes enigszins geloofwaardig te doen zijn![]()
hoera...quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vanaf morgen hè lekker weer volgende week regen.![]()
Oke, thanks. Ik moet blijkbaar inloggen daar, dus dat wordt 'm niet.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:26 schreef Kissingbird het volgende:
FOK! Onderhoud
@:fokonderhoud
op xAutocorrect
(zelfst. naamw.)
.
Heb ooit een account aangemaakt voor wat gratis cryptocoins, maar ik heb 'm ook al heel lang weer gesloten.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oke, thanks. Ik moet blijkbaar inloggen daar, dus dat wordt 'm niet.![]()
las in fb dat Yvonne op x en nog ergens wat wilde zetten als er weer downtime isquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oke, thanks. Ik moet blijkbaar inloggen daar, dus dat wordt 'm niet.Smile, it's free therapy.![]()
Ik heb ook 2 jaar volkskrant+trouw gelopen. Vooral zaterdag was een ramp met al die bijlagen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:02 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ze moesten voor 7 uur bezorgd zijn.
Dus rond kwart voor 6 begon ik te fietsen.![]()
Ik druk af en toe wel even op F5.
En anders was het leuk om een ieder van jullie een beetje te hebben leren kennen...
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
FOK! will returnquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik druk af en toe wel even op F5.
En anders was het leuk om een ieder van jullie een beetje te hebben leren kennen...![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 19-02-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2199 / +62 / +70 / 10073 / 10575
2. KillemWieft / 728 / +9 / +14 / 495 / 740
3. mascara-klodder / 645 / +59 / +0 / 1129 / 1394
4. Dr.Mikey / 642 / +22 / +79 / 923 / 1187
5. maily / 639 / +0 / +5 / 2624 / 2770
6. Harrie / 616 / +0 / +0 / 1866 / 2123
7. DJMO / 399 / +0 / +4 / 773 / 1002
8. _UserName_ / 387 / +48 / +38 / 814 / 980
9. sp3c / 373 / +5 / +37 / 578 / 700
10. kree / 312 / +0 / +0 / 1227 / 1442
11. Bally-b / 249 / +5 / +0 / 116 / 173
12. Lovely / 211 / +22 / +26 / 2137 / 2355
13. HappyCharly / 203 / +4 / +13 / 1284 / 1450
14. mario390 / 202 / +0 / +20 / 429 / 526
15. Grotetijd / 180 / +10 / +21 / 1618 / 1799
16. Sally / 177 / +0 / +11 / 326 / 415
17. AardappelSchotel / 175 / +10 / +19 / 2061 / 2243
18. Aapje30 / 174 / +20 / +7 / 1666 / 1777
19. RedShoe / 174 / +33 / +26 / 3032 / 3163
20. greysbones / 169 / +9 / +2 / 1678 / 1764SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Dan zie ik inderdaad een halve seconde iets van "onderhoud", en springt de inlogpagina er weer voor.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:28 schreef RedShoe het volgende:
https://x.com/fokonderhoud?t=FihbYCiiOeQ64KiwFp5MUA&s=09Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En ik weiger een X account aan te makenquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan zie ik inderdaad een halve seconde iets van "onderhoud", en springt de inlogpagina er weer voor.![]()
Wel van dat koude weer af.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat was wel een dingetje ja.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb ook 2 jaar volkskrant+trouw gelopen. Vooral zaterdag was een ramp met al die bijlagen.![]()
Gigantisch dikke krant dan.Don't follow me. I am lost too
.
Gegoogledquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan moet je vooral niet van die russische 'dangling from building' video's kijken
Zag n filmpje van n man die n kind redde die aan n balkon hing
Trust nobody![]()
Heldquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Gegoogled
Zag n filmpje van n man die n kind redde die aan n balkon hing![]()
![]()
Geen X account aanmaken om mario te volgenquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:31 schreef devzero het volgende:
[..]
En ik weiger een X account aan te maken
Uw ADH vitamine Worst
Echt hequote:Op woensdag 19 februari 2025 21:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Geen X account aanmaken om mario te volgen![]()
Oh, dat veranderd de zaak. Ja, die wil ik wel volgen. Uiteraard.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Geen X account aanmaken om mario te volgen![]()
Zin in lente.Don't follow me. I am lost too
.
Dat dacht ik alquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, dat verandert de zaak. Ja, die wil ik wel volgen. Uiteraard.![]()
Ook geen ijshockey meerquote:
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Big Brother puntenquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:38 schreef Rob het volgende:
mario op X
zijn daar punten te verdienen dan![]()
![]()
Een ware fanquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Jup en hij spreekt een aardig woordje Spaans en Portugees ook dacht ikquote:Uw ADH vitamine Worst
Ik kom wel Dragqueen Mario tegen op tiktok, Maar dat is geblokkeerd hier, dus ik kan het niet bekijken![]()
![]()
Talenknobbel hoorquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jup en hij spreekt een aardig woordje Spaans en Portugees ook dacht ik![]()
dat zal m vast wel zijnquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:41 schreef devzero het volgende:
Ik kom wel Dragqueen Mario tegen op tiktok, Maar dat is geblokkeerd hier, dus ik kan het niet bekijken![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ik bedoelde dit soort shitquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Gegoogled
Zag n filmpje van n man die n kind redde die aan n balkon hing
Bekijk deze YouTube-video:')![]()
Volgens mij welquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heeft ie Nederlands gewoon op FOK! geleerd?Uw ADH vitamine Worst
Ja. En nu stuurt hij @maily soms DMs als er weer eens een spelfout op de frontpage staat.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heeft ie Nederlands gewoon op FOK! geleerd?![]()
Zo rolt hijquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja. En nu stuurt hij @:maily soms DMs als er weer eens een spelfout op de frontpage staat.![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja. En nu stuurt hij @:maily soms DMs als er weer eens een spelfout op de frontpage staat.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik doe alleen aan WhatsApp.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Zo komen we ergensquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:46 schreef Rob het volgende:
[..]
Ik zal je WhatsApp aan mario doorgeven![]()
![]()
Jammer dat X nu van die halve gare idioot is...Don't follow me. I am lost too
.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:46 schreef Rob het volgende:
[..]
Ik zal je WhatsApp aan mario doorgeven
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
WhatsApp heb ik eraf geknikkerd.Don't follow me. I am lost too
.
Respectquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jup en hij spreekt een aardig woordje Spaans en Portugees ook dacht ikThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En Facebook en instagram..Don't follow me. I am lost too
.
Lekker rustigDon't follow me. I am lost too
.
Ik gebruik nog wel Instagram/Facebook/Whatsapp maar heb verder ook niks meer.Well, life can be a riot
[..]
Ja. En nu stuurt hij @:maily soms DMs als er weer eens een spelfout op de frontpage staat.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
TelegramThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik zoek ook al niet meerquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:49 schreef Grotetijd het volgende:
Ik gebruik nog wel Instagram/Facebook/Whatsapp maar heb verder ook niks meer.![]()
Telegram en Signalquote:Don't follow me. I am lost too
.
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zeg. Ik zoek nog een taxi naar Luxemburg. Je mag me daar achterlaten.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:46 schreef Rob het volgende:
[..]
Ik zal je WhatsApp aan mario doorgevenIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
SMS kan ook gewoon..Don't follow me. I am lost too
.
![]()
Ik gebruikte X en FB en Insta alleen voor werk maar heb geen werk meer dus fuuuuuck youquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:49 schreef Grotetijd het volgende:
Ik gebruik nog wel Instagram/Facebook/Whatsapp maar heb verder ook niks meer.![]()
Ik moet wel zeggen dat hij best wel wat Nederlandse woorden goed spelt waar de meeste feesboektokkies niet kunnenquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja. En nu stuurt hij @:maily soms DMs als er weer eens een spelfout op de frontpage staat.Uw ADH vitamine Worst
Kreeg vanmiddag nog wel de vraag van iemand omtrend socials, maar joh.. Na 1.5 jaar geen socials meer te hebben vind ik het wel lekker hoor.quote:
Blij dat ik toen die keuze gemaakt heb, zowel met mijzelf in mijn hoofd als mijn ex toentertijd omdat ik iets wilde opbouwen en niet wilde dat er wat tussen kon komen zeg maar. En zelfs nu dat al een hele poos klaar is denk ik niet, nou misschien maar weer wat gaan doen. Ab-so-luut geen behoefte aan. Die periode in mijn leven is afgeslotenWell, life can be a riot
MMS ook?quote:
Well, life can be a riot
Bolken vis SMS.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Sm wel.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik heb er ook wel respect voor..quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat hij best wel wat Nederlandse woorden goed spelt waar de meeste feesboektokkies niet kunnen
maar af en toe een grapje over zijn taalgebruik blijft wel leuk![]()
X gebruikte ik vooral achter een slotje vroeger om frustraties over alles en iedereen er uit te gooien. Maar heb daar nu m'n dagboek app voor op m'n iPhonequote:Op woensdag 19 februari 2025 21:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik gebruikte X en FB en Insta alleen voor werk maar heb geen werk meer dus fuuuuuck you![]()
FB en Insta ben ik niet bijster actief op maar is wel handig voor m'n muzikale vrienden met gigs en jams en dat soort fratsen. Als je iemand nieuw leert kennen is dat toch een handige manier van connectie maken.Well, life can be a riot
Kom je ook?quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien kun je de DTS meet gaan organiseren nu harrie er niet meer is.Uw ADH vitamine Worst
VssVastquote:Don't follow me. I am lost too
.
@Harrie is er nog welquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien kun je de DTS meet gaan organiseren nu harrie er niet meer is.Trust nobody![]()
Was wel zo nu en dan een lijstje in de OP maar die werd altijd verpest met onzin namenquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Noem 1 DTS meet waar ik niet ben langs gekomen
Uw ADH vitamine Worst
Heb het niet koud buiten terwijl het 2 graden is, vrieskou gewendUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groentensinterklaaskapoentje
![]()
X gebruik ik nog wel bij breaking news zoals rellen of oorlog shit. FB heeel soms voor memes. Insta gewoon niet.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:55 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
X gebruikte ik vooral achter een slotje vroeger om frustraties over alles en iedereen er uit te gooien. Maar heb daar nu m'n dagboek app voor op m'n iPhone
FB en Insta ben ik niet bijster actief op maar is wel handig voor m'n muzikale vrienden met gigs en jams en dat soort fratsen. Als je iemand nieuw leert kennen is dat toch een handige manier van connectie maken.:')![]()
MSNThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik weet er wel een paar hoor.quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Noem 1 DTS meet waar ik niet ben langs gekomenIk heb er één en ik ben er trots op
[..]
![]()
Nice. MMS beste MSquote:Well, life can be a riot
PingThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zeg. Ik zoek nog een taxi naar Luxemburg. Je mag me daar achterlaten.![]()
![]()
Insta is voor mij vooral voor stories. FB word ook wel steeds meer memesquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
X gebruik ik nog wel bij breaking news zoals rellen of oorlog shit. FB heeel soms voor memes. Insta gewoon niet.![]()
Wat is een meme die je nu leuk vind?Well, life can be a riot
quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:08 schreef Grotetijd het volgende:
Wat is een meme die je nu leuk vind?![]()
![]()
quote:Well, life can be a riot
quote:
@Harrie!quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Niksquote:
De müllerthal regio is zo prachtig, daar zou ik voorgoed willen verdwalen
He Mainly
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Barst bolk.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
🦊🦊🦊🦊Don't follow me. I am lost too
.
![]()
[quote].Ben echt totaal niet op to date qua memes. Volgens mij is het hele medium meme nogal dood? Of iets wat alleen gen Z doet.quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:08 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Insta is voor mij vooral voor stories. FB word ook wel steeds meer memes![]()
Wat is een meme die je nu leuk vind?:')![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Of iets wat alleen gen Z doet.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
X voor nieuws en weer en klimaat.Don't follow me. I am lost too
.
![]()
.
Volgens mij leven memes nog wel redelijk ja onder Gen Z. Ik kom af en toe iets tegen waarvan ik denk "daar ga ik iemand in taggen die dat ook leuk vind" maar verder. Mehquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ben echt totaal niet op to date qua memes. Volgens mij is het hele medium meme nogal dood? Of iets wat alleen gen Z doet.
Well, life can be a riot
Ja. Ik heb al een paar uur geslapen helaas. En morgen weer een lange dag.quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Tijd om naar bed te verhuizenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
gebrokenglasbolkAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Dan kan ie niet meer winnen iigquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Goed ideequote:Op woensdag 19 februari 2025 22:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Tijd om naar bed te verhuizen
BolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
SpecbolkIk heb er één en ik ben er trots op
weer een DJMObolk
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Buigen of barsten bolkquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
rechtblijfbolkquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Slaapbolkquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
toedekbolkquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Blub blubThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Eh... wat?Well, life can be a riot
Me
.
![]()
.
quote:Don't follow me. I am lost too
.
Trage shitDon't follow me. I am lost too
.
Duurt te langDon't follow me. I am lost too
.
Bedtijd...quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Begin hier ook moe te wordenDon't follow me. I am lost too
.
Het duurt te lahanngDon't follow me. I am lost too
.
Piept en kraakt...Don't follow me. I am lost too
.
Voetbal?quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als zo doorgaat in Eindhoven latertje.... Oh shit.Don't follow me. I am lost too
.
2-1Don't follow me. I am lost too
.
maily is wel een volhoudster zeg
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Man3Don't follow me. I am lost too
.
![]()
.
Fok! TraagThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
* gebrokenglas blijft volhoudenquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
WasrdeloosDon't follow me. I am lost too
.
Dan wordt het laat iddquote:Don't follow me. I am lost too
.
![]()
.
De rode schoentjesAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Oei, dan toch liever de brandweermanquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:54 schreef maily het volgende:
[..]
Deze cocktail kost 1200 euro en is de duurste ter wereld
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶
Forum Opties Forumhop: Hop naar: