SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:08 schreef Kissingbird het volgende:
NEEE geen naam TT vind ik stom!!! TOTTIEEEE!!!
Te laat!!!
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
DIe krant hier wordt ook belachelijk vroeg gebracht. Echt 6 uur al of zo. Ik heb die gast 10 euro gegeven toen hij met z'n briefje kwam.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:02 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ze moesten voor 7 uur bezorgd zijn.
Dus rond kwart voor 6 begon ik te fietsen.:')![]()
tsssquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Geniet er dan maar van!
Maar hoezo al deze thrillseekende dingen? Midlife crisis of zo?
nee was act net zoals zo velen hier![]()
Smile, it's free therapy.sinterklaaskapoentje
![]()
Wat is een DTquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:10 schreef Rob het volgende:
het gaat weer" lekker traag" op FOK!
Komt er weer een DT van van een uur of acht?
:')![]()
![]()
never noooit niet!!!!quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:10 schreef Lovely het volgende:
Deze TT![]()
![]()
Birdie ga je echt parachutespringen?Smile, it's free therapy.![]()
Ik vond t al een.beetje verdachtquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
tsss
![]()
![]()
Ah!quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
tsss
![]()
![]()
Weer thuisThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
wil wel nog een keer in een heel klein vliegtuigje zitten en heli vlucht als ik genoeg moed heb
Smile, it's free therapy.![]()
Downtime, hadden we eerst elke nacht rond 3.37 dus dat waren gratis punten, eerst paar minuten op een gegeven moment uur ofzoquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Heb me laten vertellen dat een heli vlucht veiliger zou zijn dan een vliegtuigje.quote:
Tot nu toe gewoon nog niet durven doen.Smile, it's free therapy.sinterklaaskapoentje
![]()
Ja en dan zeker de DT hunt midden in de nacht...quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Downtime, hadden we eerst elke nacht rond 3.37 dus dat waren gratis punten, eerst paar minuten op een gegeven moment uur ofzo:')![]()
Act? Hier?quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
tsss
.
Ik zou nog wel een ballonvaart willen..quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Heb me laten vertellen dat een heli vlucht veiliger zou zijn dan een vliegtuigje.
Tot nu toe gewoon nog niet durven doen.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
99,99% van de tijd wel jaquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja en dan zeker de DT hunt midden in de nacht...![]()
Ja ging flink los en zelfs mensen die er speciaal voor wakker werdenquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja en dan zeker de DT hunt midden in de nacht...
Echt hele nacht vrij rustig en dan gelijk helemaal los om die tijd
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Rob!Don't follow me. I am lost too
.
Yeah, you bleed just to know you're alivesinterklaaskapoentje
![]()
LoL dat mensen daar de wekker voor zettenquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja ging flink los en zelfs mensen die er speciaal voor wakker werden
:')![]()
Kon meegaan een paar jaar terugquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik zou nog wel een ballonvaart willen..stond bij het mandje.. maar toch niet gedaan
Was wel leuk om het soms terug te lezen,wie heeft vannacht nu weer de DT gepaktquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja ging flink los en zelfs mensen die er speciaal voor wakker werden
![]()
![]()
.
Het is wel heel hoog.. en tja als t wel mis gaat enz..quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Kon meegaan een paar jaar terugstond bij het mandje.. maar toch niet gedaan
Lijkt mij wel heel gaaf, gewoon het uitzicht en je alles van bovenaf kan zienquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:18 schreef Kissingbird het volgende:
Zou je dat wel echt durven @:lovely? een ballonvaart?
Zou het niet durven door de hoogtevrees..quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Het is wel heel hoog.. en tja als t wel mis gaat enz..
die open mand vind ik eng!quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Lijkt mij wel heel gaaf, gewoon het uitzicht en je alles van bovenaf kan zienSmile, it's free therapy.![]()
Vroeger geen last van gehad maar sinds kort enorme hoogtevrees. Zelfs al van fotos vanaf flatgebouwen en kranen naar beneden krijg ik al maagkramp nu
Forum Opties Forumhop: Hop naar: