SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
Heel erg bizar, compleet gestoord. Dat is simpelweg genocide.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:17 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
En veel van deze kinderen zijn niet eens wees (en dat zou ook al geen reden zijn om ze maar weg te halen bij familie en naar Rusland te brengen).
Dan is een online forum niet de plek voor je. Daar ga je over alle onderwerpen mensen vinden met een andere mening dan jij. Meteen beginnen met schelden is nooit de oplossing.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:18 schreef recursief het volgende:
[..]
Zet een TR jonguh, ik ben wel klaar met lief doen tegen de puppets van Putin.
Dat soort teksten laat het topic meer ontsporen dan een mening die je gewoon naast je kan neerleggen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:18 schreef recursief het volgende:
[..]
Zet een TR jonguh, ik ben wel klaar met lief doen tegen de puppets van Putin.
Dit lijkt me projectie.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:23 schreef phpmystyle het volgende:
Man man. dat schuim op de mond hier
Ik zeg nota bene dat Rusland zelf Oek is binnengevallen. Men is compleet geradicaliseerd
Dat was onderdeel van de culturele genocide.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:17 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
En veel van deze kinderen zijn niet eens wees (en dat zou ook al geen reden zijn om ze maar weg te halen bij familie en naar Rusland te brengen).
Heb je vandaag nog iemand voor Hamas supporter uitgemaakt voor je moreel hoog de boom in klom?quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:21 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Heel erg bizar, compleet gestoord. Dat is simpelweg genocide.
[..]
Dan is een online forum niet de plek voor je. Daar ga je over alle onderwerpen mensen vinden met een andere mening dan jij. Meteen beginnen met schelden is nooit de oplossing.
Trump is dement. Die man die kruipt in de kont van iedereen die hem de les leest. Als ie morgen tegen Zelensky aanloopt die een goeie dag heeft en die wortelkabouter alle hoeken van de kamer laat zien, dan zit Poetin weer te huilen in een hoekje van zijn vakantiehuis.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:24 schreef Isdatzo het volgende:
Elke keer wanneer je denkt dat Trump niet nóg dieper het kontje van Poetin in kan kruipen duurt het niet heel lang voordat het tegendeel bewezen wordt.
Oekraïne had Poetin gewoon moeten geven wat 'ie wilde dan was er geen oorlog geweest. Wat een geniaal standpunt.
Je kunt ook niet anders beweren want dat is gewoon een feit.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:23 schreef phpmystyle het volgende:
Ik zeg nota bene dat Rusland zelf Oek is binnengevallen. Men is compleet geradicaliseerd
Dat is voor velen absoluut geen criteriaquote:
Hij scheldt mij net nog uit johquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:27 schreef stinkielinkie het volgende:
[..]
Hij loopt niet te schelden.
Het is een zwakke loser. Ik snap niet dat politieke tegenstanders hem nog niet op zijn fragiele ego hebben aangevallen en in plaats daarvan braaf meespelen met zijn spelletjes.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:24 schreef Isdatzo het volgende:
Elke keer wanneer je denkt dat Trump niet nóg dieper het kontje van Poetin in kan kruipen duurt het niet heel lang voordat het tegendeel bewezen wordt.
Oekraïne had Poetin gewoon moeten geven wat 'ie wilde dan was er geen oorlog geweest. Wat een geniaal standpunt.
Dan ken je meneer php nog niet.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je kunt ook niet anders beweren want dat is gewoon een feit.
Fuck you kerel is wel een normale reactie ja.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
?
Stel je niet aan. Jij bent nog nooit uitgescholden.
Dat lijkt me nochtans een kwestie van perspectief: als je compleet van het padje bent maar jezelf als het baken van redelijkheid ziet dan zal je al snel 'men is compleet geradicaliseerdquote:
Ik ben hier geen mod. Zou ik ook niet willen trouwens, respect voor de mensen die POL en NWS moeten modden nu.quote:
Persoonlijk heb ik liever iemand die met kanker scheld dan een van die Poetin lovers hier die oorlogsmisdrijven ontkent.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:27 schreef stinkielinkie het volgende:
[..]
Hij loopt niet te schelden.
`nvm'quote:
Benoemen dat mensen sympathieën hebben voor Palestijnse terrorisme heeft niets te maken met schelden.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:25 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Heb je vandaag nog iemand voor Hamas supporter uitgemaakt voor je moreel hoog de boom in klom?
De regering-Trump heeft simpelweg andere prioriteiten dan velen in Europa. Dat heeft dus weinig met zwakte te maken. Veel Europese landen zijn juist te zwak en daardoor te afhankelijk van de VS.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:29 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het is een zwakke loser. Ik snap niet dat politieke tegenstanders hem nog niet op zijn fragiele ego hebben aangevallen en in plaats daarvan braaf meespelen met zijn spelletjes.
Wil je mijn vraag beantwoorden?quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:32 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Benoemen dat mensen sympathieën hebben voor Palestijnse terrorisme heeft niets te maken met schelden.
[..]
De regering-Trump heeft simpelweg andere prioriteiten dan velen in Europa. Dat heeft dus weinig met zwakte te maken. Veel Europese landen zijn juist te zwak en daardoor te afhankelijk van de VS.
Ja, laat ze inderdaad vooral hun eigen continent verpesten in plaats van hier de boel komen verstieren.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:32 schreef HowardRoark het volgende:
De regering-Trump heeft simpelweg andere prioriteiten dan velen in Europa.
Tja, sommigen zien het eigen wereldbeeld instorten. Dat wekt veel woede en frustratie op. Het zijn ook vaak mensen die naast deze oorlog op veel gebieden de nodige klappen hebben moeten ontvangen de laatste tijd. Denk aan de verkiezingen hier in Nederland, maar ook die in de VS en wellicht straks ook Duitsland.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:23 schreef phpmystyle het volgende:
Welke vraag?quote:
Hahhahahha nee gaan we niet doen groetjes de mensheidquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:34 schreef Momo het volgende:
Misschien dat we kunnen leren van de geschiedenis?
In het eigen continent gaat men juist orde op zaken stellen na het belabberde beleid van de regering-Biden.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, laat ze inderdaad vooral hun eigen continent verpesten in plaats van hier de boel komen verstieren.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:03 schreef phpmystyle het volgende:
Oekraiene is ook zelf schuldig, deze oorlog was geen goed idee. Ze wisten dat Rusland niet accepteert dat Oek wordt opgenomen in het Westerse hegemoniale sferen. USA heeft dat toch doorgedrukt (Clinton Bush, etc etc) en de EU stond nota bene zelf olv Van Baalen en Verhofstadt op het podium. En Rusland begint de oorlog omdat zij niet kunnen verkroppen dat een deel van de Russische wereld zich definitief van haar afkeert.
Iedereen heeft schuld.
Hoe jij denkt dat de verhouding tussen Europa en Amerika erop vooruitgaan door deze garanties en door de uitspraken van Trump/Vance/Hegseth de afgelopen dagen?quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:35 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, sommigen zien het eigen wereldbeeld instorten. Dat wekt veel woede en frustratie op. Het zijn ook vaak mensen die naast deze oorlog op veel gebieden de nodige klappen hebben moeten ontvangen de laatste tijd. Denk aan de verkiezingen hier in Nederland, maar ook die in de VS en wellicht straks ook Duitsland.
[..]
Welke vraag?
Dat dacht ik al. Zo kun je iedere scheldpartij hier ook recht lullen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:32 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Benoemen dat mensen sympathieën hebben voor Palestijnse terrorisme heeft niets te maken met schelden.
[..]
De regering-Trump heeft simpelweg andere prioriteiten dan velen in Europa. Dat heeft dus weinig met zwakte te maken. Veel Europese landen zijn juist te zwak en daardoor te afhankelijk van de VS.
Ja, we zien het.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:36 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
In het eigen continent gaat men juist orde op zaken stellen na het belabberde beleid van de regering-Biden.
Maar haat je boeren?quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:25 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Heb je vandaag nog iemand voor Hamas supporter uitgemaakt voor je moreel hoog de boom in klom?
Heerlijk dit. Altijd rennen naar de meester en klikken om een bepaald gedrag, en nu hypocriet hetzelfde doen bij een ander.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:12 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
[..]
Wellicht handig om zulke posts in het achterhoofd te houden als je weer in de FB komt klagen over vermeende ad hominems.
Eh, ja, maar je hebt het alleen niet over de categorie waarover je denkt dat je het hebt.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:35 schreef HowardRoark het volgende:
Het zijn ook vaak mensen die naast deze oorlog op veel gebieden de nodige klappen hebben moeten ontvangen de laatste tijd.
Heb jij ook nooit en helemaal geen aandeel in he.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:39 schreef egayalS het volgende:
Graag het persoonlijke off topic geneuzel achterwege laten. Ik wil niet dat het topic weer wordt gesloten, omdat de mods voor de zoveelste keer het begrijpelijkerwijs zat zijn![]()
(...)
*Wannabe mod modus uit*
Die verhouding zal nu eenmaal even onder spanning staan. Eerst moet er de zelfrealisatie komen in Europese landen dat er heel veel verkeerde keuzes zijn gemaakt. Bijvoorbeeld de eigen defensie min of meer afbreken en blijven denken dat als er stront aan de knikker is, de VS wel hier de klus voor ons komt klaren. En net noemde ik ook al de grote fout om Oekraïne niet véél meer steun te bieden na de annexatie van de Krim door Rusland, die min of meer onbestraft is gebleven.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe jij denkt dat de verhouding tussen Europa en Amerika erop vooruitgaan door deze garanties en door de uitspraken van Trump/Vance/Hegseth de afgelopen dagen?
Guilty as charged. Zoals ik zei. Het is lastig.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:43 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Heb jij ook nooit en helemaal geen aandeel in he.
Tja, als men in Polen al terughoudendheid toont, wordt het een heel lastig verhaal.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:40 schreef egayalS het volgende:
Interview met Bob deen
Bereid om te sterven?
https://nos.nl/artikel/25(...)aine-antwoord-is-nee
Een extra probleem voor de Oekraïners is dat er in veel Europese landen helemaal niet zo'n bereidheid is om militairen te leveren voor zo'n troepenmacht in Oekraïne. Deen: "In Nederland is de coalitie erover verdeeld en zelfs in Polen hoor je geluiden als 'Oekraïne moet vechten voor zijn eigen veiligheid.' De heel moeilijke vraag voor Europeanen is nu: politici zeggen al drie jaar dat veiligheid voor Oekraïne ook veiligheid voor Europa betekent, maar menen ze het echt als ze zeggen: steun voor Oekraïne, whatever it takes?
"De Amerikanen stellen nu de vraag aan Europa: "Ben je wel bereid om te vechten en desnoods te sterven voor Oekraïne?' Als ik de reacties tot nu toe zie, is het antwoord: nee."
Wat een nuance, wat een tegemoetkoming!quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:23 schreef phpmystyle het volgende:
Ik denk dat jij wel echt nog goed van een koude kermis thuis gaat komen hoor.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:43 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Die verhouding zal nu eenmaal even onder spanning staan. Eerst moet er de zelfrealisatie komen in Europese landen dat er heel veel verkeerde keuzes zijn gemaakt. Bijvoorbeeld de eigen defensie min of meer afbreken en blijven denken dat als er stront aan de knikker is, de VS wel hier de klus voor ons komt klaren. En net noemde ik ook al de grote fout om Oekraïne niet véél meer steun te bieden na de annexatie van de Krim door Rusland, die min of meer onbestraft is gebleven.
En Vance noemde tijdens zijn speech natuurlijk nog wel meer dingen. Zoals de bizarre massa immigratie die Europese landen hebben toegestaan, vaak zelfs met het idee dat wij hier een 'morele verplichting' voor zouden hebben. Als ook rare inperkingen op de vrijheid van meningsuiting.
De huidige koers die de VS vaart, sluit simpelweg niet aan op de koers die sommigen in Europa willen varen. Vooral degenen in progressief liberale en progressief linkse kringen. En als straks ook in Canada de Conservatieven winnen, heeft Europa een nog groter probleem. De retoriek van Pierre Poilievre (leider van de Conservatieven) ligt dichterbij Trump op sommige punten dat het beleid van Europese landen of de EU.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |