SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Paaseitjes zijn duur zegWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik heb twee kleine zakjes gekocht bij de hema voor 5 euroquote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Lekkerquote:Op woensdag 19 februari 2025 08:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik heb twee kleine zakjes gekocht bij de hema voor 5 euro![]()
![]()
Ik vind ze knap duur, zoals alle chocolade.quote:Op woensdag 19 februari 2025 08:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik heb twee kleine zakjes gekocht bij de hema voor 5 euro
Ik koop het bijna niet meer, vind het echt te duur.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb ook een zakquote:Op woensdag 19 februari 2025 08:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik heb twee kleine zakjes gekocht bij de hema voor 5 euro![]()
Ik kkocht twee jaar geleden voor mijn vader altijd slagroomtruffels als ik naar hem toeging.
Vorige week wilde ik het voor iemand kopen voor de verjaardag was het van 2.75 een ons naar 4.95 een ons gegaan.
Nou ik ga ze wel zelf weer maken binnenkortWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Met paaseitjesquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey ToT
Wachten tot het in de bonus of aanbieding isquote:Op woensdag 19 februari 2025 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind ze knap duur, zoals alle chocolade.
Ik koop het bijna niet meer, vind het echt te duur."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik kan ze wel voor je openenquote:Op woensdag 19 februari 2025 08:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik hoop het,liggen nog ongeopend in de la![]()
![]()
Ja en anders maar niet, het moet wel leuk blijven.quote:Op woensdag 19 februari 2025 08:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wachten tot het in de bonus of aanbieding is
Het is allemaal al duur genoeg.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is geen noodzaak iddquote:Op woensdag 19 februari 2025 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en anders maar niet, het moet wel leuk blijven.
Het is allemaal al duur genoeg."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
OZB 7% omhoog, benzine weer een paar centen, bod werkgevers CAO 0%, VvE 40 euro per maand omhoog, waterschap 15% omhoog waarschijnlijkquote:Op woensdag 19 februari 2025 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en anders maar niet, het moet wel leuk blijven.
Het is allemaal al duur genoeg.![]()
Nee, wel jammer dat het niet in de schijf van 5 zitquote:
hey dot
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ja maar je moet as goed christen toch op chocolade-eieren knagen om te vieren dat onze schepper een deel van zichzelf als zijn zoon in vlees en bloed naar ons toe heeft gestuurd zodat wij hem konden doodmartelen waardoor hij gewoon terug ging naar zijn vader, zodat die ons kan vergeven?
Blijven vreten dus, die chocolade-eieren!![]()
![]()
hey justin
sobatquote:Op woensdag 19 februari 2025 08:38 schreef ToT het volgende:
Ja maar je moet as goed christen toch op chocolade-eieren knagen om te vieren dat onze schepper een deel van zichzelf als zijn zoon in vlees en bloed naar ons toe heeft gestuurd zodat wij hem konden doodmartelen waardoor hij gewoon terug ging naar zijn vader, zodat die ons kan vergeven?
Blijven vreten dus, die chocolade-eieren!
Ik neem er een extra ei opquote:Op woensdag 19 februari 2025 08:38 schreef ToT het volgende:
Blijven vreten dus, die chocolade-eieren!![]()
![]()
OZB is overal verschillend toch?quote:Op woensdag 19 februari 2025 08:37 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
OZB 7% omhoog, benzine weer een paar centen, bod werkgevers CAO 0%, VvE 40 euro per maand omhoog, waterschap 15% omhoog waarschijnlijk
Het is niet meer leuk al die verhogingen, waar houdt het op.
Huuverhoging dit jaar 4.5 % alsof het niets isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey sp3cquote:
Oh, mijn hypotheekrente ging ook weer omhoog terwijl de rentes al maandenlang dalenquote:Op woensdag 19 februari 2025 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
OZB is overal verschillend toch?
Het is niet meer leuk al die verhogingen, waar houdt het op.
Huuverhoging dit jaar 4.5 % alsof het niets is![]()
![]()
Maarja, omdat het minimumloon tig % omhoog gegaan is, is er geen ruimte om de andere lonen wat te verhogen
Fuck die kutnivelering, iedereen arm straks
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2025 08:42:53 ]![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2025 08:41 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nou vooruit, het is tenslotte bijna Pasen![]()
![]()
een uit de gordel van smaragdquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nou zeg dat wel, alleen maar gezonde dingenquote:Op woensdag 19 februari 2025 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, wel jammer dat het niet in de schijf van 5 zit
wij snappen ditOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Heb je niet vast staan dan?quote:Op woensdag 19 februari 2025 08:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Oh, mijn hypotheekrente ging ook weer omhoog terwijl de rentes al maandenlang dalen
Het gekke is als iets duurder wordt drukken ze dat gelijk bij de prijzen op..
Wordt iets weer goedkoper dan duurt het maanden voor de dat weer verlagenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mijn 2e hypotheek is variabel. Ik heb die nu 2 jaar, en in die 2 jaar is die alleen maar gestegenquote:Op woensdag 19 februari 2025 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je niet vast staan dan?
Het gekke is als iets duurder wordt drukken ze dat gelijk bij de prijzen op..
Wordt iets weer goedkoper dan duurt het maanden voor de dat weer verlagen
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2025 08:43:53 ]![]()
Sinds D66 mee deedquote:Op woensdag 19 februari 2025 08:43 schreef ToT het volgende:
Ach het leven is sinds Balkenende toch al onbetaalbaar?![]()
Altijd toch?quote:Op woensdag 19 februari 2025 08:44 schreef AardappelSchotel het volgende:
Hebben we het nog steeds over vagijnen?![]()
Is daar iets mis mee dan?quote:Op woensdag 19 februari 2025 08:44 schreef AardappelSchotel het volgende:
Hebben we het nog steeds over vagijnen?
Hou jij daar niet van?U is meer van de sterretjes?
![]()
IK heb er wel 11,53 bij gekregen, maar heb dan ook weer 10 euro minder huurtoeslagquote:Op woensdag 19 februari 2025 08:41 schreef AardappelSchotel het volgende:
Maarja, omdat het minimumloon tig % omhoog gegaan is, is er geen ruimte om de andere lonen wat te verhogen
Fuck die kutnivelering, iedereen arm straks
Ze geven het me een hand en halen het met de andere hand weer weg.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een sterretje is eenrichtingsverkeerquote:Op woensdag 19 februari 2025 08:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Is daar iets mis mee dan?
Hou jij daar niet van?U is meer van de sterretjes?
![]()
allergisch voorquote:
alles is totaal verpest nuOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja om achteraf te horen dat sommige dan toch weer niet zo gezond zijn als ze dachtenquote:Op woensdag 19 februari 2025 08:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou zeg dat wel, alleen maar gezonde dingen
quote:Op woensdag 19 februari 2025 08:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
allergisch voor
alles is totaal verpest nu![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2025 08:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
allergisch voor
![]()
Ben je klaar mee. Was het wel verstandig om die variabel te zetten dan?quote:Op woensdag 19 februari 2025 08:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Mijn 2e hypotheek is variabel. Ik heb die nu 2 jaar, en in die 2 jaar is die alleen maar gestegen![]()
Heb er niet zoveel verstand van, maar in deze tijden dat alles zo hard stijgt om het vast te zetten?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Allergisch voor vagijnen met pindasmaak?quote:Op woensdag 19 februari 2025 08:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
allergisch voor
alles is totaal verpest nu
Sylvana Simons vindt hier wat van![]()
Ja Proxima Centauri is 150 miljoen km bij ons vandaan, daar boek je idd niet snel een retourtje voor.quote:Op woensdag 19 februari 2025 08:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
allergisch voor
De verwachting toen en nu was, was dat de rente zou dalen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je klaar mee. Was het wel verstandig om die variabel te zetten dan?
Heb er niet zoveel verstand van, maar in deze tijden dat alles zo hard stijgt om het vast te zetten?
Dat doet ie ook, alleen mijn hypotheekrenre niet. Ik heb niet op de inhaligheid van Rabobank gerekend
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2025 08:49:19 ]![]()
Wiens schuld is dat?quote:Op woensdag 19 februari 2025 08:48 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
De verwachting toen en nu was, was dat de rente zou dalen.
Dat doet ie ook, ik heb alleen niet op de inhaligheid van Rabobank gerekend![]()
![]()
Dat is balen dus.quote:Op woensdag 19 februari 2025 08:48 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
De verwachting toen en nu was, was dat de rente zou dalen.
Dat doet ie ook, ik heb alleen niet op de inhaligheid van Rabobank gerekendWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Altijd de schuld van de RABObankquote:
Ja meer koffie gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
En dat is hetquote:Op woensdag 19 februari 2025 08:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Het kan maar duidelijk zijn![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Hey Paulquote:
Beetje laat maar was elders bezigquote:![]()
Hey Amy
quote:Op woensdag 19 februari 2025 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beetje laat maar was elders bezig![]()
Zo. Lekker fris gedouched en wel. Tijd voor koffie en ontbijt
DTS - Foto's en verslagensinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
En Goeiemorgen
Al om 8 uur wakker. Eigenlijk sinds die opname. Laat ik dat maar aanhouden.:')![]()
Sintquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
En Goeiemorgen
Al om 8 uur wakker. Eigenlijk sinds die opname. Laat ik dat maar aanhouden.![]()
![]()
Verstandig, rustig aanquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]![]()
Ja mwa
Koortsig en beetje pijn overal
Dus blijf in bed![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]![]()
Ja mwa
Koortsig en beetje pijn overal
Dus blijf in bed![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ik droomde weer dat ik allemaal examens op school moest doen maar niks had geleerd en niet wist wanneer precies de toetsen waren. En was ook al lang niet meer naar de lessen geweest. Terugkerend thema in mijn dromen.:')![]()
Oh wat zou dat betekenen denk je?quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik droomde weer dat ik allemaal examens op school moest doen maar niks had geleerd en niet wist wanneer precies de toetsen waren. En was ook al lang niet meer naar de lessen geweest. Terugkerend thema in mijn dromen.![]()
Bijna wel, ja!quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jij hebt ook overal n plaathe bij![]()
![]()
He bahquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik droomde weer dat ik allemaal examens op school moest doen maar niks had geleerd en niet wist wanneer precies de toetsen waren. En was ook al lang niet meer naar de lessen geweest. Terugkerend thema in mijn dromen.
Wat betekent het denk je?Trust nobody![]()
Bang voor onverwachte situaties of verkeerde keuzes in het leven?quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik droomde weer dat ik allemaal examens op school moest doen maar niks had geleerd en niet wist wanneer precies de toetsen waren. En was ook al lang niet meer naar de lessen geweest. Terugkerend thema in mijn dromen.
Je weet idd niet echt wat je aan moet met je leven he?![]()
Ik heb vele, VELE jaren 2 terugkerende dromen gehad:
- Ik was op een vliegveld (soms station) voor een reis, maar kwam altijd na een hoop gezoek in een ander vliegtuig (of trein) terecht dan ik voor ogen had en kwam zo op een fantastisch avontuur.
- Ik kocht een heel oud, vervallen groot huis en ging hem in de loop der jaren opknappen.
Na een mislukt huwelijk zit ik nu in een nieuwe relatie, en die fantastische avonturen zitten er echt wel aan te komen, en ik woon idd in een zeer oud, groot huis die ik helemaal wil opknappen!Die dromen zijn dan ook afgelopen nu.
![]()
Wel heel coole terugkerende dromen danquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:38 schreef ToT het volgende:
Ik heb vele, VELE jaren 2 terugkerende dromen gehad:
- Ik was op een vliegveld (soms station) voor een reis, maar kwam altijd na een hoop gezoek in een ander vliegtuig (of trein) terecht dan ik voor ogen had en kwam zo op een fantastisch avontuur.
- Ik kocht een heel oud, vervallen groot huis en ging hem in de loop der jaren opknappen.
Na een mislukt huwelijk zit ik nu in een nieuwe relatie, en die fantastische avonturen zitten er echt wel aan te komen, en ik woon idd in een zeer oud, groot huis die ik helemaal wil opknappen!Die dromen zijn dan ook afgelopen nu.
Trust nobodysinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh wat zou dat betekenen denk je?quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
He bah
Wat betekent het denk je?Betekent denk ik dat ik het allemaal niet aankan en dat het (voor mijn gevoel) allemaal mislukt.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Bang voor onverwachte situaties of verkeerde keuzes in het leven?
Je weet idd niet echt wat je aan moet met je leven he?:')![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik droomde weer dat ik allemaal examens op school moest doen maar niks had geleerd en niet wist wanneer precies de toetsen waren. En was ook al lang niet meer naar de lessen geweest. Terugkerend thema in mijn dromen.deze heb ik ook af en toe
Of dat ik op school ben, maar geen idee welk lokaal ik moet zijn![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wel heel coole terugkerende dromen danZeker!
![]()
Ja dat klinkt wel passend..quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Betekent denk ik dat ik het allemaal niet aankan en dat het (voor mijn gevoel) allemaal mislukt.Trust nobody![]()
Maar je gaat nu structureel hulp krijgen, meerdere therapieën en cursussen e.d. die je juist goed gaan voorbereiden op dat "examen".quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Betekent denk ik dat ik het allemaal niet aankan en dat het (voor mijn gevoel) allemaal mislukt.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ja constant de weg kwijtquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]deze heb ik ook af en toe
Of dat ik op school ben, maar geen idee welk lokaal ik moet zijn
En er op geen mogelijke manier achter komen hoe ik daar achter moet komenIk weet nu echt niet wat ik moet idd. Pas als ik van de pijn af ben kan ik mijn ambities weer najagen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Bang voor onverwachte situaties of verkeerde keuzes in het leven?
Je weet idd niet echt wat je aan moet met je leven he?:')![]()
Ik droom vaak over een soort van preston palace en mijn werk bij de fietsenmaker. Wel in verschillende settings overigens.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
UserTquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:42 schreef _UserName_ het volgende:
Ik droom vaak over een soort van preston palace en mijn werk bij de fietsenmaker. Wel in verschillende settings overigens.![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:42 schreef _UserName_ het volgende:
Ik droom vaak over een soort van preston palace en mijn werk bij de fietsenmaker. Wel in verschillende settings overigens.Kerel!
![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:45 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik droom te weinig over mooie vrouwen![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ik wel eens over een mooie vrouwquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:45 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik droom te weinig over mooie vrouwen:')![]()
Die is op vakantiequote:Op woensdag 19 februari 2025 09:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik wel eens over een mooie vrouw![]()
![]()
En dan krijg je ineens een natte tong over je gezicht en een kwispelende staart tegen je arm?quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik wel eens over een mooie vrouw![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Als ik dat krijg weet ik ook elk geval waar i benquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:47 schreef ToT het volgende:
[..]
En dan krijg je ineens een natte tong over je gezicht en een kwispelende staart tegen je arm?:')![]()
Get well soon!quote:
Hier issie wel okee!
Mini-ToT maakte me vanmorgen weer super lief en blij wakker en vertelde me opnieuw dat hij me afgelopen weekend zo gemist had!![]()
![]()
ach wat een schatjequote:Op woensdag 19 februari 2025 09:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Get well soon!
Hier issie wel okee!
Mini-ToT maakte me vanmorgen weer super lief en blij wakker en vertelde me opnieuw dat hij me afgelopen weekend zo gemist had!daar word je zeker wel blij van
![]()
Ja hij zit dan helemaal te kroelen en zich tegen me aan te nestelen en vrolijk er op los te brabbelen terwijl ik nog half in een mooie droom zit!quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:50 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
ach wat een schatjedaar word je zeker wel blij van
Maar dat is ook wel echt fijn wakker worden zo natuurlijk!![]()
![]()
Die mini wat een leukerd!quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hij zit dan helemaal te kroelen en zich tegen me aan te nestelen en vrolijk er op los te brabbelen terwijl ik nog half in een mooie droom zit!
Maar dat is ook wel echt fijn wakker worden zo natuurlijk!![]()
Mooie dingenquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hij zit dan helemaal te kroelen en zich tegen me aan te nestelen en vrolijk er op los te brabbelen terwijl ik nog half in een mooie droom zit!
Maar dat is ook wel echt fijn wakker worden zo natuurlijk!
Zie het later al voor me dat de kleine ons wakker maakt om te vertellen dat ze een leuke droom had of een of ander vaag maar grappige hersenspinsel
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Echt zo fijn!quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:53 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Mooie dingen
Zie het later al voor me dat de kleine ons wakker maakt om te vertellen dat ze een leuke droom had of een of ander vaag maar grappige hersenspinsel
Nu moet ik weer een Sprunki uitprinten voor hem!![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:53 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Mooie dingen
Zie het later al voor me dat de kleine ons wakker maakt om te vertellen dat ze een leuke droom had of een of ander vaag maar grappige hersenspinsel![]()
![]()
Lekker druk dusquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt zo fijn!
Nu moet ik weer een Sprunki uitprinten voor hem!
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:56 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Het is deze geworden.
Hij heeft er al 6 ingekleurd.Hij heeft het oog uitgeknipt en zit er mee te spelen!
En nu heeft hij het op het voorhoofd van dat monstertje geplakt, terwijl hij zingt.![]()
![]()
Aww schattig!quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:57 schreef ToT het volgende:
[..]Hij heeft het oog uitgeknipt en zit er mee te spelen!
Moest even googlen wat sprunki wasTrust nobody![]()
Nieuwste hype op zijn school.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Aww schattig!
Moest even googlen wat sprunki was![]()
![]()
Yup, zijn heel veel verschillende versies van.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ohh ik zag iets v n muziekspelletje?
Hij vindt de horror-versies hartstikke leuk.![]()
![]()
Dat is wel weer zo jaquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:06 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Beter een keer te vaak dan te weinig![]()
Laat dat in BNW zien, kunnen ze weer ff een paar dagen los gaanquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:57 schreef ToT het volgende:
[..]Hij heeft het oog uitgeknipt en zit er mee te spelen!
En nu heeft hij het op het voorhoofd van dat monstertje geplakt, terwijl hij zingt.![]()
![]()
MogguhhDon't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
Bijna volDon't follow me. I am lost too
.
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
LapohuntDon't follow me. I am lost too
.
Yeah, you bleed just to know you're alive
Forum Opties Forumhop: Hop naar: