Niemand heeft ingegrepen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:58 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Humor vind ik 't niet.. Dat vind ik oprecht wel iets waarbij iemand had moeten ingrijpen.
Maar onhandig, tsja dat ook
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 19-02-2025 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Daar doe jij ook leuk aan mee.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:52 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Zo werkt dat hier blijkbaar.
Gaat toch al jaren zo.
Doet ie anders geregeld, maar goed, ik zie dat feiten niet uitmaken in jouw oordeel.quote:Op woensdag 19 februari 2025 00:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit zien schelden eik.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 07:27 schreef maily het volgende:
[..]
Niemand heeft ingegrepen.
We horen het wel als hij antwoord heeft gekregen.
Precies. En jij doet daar ook aan mee. Prima wat je allemaal zegt, maar ik raad je aan om zo af en toe een spiegel voor te houden. En nee, ik ben ook niet onschuldig, maar ik doe me tenminste niet voor als iemand die nooit wat fout doet.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Je wordt al beschuldigt van pestgedrag omdat je een mening geeft
Potato?quote:
Halloquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |