SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Paaseitjes zijn duur zegWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik heb twee kleine zakjes gekocht bij de hema voor 5 euroquote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Lekkerquote:Op woensdag 19 februari 2025 08:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik heb twee kleine zakjes gekocht bij de hema voor 5 euro![]()
![]()
Ik vind ze knap duur, zoals alle chocolade.quote:Op woensdag 19 februari 2025 08:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik heb twee kleine zakjes gekocht bij de hema voor 5 euro
Ik koop het bijna niet meer, vind het echt te duur.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb ook een zakquote:Op woensdag 19 februari 2025 08:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik heb twee kleine zakjes gekocht bij de hema voor 5 euro![]()
Ik kkocht twee jaar geleden voor mijn vader altijd slagroomtruffels als ik naar hem toeging.
Vorige week wilde ik het voor iemand kopen voor de verjaardag was het van 2.75 een ons naar 4.95 een ons gegaan.
Nou ik ga ze wel zelf weer maken binnenkortWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Met paaseitjesquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey ToT
Wachten tot het in de bonus of aanbieding isquote:Op woensdag 19 februari 2025 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind ze knap duur, zoals alle chocolade.
Ik koop het bijna niet meer, vind het echt te duur."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik kan ze wel voor je openenquote:Op woensdag 19 februari 2025 08:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik hoop het,liggen nog ongeopend in de la![]()
![]()
Ja en anders maar niet, het moet wel leuk blijven.quote:Op woensdag 19 februari 2025 08:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wachten tot het in de bonus of aanbieding is
Het is allemaal al duur genoeg.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is geen noodzaak iddquote:Op woensdag 19 februari 2025 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en anders maar niet, het moet wel leuk blijven.
Het is allemaal al duur genoeg."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
OZB 7% omhoog, benzine weer een paar centen, bod werkgevers CAO 0%, VvE 40 euro per maand omhoog, waterschap 15% omhoog waarschijnlijkquote:Op woensdag 19 februari 2025 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en anders maar niet, het moet wel leuk blijven.
Het is allemaal al duur genoeg.![]()
Nee, wel jammer dat het niet in de schijf van 5 zitquote:
hey dot
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ja maar je moet as goed christen toch op chocolade-eieren knagen om te vieren dat onze schepper een deel van zichzelf als zijn zoon in vlees en bloed naar ons toe heeft gestuurd zodat wij hem konden doodmartelen waardoor hij gewoon terug ging naar zijn vader, zodat die ons kan vergeven?
Blijven vreten dus, die chocolade-eieren!![]()
![]()
hey justin
sobatquote:Op woensdag 19 februari 2025 08:38 schreef ToT het volgende:
Ja maar je moet as goed christen toch op chocolade-eieren knagen om te vieren dat onze schepper een deel van zichzelf als zijn zoon in vlees en bloed naar ons toe heeft gestuurd zodat wij hem konden doodmartelen waardoor hij gewoon terug ging naar zijn vader, zodat die ons kan vergeven?
Blijven vreten dus, die chocolade-eieren!
Ik neem er een extra ei opquote:Op woensdag 19 februari 2025 08:38 schreef ToT het volgende:
Blijven vreten dus, die chocolade-eieren!![]()
![]()
OZB is overal verschillend toch?quote:Op woensdag 19 februari 2025 08:37 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
OZB 7% omhoog, benzine weer een paar centen, bod werkgevers CAO 0%, VvE 40 euro per maand omhoog, waterschap 15% omhoog waarschijnlijk
Het is niet meer leuk al die verhogingen, waar houdt het op.
Huuverhoging dit jaar 4.5 % alsof het niets isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey sp3cquote:
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: