Beter isoleren dan een vazalstaat zijn van de Amerikaanse fascistische oligarchy.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heel slim.
We isoleren onszelf op die manier.
Dat is jouw grijs gedraaide langspeelplaat.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij vindt dat ok wat er met de oeigoeren gebeurt?
Ouwe baasjes hebben nog andere tijden meegemaakt, jong grut wat rond Trump verzameld niet.quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:10 schreef TheVulture het volgende:
https://edition.cnn.com/2(...)y-trump-putin-digvid
Er zijn wel Republikeinse senatoren die zich tegen Trump en Putin keren, voor wat het waard is.
Kan Trump eigenlijk per decreet uit de NAVO stappen bijvoorbeeld?
Niet alleen dat. Poetin is helemaal niet in oorlog met de VS, maar met Oekraïne. Al doet Poetin natuurlijk net of hij zich aan het verdedigen is tegen het grote gemene Westen. Trump is de zoveelste Westerse onnozelaar die denkt vriendjes te kunnen worden met ome Vlad.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:03 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Maar Poetin wil helemaal niet stoppen met de oorlog. Anders had hij dat al lang kunnen doen.
Scheelt dat de gemiddelde leeftijd in de Senaat 64 is.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:57 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Ouwe baasjes hebben nog andere tijden meegemaakt, jong grut wat rond Trump verzameld niet.
De nieuwe wereldorde. En de EU moet zich inderdaad heel snel gaan bewapenen. En dan met Europees materieel. Ik kan nog steeds boos worden dat we indertijd voor de JSF hebben gekozen. Een eeuwig smet op het blazoen van Mat Herben. Maar goed, dat blazoen was al niet veel meer.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:20 schreef KoosVogels het volgende:
Perrin merkte het vanmiddag al op: de NAVO is de facto dood. Althans, de oude NAVO met de VS als leider.
Hoe lang zal het duren voordat Trump publiekelijk roept dat de VS uit de NAVO stapt? Een paar weken? Dagen?
Je kunt er zeker van zijn dat die 'onderhandelingen' met Rusland ertoe leiden dat de VS zich teruggetrekken uit Oost-Europa, misschien zelfs Europa als geheel.
Oh, dat plannetje ligt al langer op de plank. Zo stop je kennelijk dat er mensen in de VS drugs willen gebruiken.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:23 schreef Momo het volgende:
[ x ]
VS gaat strikes uitvoeren op kartels in Latijns Amerika?
Gelukkig gaan we onze nieuwe duikboten in Frankrijk laten bouwen. Daar was ik eerst geen voorstander van, want Amerikaanse wapens passen niet op Frans spul en dat is NAVO-verband niet heel handig.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:23 schreef livelink het volgende:
[..]
De nieuwe wereldorde. En de EU moet zich inderdaad heel snel gaan bewapenen. En dan met Europees materieel. Ik kan nog steeds boos worden dat we indertijd voor de JSF hebben gekozen. Een eeuwig smet op het blazoen van Mat Herben. Maar goed, dat blazoen was al niet veel meer.
Hmmmm nog meer vijanden maken in de wereld. En nee dan bedoel ik niet de crimineeltjes van het kartel maar wel dat je zoiets gaat doen waarschijnlijk tegen de wil van de landen zelf.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:28 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Oh, dat plannetje ligt al langer op de plank. Zo stop je kennelijk dat er mensen in de VS drugs willen gebruiken.
Mexico zal er dolblij mee zijn inderdaad.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Hmmmm nog meer vijanden maken in de wereld. En nee dan bedoel ik niet de crimineeltjes van het kartel maar wel dat je zoiets gaat doen waarschijnlijk tegen de wil van de landen zelf.
Precies dit, de EU moet aan de bak. De tijd dringt, maar ik vind het te vroeg om te wanhopen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:23 schreef livelink het volgende:
[..]
De nieuwe wereldorde. En de EU moet zich inderdaad heel snel gaan bewapenen. En dan met Europees materieel. Ik kan nog steeds boos worden dat we indertijd voor de JSF hebben gekozen. Een eeuwig smet op het blazoen van Mat Herben. Maar goed, dat blazoen was al niet veel meer.
Die schutter had helemaal niet moeten richten. Dit soort dingen helpen nooit, welk resultaat het ook is. Nu kon Trump zich presenteren als de dappere martelaar. Maar de ellende was ook niet te overzien geweest als hij was vermoord. De achterlijkheid van dit soort actiesquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:42 schreef JopieKlaassen het volgende:
Jammer dat de schutter niet iets beter gericht had.
Wanneer was dat precies dan?quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:17 schreef Chivaz het volgende:
[..], feit is ieder geval dat het schieten toch echt is begonnen door de Oekraïners.
Dat zal Mexico niet accepteren.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:23 schreef Momo het volgende:
[ x ]
VS gaat strikes uitvoeren op kartels in Latijns Amerika?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |