Zelfs als hij erin blijft, wie gelooft dat hij zijn 'bondgenoten' gaat verdedigen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:10 schreef TheVulture het volgende:
https://edition.cnn.com/2(...)y-trump-putin-digvid
Er zijn wel Republikeinse senatoren die zich tegen Trump en Putin keren, voor wat het waard is.
Kan Trump eigenlijk per decreet uit de NAVO stappen bijvoorbeeld?
Het is een ontzettend trieste waarheid, ja.quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:12 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zelfs als hij erin blijft, wie gelooft dat hij zijn 'bondgenoten' gaat verdedigen.
Effectief is de NAVO al dood, alleen formeel nog niet.
Ach ja, 27-D schaak.quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:45 schreef phpmystyle het volgende:
Trump voert een mooie act op, hij maakt iedereen bang, beëindigt de oorlog waarschijnlijk, en wil politieke hervormingen in de EU
Maar hij moet niet gaan doorslaan natuurlijk. Anderzijds, met soft doenerij bereik je niks.
Nee, vorig jaar is er, speciaal vanwege zijn dreiging eruit te stappen, een wet in het leven ger doe voorkomt dat de president er uit kan stappen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:10 schreef TheVulture het volgende:
https://edition.cnn.com/2(...)y-trump-putin-digvid
Er zijn wel Republikeinse senatoren die zich tegen Trump en Putin keren, voor wat het waard is.
Kan Trump eigenlijk per decreet uit de NAVO stappen bijvoorbeeld?
De oorlog komt ten einde doordat de strijdende partijen stoppen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:45 schreef phpmystyle het volgende:
Trump voert een mooie act op, hij maakt iedereen bang, beëindigt de oorlog waarschijnlijk, en wil politieke hervormingen in de EU
Maar hij moet niet gaan doorslaan natuurlijk. Anderzijds, met soft doenerij bereik je niks.
Idem.quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:56 schreef StateOfMind het volgende:
Zelf ga ik overigens zoveel mogelijk Amerikaanse dingen boycotten/mijden.
Bepaalde zaken zoals Android, iOS en Windows en YouTube daar kun je niet omheen, maar zaken als McDonald's, Burger King, KFC, Starbucks kun je prima zonder.
Evenals kledingmerken etcetera.
Moet binnenkort nieuwe sneakers hebben, maar ik koop geen Nikes meer (ik was een Nike fan).
Ga nu voor Adidas.
Maar Poetin wil helemaal niet stoppen met de oorlog. Anders had hij dat al lang kunnen doen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:45 schreef phpmystyle het volgende:
Oh ja, Amazon Prime en Disney Plus nog opzeggen, had ik niet aan gedacht.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:02 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Idem.
Ik gebruik Amazon om lijsten aan te leggen van boeken die ik nog wil/moet kopen, maar daar moet ik nog een even goed of beter alternatief voor vinden.
Dat was in overdrachtelijk zin bedoeld. Niet letterlijk.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:00 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
De oorlog komt ten einde doordat de strijdende partijen stoppen.
Trump is een clown die doet alsof hij in 24 uur de oorlog kan beeindigen, een of alle strijdende partijen kan bewegen te stoppen.
De EU wil politieke hervormingen in de VS.quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:45 schreef phpmystyle het volgende:
Ik mag hopen dat de EU nu wel is ingedaald dat Amerika onze belangrijkste tegenstander is. Vraagt Trump ons ergens in te investeren zouden we juist moeten deïnvesteren of tarieven op dat product leggen, het zelf gaan maken.quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:45 schreef phpmystyle het volgende:
Microsoft is nu een van de minder slechteriken zelfs met Bill Gates.quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:56 schreef StateOfMind het volgende:
Zelf ga ik overigens zoveel mogelijk Amerikaanse dingen boycotten/mijden.
Bepaalde zaken zoals Android, iOS en Windows en YouTube daar kun je niet omheen, maar zaken als McDonald's, Burger King, KFC, Starbucks kun je prima zonder.
Evenals kledingmerken etcetera.
Moet binnenkort nieuwe sneakers hebben, maar ik koop geen Nikes meer (ik was een Nike fan).
Ga nu voor Adidas.
Zo kun je alles goedpraten.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat was in overdrachtelijk zin bedoeld. Niet letterlijk.
Dat is potsierlijk.
Heel slim.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:11 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat de EU nu wel is ingedaald dat Amerika onze belangrijkste tegenstander is. Vraagt Trump ons ergens in te investeren zouden we juist moeten deïnvesteren of tarieven op dat product leggen, het zelf gaan maken.
Aan de riem lopen van Amerika was altijd al dom, nu is er werkelijk geen enkele reden om het nog te doen.
Bill Gates is geen Microsoft meer.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Microsoft is nu een van de minder slechteriken zelfs met Bill Gates.
Er is meer dan de VS, en vergeleken met het huidige VS is zelfs China een beter alternatief.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heel slim.
We isoleren onszelf op die manier.
En opgezegdquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:04 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Oh ja, Amazon Prime en Disney Plus nog opzeggen, had ik niet aan gedacht.
Zo meteen doen.
Klopt natuurlijk, maar ik heb volgens mij ook geen CEO van Microsoft prominent bij de inauguratie gezien. Ik kan me vergissen, natuurlijk.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:17 schreef Wantie het volgende:
[..]
Bill Gates is geen Microsoft meer.
Het draait uiteraard allemaal weer om hemzelf.quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:09 schreef Szura het volgende:
[ x ]totaal gestoord
En geen Republikein die z’n bek opentrekt, smerige collaborateurs met de MAGA-nazis en Poetin
"something all admit only "TRUMP", and the Trump Administration, can do."
Ik denk ook niet dat Gates zich zou lenen voor de Trump gekte. En ik heb Microsoft verder niet gehoord in het ontmantelen van DEI. Ook de huidige CEO profileert zich niet zoals de bekende miljardairs.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Klopt natuurlijk, maar ik heb volgens mij ook geen CEO van Microsoft prominent bij de inauguratie gezien. Ik kan me vergissen, natuurlijk.
Maar goed, een boycot is minder makkelijk dan het lijkt natuurlijk. En helemaal als je het principieel wil doen. Want dan moet je inderdaad ook dingen opgeven die het leven wel makkelijk maken.
Jij vindt dat ok wat er met de oeigoeren gebeurt?quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:18 schreef Wantie het volgende:
[..]
Er is meer dan de VS, en vergeleken met het huidige VS is zelfs China een beter alternatief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |