Solidair met de streams, daar meer SL dan beeld! (En terwijl ik dit typ zie ik weer een SL startenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:37 schreef Dotteke het volgende:
Volgens mij hebben we meer reclame dan BB
Stream1, Belgen sl.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Solidair met de streams, daar meer SL dan beeld! (En terwijl ik dit typ zie ik weer een SL starten)
Zo kan je het ook zienquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Solidair met de streams, daar meer SL dan beeld! (En terwijl ik dit typ zie ik weer een SL starten)
Ze gaf aan dat ze wel wilde maar Jolien werd al aangewezen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:41 schreef livelink het volgende:
Waarom wordt Jolien toch altijd gekozen? Een leuk gezicht betekent niet dat je overal goed in bent. Elsa is een chagrijn, maar nu begrijp ik haar boosheid wel.
Ja echt mooi die viewmaster ookquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:45 schreef spapaars het volgende:
De spelletjes zien er altijd goed uit, daar is tijd aan besteed.
Ik ook leuke vent.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:50 schreef livelink het volgende:
Tja, als Axel is genomineerd weet ik nu al waar mijn stem naar toe gaat.
En ook op tv zien we er maar een klein stukje van.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:45 schreef spapaars het volgende:
De spelletjes zien er altijd goed uit, daar is tijd aan besteed.
Precies, ze zijn vaak voor een lange tijd bezig, dus voor de live kijker een lange SL, voor een paar minuten tv.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ook op tv zien we er maar een klein stukje van.
Welnee, ze is wat loslippig geweest laat in de avond en heeft dingen verteld die nogal juicy zijn. Wat allemaal weet ik ook niet.quote:Op woensdag 19 februari 2025 00:06 schreef freaky40 het volgende:
Games zijn spot on dit jaar, thema is te vaag en de casting niet kloppend met het harde thema dit jaar. Maar als ik zie wat ze vandaag te eten hebben gekregen in de uitzending, daar kunnen ze nog wel een week mee vooruit als het niet langer is. Wel lachen dat Milena de hele winkel heeft leeg gekocht. Maar het meisje is gehaaid en vertrouw haar niet.
Ik vond het afscheid van Eva een beetje vaag. Vanwege 'familieomstandigheden' is een breed begrip, ik vond haar ook een beetje nep doen met dat Engels eerst en daarna in het Nederlands toen ze het vertelde aan de groep, net of ze een geheime missie kreeg en nu dus ergens anders zit.
Je bedoelt dat ze dingen heeft verteld aan de groep, waar BB geen weet van had?quote:Op woensdag 19 februari 2025 00:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Welnee, ze is wat loslippig geweest laat in de avond en heeft dingen verteld die nogal juicy zijn. Wat allemaal weet ik ook niet.
Milena vertrouw ik zeker niet, ze probeert met iedereen vriendjes te blijven en te slijmenquote:Op woensdag 19 februari 2025 00:06 schreef freaky40 het volgende:
Games zijn spot on dit jaar, thema is te vaag en de casting niet kloppend met het harde thema dit jaar. Maar als ik zie wat ze vandaag te eten hebben gekregen in de uitzending, daar kunnen ze nog wel een week mee vooruit als het niet langer is. Wel lachen dat Milena de hele winkel heeft leeg gekocht. Maar het meisje is gehaaid en vertrouw haar niet.
Ik vond het afscheid van Eva een beetje vaag. Vanwege 'familieomstandigheden' is een breed begrip, ik vond haar ook een beetje nep doen met dat Engels eerst en daarna in het Nederlands toen ze het vertelde aan de groep, net of ze een geheime missie kreeg en nu dus ergens anders zit.
Waar komt deze info vandaan dan?quote:Op woensdag 19 februari 2025 00:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Welnee, ze is wat loslippig geweest laat in de avond en heeft dingen verteld die nogal juicy zijn. Wat allemaal weet ik ook niet.
Echt hele ranzige dingen.quote:
Ik wacht wel op bewijs.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:01 schreef Droopie het volgende:
[..]
Echt hele ranzige dingen.
Die DGK_Tegengas niet eens durfde te plaatsen als filmpje.
Rode oortjes voorbij
Groetjes uit de COS.
Haha, het grappige is.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wacht wel op bewijs.
Ik vind t een raar verhaal.
Mensen spreken het officieel vertelde verhaal tegen, maar filmpjes plaatsen "durvenn we dan niet want te ranzig".
Je quote een topic van Januari.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:30 schreef Droopie het volgende:
[..]
Haha, het grappige is.
Dat was niet eens met Eva dat het niet geplaatst werd, die lag in de andere kamer.
BB / [BB 25-COS#189] SeksTalk
Maar (aanname), ik zou niet trots op de verhalen van een paar mensen geweest als ouder zijnde.
Rest blijft allemaal speculatie.
Blijf ik ver vanaf in dit topic
Dit is het TV topic
Helemaal niets. En Eva was niet eens bij die gesprekken die men hier bedoeld.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je quote een topic van Januari.
Wat heef dat met Eva's vertrek van nu te maken?
Ik snap er niks meer van.
Kortom: Irrelevante hearsay a.k.a. "juice".quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helemaal niets. En Eva was niet eens bij die gesprekken die men hier bedoeld.
Jawelquote:
Voor het stemmen nog even de kijker manipuleren.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:51 schreef spapaars het volgende:
Eerst verontschuldigen, en dan een naam noemen.
Die zit graag in het negatieve lijkt wel, een emoquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:12 schreef superniger het volgende:
Is Keanu weer achteraf aan het janken dat hij niet gekozen is?
Trek gewoon eens je muil open tijdens de besprekingen.
Oh was het een betonnen tuinbroekquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:15 schreef Ireth het volgende:
Goh, het fotolijstje van jordy stond toevallig verkeerd![]()
Nu loopt ie zijn betonnen tuinbroek () mis....
Oh grappig, ik heb wel mijn eerste schoentje maar dan verzilverd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:32 schreef Ireth het volgende:
En waarom zei ze dat? In welke contextSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Omdat ze niet mee mocht in de hottub... volgens haar was het een grapjequote:Op woensdag 19 februari 2025 21:35 schreef Soury het volgende:
[..]
En waarom zei ze dat? In welke context
quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:32 schreef Ireth het volgende:
Ze zei ze dat niet op serieuze/venijnige toon neem ik aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
Op de Milena-toon... en dies op meerdere manieren op te vatten..quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze zei ze dat niet op serieuze/venijnige toon neem ik aan?
Ah zover was ik nog niet met kijken (loop wat achter)quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Omdat ze niet mee mocht in de hottub... volgens haar was het een grapjestuk of 10 keer...
Ja lastig ik kijk videoland en dan wil ik spoileren dus stop ik af en toe met kijkenquote:
De reclameblokken waren weer heel interessant hoor. Gelukkig zijn het er veel en duren ze lang.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja lastig ik kijk videoland en dan wil ik spoileren dus stop ik af en toe met kijken
Bij de bondgenoten kan ik de was ophangen, stofzuigen en de ramen lappen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:59 schreef Gert het volgende:
[..]
De reclameblokken waren weer heel interessant hoor. Gelukkig zijn het er veel en duren ze lang.
ijk wilde op videoland kijken gisteren hee, maar er was geen ondertitelingquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:59 schreef Gert het volgende:
[..]
De reclameblokken waren weer heel interessant hoor. Gelukkig zijn het er veel en duren ze lang.
Ik denk een nominatie omwisselen voor iemand andersquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:42 schreef tesssssssss het volgende:
Ik ben heel benieuwd wat die knop nou is.
Maar past dan dan nog in de stem euh.....routine? Qua tijd?quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:51 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik denk een nominatie omwisselen voor iemand anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
wie waren er nou genomineerd tot nu toe in de uitzending?quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:27 schreef DilanoNirvana het volgende:
Voor de duidelijkheid 4 april is dus de finale.
Ik vind Axel nu wat minder in zijn gedrag, zegt hij iets over jordy met zijn gebler. Nee hij kan ook erg aanwezig zijn. Soms te dus hij moet ff wat dimmen. Maar nu hij genomineerd is zal hij wat rustiger worden.
Keanu, Axel en Elsaquote:Op donderdag 20 februari 2025 11:30 schreef Paul het volgende:
[..]
wie waren er nou genomineerd tot nu toe in de uitzending?
Rare vrouw vind ik datquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:36 schreef chufi het volgende:
of jane een bord cornflakes in dr gezicht wil ... *Sharice)
onthoud hem maarquote:
Da's heel normaal op Sharice's werk. Daar is het zelfs netjes als je het eerst nog vraagt.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:36 schreef chufi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
psychopaten werkt ze mee toch?quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's heel normaal op Sahrice's werk. Daar is het zelfs netjes als je het eerst nog vraagt.
Maar Charice is toch ook amateur toneelspeelster, die werken regelmatig met taarten-in-het-gezicht humorquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's heel normaal op Sharice's werk. Daar is het zelfs netjes als je het eerst nog vraagt.
Ja, iets in die sfeer.quote:
Ja dat is nu wel duidelijk, Charishe het knechtje van Milenaquote:
quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:41 schreef Ireth het volgende:
Even vraag voor de COSsers, spoiler, dus niet open klikken als je niets wilt weten??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelf uitdelen maar niks kunnen incasseren. Dat ze maar genomineerd wordt dan vliegt ze er gelijk uit.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar Charice is toch ook amateur toneelspeelster, die werken regelmatig met taarten-in-het-gezicht humor
Was een geintje met een seintjequote:Op donderdag 20 februari 2025 20:52 schreef Lonneke1983 het volgende:
Waar sloeg de kom cornflakes in je gezicht eigenlijk op
ook nogquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:36 schreef chufi het volgende:
Zijn vaak spellen die ik zelf ook wel zou willen doen.quote:
ja ok, maar ik zou super traag zijn.....quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Zijn vaak spellen die ik zelf ook wel zou willen doen.
Dat doen alleen walgelijke schepsels.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:06 schreef kater1 het volgende:
Suiker over de gesneden groente Brrrrrrr
Ik ben fanquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:09 schreef Ireth het volgende:
Ik denk serieus dat jordy de meest normale is daar, maar dat zegt meer over de rest dan over jordy
Net als kasten van anderen doorzoekenquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat doen alleen walgelijke schepsels.![]()
Of is dat overdreven?
Uhuh, dat verdient eenquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Net als kasten van anderen doorzoeken
quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:41 schreef Ireth het volgende:
Even vraag voor de COSsers, spoiler, dus niet open klikken als je niets wilt weten??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Dit ging niet over COS geneuzel maar over iets in de uitzendingquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:15 schreef superniger het volgende:
COS geneuzel kan in het COS topic.
👍quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dit ging niet over COS geneuzel maar over iets in de uitzending
Alleen zijn de COSsers de enigen die het konden beantwoorden/weten
we zijn aan het roddelen hahahahquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dit ging niet over COS geneuzel maar over iets in de uitzending
Alleen zijn de COSsers de enigen die het konden beantwoorden/weten
nou inderdaad, gign gewoon over hoe Jordy zichzelf voeldequote:
Het is echt tof gemonteerd dit programma met de muziek en alles en ook in korte tijd.quote:
Als ervaringsdeskundigequote:Op donderdag 20 februari 2025 21:32 schreef Ireth het volgende:
Weten we zeker dat sharice degene is die wérkt met psychische patiënten??
Proberen tv te maken maar het is net even op de verkeerde manier.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:41 schreef Gert het volgende:
Dat je na anderhalve maand in dat huis af en toe flauw en melig gaat lopen doen, wel begrijpelijk. Maar "hahaha wat leúk van die mallerds"... nee.
Alles is al zo schaars daar en dan is met eten kutten gewoon dom. De koffie opdrinken van Jane was persoonlijk en dat gaat richting treiteren.quote:
Ik ook fan van het eerste uurquote:
Ja. En Jane mocht daar niets van vinden, vindt Sharice. Sterker, ze mag blij zijn dat Sharice niet fysiek geweldadig tegen haar werd.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Alles is al zo schaars daar en dan is met eten kutten gewoon dom. De koffie opdrinken van Jane was persoonlijk en dat gaat richting treiteren.
Volgens mij is driekwart van de COS ook pro Jordy. Dus als dat een afspiegeling van de kijkers is..quote:
Sharice de bleke dood en speelbal van Milena het geslepen wicht.quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja. En Jane mocht daar niets van vinden, vindt Sharice. Sterker, ze mag blij zijn dat Sharice niet fysiek geweldadig tegen haar werd.
Ja die is lekker relaxt na anderhalve maand BB. De stabiele factor in het huis.
Dat is idd snel omgeslagen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij is driekwart van de COS ook pro Jordy. Dus als dat een afspiegeling van de kijkers is..
Keanu zal wel alsnog exit gaan.
Zie het eerder andersom, denk dat Sharice wel graag in Milena haar broekje wil. Die kust haar voeten en Milena is de vermoorde onschuld.quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:04 schreef livelink het volgende:
Sharice is echt zo'n prototype van een bully met Milena als meeloopster
Ik denk Elsa.quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij is driekwart van de COS ook pro Jordy. Dus als dat een afspiegeling van de kijkers is..
Keanu zal wel alsnog exit gaan.
Nee Keanu denk en hoop ik. Saaie meeloperquote:
Uiteraard is dat vervelend. Alleen hebben wij geen invloed op de montage van de BB afleveringen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 02:39 schreef freaky40 het volgende:
Of je spoiled de uitslag al van het spel tussen Jane en Charissa voor de commercialbreak in de coming up instart...domme edit BB! Je zag de vrijstellingsbutton al groot op Charissa prijken. En dan roepen dat wij hier spoilen in dit topic, als BB zelf het al steeds doet in de uitzending? Tja....
Slimquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:31 schreef Droopie het volgende:
Ik ben hier voor de ondertiteling.
Veel plezier allemaal
Ofwel in Jordy-taal: "Die ogen van die kutkop."quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:27 schreef livelink het volgende:
Wat een naar persoon is Sharice zeg.
Kunnen we eindelijk ontcijferen wat pootje elke keer zegtquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:31 schreef Droopie het volgende:
Ik ben hier voor de ondertiteling.
Veel plezier allemaal
Maar zeg het dan ook nietquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:34 schreef superniger het volgende:
Optyfen met je 'wij stemmen niet op de OG's.
zo jammer he de ingekorte versiequote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:35 schreef Ireth het volgende:
En de rest zit er bij en kijkt er naar....
Trek dan GreetVanDam ook jullie bek open!
Ze moeten uit hun pampers groeien.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:35 schreef Ireth het volgende:
En de rest zit er bij en kijkt er naar....
Trek dan GreetVanDam ook jullie bek open!
quote:
Wat zijn OG'squote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:34 schreef superniger het volgende:
Optyfen met je 'wij stemmen niet op de OG's.
Original Gangsterquote:
Originals, de eerste bewoners.quote:
Jolien nu.quote:
Keur ik gewoon goed hoor haha.quote:
jane vroeg aan hun spreek me maar tegen als ik het fout zie maar neem aan dat ik voor heel de groep spreek waarom de rest allemaal antwoordde dat dat kloptequote:
Original Kleuters past beterquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:39 schreef Droopie het volgende:
[..]
Keur ik gewoon goed hoor haha.
Officieel is het original gangsters volgens mij.
Maar hij ergert zich ook wel daadwerkelijk heel erg aan Sharice.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:40 schreef spapaars het volgende:
Jordy straks, ziet kansen om nog wat olie op het vuur te gooien.
ja klopte ook niet echt Jolien zat over haar gevoel te vertellen en wat Milena daar voor aandeel in hadquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:38 schreef spapaars het volgende:
Grappig, ze hoorden Jordy ook roddelen.
Ohquote:
Die twee versterken elkaar in alles op een hele negatieve manier.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:42 schreef Koos1958 het volgende:
Voorstukje ik was in staat al haar haren eruit te trekken zei sharice over jane
Ik zie haar nog wel werkelijk geweldadig worden eigenlijk.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:42 schreef Koos1958 het volgende:
Voorstukje ik was in staat al haar haren eruit te trekken zei sharice over jane
Hij is nogal snel verontwaardigd, zijn manier van spelen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar hij ergert zich ook wel daadwerkelijk heel erg aan Sharice.
Ja!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zie haar nog wel werkelijk geweldadig worden eigenlijk.
Mee eens. Toch vind ik dit van een andere orde. Sharice is.. tja... haast éng.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij is nogal snel verontwaardigd, zijn manier van spelen.
Komt op het zelfde neerquote:
Juist als 1 van die 2 weg valt zal de sfeer beter worden.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die twee versterken elkaar in alles op een hele negatieve manier.
Ze moet in haar werk weleens moeilijke cliënten van zich afslaan oid , dit is wel een heel andere setting dan haar werk maar haar taalgebruik over bewoners vind ik bizarquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zie haar nog wel werkelijk geweldadig worden eigenlijk.
Eens!! En dan hoop ik dat Milena weg moet.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:49 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Juist als 1 van die 2 weg valt zal de sfeer beter worden.
Dat was ook met Jeffrey en Jolien door hun geklef.
Gewoon slim, geen vijanden maken.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:54 schreef Koos1958 het volgende:
En nu axel weer met jolien en co mee praten. Die staat ook te kijk
En hij durft weerwoord te geven.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:56 schreef Ireth het volgende:
Ow matti mag op audiëntie bij the queen
ze was het ook gewoon aan het uitlokkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Ja, ik voel nu ook wel ineens een golf van sympathie voor de mademoiselles.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:58 schreef spapaars het volgende:
Bijna met z'n allen tegen 2, kan goed uitpakken voor de 2.
Ik geloof je gelijkquote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, ik voel nu ook wel ineens een golf van sympathie voor de mademoiselles.
volgens mijn hebben ze niet alles laten zien toch? of heb jij het online niet zo gevolgd?quote:
Na de reclame!!!!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:02 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
volgens mijn hebben ze niet alles laten zien toch? of heb jij het online niet zo gevolgd?
oh na de reclamequote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:02 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
volgens mijn hebben ze niet alles laten zien toch? of heb jij het online niet zo gevolgd?
Komt nogquote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:05 schreef Koos1958 het volgende:
Hoop dat ze ales laten zien uit voorstukje lijkt het als het uit her niets was terwijl pootje vroeg aan jordy wil je iets zeggen.
Nee die wijst heel bewust Sharice op haar gedrag. Iets waar Sharice niet tegen kan.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
[..]
Die gooit heel bewust nog wat olie op het vuur.
Die gooit in 1 klap al zijn frustraties er uit!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
[..]
Die gooit heel bewust nog wat olie op het vuur.
Kan hij ook zeggen zonder te schelden, doen die 2 ook niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:06 schreef engine het volgende:
[..]
Nee die wijst heel bewust Sharice op haar gedrag. Iets waar Sharice niet tegen kan.
Maar wel naar de juiste persoon/graftakquote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die gooit in 1 klap al zijn frustraties er uit!
Het waren leuke streamdagenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |