volgens mijn hebben ze niet alles laten zien toch? of heb jij het online niet zo gevolgd?quote:
Na de reclame!!!!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:02 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
volgens mijn hebben ze niet alles laten zien toch? of heb jij het online niet zo gevolgd?
oh na de reclamequote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:02 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
volgens mijn hebben ze niet alles laten zien toch? of heb jij het online niet zo gevolgd?
Komt nogquote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:05 schreef Koos1958 het volgende:
Hoop dat ze ales laten zien uit voorstukje lijkt het als het uit her niets was terwijl pootje vroeg aan jordy wil je iets zeggen.
Nee die wijst heel bewust Sharice op haar gedrag. Iets waar Sharice niet tegen kan.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
[..]
Die gooit heel bewust nog wat olie op het vuur.
Die gooit in 1 klap al zijn frustraties er uit!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
[..]
Die gooit heel bewust nog wat olie op het vuur.
Kan hij ook zeggen zonder te schelden, doen die 2 ook niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:06 schreef engine het volgende:
[..]
Nee die wijst heel bewust Sharice op haar gedrag. Iets waar Sharice niet tegen kan.
Maar wel naar de juiste persoon/graftakquote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die gooit in 1 klap al zijn frustraties er uit!
Het waren leuke streamdagenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |