Oh was het een betonnen tuinbroekquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:15 schreef Ireth het volgende:
Goh, het fotolijstje van jordy stond toevallig verkeerd![]()
Nu loopt ie zijn betonnen tuinbroek () mis....
Oh grappig, ik heb wel mijn eerste schoentje maar dan verzilverd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:32 schreef Ireth het volgende:
En waarom zei ze dat? In welke contextSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Omdat ze niet mee mocht in de hottub... volgens haar was het een grapjequote:Op woensdag 19 februari 2025 21:35 schreef Soury het volgende:
[..]
En waarom zei ze dat? In welke context
quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:32 schreef Ireth het volgende:
Ze zei ze dat niet op serieuze/venijnige toon neem ik aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
Op de Milena-toon... en dies op meerdere manieren op te vatten..quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze zei ze dat niet op serieuze/venijnige toon neem ik aan?
Ah zover was ik nog niet met kijken (loop wat achter)quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Omdat ze niet mee mocht in de hottub... volgens haar was het een grapjestuk of 10 keer...
Ja lastig ik kijk videoland en dan wil ik spoileren dus stop ik af en toe met kijkenquote:
De reclameblokken waren weer heel interessant hoor. Gelukkig zijn het er veel en duren ze lang.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja lastig ik kijk videoland en dan wil ik spoileren dus stop ik af en toe met kijken
Bij de bondgenoten kan ik de was ophangen, stofzuigen en de ramen lappen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:59 schreef Gert het volgende:
[..]
De reclameblokken waren weer heel interessant hoor. Gelukkig zijn het er veel en duren ze lang.
ijk wilde op videoland kijken gisteren hee, maar er was geen ondertitelingquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:59 schreef Gert het volgende:
[..]
De reclameblokken waren weer heel interessant hoor. Gelukkig zijn het er veel en duren ze lang.
Ik denk een nominatie omwisselen voor iemand andersquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:42 schreef tesssssssss het volgende:
Ik ben heel benieuwd wat die knop nou is.
Maar past dan dan nog in de stem euh.....routine? Qua tijd?quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:51 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik denk een nominatie omwisselen voor iemand anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
wie waren er nou genomineerd tot nu toe in de uitzending?quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:27 schreef DilanoNirvana het volgende:
Voor de duidelijkheid 4 april is dus de finale.
Ik vind Axel nu wat minder in zijn gedrag, zegt hij iets over jordy met zijn gebler. Nee hij kan ook erg aanwezig zijn. Soms te dus hij moet ff wat dimmen. Maar nu hij genomineerd is zal hij wat rustiger worden.
Keanu, Axel en Elsaquote:Op donderdag 20 februari 2025 11:30 schreef Paul het volgende:
[..]
wie waren er nou genomineerd tot nu toe in de uitzending?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |