jane vroeg aan hun spreek me maar tegen als ik het fout zie maar neem aan dat ik voor heel de groep spreek waarom de rest allemaal antwoordde dat dat kloptequote:
Original Kleuters past beterquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:39 schreef Droopie het volgende:
[..]
Keur ik gewoon goed hoor haha.
Officieel is het original gangsters volgens mij.
Maar hij ergert zich ook wel daadwerkelijk heel erg aan Sharice.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:40 schreef spapaars het volgende:
Jordy straks, ziet kansen om nog wat olie op het vuur te gooien.
ja klopte ook niet echt Jolien zat over haar gevoel te vertellen en wat Milena daar voor aandeel in hadquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:38 schreef spapaars het volgende:
Grappig, ze hoorden Jordy ook roddelen.
Ohquote:
Die twee versterken elkaar in alles op een hele negatieve manier.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:42 schreef Koos1958 het volgende:
Voorstukje ik was in staat al haar haren eruit te trekken zei sharice over jane
Ik zie haar nog wel werkelijk geweldadig worden eigenlijk.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:42 schreef Koos1958 het volgende:
Voorstukje ik was in staat al haar haren eruit te trekken zei sharice over jane
Hij is nogal snel verontwaardigd, zijn manier van spelen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar hij ergert zich ook wel daadwerkelijk heel erg aan Sharice.
Ja!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zie haar nog wel werkelijk geweldadig worden eigenlijk.
Mee eens. Toch vind ik dit van een andere orde. Sharice is.. tja... haast éng.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij is nogal snel verontwaardigd, zijn manier van spelen.
Komt op het zelfde neerquote:
Juist als 1 van die 2 weg valt zal de sfeer beter worden.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die twee versterken elkaar in alles op een hele negatieve manier.
Ze moet in haar werk weleens moeilijke cliënten van zich afslaan oid , dit is wel een heel andere setting dan haar werk maar haar taalgebruik over bewoners vind ik bizarquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zie haar nog wel werkelijk geweldadig worden eigenlijk.
Eens!! En dan hoop ik dat Milena weg moet.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:49 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Juist als 1 van die 2 weg valt zal de sfeer beter worden.
Dat was ook met Jeffrey en Jolien door hun geklef.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |