Rare vrouw vind ik datquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:36 schreef chufi het volgende:
of jane een bord cornflakes in dr gezicht wil ... *Sharice)
onthoud hem maarquote:
Da's heel normaal op Sharice's werk. Daar is het zelfs netjes als je het eerst nog vraagt.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:36 schreef chufi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
psychopaten werkt ze mee toch?quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's heel normaal op Sahrice's werk. Daar is het zelfs netjes als je het eerst nog vraagt.
Maar Charice is toch ook amateur toneelspeelster, die werken regelmatig met taarten-in-het-gezicht humorquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's heel normaal op Sharice's werk. Daar is het zelfs netjes als je het eerst nog vraagt.
Ja, iets in die sfeer.quote:
Ja dat is nu wel duidelijk, Charishe het knechtje van Milenaquote:
quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:41 schreef Ireth het volgende:
Even vraag voor de COSsers, spoiler, dus niet open klikken als je niets wilt weten??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelf uitdelen maar niks kunnen incasseren. Dat ze maar genomineerd wordt dan vliegt ze er gelijk uit.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar Charice is toch ook amateur toneelspeelster, die werken regelmatig met taarten-in-het-gezicht humor
Was een geintje met een seintjequote:Op donderdag 20 februari 2025 20:52 schreef Lonneke1983 het volgende:
Waar sloeg de kom cornflakes in je gezicht eigenlijk op
ook nogquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:36 schreef chufi het volgende:
Zijn vaak spellen die ik zelf ook wel zou willen doen.quote:
ja ok, maar ik zou super traag zijn.....quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Zijn vaak spellen die ik zelf ook wel zou willen doen.
Dat doen alleen walgelijke schepsels.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:06 schreef kater1 het volgende:
Suiker over de gesneden groente Brrrrrrr
Ik ben fanquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:09 schreef Ireth het volgende:
Ik denk serieus dat jordy de meest normale is daar, maar dat zegt meer over de rest dan over jordy
Net als kasten van anderen doorzoekenquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat doen alleen walgelijke schepsels.![]()
Of is dat overdreven?
Uhuh, dat verdient eenquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Net als kasten van anderen doorzoeken
quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:41 schreef Ireth het volgende:
Even vraag voor de COSsers, spoiler, dus niet open klikken als je niets wilt weten??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Dit ging niet over COS geneuzel maar over iets in de uitzendingquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:15 schreef superniger het volgende:
COS geneuzel kan in het COS topic.
👍quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dit ging niet over COS geneuzel maar over iets in de uitzending
Alleen zijn de COSsers de enigen die het konden beantwoorden/weten
we zijn aan het roddelen hahahahquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dit ging niet over COS geneuzel maar over iets in de uitzending
Alleen zijn de COSsers de enigen die het konden beantwoorden/weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |