Ik wacht wel op bewijs.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:01 schreef Droopie het volgende:
[..]
Echt hele ranzige dingen.
Die DGK_Tegengas niet eens durfde te plaatsen als filmpje.
Rode oortjes voorbij
Groetjes uit de COS.
Haha, het grappige is.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wacht wel op bewijs.
Ik vind t een raar verhaal.
Mensen spreken het officieel vertelde verhaal tegen, maar filmpjes plaatsen "durvenn we dan niet want te ranzig".
Je quote een topic van Januari.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:30 schreef Droopie het volgende:
[..]
Haha, het grappige is.
Dat was niet eens met Eva dat het niet geplaatst werd, die lag in de andere kamer.
BB / [BB 25-COS#189] SeksTalk
Maar (aanname), ik zou niet trots op de verhalen van een paar mensen geweest als ouder zijnde.
Rest blijft allemaal speculatie.
Blijf ik ver vanaf in dit topic
Dit is het TV topic
Helemaal niets. En Eva was niet eens bij die gesprekken die men hier bedoeld.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je quote een topic van Januari.
Wat heef dat met Eva's vertrek van nu te maken?
Ik snap er niks meer van.
Kortom: Irrelevante hearsay a.k.a. "juice".quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helemaal niets. En Eva was niet eens bij die gesprekken die men hier bedoeld.
Jawelquote:
Voor het stemmen nog even de kijker manipuleren.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:51 schreef spapaars het volgende:
Eerst verontschuldigen, en dan een naam noemen.
Die zit graag in het negatieve lijkt wel, een emoquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:12 schreef superniger het volgende:
Is Keanu weer achteraf aan het janken dat hij niet gekozen is?
Trek gewoon eens je muil open tijdens de besprekingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |