SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Zonder wrijving geen glans
Dat dacht ik ook.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij al even hemelen was
RAAK ME NIET AANquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, daar waren ze voor de zekerheid op elkaar gaan schieten of zo.
Toen VVD nog een visie had.quote:
Van de klusjesman denk ikquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:02 schreef Nattekat het volgende:
Hoe kan een FOK!er nou weer de griep krijgen
Scheelt nu weer pensioenuitkeringquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook.![]()
Toch 91 geworden. Dus was weer een dure voor het pensioenfonds.
En daarna iedereen en de moeder aanklagen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
RAAK ME NIET AAN
JE ASSOEMDE MIJN GENDER
Alleen als je de mensen kent hč. Dat heb je gisteren geleerd.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:05 schreef UitStraling het volgende:
In een Europees vliegtuig op z'n kop was iedereen gaan huilen vermoed ik zo.
Man man man.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Alleen als je de mensen kent hč. Dat heb je gisteren geleerd.
Nee, godzijdank niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Betaal je al die handige mannen in natura?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Het is @Nattekat en zijn echte leeftijdquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
babyfoto van @:Nattekat?
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:10 schreef Moeraskat het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uit de buurt blijven en sterkte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
another day at the office inderdaadquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe ik dat zou noemen? Gewoon het leven.
Ligt eraan, als Maurits je verse jus met croissantjes komt brengen op bed dan voelt dit anders aan dan Badr die nog even je arm breekt voordat hij gaat bankhangen in zijn verkleurde trainingsbroek.quote:
Allebei heel romantisch toch?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ligt eraan, als Maurits je verse jus met croissantjes komt brengen op bed dan voelt dit anders aan dan Badr die nog even je arm breekt voordat hij gaat bankhangen in zijn verkleurde trainingsbroek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan lang genoeg bij haar weg blijven. Beterschap!
![]()
Ja, man en dochter ook denk ik. Stel je voor dat ze dat virus meenemen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]Dan lang genoeg bij haar weg blijven. Beterschap!
Mja dat kan hele ernstige gevolgen hebben dus maar beter het zekere voor het onzekere nemen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, man en dochter ook denk ik. Stel je voor dat ze dat virus meenemen.
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
another day at the office inderdaad
wisselend denk ikquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je eigen beleving is lijkt me
Jaquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja dat kan hele ernstige gevolgen hebben dus maar beter het zekere voor het onzekere nemen.
Dat denk ik ook. Toen ik alleen woonde ging ik echt niet elke avond eenzaam naar bed. Maar soms was het fijner geweest als er iemand was om je verhaal bij kwijt te kunnen of dat er gewoon even iemand in de buurt was.quote:
ja datquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Toen ik alleen woonde ging ik echt niet elke avond eenzaam naar bed. Maar soms was het fijner geweest als er iemand was om je verhaal bij kwijt te kunnen of dat er gewoon even iemand in de buurt was.
nee dat is idd ook zo jaquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:32 schreef rival het volgende:
[..]
Eenzaam.
Vrijheid is niet een gebrek aan aandacht/liefde/affectie.
Ja dit had ik ook inderdaad. Voelde me eigenlijk helemaal niet eenzaam zonder partner.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Toen ik alleen woonde ging ik echt niet elke avond eenzaam naar bed. Maar soms was het fijner geweest als er iemand was om je verhaal bij kwijt te kunnen of dat er gewoon even iemand in de buurt was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Als je krampachtig verlangd naar een geslachtsdeel in je gezicht heb je ook geen zin om een goed boek zonder gekwebbel aan je kop te lezenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:32 schreef rival het volgende:
[..]
Eenzaam.
Vrijheid is niet een gebrek aan aandacht/liefde/affectie.
Zou het op een tegeltje laten drukken.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je krampachtig verlangd naar een geslachtsdeel in je gezicht heb je ook geen zin om een goed boek zonder gekwebbel aan je kop te lezen
Dat klinkt alsof je er een "hashafashasha"-geluid bij gaat maken omdat je je bek brandt.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:37 schreef Moeraskat het volgende:
Heeft iemand van jullie ooit ‘Lava Fries’ op?
Lijkt me lekker, behalve de hoeveelheid gesmolten kaas in het midden. Dat maakt me misselijk.
Leuk voor op de wc, weer eens wat andersquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:37 schreef rival het volgende:
[..]
Zou het op een tegeltje laten drukken.
Maar dan met kaasslierten tussen je tandenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof je er een "hashafashasha"-geluid bij gaat maken omdat je je bek brandt.
Hangt van de nagellak afquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:39 schreef kwiwi het volgende:
Heb voor het eerst in een jaar m'n nagels weer eens gelakt. Zou het voor de verandering eens langer mooi blijven dan 1 ochtend? Denk het niet
Dat heb ik gisteren nog gedaan toen ik wilde kijken of de spruitjes gaar waren.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof je er een "hashafashasha"-geluid bij gaat maken omdat je je bek brandt.
Of op je lip, waardoor je die verbrandt.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar dan met kaasslierten tussen je tanden
als je gewoon stil blijft zitten welquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:39 schreef kwiwi het volgende:
Heb voor het eerst in een jaar m'n nagels weer eens gelakt. Zou het voor de verandering eens langer mooi blijven dan 1 ochtend? Denk het niet
Daarom nooit naakt gesmolten kaas eten.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Of op je lip, waardoor je die verbrandt.
En van de andere laagjes.quote:
En over je kin. Zodat je dan een dag met een rode streep loopt.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Of op je lip, waardoor je die verbrandt.
Dit vraagt wel om een fotoquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
OPI base coat, kleurtje, en topcoat. Heb het echt goed aangepakt deze keer vind ik zelf
krijg nu trek in bitterballenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En over je kin. Zodat je dan een dag met een rode streep loopt.
Dit zijn de life lessons jongensquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:41 schreef rival het volgende:
[..]
Daarom nooit naakt gesmolten kaas eten.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En over je kin. Zodat je dan een dag met een rode streep loopt.
Klopt.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En van de andere laagjes.![]()
Nagels eerst even ontvetten met wat alcohol en een goede base/topcoat doet ook enorm veel.
wat voor druppels?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt.![]()
Of van die druppels als laatst.
Gefeliciteerd!!quote:
Siliconenquote:
Die versnellen het drogen/uitharden, dus je verkort de tijd dat je ze verkloot omdat ze nog niet droog genoeg waren.quote:
oh ken ik nietquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die versnellen het drogen/uitharden, dus je verkort de tijd dat je ze verkloot omdat ze nog niet droog genoeg waren.
Woon ik en nee.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:43 schreef bitterbal het volgende:
als jullie dicht bij het strand zouden wonen zouden jullie dan kitesurfen willen leren?
Ik weet dat OPI ze sowieso heeft, andere merken ben ik al te lang uit m'n hyperfocus voor.quote:
Wel in dat klimaat.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:43 schreef bitterbal het volgende:
als jullie dicht bij het strand zouden wonen zouden jullie dan kitesurfen willen leren?
Soms bejje te bang.quote:
Hmm dit zou wel handig zijn, want daar gaat het vaak al direct fout bij mij.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die versnellen het drogen/uitharden, dus je verkort de tijd dat je ze verkloot omdat ze nog niet droog genoeg waren.
Gefeliciteerdquote:
Ik wil niet in zo’n pak.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:43 schreef bitterbal het volgende:
Gewoond en niet gedaanquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:43 schreef bitterbal het volgende:
Same. Zit je weer met een patroon in een nagel.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm dit zou wel handig zijn, want daar gaat het vaak al direct fout bij mij.
Wat is OPI en waarom weet ik dit niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weet dat OPI ze sowieso heeft, andere merken ben ik al te lang uit m'n hyperfocus voor.
Aah ja dat lijkt mij niks maar ben ook snel zeeziekquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoond en niet gedaanWas meer van het zeilen.
Je hebt ook daadwerkelijk sneldrogende topcoats, maar bij de meeste moet je echt "wrappen" (dus ook een laagje nagellak langs het randje van je nagel halen), anders krimpt de boel.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm dit zou wel handig zijn, want daar gaat het vaak al direct fout bij mij.
Had dat bij Maybelline geloof ik, die hadden ooit super snel drogende nagellak die er heel mooi uitzag, voor 2.95quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:44 schreef Moeraskat het volgende:
Bij de HEMA hadden ze een tijdje nagellak met witte doppen. Die nagellak bleef goed zitten. Beter dan die met zwarte doppen. Maar laatst waren er geen meer met witte doppen
In bikini? Meh. Voel ik me ook ongemakkelijk in.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je hoeft niet perse in een pak (hier)
Ik had eens een kapstertje en die deed alles voor drie OPI's van de Bijenkorf per week.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat is OPI en waarom weet ik dit niet.
Dit moet ik even youtuben hoor, zo bekend ben ik niet met nagels lakkenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je hebt ook daadwerkelijk sneldrogende topcoats, maar bij de meeste moet je echt "wrappen" (dus ook een laagje nagellak langs het randje van je nagel halen), anders krimpt de boel.
Al helpt wrappen ook bij wat langer mooi blijven, dus sowieso geen verkeerde stap om standaard te doen.
Ik voel me nu nog wereldvreemder. Bedankt schat.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had eens een kapstertje en die deed alles voor drie OPI's van de Bijenkorf per week.
Nee.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:43 schreef bitterbal het volgende:
Ik snap dit ook niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit moet ik even youtuben hoor, zo bekend ben ik niet met nagels lakken
ja zou hier wel kunnen maar hier zijn we helemaal in pak vanwege de rotsen in het water. Maar qua temperatuur kan je in bikini jaquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
In bikini? Meh. Voel ik me ook ongemakkelijk in.
Dan maar een pakquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zou hier wel kunnen maar hier zijn we helemaal in pak vanwege de rotsen in het water. Maar qua temperatuur kan je in bikini ja
Nagellak merk, wel iets prijziger, maar wel heel constant qua kwaliteit.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat is OPI en waarom weet ik dit niet.
Is dat niet benauwd. En zie je er dan niet uit als een rollade?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja lijkt mij niets idd die rotsen :p
@bitterbalquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is dat niet benauwd. En zie je er dan niet uit als een rollade?
Tijdens het sporten maakt het toch niet uit hoe je eruit zietquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bitterbal is geen rollade.quote:
Excuseer het wat overdreven geblaat, maar het wordt wel duidelijk getoond:quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit moet ik even youtuben hoor, zo bekend ben ik niet met nagels lakken
@Juttaquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tijdens het sporten maakt het toch niet uit hoe je eruit ziet
Wel of je je comfortabel voelt.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tijdens het sporten maakt het toch niet uit hoe je eruit ziet
Nee want het is een dunne stof. je hebt ook schoenen aan en een helm op.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Pogroms daar?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:53 schreef bitterbal het volgende:
De thai zijn aan het klagen over het aantal israeli's in Pai. Dus nu is er een statement![]()
Mae Hong Son Tourist Police on Tuesday issues a statement on FB saying there is no sign that Israeli tourists are turning the town of [b]Pai into a new Promised Land. They added that the figure spread online that there are 30,000 Israeli tourists in Pai is inaccurate as that is the total figure for the total number of Israeli tourists last year and stats show that, on average, some 83 to 84 Israeli tourists arrive in Pai each day.
Meanwhile, it added in English that foreign visitors should respect local culture, traditions, and way of life[/b]
“Iets”quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nagellak merk, wel iets prijziger, maar wel heel constant qua kwaliteit.
Eh.quote:
Ja eerste keer zat mijn harnas wat strak en gisteren denk ik te los en toen had ik er last van dat door de kite omhoog werd getrokken en ik soms wat last had met ademenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee want het is een dunne stof. je hebt ook schoenen aan en een helm op.
Oké okéquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee want het is een dunne stof. je hebt ook schoenen aan en een helm op.
En moet ik dan denken aan een hele verzameling of…quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja eerste keer zat mijn harnas wat strak en gisteren denk ik te los en toen had ik er last van dat door de kite omhoog werd getrokken en ik soms wat last had met ademen
Comfortabel voelen kan ook door gewenning komen, dus begin gewoonquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wel of je je comfortabel voelt.
Ben je dan niet bang dat zo'n harnas omhoog en los schiet en dat je daar met blote flappers aan een vliegertje hangt?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja eerste keer zat mijn harnas wat strak en gisteren denk ik te los en toen had ik er last van dat door de kite omhoog werd getrokken en ik soms wat last had met ademen
Ter perspectief, dit zijn alleen m'n OPI's.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En moet ik dan denken aan een hele verzameling of…
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ter perspectief, dit zijn alleen m'n OPI's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je dan niet bang dat zo'n harnas omhoog en los schiet en dat je daar met blote flappers aan een vliegertje hangt?
[..]
Ter perspectief, dit zijn alleen m'n OPI's.Dolle Niek, ben jij het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe alleen maar tondeuses.quote:
[..]
Ter perspectief, dit zijn alleen m'n OPI's.Ik snap hier niks vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ter perspectief, dit zijn alleen m'n OPI's.Dat is eerder OPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Wel veel kleurtjesquote:
Jij smeert RAL9001 op je nagels toch?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:25 schreef Moeraskat het volgende:
Ik hou wel van kleurtjes. Maar ik doe het wel gewoon met HEMA nagellak
Die is ook gewoon goed.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:25 schreef Moeraskat het volgende:
Ik hou wel van kleurtjes. Maar ik doe het wel gewoon met HEMA nagellak
Ja, vind ik ook wel ja.quote:
Dat is ook een reden dat ik het niet meer draag.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook wel ja.![]()
En ik denk dat geen enkele nagellak het overleefd wanneer je aan de gang gaat met het schoonmaken van je huis en/of je regelmatig met je handen in het water zit.
En de andere kleurtjes dan?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:32 schreef UitStraling het volgende:
Eigenlijk is het wel makkelijk als heimelijke seintjes,
Vrouwen met rode nagellak "ik ben beschikbaar hoor, joehoe"
Vrouwen met zwarte nagellak "laat me met rust, ik wil dansen op The Cure"
Vrouwen met groene nagellak "ik ben vandaag een gevaarlijk draakje, pas maar op hoor"
Vrouwen met paarse nagellak "ik heb zin in een glas havermelk en mijn wollen onderbroek prikt"
Vrouwen met glitternagellak "ik ben 14, hihihi"
Vrouwen met blauwe nagellak "kom we gaan in ons blootje met dolfijnen zwemmen, zin in"
Vrouwen met bruine nagellak "ik ben dol op mijn verzorgpony, kssst vort"
Valt me tegen van je.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben een man, ik ken maar een paar kleurtjes
Maar sommigen hiervan zijn ook afhankelijk van welke man (of vrouw) ze voor zich hebben lijkt me, en het is toch erg onhandig als je in de club elke minuut je kleur moet verandereren afhankelijk van wie in de buurt staat.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:32 schreef UitStraling het volgende:
Vrouwen met groene nagellak "ik ben vandaag een gevaarlijk draakje, pas maar op hoor"
Vrouwen met paarse nagellak "ik heb zin in een glas havermelk en mijn wollen onderbroek prikt"
Vrouwen met blauwe nagellak "kom we gaan in ons blootje met dolfijnen zwemmen, zin in"
Ik dacht, verschillende kleuren op je vingers. Of maakt dat je dan een borderliner?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar sommigen hiervan zijn ook afhankelijk van welke man (of vrouw) ze voor zich hebben lijkt me, en het is toch erg onhandig als je in de club elke minuut je kleur moet verandereren afhankelijk van wie in de buurt staat.
Nee dan ben je gewoon fan van de LHBTIquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik dacht, verschillende kleuren op je vingers. Of maakt dat je dan een borderliner?
Ik kijk helemaal niet graag naar chocoladequote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwen met roze nagellak "ik kijk graag naar seriemoorden, chocolade en vliegtuigongelukken"
Hmm maar mannen hebben ook duidelijkheid nodig en dat draagt dan niet echt bijquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik dacht, verschillende kleuren op je vingers. Of maakt dat je dan een borderliner?
Vinger naar keuze opsteken.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou, nu ben ik helemaal in de war want dan hebben dus bepaalde kleuren een dubbele betekenis.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:37 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee dan ben je gewoon fan van de LHBTI
Dan van die nagellak die van kleur kan veranderen als je het verhit?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm maar mannen hebben ook duidelijkheid nodig en dat draagt dan niet echt bij
Dat is correctquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou, nu ben ik helemaal in de war want dan hebben dus bepaalde kleuren een dubbele betekenis.
Het zogenaamde chocoladestaren.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik kijk helemaal niet graag naar chocolade
Dat is dan geel.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja. Kan je mooi meteen de meest afwijzende kleur op je middelvinger doen.
Geel zou ik als man denken 'een waarschuwing, maar ik krijg nog een kans'.quote:
Een koetjesreep zou mijn gestaar niet eens verdienen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het zogenaamde chocoladestaren.
Dat is afwijkend gedrag hoorquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Geel zou ik als man denken 'een waarschuwing, maar ik krijg nog een kans'.
Bij rood zou ik pas weglopen.
Maar rood is ook de kleur van de liefde...quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Geel zou ik als man denken 'een waarschuwing, maar ik krijg nog een kans'.
Bij rood zou ik pas weglopen.
En dit is dus precies waarom wij nog single zijn Luctorquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar rood is ook de kleur van de liefde...
Haten op de koetjesreepquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Een koetjesreep zou mijn gestaar niet eens verdienen.
Ja, daag! Dat ga ik niet zeggen. Want dan verstaan ze: “Je kunt m’n hele vinger krijgen.” En dan pakken ze je hele hand.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"je kunt de gele vinger krijgen"
ik heb altijd rood maar schiet ook niet opquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:41 schreef Strani het volgende:
[..]
En dit is dus precies waarom wij nog single zijn LuctorHet is te moeilijk allemaal.
Kwatta!!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als jij het koud hebt is jouw condensatie ook roze.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ook vaak.Maar zal niemand verbazen.
Is gewoon smerig.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:41 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Haten op de koetjesreepBarbaar.
Ja, eens.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:41 schreef Strani het volgende:
[..]
En dit is dus precies waarom wij nog single zijn LuctorHet is te moeilijk allemaal.
Ik denk dat we het uithuwelijken toch maar weer terug moeten brengen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb altijd rood maar schiet ook niet op
Je bent zelf een koetjesreep.quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat we het uithuwelijken toch maar weer terug moeten brengen.
Ik kan me die smaak ook nog te goed heugen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:42 schreef Ama het volgende:
Kreeg ze altijd bij mn oma van mn moeders kant. Hoef die dingen 20 later nog steeds niet weer.
Waren ze wit uitgeslagen?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:43 schreef Ama het volgende:
Achteraf denk ik dat ze ook zwaar over de datum waren.
Chocolade over de datum word wit toch?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:43 schreef Ama het volgende:
Achteraf denk ik dat ze ook zwaar over de datum waren.
Zo vaak draag ik geen groen hoor.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:32 schreef UitStraling het volgende:
Snap ik. Hier begint het mee. En voor je het weet sta je hele veestapels te ruimen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:45 schreef Strani het volgende:
Ik heb als kind een paar keer koetjesrepen gestolen uit de Spar in Garderen. Alsnog excuses daarvoor
Ook bijna betrapt toen en toen ben ik ermee gestopt. Anders had het heel slecht af kunnen lopen met me.
"Ama wil je een bakje chips?"quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:44 schreef Ama het volgende:
En mn oma aan die kant was ook goed in alles lang bewaren. Maar hey als kind nam ik het maar braaf aan.
Kan mij niet heugen dat ik ooit chips heb gehad bij die oma.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:46 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
"Ama wil je een bakje chips?"
En dan krijg je een bakje met van die half zachte pomberen uit een zak die al een week open in de kast ligt
Koetjesrepen zijn dan ook geen chocoladequote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Smerig dit man.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:46 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
En dan krijg je een bakje met van die half zachte pomberen uit een zak die al een week open in de kast ligt
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Snap ik. Hier begint het mee. En voor je het weet sta je hele veestapels te ruimen.
Een week? Amateur. Gewoon dezelfde zak als die van het vorige bezoek.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:46 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat soort opa's en oma'squote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:47 schreef Ama het volgende:
Oma die paar jaar geleden is overleden begreep het wel wat beter maar die had ook veel meer kleinkinderen en ook veel meer die altijd op bezoek kwamen of logeren.
Ja noouuuu, bij sommige oma's gaat 't echt zoquote:
Miljardmiljoen bacteriën in dat flesje.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een week? Amateur. Gewoon dezelfde zak als die van het vorige bezoek.
Met een glaasje cola uit dezelfde fles van datzelfde vorige bezoek.
Klopt.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Koetjesrepen zijn dan ook geen chocolade
Het is na 10 uur.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Miljardmiljoen bacteriën in dat flesje.
Vieslel.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt.
Maar naar Chocolade staar ik sowieso niet. Ik hou er niet van. Tenzij het chocolade is met munt of mint.
Gaat het weer over Yakult?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Miljardmiljoen bacteriën in dat flesje.
Doodgeslagen colaquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een week? Amateur. Gewoon dezelfde zak als die van het vorige bezoek.
Met een glaasje cola uit dezelfde fles van datzelfde vorige bezoek.
PFEFFERMINZquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt.
Maar naar Chocolade staar ik sowieso niet. Ik hou er niet van. Tenzij het chocolade is met munt of mint.
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
PFEFFERMINZ@:4EverBlackEyed @:essnhills
Dat is 9 van de 10 keer ook geen chocolade maar net zulke gore cacaofantasie als die koetjesrepenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:50 schreef Grotetijd het volgende:
MUNT CHOCOLADE!?
Het enige positieve wat ik versta onder de woorden munt en chocolade is dit:
[ afbeelding ]
Dat is wel beter ja.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn oma was op een gegeven moment overgestapt op kleine blikjes. Dat was wel echt een verbetering.
Dit mag geen chocolade hetenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:50 schreef Grotetijd het volgende:
MUNT CHOCOLADE!?
[ afbeelding ]
Thuis heb ik ook alleen maar frisdrank in blikjes, drink dat soms wekenlang niet dus dan is dat wel praktischquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn oma was op een gegeven moment overgestapt op kleine blikjes. Dat was wel echt een verbetering.
Nee man muntchocolade is heerlijk. En muntijs met stukjes chocolade ook trouwens.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:50 schreef Grotetijd het volgende:
MUNT CHOCOLADE!?
[ afbeelding ]
Ik bedoel, dat is inmiddels ķķk ruim 20 jaar geleden, dus de details worden wat warrig.quote:
Jij snapt hetquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is 9 van de 10 keer ook geen chocolade maar net zulke gore cacaofantasie als die koetjesrepen
Van die verkleurde blikjes met restjes opgedroogde jus of mayonaise aan de buitenkant.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Van die blikjes die je met 1 grote teug achterover kan slaanquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Jaaaaquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee man muntchocolade is heerlijk. En muntijs met stukjes chocolade ook trouwens.
Ja oma van papa zijn kant is vlak na mijn moeder overleden dus dat is wel nog redelijk recent maar zuinige oma is ook al wel 19 jaar dood. Opa aan die kant was al dood toen mama zelf nog 16 was.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik bedoel, dat is inmiddels ķķk ruim 20 jaar geleden, dus de details worden wat warrig.
Mijn oma was altijd aan het poetsen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van die verkleurde blikjes met restjes opgedroogde jus of mayonaise aan de buitenkant.
Oké, ik weet niet uit wat voor tokkienest jij komt?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van die verkleurde blikjes met restjes opgedroogde jus of mayonaise aan de buitenkant.
Kan echt niet tegen muntchocoladequote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee man muntchocolade is heerlijk. En muntijs met stukjes chocolade ook trouwens.
Dan kan je beter water drinken. Dan proef je niet eens wat je drinkt man.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:53 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Van die blikjes die je met 1 grote teug achterover kan slaan
Beetje smerig inderdaad. Je houdt het toch gewoon schoon!?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oké, ik weet niet uit wat voor tokkienest jij komt?
Deze vergelijking laat me hoesten.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:53 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Kan echt niet tegen muntchocoladeVind dat nog erger dan met je stofzuiger over iets heen gaat wat 'ie niet wil opzuigen
Dat is correctquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan kan je beter water drinken. Dan proef je niet eens wat je drinkt man.
Precies.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:54 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Beetje smerig inderdaad. Je houdt het toch gewoon schoon!?
Nee, sorry, ik kan hier niks mee.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:54 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat is correct
Soms is 't gewoon lekker om even een grote teug cola te nemen voor dat "aaaaaahhhhhhhhh" effect en klaar.
Die staafjes zijn welquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Deze vergelijking laat me hoesten.![]()
Muntchocolade is de beste.
Ook die staafjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Helaasquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, sorry, ik kan hier niks mee.
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:55 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Die staafjes zijn welMaar verder nee
Dus het gaat jou om de vorm?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik herken dat niet. Die Kärcher van ons zuigt alles op. Voor je het weet zit je vloerkleed erin.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
[..]
Ter perspectief, dit zijn alleen m'n OPI's.Wow coolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:55 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Die staafjes zijn welMaar verder nee
Klinkt als een stofzuiger met niet zoveel vermogen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
Heb ik met mijn cheapass stofzuiger ook. In de keuken moet die op zijn laagst anders trekt die mijn zeil eruit.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dus het gaat jou om de vorm?
Ik herken dat niet. Die Kärcher van ons zuigt alles op. Voor je het weet zit je vloerkleed erin.
Of zuigt hij je kat op.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb ik met mijn cheapass stofzuiger ook. In de keuken moet die op zijn laagst anders trekt die mijn zeil eruit.![]()
Goede metafoor voor van alles. Ga ik onthouden.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klinkt als een stofzuiger met niet zoveel vermogen.
Snap ik, met die zuigkrachtquote:
Nee maar ik kan niet tegen muntchocolade in grote hoeveelheden. Af en toe zo'n staafje kan ik nog wel hebben.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dus het gaat jou om de vorm?
Ik herken dat niet. Die Kärcher van ons zuigt alles op. Voor je het weet zit je vloerkleed erin.
https://www.bol.com/nl/nl(...)4_21.23.ProductTitlequote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klinkt als een stofzuiger met niet zoveel vermogen.
Neem een Kärcher. Wij hebben ook een Dyson. Maar Kärcher is echt beter.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:00 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee maar ik kan niet tegen muntchocolade in grote hoeveelheden. Af en toe zo'n staafje kan ik nog wel hebben.
Die Philips van mij heeft nog moeite met bij elkaar geveegde kruimels
Word tijd voor een nieuwe, kan dan meteen zo'n draadloze/zakloze nemen.
Vorig jaar veel mee gezogen bij m'n ex en dat beviel wel. Maar vind ze erg prijzig.. Maar liever ff een keer goed investeren dan steeds rommel kopen wat na 2 jaar denkt "toedeloe"
Kruimeldief beste diefquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:03 schreef Ama het volgende:
En heb sinds vorig jaar ook eindelijk een kruimeldief, dat maakt je leven ook wel makkelijker.
Ik heb kerel laatst een ton op wieltjes gegeven, daar kunnen we eventueel ook nat mee zuigen (huehue) en die gaat niet over z'n nek als we 'm inzetten voor zaagsel enzo.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:01 schreef Ama het volgende:
Ik heb vorig jaar gewoon weer 1 met zak en snoer gekocht. Bevalt me prima.
Die druppels doe je als allerlaatste.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:05 schreef kwiwi het volgende:
@:ijsdraakje ik zit naar die druppels van OPI te kijken, doe je die dan nog bovenop de topcoat?
Dat is wel chill ja.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb kerel laatst een ton op wieltjes gegeven, daar kunnen we eventueel ook nat mee zuigen (huehue) en die gaat niet over z'n nek als we 'm inzetten voor zaagsel enzo.
Een Henryquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb kerel laatst een ton op wieltjes gegeven, daar kunnen we eventueel ook nat mee zuigen (huehue) en die gaat niet over z'n nek als we 'm inzetten voor zaagsel enzo.
En voor thuis.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:05 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Kruimeldief beste dief
Zit daar ook al vet lang op te azen, handig voor in de auto.
En voor thuis ook wel. Al is het bij mij geen zooitje, gelukkig.quote:
O ja die hebben wij ook voor de kelder. En is goed om de stoffen bank e.d. mee schoon te makenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wij hebben op elke verdieping een kruimeldief liggen, kan niet meer zonderquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:05 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Kruimeldief beste dief
Zit daar ook al vet lang op te azen, handig voor in de auto.
Wel goede stofzuigers tijdens verbouwingen.quote:
Voor even snel tussendoor/bijhouden heb ik zo'n zak/snoerloze kruimeldief on steroids, voor de grotere zooi hebben we dan zo'n unitquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja die hebben wij ook voor de kelder. En is goed om de stoffen bank e.d. mee schoon te maken
Die deed van "koekoek!"?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:09 schreef Ama het volgende:
We hadden altijd een Henry in het pand staan om de woonkamer mee te doen enz (en boven je kamer en daar woonde ik). Vond het maar een kutding. Telkens verstopt enz.
Hier ook zoiets. Paar kruimeldieven, een gewone dyson, en dan nog zo'n nat/droog zuiger. Komt allemaal van pasquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voor even snel tussendoor/bijhouden heb ik zo'n zak/snoerloze kruimeldief on steroids, voor de grotere zooi hebben we dan zo'n unit
[ afbeelding ]
Ohquote:
Die dingen trekken je laminaat krom johquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wel goede stofzuigers tijdens verbouwingen.
Ja, precies.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier ook zoiets. Paar kruimeldieven, een gewone dyson, en dan nog zo'n nat/droog zuiger. Komt allemaal van pas
We hadden eerst nog een andere unit, maar die kon het wat grovere spul van het klussen niet zo goed aan.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier ook zoiets. Paar kruimeldieven, een gewone dyson, en dan nog zo'n nat/droog zuiger. Komt allemaal van pas
Hihahootjes.quote:
Waarquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
PFEFFERMINZ@:4EverBlackEyed @:essnhills
We hebben een hele reeks aan Kärcher schoonmaakapparaten, maar meer dan de helft is veel te snel kapot gegaan. Toen maar overgestapt op een Dyson. Dat ding werkt in ieder geval al langerquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, precies.
En alleen een Dyson is geen aanrader. Maar voor erbij wel.
geef!quote:
Oh hier niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We hebben een hele reeks aan Kärcher schoonmaakapparaten, maar meer dan de helft is veel te snel kapot gegaan. Toen maar overgestapt op een Dyson. Dat ding werkt in ieder geval al langer
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:42 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.rijnmond.nl/n(...)ts-drie-producten-af
Welke kscer is dit
Op zich wel relaxt leven, als je geestelijk het niveau van een 3-jarige hebt. Dan maak je je waarschijnlijk nergens druk om.quote:Bovendien kan ze volgens haar advocaat oorzaak en gevolg moeilijk inschatten, ze heeft het niveau van een kind van drie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |