Thuis heb ik ook alleen maar frisdrank in blikjes, drink dat soms wekenlang niet dus dan is dat wel praktischquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn oma was op een gegeven moment overgestapt op kleine blikjes. Dat was wel echt een verbetering.
Nee man muntchocolade is heerlijk. En muntijs met stukjes chocolade ook trouwens.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:50 schreef Grotetijd het volgende:
MUNT CHOCOLADE!?
Het enige positieve wat ik versta onder de woorden munt en chocolade is dit:
[ afbeelding ]
Ik bedoel, dat is inmiddels ķķk ruim 20 jaar geleden, dus de details worden wat warrig.quote:
Jij snapt hetquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is 9 van de 10 keer ook geen chocolade maar net zulke gore cacaofantasie als die koetjesrepen
Van die verkleurde blikjes met restjes opgedroogde jus of mayonaise aan de buitenkant.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn oma was op een gegeven moment overgestapt op kleine blikjes. Dat was wel echt een verbetering.
Van die blikjes die je met 1 grote teug achterover kan slaanquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Jaaaaquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee man muntchocolade is heerlijk. En muntijs met stukjes chocolade ook trouwens.
Ja oma van papa zijn kant is vlak na mijn moeder overleden dus dat is wel nog redelijk recent maar zuinige oma is ook al wel 19 jaar dood. Opa aan die kant was al dood toen mama zelf nog 16 was.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik bedoel, dat is inmiddels ķķk ruim 20 jaar geleden, dus de details worden wat warrig.
Mijn oma was altijd aan het poetsen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van die verkleurde blikjes met restjes opgedroogde jus of mayonaise aan de buitenkant.
Oké, ik weet niet uit wat voor tokkienest jij komt?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van die verkleurde blikjes met restjes opgedroogde jus of mayonaise aan de buitenkant.
Kan echt niet tegen muntchocoladequote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee man muntchocolade is heerlijk. En muntijs met stukjes chocolade ook trouwens.
Dan kan je beter water drinken. Dan proef je niet eens wat je drinkt man.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:53 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Van die blikjes die je met 1 grote teug achterover kan slaan
Beetje smerig inderdaad. Je houdt het toch gewoon schoon!?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oké, ik weet niet uit wat voor tokkienest jij komt?
Deze vergelijking laat me hoesten.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:53 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Kan echt niet tegen muntchocoladeVind dat nog erger dan met je stofzuiger over iets heen gaat wat 'ie niet wil opzuigen
Dat is correctquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan kan je beter water drinken. Dan proef je niet eens wat je drinkt man.
Precies.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:54 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Beetje smerig inderdaad. Je houdt het toch gewoon schoon!?
Nee, sorry, ik kan hier niks mee.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:54 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat is correct
Soms is 't gewoon lekker om even een grote teug cola te nemen voor dat "aaaaaahhhhhhhhh" effect en klaar.
Die staafjes zijn welquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Deze vergelijking laat me hoesten.![]()
Muntchocolade is de beste.
Ook die staafjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Helaasquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, sorry, ik kan hier niks mee.
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:55 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Die staafjes zijn welMaar verder nee
Dus het gaat jou om de vorm?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik herken dat niet. Die Kärcher van ons zuigt alles op. Voor je het weet zit je vloerkleed erin.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |