En van de andere laagjes.quote:
En over je kin. Zodat je dan een dag met een rode streep loopt.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Of op je lip, waardoor je die verbrandt.
Dit vraagt wel om een fotoquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
OPI base coat, kleurtje, en topcoat. Heb het echt goed aangepakt deze keer vind ik zelf
krijg nu trek in bitterballenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En over je kin. Zodat je dan een dag met een rode streep loopt.
Dit zijn de life lessons jongensquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:41 schreef rival het volgende:
[..]
Daarom nooit naakt gesmolten kaas eten.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En over je kin. Zodat je dan een dag met een rode streep loopt.
Klopt.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En van de andere laagjes.![]()
Nagels eerst even ontvetten met wat alcohol en een goede base/topcoat doet ook enorm veel.
wat voor druppels?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt.![]()
Of van die druppels als laatst.
Gefeliciteerd!!quote:
Siliconenquote:
Die versnellen het drogen/uitharden, dus je verkort de tijd dat je ze verkloot omdat ze nog niet droog genoeg waren.quote:
oh ken ik nietquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die versnellen het drogen/uitharden, dus je verkort de tijd dat je ze verkloot omdat ze nog niet droog genoeg waren.
Woon ik en nee.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:43 schreef bitterbal het volgende:
als jullie dicht bij het strand zouden wonen zouden jullie dan kitesurfen willen leren?
Ik weet dat OPI ze sowieso heeft, andere merken ben ik al te lang uit m'n hyperfocus voor.quote:
Wel in dat klimaat.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:43 schreef bitterbal het volgende:
als jullie dicht bij het strand zouden wonen zouden jullie dan kitesurfen willen leren?
Soms bejje te bang.quote:
Hmm dit zou wel handig zijn, want daar gaat het vaak al direct fout bij mij.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die versnellen het drogen/uitharden, dus je verkort de tijd dat je ze verkloot omdat ze nog niet droog genoeg waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |