Nee want het is een dunne stof. je hebt ook schoenen aan en een helm op.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is dat niet benauwd. En zie je er dan niet uit als een rollade?
Pogroms daar?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:53 schreef bitterbal het volgende:
De thai zijn aan het klagen over het aantal israeli's in Pai. Dus nu is er een statement![]()
Mae Hong Son Tourist Police on Tuesday issues a statement on FB saying there is no sign that Israeli tourists are turning the town of [b]Pai into a new Promised Land. They added that the figure spread online that there are 30,000 Israeli tourists in Pai is inaccurate as that is the total figure for the total number of Israeli tourists last year and stats show that, on average, some 83 to 84 Israeli tourists arrive in Pai each day.
Meanwhile, it added in English that foreign visitors should respect local culture, traditions, and way of life[/b]
“Iets”quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nagellak merk, wel iets prijziger, maar wel heel constant qua kwaliteit.
Eh.quote:
Ja eerste keer zat mijn harnas wat strak en gisteren denk ik te los en toen had ik er last van dat door de kite omhoog werd getrokken en ik soms wat last had met ademenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee want het is een dunne stof. je hebt ook schoenen aan en een helm op.
Oké okéquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee want het is een dunne stof. je hebt ook schoenen aan en een helm op.
En moet ik dan denken aan een hele verzameling of…quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja eerste keer zat mijn harnas wat strak en gisteren denk ik te los en toen had ik er last van dat door de kite omhoog werd getrokken en ik soms wat last had met ademen
Comfortabel voelen kan ook door gewenning komen, dus begin gewoonquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wel of je je comfortabel voelt.
Ben je dan niet bang dat zo'n harnas omhoog en los schiet en dat je daar met blote flappers aan een vliegertje hangt?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja eerste keer zat mijn harnas wat strak en gisteren denk ik te los en toen had ik er last van dat door de kite omhoog werd getrokken en ik soms wat last had met ademen
Ter perspectief, dit zijn alleen m'n OPI's.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En moet ik dan denken aan een hele verzameling of…
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ter perspectief, dit zijn alleen m'n OPI's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je dan niet bang dat zo'n harnas omhoog en los schiet en dat je daar met blote flappers aan een vliegertje hangt?
[..]
Ter perspectief, dit zijn alleen m'n OPI's.Dolle Niek, ben jij het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe alleen maar tondeuses.quote:
[..]
Ter perspectief, dit zijn alleen m'n OPI's.Ik snap hier niks vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ter perspectief, dit zijn alleen m'n OPI's.Dat is eerder OPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Wel veel kleurtjesquote:
Jij smeert RAL9001 op je nagels toch?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:25 schreef Moeraskat het volgende:
Ik hou wel van kleurtjes. Maar ik doe het wel gewoon met HEMA nagellak
Die is ook gewoon goed.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:25 schreef Moeraskat het volgende:
Ik hou wel van kleurtjes. Maar ik doe het wel gewoon met HEMA nagellak
Ja, vind ik ook wel ja.quote:
Dat is ook een reden dat ik het niet meer draag.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook wel ja.![]()
En ik denk dat geen enkele nagellak het overleefd wanneer je aan de gang gaat met het schoonmaken van je huis en/of je regelmatig met je handen in het water zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |