quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ter perspectief, dit zijn alleen m'n OPI's.Wow coolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:55 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Die staafjes zijn welMaar verder nee
Klinkt als een stofzuiger met niet zoveel vermogen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Heb ik met mijn cheapass stofzuiger ook. In de keuken moet die op zijn laagst anders trekt die mijn zeil eruit.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dus het gaat jou om de vorm?
Ik herken dat niet. Die Kärcher van ons zuigt alles op. Voor je het weet zit je vloerkleed erin.
Of zuigt hij je kat op.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb ik met mijn cheapass stofzuiger ook. In de keuken moet die op zijn laagst anders trekt die mijn zeil eruit.![]()
Goede metafoor voor van alles. Ga ik onthouden.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klinkt als een stofzuiger met niet zoveel vermogen.
Snap ik, met die zuigkrachtquote:
Nee maar ik kan niet tegen muntchocolade in grote hoeveelheden. Af en toe zo'n staafje kan ik nog wel hebben.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dus het gaat jou om de vorm?
Ik herken dat niet. Die Kärcher van ons zuigt alles op. Voor je het weet zit je vloerkleed erin.
https://www.bol.com/nl/nl(...)4_21.23.ProductTitlequote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klinkt als een stofzuiger met niet zoveel vermogen.
Neem een Kärcher. Wij hebben ook een Dyson. Maar Kärcher is echt beter.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:00 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee maar ik kan niet tegen muntchocolade in grote hoeveelheden. Af en toe zo'n staafje kan ik nog wel hebben.
Die Philips van mij heeft nog moeite met bij elkaar geveegde kruimels
Word tijd voor een nieuwe, kan dan meteen zo'n draadloze/zakloze nemen.
Vorig jaar veel mee gezogen bij m'n ex en dat beviel wel. Maar vind ze erg prijzig.. Maar liever ff een keer goed investeren dan steeds rommel kopen wat na 2 jaar denkt "toedeloe"
Kruimeldief beste diefquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:03 schreef Ama het volgende:
En heb sinds vorig jaar ook eindelijk een kruimeldief, dat maakt je leven ook wel makkelijker.
Ik heb kerel laatst een ton op wieltjes gegeven, daar kunnen we eventueel ook nat mee zuigen (huehue) en die gaat niet over z'n nek als we 'm inzetten voor zaagsel enzo.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:01 schreef Ama het volgende:
Ik heb vorig jaar gewoon weer 1 met zak en snoer gekocht. Bevalt me prima.
Die druppels doe je als allerlaatste.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:05 schreef kwiwi het volgende:
@:ijsdraakje ik zit naar die druppels van OPI te kijken, doe je die dan nog bovenop de topcoat?
Dat is wel chill ja.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb kerel laatst een ton op wieltjes gegeven, daar kunnen we eventueel ook nat mee zuigen (huehue) en die gaat niet over z'n nek als we 'm inzetten voor zaagsel enzo.
Een Henryquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb kerel laatst een ton op wieltjes gegeven, daar kunnen we eventueel ook nat mee zuigen (huehue) en die gaat niet over z'n nek als we 'm inzetten voor zaagsel enzo.
En voor thuis.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:05 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Kruimeldief beste dief
Zit daar ook al vet lang op te azen, handig voor in de auto.
En voor thuis ook wel. Al is het bij mij geen zooitje, gelukkig.quote:
O ja die hebben wij ook voor de kelder. En is goed om de stoffen bank e.d. mee schoon te makenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wij hebben op elke verdieping een kruimeldief liggen, kan niet meer zonderquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:05 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Kruimeldief beste dief
Zit daar ook al vet lang op te azen, handig voor in de auto.
Wel goede stofzuigers tijdens verbouwingen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |