SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Zonder wrijving geen glans
Dat dacht ik ook.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij al even hemelen was
RAAK ME NIET AANquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, daar waren ze voor de zekerheid op elkaar gaan schieten of zo.
Toen VVD nog een visie had.quote:
Van de klusjesman denk ikquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:02 schreef Nattekat het volgende:
Hoe kan een FOK!er nou weer de griep krijgen
Scheelt nu weer pensioenuitkeringquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook.![]()
Toch 91 geworden. Dus was weer een dure voor het pensioenfonds.
En daarna iedereen en de moeder aanklagen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
RAAK ME NIET AAN
JE ASSOEMDE MIJN GENDER
Alleen als je de mensen kent hč. Dat heb je gisteren geleerd.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:05 schreef UitStraling het volgende:
In een Europees vliegtuig op z'n kop was iedereen gaan huilen vermoed ik zo.
Man man man.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Alleen als je de mensen kent hč. Dat heb je gisteren geleerd.
Nee, godzijdank niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Betaal je al die handige mannen in natura?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Het is @Nattekat en zijn echte leeftijdquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
babyfoto van @:Nattekat?
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:10 schreef Moeraskat het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uit de buurt blijven en sterkte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
another day at the office inderdaadquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe ik dat zou noemen? Gewoon het leven.
Ligt eraan, als Maurits je verse jus met croissantjes komt brengen op bed dan voelt dit anders aan dan Badr die nog even je arm breekt voordat hij gaat bankhangen in zijn verkleurde trainingsbroek.quote:
Allebei heel romantisch toch?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ligt eraan, als Maurits je verse jus met croissantjes komt brengen op bed dan voelt dit anders aan dan Badr die nog even je arm breekt voordat hij gaat bankhangen in zijn verkleurde trainingsbroek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan lang genoeg bij haar weg blijven. Beterschap!
![]()
Ja, man en dochter ook denk ik. Stel je voor dat ze dat virus meenemen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]Dan lang genoeg bij haar weg blijven. Beterschap!
Mja dat kan hele ernstige gevolgen hebben dus maar beter het zekere voor het onzekere nemen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, man en dochter ook denk ik. Stel je voor dat ze dat virus meenemen.
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
another day at the office inderdaad
wisselend denk ikquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je eigen beleving is lijkt me
Jaquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja dat kan hele ernstige gevolgen hebben dus maar beter het zekere voor het onzekere nemen.
Dat denk ik ook. Toen ik alleen woonde ging ik echt niet elke avond eenzaam naar bed. Maar soms was het fijner geweest als er iemand was om je verhaal bij kwijt te kunnen of dat er gewoon even iemand in de buurt was.quote:
ja datquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Toen ik alleen woonde ging ik echt niet elke avond eenzaam naar bed. Maar soms was het fijner geweest als er iemand was om je verhaal bij kwijt te kunnen of dat er gewoon even iemand in de buurt was.
nee dat is idd ook zo jaquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:32 schreef rival het volgende:
[..]
Eenzaam.
Vrijheid is niet een gebrek aan aandacht/liefde/affectie.
Ja dit had ik ook inderdaad. Voelde me eigenlijk helemaal niet eenzaam zonder partner.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Toen ik alleen woonde ging ik echt niet elke avond eenzaam naar bed. Maar soms was het fijner geweest als er iemand was om je verhaal bij kwijt te kunnen of dat er gewoon even iemand in de buurt was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Als je krampachtig verlangd naar een geslachtsdeel in je gezicht heb je ook geen zin om een goed boek zonder gekwebbel aan je kop te lezenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:32 schreef rival het volgende:
[..]
Eenzaam.
Vrijheid is niet een gebrek aan aandacht/liefde/affectie.
Zou het op een tegeltje laten drukken.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je krampachtig verlangd naar een geslachtsdeel in je gezicht heb je ook geen zin om een goed boek zonder gekwebbel aan je kop te lezen
Dat klinkt alsof je er een "hashafashasha"-geluid bij gaat maken omdat je je bek brandt.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:37 schreef Moeraskat het volgende:
Heeft iemand van jullie ooit ‘Lava Fries’ op?
Lijkt me lekker, behalve de hoeveelheid gesmolten kaas in het midden. Dat maakt me misselijk.
Leuk voor op de wc, weer eens wat andersquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:37 schreef rival het volgende:
[..]
Zou het op een tegeltje laten drukken.
Maar dan met kaasslierten tussen je tandenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof je er een "hashafashasha"-geluid bij gaat maken omdat je je bek brandt.
Hangt van de nagellak afquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:39 schreef kwiwi het volgende:
Heb voor het eerst in een jaar m'n nagels weer eens gelakt. Zou het voor de verandering eens langer mooi blijven dan 1 ochtend? Denk het niet
Dat heb ik gisteren nog gedaan toen ik wilde kijken of de spruitjes gaar waren.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof je er een "hashafashasha"-geluid bij gaat maken omdat je je bek brandt.
Of op je lip, waardoor je die verbrandt.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar dan met kaasslierten tussen je tanden
als je gewoon stil blijft zitten welquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:39 schreef kwiwi het volgende:
Heb voor het eerst in een jaar m'n nagels weer eens gelakt. Zou het voor de verandering eens langer mooi blijven dan 1 ochtend? Denk het niet
Daarom nooit naakt gesmolten kaas eten.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Of op je lip, waardoor je die verbrandt.
En van de andere laagjes.quote:
En over je kin. Zodat je dan een dag met een rode streep loopt.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Of op je lip, waardoor je die verbrandt.
Dit vraagt wel om een fotoquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
OPI base coat, kleurtje, en topcoat. Heb het echt goed aangepakt deze keer vind ik zelf
krijg nu trek in bitterballenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En over je kin. Zodat je dan een dag met een rode streep loopt.
Dit zijn de life lessons jongensquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:41 schreef rival het volgende:
[..]
Daarom nooit naakt gesmolten kaas eten.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En over je kin. Zodat je dan een dag met een rode streep loopt.
Klopt.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En van de andere laagjes.![]()
Nagels eerst even ontvetten met wat alcohol en een goede base/topcoat doet ook enorm veel.
wat voor druppels?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt.![]()
Of van die druppels als laatst.
Gefeliciteerd!!quote:
Siliconenquote:
Die versnellen het drogen/uitharden, dus je verkort de tijd dat je ze verkloot omdat ze nog niet droog genoeg waren.quote:
oh ken ik nietquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die versnellen het drogen/uitharden, dus je verkort de tijd dat je ze verkloot omdat ze nog niet droog genoeg waren.
Woon ik en nee.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:43 schreef bitterbal het volgende:
als jullie dicht bij het strand zouden wonen zouden jullie dan kitesurfen willen leren?
Ik weet dat OPI ze sowieso heeft, andere merken ben ik al te lang uit m'n hyperfocus voor.quote:
Wel in dat klimaat.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:43 schreef bitterbal het volgende:
als jullie dicht bij het strand zouden wonen zouden jullie dan kitesurfen willen leren?
Soms bejje te bang.quote:
Hmm dit zou wel handig zijn, want daar gaat het vaak al direct fout bij mij.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die versnellen het drogen/uitharden, dus je verkort de tijd dat je ze verkloot omdat ze nog niet droog genoeg waren.
Gefeliciteerdquote:
Ik wil niet in zo’n pak.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:43 schreef bitterbal het volgende:
Gewoond en niet gedaanquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:43 schreef bitterbal het volgende:
Same. Zit je weer met een patroon in een nagel.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm dit zou wel handig zijn, want daar gaat het vaak al direct fout bij mij.
Wat is OPI en waarom weet ik dit niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weet dat OPI ze sowieso heeft, andere merken ben ik al te lang uit m'n hyperfocus voor.
Aah ja dat lijkt mij niks maar ben ook snel zeeziekquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoond en niet gedaanWas meer van het zeilen.
Je hebt ook daadwerkelijk sneldrogende topcoats, maar bij de meeste moet je echt "wrappen" (dus ook een laagje nagellak langs het randje van je nagel halen), anders krimpt de boel.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm dit zou wel handig zijn, want daar gaat het vaak al direct fout bij mij.
Had dat bij Maybelline geloof ik, die hadden ooit super snel drogende nagellak die er heel mooi uitzag, voor 2.95quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:44 schreef Moeraskat het volgende:
Bij de HEMA hadden ze een tijdje nagellak met witte doppen. Die nagellak bleef goed zitten. Beter dan die met zwarte doppen. Maar laatst waren er geen meer met witte doppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |