Ralph Dekker van FvDquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wie was die grijze man net in het debat over veiligheid/Oekraïne? Die Dilan een vraag stelde?
EDIT Niemand die het debat volgt?![]()
Nee, ik kijk niet, maar ik denk dat je Dekker van FvD bedoelt?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wie was die grijze man net in het debat over veiligheid/Oekraïne? Die Dilan een vraag stelde?
EDIT Niemand die het debat volgt?![]()
Inderdaad, jij vind voorrang rechtsongelijk, maar blijkbaar geld dat gelegenheidsargument enkel als je er statushouders mee kan pesten.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:22 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet, de vraag begint met 'dus, dan ga ik er van uit dat het betrekking heeft op wat ik zei.
quote:Op maandag 17 februari 2025 22:45 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat weegt niet op tegen de rechtsongelijkheid. Die mensen hebben zelf gekozen voor een land met een enorm woningtekort, dan hadden ze maar ergens anders asiel aan moeten vragen.
Ja, klopt!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:21 schreef Hanca het volgende:
[..]
Nee, ik kijk niet, maar ik denk dat je Dekker van FvD bedoelt?
[ afbeelding ]
Wat een trieste bijdrage was dat.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:41 schreef KaheemSaid het volgende:
Hoe kunnen we dit naar boeren draaien…
Bolkestein was echt Wilders zijn voorbeeld en leermeester. Wilders werd in 1990 al fractiemedewerker van de VVD. Best kans dat hij gewoon aangeslagen is.quote:
Ik vond hem sowieso wat vlak, inderdaad, maar daarnaast wees hij expliciet Rusland als enige agressor aan in de oorlog tegen Oekraïne en zei hij wel meer dingen waar ik zeer verbaasd over was.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:07 schreef Hanca het volgende:
[..]
Bolkestein was echt Wilders zijn voorbeeld en leermeester. Wilders werd in 1990 al fractiemedewerker van de VVD. Best kans dat hij gewoon aangeslagen is.
Is toch typisch Wilders veel geblaat weinig wol. Toch nog maar even moslims betrekken bij een debat over Oekraine...quote:
Die was inderdaad verwacht.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:10 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Is toch typisch Wilders veel geblaat weinig wol. Toch nog maar even moslims betrekken bij een debat over Oekraine...
Zijn plopjes zijn veel zachter nu lijkt het, bedoel je dat?
Viel mij op inderdaad.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vond hem sowieso wat vlak, inderdaad, maar daarnaast wees hij expliciet Rusland als enige agressor aan in de oorlog tegen Oekraïne en zei hij wel meer dingen waar ik zeer verbaasd over was.
Niet oppertuun om nu tegen het dwingende narratief in te gaan.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vond hem sowieso wat vlak, inderdaad, maar daarnaast wees hij expliciet Rusland als enige agressor aan in de oorlog tegen Oekraïne en zei hij wel meer dingen waar ik zeer verbaasd over was.
Dat is toch ook typisch Wilders anno nu?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Die was inderdaad verwacht.
Nee, zijn standpunt over de oorlog, zijn uitspraken leken in niets op wat hij anders zei en op Twitter uitbraakte.
Dus als je dat feit opwerpt ben je statushouders aan het pesten?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:26 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Inderdaad, jij vind voorrang rechtsongelijk, maar blijkbaar geld dat gelegenheidsargument enkel als je er statushouders mee kan pesten.
[..]
Eh, nee. Als Rusland z'n zin krijgt, vallen ze gewoon weer een land binnen. Stukje bij beetje graaien ze dan de hele Sovjet Unie weer naar zich toe.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:47 schreef Droopie het volgende:
Liever een oneerlijke vrede dan deze pokkezooi.
Kunnen wij makkelijk zeggen he, wij hebben geen oorlog hier.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Eh, nee. Als Rusland z'n zin krijgt, vallen ze gewoon weer een land binnen. Stukje bij beetje graaien ze dan de hele Sovjet Unie weer naar zich toe.
Plus dat China dan ook meent haar gang te kunnen gaan in Taiwan. Trump zal wel afgezet worden als 'ie aan Groenland begint.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Eh, nee. Als Rusland z'n zin krijgt, vallen ze gewoon weer een land binnen. Stukje bij beetje graaien ze dan de hele Sovjet Unie weer naar zich toe.
Door wie dan?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:52 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Plus dat China dan ook meent haar gang te kunnen gaan in Taiwan. Trump zal wel afgezet worden als 'ie aan Groenland begint.
Tuurlijk, maar als je zo soft met een bullebak als Poetin omgaat, dan stopt-ie niet opeens als de Donbas bij Rusland getrokken wordt. Hij stopte ook niet toen-ie de Krim in handen kreeg.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:51 schreef Droopie het volgende:
[..]
Kunnen wij makkelijk zeggen he, wij hebben geen oorlog hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |