SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
zo;n dikke stortbui in de zomer zo nu en dan is wel mooiquote:Op maandag 17 februari 2025 19:43 schreef Grotetijd het volgende:
Vind het wel jammer dat er weinig echte losbarstmomenten meer zijn![]()
Kan daar altijd super erg van genieten dat het onweert en doet en echt met 239488 kilometer per uur naar beneden komt yeeten.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Hahahaha dat is prachtig manquote:Op maandag 17 februari 2025 19:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Een zeer religieuze (echter ook nymfomane) ex van me moest een keer per sé op de zondagochtend naar de kerk.
Ik bleef in m'n nest liggen. Een SLAGregen zeg, niet normaal meer!De hoosbui vloog door de wind keihard de straten door.
Zo ongeveer op het moment dat ze de kerk binnen gegaan moet zijn, hield het op met regenen.
Toen de dienst voorbij was, brak het weer los!Ze kwam echt als een verzopen kat weer binnen, en toen stopte het weer met regenen!
Vorig jaar tijdens de begrafenis van de oma van m'n ex was het ook aan het hoosbuien als een gek. Tot het moment dat de kist naar buiten gedragen werdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. toen klaarde het op en was 't prachtig weer.
Dat van die religieuze dames met nymfomane trekjes ken ik![]()
Uitspraak is ook hoe langer de rok hoe natter de nok toch?
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
TT
Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
Dat je buiten loopt bij 35 graden, je je helemaal de pestpleuris zweet en het dan 5 minuten lang he-le-maal ompleurt en je een regenbui over je heen krijgt. Dat zijn de momenten die het fijnst zijnquote:Op maandag 17 februari 2025 19:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zo;n dikke stortbui in de zomer zo nu en dan is wel mooi
Well, life can be a riot
quote:
Well, life can be a riot
Niet gelezen, op nymfomane naquote:Op maandag 17 februari 2025 19:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Een zeer religieuze (echter ook nymfomane) ex van me moest een keer per sé op de zondagochtend naar de kerk.
Ik bleef in m'n nest liggen. Een SLAGregen zeg, niet normaal meer!De hoosbui vloog door de wind keihard de straten door.
Zo ongeveer op het moment dat ze de kerk binnen gegaan moet zijn, hield het op met regenen.
Toen de dienst voorbij was, brak het weer los!Ze kwam echt als een verzopen kat weer binnen, en toen stopte het weer met regenen!
![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 17 februari 2025 19:48 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat je buiten loopt bij 35 graden, je je helemaal de pestpleuris zweet en het dan 5 minuten lang he-le-maal ompleurt en je een regenbui over je heen krijgt. Dat zijn de momenten die het fijnst zijnUw ADH vitamine Worst
HeehooDon't follow me. I am lost too
.
Nou datquote:
Wat een mooi verschijnsel manWell, life can be a riot
Lets GoDon't follow me. I am lost too
.
![]()
.
BIRTIEquote:Op maandag 17 februari 2025 19:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
AAAAPJE![]()
![]()
![]()
![]()
Iets opgeknapt of nog niet?![]()
Nee niet echt nog
hopelijk morgen iets beter!
Hoe issie met jou??![]()
Beter!!quote:Op maandag 17 februari 2025 19:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Een Toetjes Topic dan?
[ afbeelding ]Trust nobody![]()
quote:Op maandag 17 februari 2025 19:50 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
BIRTIE![]()
Nee niet echt nog
hopelijk morgen iets beter!
Hoe issie met jou??Vervelend griepje nu
Hier oke!
Schade van de laatste botsing wordt ook uitgekeerd hoorde ik vandaag![]()
![]()
over een paar weekjes wordt het gefixtSmile, it's free therapy.![]()
Ik heb nog een filmpje van iemand uit het Midden-Oosten die bij ons op de boot tijdens een tochtje bovenop het dak kroop tijdens een enorme hoosbui!Hij was ZO blij dat er water uit de hemel viel en genoot van elk druppeltje dat op zijn lichaam viel!
Zat zich helemaal te wassen met de regen enzo!
![]()
![]()
Ja zeer vervelendquote:Op maandag 17 februari 2025 19:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Vervelend griepje nu
Hier oke!
![]()
over een paar weekjes wordt het gefixt![]()
Oh beter zeg!! goed nieuwsen fijn dat het gefixt word
![]()
quote:Op maandag 17 februari 2025 19:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Vervelend griepje nu
Hier oke!
![]()
over een paar weekjes wordt het gefixtBeter!
![]()
Heerlijkquote:Op maandag 17 februari 2025 19:52 schreef ToT het volgende:
Ik heb nog een filmpje van iemand uit het Midden-Oosten die bij ons op de boot tijdens een tochtje bovenop het dak kroop tijdens een enorme hoosbui!Hij was ZO blij dat er water uit de hemel viel en genoot van elk druppeltje dat op zijn lichaam viel!
Zat zich helemaal te wassen met de regen enzo!
Dat soort mensen
Well, life can be a riot
Schijnt even te duren eer mensen opknappen. Puber 1,5 week ziek thuis geweest.quote:Op maandag 17 februari 2025 19:52 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Ja zeer vervelend![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Heeft dan wel lang geduurd.. maar fijn nieuwsquote:Op maandag 17 februari 2025 19:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Vervelend griepje nu
Hier oke!
![]()
over een paar weekjes wordt het gefixt
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja goed uitrusten , al ben ik daar niet zo goed inquote:Op maandag 17 februari 2025 19:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Schijnt even te duren eer mensen opknappen. Puber 1,5 week ziek thuis geweest.![]()
![]()
Same shit met een internationale HBO waari k gewerkt heb, had je van die Afrikanen die van een hoogvlakte af kwamen waar nooit regen viel. Die stonden ook in de straat te dansen bij een hoosbui!quote:
Sneeuw vonden ze alleen weer vreselijk!![]()
![]()
Sneeuw vreselijk? Mensen naar mijn hartquote:Op maandag 17 februari 2025 19:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Same shit met een internationale HBO waari k gewerkt heb, had je van die Afrikanen die van een hoogvlakte af kwamen waar nooit regen viel. Die stonden ook in de straat te dansen bij een hoosbui!
Sneeuw vonden ze alleen weer vreselijk!
Well, life can be a riot
Heb je de griep? Kut zegquote:Op maandag 17 februari 2025 19:52 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Ja zeer vervelend![]()
Heb je ook koorts gehad?Trust nobody![]()
Ja iedereen dacht dat ze het geweldig zouden vinden, maar ze vonden het echt veel te koud.quote:Op maandag 17 februari 2025 19:55 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Sneeuw vreselijk? Mensen naar mijn hart![]()
![]()
Niet gemetenquote:Op maandag 17 februari 2025 19:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Heb je de griep? Kut zeg
Heb je ook koorts gehad?![]()
Toch dat klimaatverschilquote:Op maandag 17 februari 2025 19:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja iedereen dacht dat ze het geweldig zouden vinden, maar ze vonden het echt veel te koud.
Well, life can be a riot
Die buien hier worden ook steeds tropischer.quote:Op maandag 17 februari 2025 19:50 schreef ToT het volgende:
Regenbuien in Zuid-oost Aziatische landen zijn ook fijn!Lekker warm water!
.
Is dat een ....Don't follow me. I am lost too
.
Ik flikkerde zowat in slaap, dus ik ben maar een blokje om gaan lopen. Gelukkig goede jas en handschoenen aan want koud!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Het vriest hier..Don't follow me. I am lost too
.
quote:Op maandag 17 februari 2025 19:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heeft dan wel lang geduurd.. maar fijn nieuwswas vorige week toch nog een expert bij geweest... beetje gedoe omdat er al een schade zat van december.. maar hebben gewoon alles uitgekeerd
is ook niet leuk om te doen.quote:Op maandag 17 februari 2025 19:53 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Ja goed uitrusten , al ben ik daar niet zo goed in
maar wel beter voor je lichaam
Better..Don't follow me. I am lost too
.
Zeker weten!quote:Op maandag 17 februari 2025 19:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
is ook niet leuk om te doen.
maar wel beter voor je lichaam![]()
![]()
![]()
.
Nu wel weer goed wakkerquote:Op maandag 17 februari 2025 19:58 schreef DJMO het volgende:
Ik flikkerde zowat in slaap, dus ik ben maar een blokje om gaan lopen. Gelukkig goede jas en handschoenen aan want koud!![]()
JeZusDon't follow me. I am lost too
.
Heb jij dan even mazzelquote:Op maandag 17 februari 2025 19:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]was vorige week toch nog een expert bij geweest... beetje gedoe omdat er al een schade zat van december.. maar hebben gewoon alles uitgekeerd
Vannacht wordt het ... 🥶quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Het heeft vanmiddag gedooid maar nu is het weer aan het vriezen. Volgens mijn weerstation hier is het nu -3 buiten.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Brrrrquote:Op maandag 17 februari 2025 20:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het heeft vanmiddag gedooid maar nu is het weer aan het vriezen. Volgens mijn weerstation hier is het nu -3 buiten.![]()
Maar 'k heb liever dooie friezen.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
Ja, niks aan. En morgen weer naar kantoor. Hmmm.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Jaaquote:Op maandag 17 februari 2025 20:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hallo
Zal ik een koffie drinken ja/nee?
Ja. ik pak er ook net een, gaan we samen een bakkie doenquote:Op maandag 17 februari 2025 20:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hallo
Well, life can be a riot
Wil je mijn mening?quote:Op maandag 17 februari 2025 20:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hallo
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
lijkt me niet goed voor je nachtrustquote:Op maandag 17 februari 2025 20:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hallo
Zal ik een koffie drinken ja/nee?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groentensinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
quote:Okquote:Op maandag 17 februari 2025 20:04 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja. ik pak er ook net een, gaan we samen een bakkie doenJa!quote:Kan nog net om 8 uurquote:Op maandag 17 februari 2025 20:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
lijkt me niet goed voor je nachtrust:')![]()
Ja dat was de bedoeling ook. Anders ben ik om twee uur klaarwakker en kan ik niet meer slapen :/quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
quote:Op maandag 17 februari 2025 20:04 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Maar 'k heb liever dooie friezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't follow me. I am lost too
.
* gebrokenglas heeft genoeg koffie gehad en drinkt nu fris.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dit ja. Een klein kopje kan nog wel.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat moet niet neequote:Op maandag 17 februari 2025 20:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja dat was de bedoeling ook. Anders ben ik om twee uur klaarwakker en kan ik niet meer slapen :/
Beter van niet als je fatsoenlijk wil slapenquote:Op maandag 17 februari 2025 20:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hallo
Zal ik een koffie drinken ja/nee?Ik heb er één en ik ben er trots op
Drie slokjes en het is opquote:Op maandag 17 februari 2025 20:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dit ja. Een klein kopje kan nog wel.
tijd voor frisdrank met koffiesmaakquote:Op maandag 17 februari 2025 20:06 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas heeft genoeg koffie gehad en drinkt nu fris.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groentensinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op maandag 17 februari 2025 20:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
Beter van niet als je fatsoenlijk wil slapenJa kleintjequote::')![]()
Nog plannen vanavond?Don't follow me. I am lost too
.
Griep?quote:Don't follow me. I am lost too
.
Griep klachten zijn hier al weer op retour. De griepprik heeft geholpen...Don't follow me. I am lost too
.
Zoiets.quote:
Da's in een restaurant ook altijd zo, nog even iets na: ijsdessert of koffie. Nou, dan neem ik natuurlijk koffie.
Voor ¤3,50 krijg je dan een klein kopje koffie met een klein koekje.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Beterschapquote:
.
Lekker achter de PC hangen. Kijken of Kree nog even online komt later vanavond, altijd lachen. Word weer een avondje FOK!kenquote:
Well, life can be a riot
Op een grote L zeker?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Snap ik. Niks aan dan.quote:Op maandag 17 februari 2025 20:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Thanks
Hopelijk gaat t morgen weer, zo is werken niet fijnDon't follow me. I am lost too
.
Ik meestal een lekker toetjequote:Op maandag 17 februari 2025 20:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zoiets.
Da's in een restaurant ook altijd zo, nog even iets na: ijsdessert of koffie. Nou, dan neem ik natuurlijk koffie.
Voor ¤3,50 krijg je dan een klein kopje koffie met een klein koekje.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕sinterklaaskapoentje
![]()
Je moet hem even summonen @kreequote:Op maandag 17 februari 2025 20:11 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Lekker achter de PC hangen. Kijken of Kree nog even online komt later vanavond, altijd lachen. Word weer een avondje FOK!ken:')![]()
Die slaapt nog.quote:Op maandag 17 februari 2025 20:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je moet hem even summonen @:kreeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja die komt vast pas tegen een uur of 23 online....quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Die man heeft de hele avond, nacht en prakisch de hele ochtend zitten posten.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee joh, die is snoeihard bezig om zijn 5e tree lauwe schultenbrau van de dag leeg te attenquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik ook niet.quote:Op maandag 17 februari 2025 20:14 schreef hemarookworst het volgende:
ben ik de enige die nooit dessert neemt?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat weet ik niet. Maar ik vind nog even een afsluiter wel lekker.quote:Op maandag 17 februari 2025 20:14 schreef hemarookworst het volgende:
ben ik de enige die nooit dessert neemt?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oh joh. Als 'ie komt dan komt 'ie en anders jammer dan.quote:Op maandag 17 februari 2025 20:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je moet hem even summonen @:kree
Ik heb ook geen zin in gedoe omdat er mensen te vaak gementioned worden
Well, life can be a riot
I got the world to worry aboutsinterklaaskapoentje
![]()
Ja en daarna nog koffiequote:Op maandag 17 februari 2025 20:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Maar ik vind nog even een afsluiter wel lekker.:')![]()
quote:Op maandag 17 februari 2025 20:14 schreef hemarookworst het volgende:
ben ik de enige die nooit dessert neemt?![]()
Eet ik nooit.Smile, it's free therapy.![]()
Een man van cultuurquote:Op maandag 17 februari 2025 20:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dame blanche standaardVERDOMME
Well, life can be a riot
kwaliteitspostenquote:Op maandag 17 februari 2025 20:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die man heeft de hele avond, nacht en prakisch de hele ochtend zitten posten.
quote:Op maandag 17 februari 2025 20:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee joh, die is snoeihard bezig om zijn 5e tree lauwe schultenbrau van de dag leeg te atten![]()
![]()
Toetjes alleen bij de wok ofzo.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Deze manquote:Op maandag 17 februari 2025 20:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja en daarna nog koffie
En zelfs als je zegt "heb geen honger meer" gaat er tóch nog een luikje open voor ijs en koffie daarna. Gek is dat
Well, life can be a riot
Ja, ze zijn wel boeiend en vermakelijk, en soms voor meerdere interpretaties vatbaar. Dat je de zinnen 3x zit te herlezen van wat staat daar nou?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
bij mij nietquote:Op maandag 17 februari 2025 20:16 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Deze man
En zelfs als je zegt "heb geen honger meer" gaat er tóch nog een luikje open voor ijs en koffie daarna. Gek is datUw ADH vitamine Worst
Nacht wist ik.. tjongequote:Op maandag 17 februari 2025 20:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die man heeft de hele avond, nacht en prakisch de hele ochtend zitten posten.
Volhouder welTrust nobody![]()
Nee, vol is vol, klopt.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
die moeite doe ik nietquote:Op maandag 17 februari 2025 20:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ze zijn wel boeiend en vermakelijk, en soms voor meerdere interpretaties vatbaar. Dat je de zinnen 3x zit te herlezen van wat staat daar nou?
Hoe niet ?!quote:Well, life can be a riot
Kree is een echte strijder!quote:
De hele dag voorraad moet en zal opgezopen worden! Anders hebben ze bij schultenbrau morgen niks meer te doen ergo hij kreeert werk!![]()
Bij mij is vol toch altijd "noouuuuu een klein toetje kan er nog wel bij"Well, life can be a riot
BolkkkDon't follow me. I am lost too
.
quote:Op maandag 17 februari 2025 20:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kree is een echte strijder!
De hele dag voorraad moet en zal opgezopen worden! Anders hebben ze bij schultenbrau morgen niks meer te doen ergo hij kreeert werk!![]()
zoeptorre
![]()
quote:Op maandag 17 februari 2025 20:18 schreef Grotetijd het volgende:
Bij mij is vol toch altijd "noouuuuu een klein toetje kan er nog wel bij"
Trust nobody![]()
vol = volquote:Op maandag 17 februari 2025 20:18 schreef Grotetijd het volgende:
Bij mij is vol toch altijd "noouuuuu een klein toetje kan er nog wel bij"![]()
quote:Op maandag 17 februari 2025 20:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kree is een echte strijder!
![]()
De maatschappij is hem dankbaar
weer een paar minder in de wwSmile, it's free therapy.![]()
HOEZO GAAP JE, JE BENT ER NET.Well, life can be a riot
Kree kan zo als kwaliteit controleur gaan werken bij brouwerijen met behoud van bijstand mocht het ooit nodig zijnquote:Op maandag 17 februari 2025 20:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
De maatschappij is hem dankbaar
weer een paar minder in de ww
Wat slechtquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
juist heel goed, ik krijg er trek in schultenbrau vanquote:Uw ADH vitamine Worst
quote:Op maandag 17 februari 2025 20:04 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Maar 'k heb liever dooie friezen.Finkers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 17 februari 2025 20:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
juist heel goed, ik krijg er trek in schultenbrau van
Niet fijnquote:Op maandag 17 februari 2025 20:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hoop niet
Maar heb t koud en snot en hoofdpijn en gewoon gevoel van blegh
![]()
![]()
Awh dat hoop ik ook niet voor je ! lekker optijd slapej?quote:Op maandag 17 februari 2025 20:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hoop niet
Maar heb t koud en snot en hoofdpijn en gewoon gevoel van blegh![]()
O jee neeeeeeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Niks 🤣🤣🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die zie ik al genoegquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Finkers ja, dank je wel ToTGod!quote:Well, life can be a riot
Ja ga mijn best doenquote:Op maandag 17 februari 2025 20:24 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Awh dat hoop ik ook niet voor je ! lekker optijd slapej?
Lig al onder dekentjes want koudTrust nobody![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker uitrustenquote:Op maandag 17 februari 2025 20:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja ga mijn best doen
Lig al onder dekentjes want koud![]()
![]()
"slechts 2 garnalen voor 3.95" die is ook mooi![]()
Dat 'ie vet verontwaardigd gaat doen omdat 'ie het niet snapt
Well, life can be a riot
Ik heb koude voetjes. Misschien moet ik toch eens sokken aantrekken. Of niet, thuis werken heeft toch zijn voordelen![]()
Een smakkerd van een 100 jarige 🤣🤣🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niets lekkerder dan het geluid van krokante sokken als je door het huis looptquote:Op maandag 17 februari 2025 20:28 schreef devzero het volgende:
Ik heb koude voetjes. Misschien moet ik toch eens sokken aantrekken. Of niet, thuis werken heeft toch zijn voordelen![]()
![]()
Hey Birdiequote:
En wat voor éénquote:Op maandag 17 februari 2025 20:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een smakkerd van een 100 jarige 🤣🤣🤣![]()
![]()
Tsss ben je nou nog niet klaar met je lolletje?quote:Op maandag 17 februari 2025 20:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een smakkerd van een 100 jarige 🤣🤣🤣![]()
![]()
Eerder een sop geluidquote:Op maandag 17 februari 2025 20:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Niets lekkerder dan het geluid van krokante sokken als je door het huis loopt![]()
![]()
*crunch crunch*quote:Op maandag 17 februari 2025 20:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Niets lekkerder dan het geluid van krokante sokken als je door het huis looptWell, life can be a riot
Wilde je voor zijn 😜quote:Op maandag 17 februari 2025 20:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Tsss ben je nou nog niet klaar met je lolletje?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kappuh nou anders zet ik een TRquote:Op maandag 17 februari 2025 20:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Tsss ben je nou nog niet klaar met je lolletje?![]()
![]()
Maar goed. Dat dekbed van Devzero blijft ook overeind staan als je 't van je afgooit![]()
Well, life can be a riot
Nee hoor. Ik was het iedere maandquote:Op maandag 17 februari 2025 20:30 schreef Grotetijd het volgende:
Maar goed. Dat dekbed van Devzero blijft ook overeind staan als je 't van je afgooit![]()
![]()
quote:
Ik zat met m'n gedachten bij Mini-ToT die, toen ik naar beneden liep, opnieuw riep dat hij me echt gemist had en dat het weekend echt veel te lang geduurd had!![]()
![]()
quote:Op maandag 17 februari 2025 20:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik was het iedere maand
Well, life can be a riot
Aah miniquote:Op maandag 17 februari 2025 20:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zat met m'n gedachten bij Mini-ToT die, toen ik naar beneden liep, opnieuw riep dat hij me echt gemist had en dat het weekend echt veel te lang geduurd had!![]()
![]()
Oh.. lief en ergens ook sneu dat hij je zo mist.quote:Op maandag 17 februari 2025 20:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zat met m'n gedachten bij Mini-ToT die, toen ik naar beneden liep, opnieuw riep dat hij me echt gemist had en dat het weekend echt veel te lang geduurd had!
Een TR, een note, natuurlijk een Mention en een aantekening in het schriftjequote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Echt wel!
Degene met wie ik vandaag aan het videobellen was zei ook dat ik enorm veel vrolijker ben als hij er is!![]()
![]()
Zeker ja!quote:Op maandag 17 februari 2025 20:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh.. lief en ergens ook sneu dat hij je zo mist.![]()
![]()
dat kan ik me wel voorstellen!quote:Op maandag 17 februari 2025 20:32 schreef ToT het volgende:
[..]Echt wel!
Degene met wie ik vandaag aan het videobellen was zei ook dat ik enorm veel vrolijker ben als hij er is!Toch gewoon fijn als hij er is
![]()
![]()
Absoluut!quote:Op maandag 17 februari 2025 20:32 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
dat kan ik me wel voorstellen!Toch gewoon fijn als hij er is
![]()
![]()
ALLEMAAL!quote:Op maandag 17 februari 2025 20:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een TR, een note, natuurlijk een Mention en een aantekening in het schriftje![]()
En nu is het vakantie dus je kunt de hele week leuke dingen met hem ondernemen....quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
vakantie?quote:Op maandag 17 februari 2025 20:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En nu is het vakantie dus je kunt de hele dag leuke dingen met hem ondernemen....
JAAAAquote:Op maandag 17 februari 2025 20:33 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
ZiJn JuLliE Er KlAaR vOoR aLlEmAaL??????Smile, it's free therapy.![]()
Hier in het noorden wel ja.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
JAjaDon't follow me. I am lost too
.
Hoe koud is t daar?quote:Op maandag 17 februari 2025 20:28 schreef devzero het volgende:
Ik heb koude voetjes. Misschien moet ik toch eens sokken aantrekken. Of niet, thuis werken heeft toch zijn voordelen
Ruilen?Trust nobody![]()
Precies!quote:Op maandag 17 februari 2025 20:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En nu is het vakantie dus je kunt de hele dag leuke dingen met hem ondernemen....
Ja morgen heeft hij weer zwemles. Buiten dat zien we wel wat we gaan doen.
Mini-ToTdinnetje is deze week weg met d'r ouders, maar hij kan ook met de secundaire dame van zijn harem gaan spelen, en anders zijn er nog wel meer koters waarvan ik de ouders in m'n contactlijst heb.![]()
![]()
Schoolvakantiesquote:Don't follow me. I am lost too
.
Hier pas over 1.5 week officieel.quote:
Nu toetsweek, volgende week 'projectweek'. Dagje Maastricht en nog iets.. dat was het danSmile, it's free therapy.![]()
Dat doet een vaderhart toch goedquote:Op maandag 17 februari 2025 20:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zat met m'n gedachten bij Mini-ToT die, toen ik naar beneden liep, opnieuw riep dat hij me echt gemist had en dat het weekend echt veel te lang geduurd had!
Dagje Maastricht?quote:Op maandag 17 februari 2025 20:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hier pas over 1.5 week officieel.
Nu toetsweek, volgende week 'projectweek'. Dagje Maastricht en nog iets.. dat was het dan![]()
Gaat lekker met poetin.
LIVE oorlog Oekraïne | Spoedoverleg in Parijs: ‘Rusland bedreigt momenteel heel Europa’
OORLOG OEKRAÏNE Het Europese spoedoverleg in Parijs is ten einde. Een voor een staan de leiders nu de media te woord. De Deense premier Frederiksen is het meest uitgesproken. Volgens haar bedreigt Rusland momenteel heel Europa en ziet zij geen signalen dat Rusland vrede wil. En de Britse premier noemt de toekomst van Oekraïne een existentiële kwestie voor Europa. Lees alles over de oorlog in Oekraïne en de situatie in Rusland in ons liveblog.
Bron De Gelderlander.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lief manneke hij is echt gek met je zo te horen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ga je dan happen bij Reitz?quote:Op maandag 17 februari 2025 20:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hier pas over 1.5 week officieel.
Nu toetsweek, volgende week 'projectweek'. Dagje Maastricht en nog iets.. dat was het dan
Uw ADH vitamine Worst
Die eerste is schattigquote:Op maandag 17 februari 2025 20:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ] AAPJEEEEEE[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
HALOOTJESSS!!!![]()
![]()
Jup naar het Bonnefanten museum, kerk en een uur vrij rondlopen door de stad.quote:
Beetje te lange dag nog voor puber.. dus die gaat niet.Smile, it's free therapy.![]()
Mwah, 1 van zijn hoogste officieren had 2 jaar geleden of zo ook al gedreigd Engeland van de kaart te vegen met een nucleaire golf.quote:Op maandag 17 februari 2025 20:37 schreef Dotteke het volgende:
Gaat lekker met poetin.
LIVE oorlog Oekraïne | Spoedoverleg in Parijs: ‘Rusland bedreigt momenteel heel Europa’
OORLOG OEKRAÏNE Het Europese spoedoverleg in Parijs is ten einde. Een voor een staan de leiders nu de media te woord. De Deense premier Frederiksen is het meest uitgesproken. Volgens haar bedreigt Rusland momenteel heel Europa en ziet zij geen signalen dat Rusland vrede wil. En de Britse premier noemt de toekomst van Oekraïne een existentiële kwestie voor Europa. Lees alles over de oorlog in Oekraïne en de situatie in Rusland in ons liveblog.
Bron De Gelderlander.
Ik moet meteen weer aan die film War Games denken, dat de computer die de nukes zou moeten afschieten met een spelletje boter, kaas en eieren en ineens stopte hij de countdown van de nucleaire aanval en zei: "Wat een dom spelletje is dit, er wint nooit iemand!"![]()
Ik volg er niks van.. maakt me alleen maar onrustig als ik het ga volgen en ik kan er toch niks aan doen.quote:Op maandag 17 februari 2025 20:37 schreef Dotteke het volgende:
Gaat lekker met poetin.
Bron De Gelderlander.Smile, it's free therapy.![]()
Precies.quote:Op maandag 17 februari 2025 20:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik volg er niks van.. maakt me alleen maar onrustig als ik het ga volgen en ik kan er toch niks aan doen.![]()
![]()
quote:Op maandag 17 februari 2025 20:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ga je dan happen bij Reitz?lekkere friet daar!
nee mn puber gaat er een dagje heen met school.. in het kader van de projectweek die ze hebben.Smile, it's free therapy.![]()
ZeLlUfquote:Op maandag 17 februari 2025 20:38 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Die eerste is schattig![]()
![]()
HALOOTJESSS!!!![]()
En had ik al hallo gezegd? nee he
HALLOOOOOOOW AAPJEEEEE
Dot gaat hem notes geven ter waarschuwingquote:Op maandag 17 februari 2025 20:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik volg er niks van.. maakt me alleen maar onrustig als ik het ga volgen en ik kan er toch niks aan doen.Uw ADH vitamine Worst
Precies dat. Zit echt een beetje in m'n eigen bubbel wat dit betreftquote:Op maandag 17 februari 2025 20:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik volg er niks van.. maakt me alleen maar onrustig als ik het ga volgen en ik kan er toch niks aan doen.Wil er niets van mee krijgen
Well, life can be a riot
Groot gelijk!quote:Op maandag 17 februari 2025 20:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jup naar het Bonnefanten museum, kerk en een uur vrij rondlopen door de stad.
Beetje te lange dag nog voor puber.. dus die gaat niet.
Je moet een puber ook niet blootstellen aan die tereur op zulk jonge leeftijd. Dat is pure kindermishandeling in het kwadraat!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
M'n moeder vond het al doodeng dat er een Tesla naar Mars werd gestuurd.quote:Op maandag 17 februari 2025 20:41 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Precies dat. Zit echt een beetje in m'n eigen bubbel wat dit betreftWil er niets van mee krijgen
"Mam, dat ding gaat heus niet op ons hoofd vallen of zo."
Ja maar je weet maar nooit he!![]()
![]()
quote:Op maandag 17 februari 2025 20:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Groot gelijk!
Je moet een puber ook niet blootstellen aan die tereur op zulk jonge leeftijd. Dat is pure kindermishandeling in het kwadraat!Hij zei: saaaaai
ik zei: je hebt geluk is toch te inspannend dus je blijft thuis (was voorstel ook van de mentor) zei dat dit een hele drukke lange dag is.Smile, it's free therapy.![]()
Hahahaha prachtigquote:Op maandag 17 februari 2025 20:42 schreef ToT het volgende:
[..]
M'n moeder vond het al doodeng dat er een Tesla naar Mars werd gestuurd.
Ja maar je weet maar nooit he!
M'n moeder vond tot een paar maanden terug Spotify nog eng. "Ja als ik nou de Peppers wil horen koop ik toch gewoon een CD? Die onzin met die telefoons"
Uiteindelijk een bluetooth radiootje aangeschaft voor d'r, een Spotify abbo cadeau gedaan en haar een beetje weg wijs gemaakt en ze is he-le-maal blij.Well, life can be a riot
Over 8 jaar is er momenteel een 2.3 procent kans dat Asteroid 2024 YR4 de aarde raakt.quote:Op maandag 17 februari 2025 20:42 schreef ToT het volgende:
[..]
M'n moeder vond het al doodeng dat er een Tesla naar Mars werd gestuurd.
Ja maar je weet maar nooit he!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Leuk!quote:Op maandag 17 februari 2025 20:43 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hahahaha prachtig
M'n moeder vond tot een paar maanden terug Spotify nog eng. "Ja als ik nou de Peppers wil horen koop ik toch gewoon een CD? Die onzin met die telefoons"
Uiteindelijk een bluetooth radiootje aangeschaft voor d'r, een Spotify abbo cadeau gedaan en haar een beetje weg wijs gemaakt en ze is he-le-maal blij.
Vele jaren geleden waren m'n ouders een keer bij mij op bezoek en ik moest ff naar de winkel.
Kom ik terug, hadden ze een CD van mij op gezet, deze:
Bekijk deze YouTube-video
En ze vonden het nog hartstikke leuke muziek ook!![]()
![]()
Ik vertrouw die Poetin voor geen meter. En ze komen niet voor niets met spoed bij elkaar natuurlijkquote:Op maandag 17 februari 2025 20:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah, 1 van zijn hoogste officieren had 2 jaar geleden of zo ook al gedreigd Engeland van de kaart te vegen met een nucleaire golf.
Ik moet meteen weer aan die film War Games denken, dat de computer die de nukes zou moeten afschieten met een spelletje boter, kaas en eieren en ineens stopte hij de countdown van de nucleaire aanval en zei: "Wat een dom spelletje is dit, er wint nooit iemand!"Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Da's een behoorlijk grote kans!quote:Op maandag 17 februari 2025 20:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Over 8 jaar is er momenteel een 2.3 procent kans dat Asteroid 2024 YR4 de aarde raakt.
Niet dat dat ooit zou gebeuren, maar op astroïde-gebied is dit echt ongekend!![]()
Nice!quote:Op maandag 17 februari 2025 20:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Leuk!
Vele jaren geleden waren m'n ouders een keer bij mij op bezoek en ik moest ff naar de winkel.
En ze vonden het nog hartstikke leuke muziek ook!
T o T is goede muziek....
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Soms krijg je van die pushups in beeld met nieuws. Ik worder niet onrustig door. Maar wil mijn kop niet in het zand stoppen.quote:Op maandag 17 februari 2025 20:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik volg er niks van.. maakt me alleen maar onrustig als ik het ga volgen en ik kan er toch niks aan doen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bonnefante kan interessant zijn afhankelijk van wat ze tentoon stellen, maar kerk zien en door Maastricht heen lopen is niet echt bijzonder neequote:Op maandag 17 februari 2025 20:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Hij zei: saaaaai
ik zei: je hebt geluk is toch te inspannend dus je blijft thuis (was voorstel ook van de mentor) zei dat dit een hele drukke lange dag is.
Waar?quote:Op maandag 17 februari 2025 20:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Over 8 jaar is er momenteel een 2.3 procent kans dat Asteroid 2024 YR4 de aarde raakt.Trust nobody![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 17 februari 2025 20:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's een behoorlijk grote kans!
Niet dat dat ooit zou gebeuren, maar op astroïde-gebied is dit echt ongekend!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ik zie die pushups maar lees het dan niet.quote:Op maandag 17 februari 2025 20:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Soms krijg je van die pushups in beeld met nieuws. Ik wordt er niet onrustig door. Maar wil mijn kop niet in het zand stoppen.Smile, it's free therapy.![]()
Dealquote:Op maandag 17 februari 2025 20:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dot gaat hem notes geven ter waarschuwingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja zijn mooie dingen.quote:Op maandag 17 februari 2025 20:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Leuk!
En ze vonden het nog hartstikke leuke muziek ook!
M'n vader vind het nog steeds onzin met bluetooth en zo![]()
Dit klinkt wel lekker Tot
Well, life can be a riot
Ik ben jaren geleden wel eens in het Bonnefantenmuseum geweest, ik vond het toen niet heel bijzonder. Maar dat kan inderdaad aan de expositie hebben gelegen.quote:Op maandag 17 februari 2025 20:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bonnefante kan interessant zijn afhankelijk van wat ze tentoon stellen, maar kerk zien en door Maastricht heen lopen is niet echt bijzonder nee
Maastricht is wel erg mooi trouwens.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja ach, Poetin heeft gezegd dat ze met de onderhandelingen geen vierkante millimeter van het veroverde gebied terug willen geven. Trump zal waarschijnlijk wel aansturen dat Oekraïne moet gaan toegeven anders trekt hij de Amerikaanse steun in, en Europa mag niet bij de gesprekken aanwezig zijn.quote:Op maandag 17 februari 2025 20:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vertrouw die Poetin voor geen meter. En ze komen niet voor niets met spoed bij elkaar natuurlijk
Trump flext z'n spierballen om te laten zien dat we zonder zijn hulp geen kut voorstellen, dus zien we er zwak uit voor Rusland en dan is de kans dat Poetin verder door gaat stoten natuurlijk wel iets groter.
Maar Oekraïne is al fucking moeilijk voor ze. Europa inpikken kunnen ze vergeten zonder nukes in te zetten, en als ze dat zouden doen, zijn ze zelf natuurlijk ook meteen dood.
Serieus, de Koude Oorlog was veel enger en daar maakten de meesten zich op een gegeven moment ook lang niet meer druk om.![]()
Saai wat er nu is.quote:Op maandag 17 februari 2025 20:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bonnefante kan interessant zijn afhankelijk van wat ze tentoon stellen, maar kerk zien en door Maastricht heen lopen is niet echt bijzonder nee
Precies.. en is van 8.30 tot 16. sowieso te lang nog.
Denk eigenlijk dat hij volgende week alleen op vrijdag even het rapport gaat halen.
is nog 1 activiteit maar die is ook druk.Smile, it's free therapy.![]()
Hence the name!quote:Op maandag 17 februari 2025 20:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nice!
T o T is goede muziek....![]()
![]()
Ik hoor t wel als t zover is hoor.quote:Op maandag 17 februari 2025 20:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ach, Poetin heeft gezegd dat ze met de onderhandelingen geen vierkante millimeter van het veroverde gebied terug willen geven. Trump zal waarschijnlijk wel aansturen dat Oekraïne moet gaan toegeven anders trekt hij de Amerikaanse steun in, en Europa mag niet bij de gesprekken aanwezig zijn.
Trump flext z'n spierballen om te laten zien dat we zonder zijn hulp geen kut voorstellen, dus zien we er zwak uit voor Rusland en dan is de kans dat Poetin verder door gaat stoten natuurlijk wel iets groter.
Maar Oekraïne is al fucking moeilijk voor ze. Europa inpikken kunnen ze vergeten zonder nukes in te zetten, en als ze dat zouden doen, zijn ze zelf natuurlijk ook meteen dood.
Serieus, de Koude Oorlog was veel enger en daar maakten de meesten zich op een gegeven moment ook lang niet meer druk om.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: