SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
zo;n dikke stortbui in de zomer zo nu en dan is wel mooiquote:Op maandag 17 februari 2025 19:43 schreef Grotetijd het volgende:
Vind het wel jammer dat er weinig echte losbarstmomenten meer zijn![]()
Kan daar altijd super erg van genieten dat het onweert en doet en echt met 239488 kilometer per uur naar beneden komt yeeten.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Hahahaha dat is prachtig manquote:Op maandag 17 februari 2025 19:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Een zeer religieuze (echter ook nymfomane) ex van me moest een keer per sé op de zondagochtend naar de kerk.
Ik bleef in m'n nest liggen. Een SLAGregen zeg, niet normaal meer!De hoosbui vloog door de wind keihard de straten door.
Zo ongeveer op het moment dat ze de kerk binnen gegaan moet zijn, hield het op met regenen.
Toen de dienst voorbij was, brak het weer los!Ze kwam echt als een verzopen kat weer binnen, en toen stopte het weer met regenen!
Vorig jaar tijdens de begrafenis van de oma van m'n ex was het ook aan het hoosbuien als een gek. Tot het moment dat de kist naar buiten gedragen werdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. toen klaarde het op en was 't prachtig weer.
Dat van die religieuze dames met nymfomane trekjes ken ik![]()
Uitspraak is ook hoe langer de rok hoe natter de nok toch?
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
TT
Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
Dat je buiten loopt bij 35 graden, je je helemaal de pestpleuris zweet en het dan 5 minuten lang he-le-maal ompleurt en je een regenbui over je heen krijgt. Dat zijn de momenten die het fijnst zijnquote:Op maandag 17 februari 2025 19:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zo;n dikke stortbui in de zomer zo nu en dan is wel mooi
Well, life can be a riot
quote:
Well, life can be a riot
Niet gelezen, op nymfomane naquote:Op maandag 17 februari 2025 19:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Een zeer religieuze (echter ook nymfomane) ex van me moest een keer per sé op de zondagochtend naar de kerk.
Ik bleef in m'n nest liggen. Een SLAGregen zeg, niet normaal meer!De hoosbui vloog door de wind keihard de straten door.
Zo ongeveer op het moment dat ze de kerk binnen gegaan moet zijn, hield het op met regenen.
Toen de dienst voorbij was, brak het weer los!Ze kwam echt als een verzopen kat weer binnen, en toen stopte het weer met regenen!
![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 17 februari 2025 19:48 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat je buiten loopt bij 35 graden, je je helemaal de pestpleuris zweet en het dan 5 minuten lang he-le-maal ompleurt en je een regenbui over je heen krijgt. Dat zijn de momenten die het fijnst zijnUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
HeehooDon't follow me. I am lost too
.
Nou datquote:
Wat een mooi verschijnsel manWell, life can be a riot
Lets GoDon't follow me. I am lost too
.
![]()
.
BIRTIEquote:Op maandag 17 februari 2025 19:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
AAAAPJE![]()
![]()
![]()
![]()
Iets opgeknapt of nog niet?![]()
Nee niet echt nog
hopelijk morgen iets beter!
Hoe issie met jou??![]()
Beter!!quote:Op maandag 17 februari 2025 19:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Een Toetjes Topic dan?
[ afbeelding ]♡♡♡♡![]()
quote:Op maandag 17 februari 2025 19:50 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
BIRTIE![]()
Nee niet echt nog
hopelijk morgen iets beter!
Hoe issie met jou??Vervelend griepje nu
Hier oke!
Schade van de laatste botsing wordt ook uitgekeerd hoorde ik vandaag![]()
![]()
over een paar weekjes wordt het gefixtSmile, it's free therapy.![]()
Ik heb nog een filmpje van iemand uit het Midden-Oosten die bij ons op de boot tijdens een tochtje bovenop het dak kroop tijdens een enorme hoosbui!Hij was ZO blij dat er water uit de hemel viel en genoot van elk druppeltje dat op zijn lichaam viel!
Zat zich helemaal te wassen met de regen enzo!
![]()
![]()
Ja zeer vervelendquote:Op maandag 17 februari 2025 19:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Vervelend griepje nu
Hier oke!
![]()
over een paar weekjes wordt het gefixt![]()
Oh beter zeg!! goed nieuwsen fijn dat het gefixt word
![]()
quote:Op maandag 17 februari 2025 19:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Vervelend griepje nu
Hier oke!
![]()
over een paar weekjes wordt het gefixtBeter!
![]()
Heerlijkquote:Op maandag 17 februari 2025 19:52 schreef ToT het volgende:
Ik heb nog een filmpje van iemand uit het Midden-Oosten die bij ons op de boot tijdens een tochtje bovenop het dak kroop tijdens een enorme hoosbui!Hij was ZO blij dat er water uit de hemel viel en genoot van elk druppeltje dat op zijn lichaam viel!
Zat zich helemaal te wassen met de regen enzo!
Dat soort mensen
Well, life can be a riot
Schijnt even te duren eer mensen opknappen. Puber 1,5 week ziek thuis geweest.quote:Op maandag 17 februari 2025 19:52 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Ja zeer vervelend![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Heeft dan wel lang geduurd.. maar fijn nieuwsquote:Op maandag 17 februari 2025 19:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Vervelend griepje nu
Hier oke!
![]()
over een paar weekjes wordt het gefixt
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja goed uitrusten , al ben ik daar niet zo goed inquote:Op maandag 17 februari 2025 19:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Schijnt even te duren eer mensen opknappen. Puber 1,5 week ziek thuis geweest.![]()
![]()
Same shit met een internationale HBO waari k gewerkt heb, had je van die Afrikanen die van een hoogvlakte af kwamen waar nooit regen viel. Die stonden ook in de straat te dansen bij een hoosbui!quote:
Sneeuw vonden ze alleen weer vreselijk!![]()
![]()
Sneeuw vreselijk? Mensen naar mijn hartquote:Op maandag 17 februari 2025 19:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Same shit met een internationale HBO waari k gewerkt heb, had je van die Afrikanen die van een hoogvlakte af kwamen waar nooit regen viel. Die stonden ook in de straat te dansen bij een hoosbui!
Sneeuw vonden ze alleen weer vreselijk!
Well, life can be a riot
Heb je de griep? Kut zegquote:Op maandag 17 februari 2025 19:52 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Ja zeer vervelend![]()
Heb je ook koorts gehad?♡♡♡♡![]()
Ja iedereen dacht dat ze het geweldig zouden vinden, maar ze vonden het echt veel te koud.quote:Op maandag 17 februari 2025 19:55 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Sneeuw vreselijk? Mensen naar mijn hart![]()
![]()
Niet gemetenquote:Op maandag 17 februari 2025 19:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Heb je de griep? Kut zeg
Heb je ook koorts gehad?![]()
Toch dat klimaatverschilquote:Op maandag 17 februari 2025 19:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja iedereen dacht dat ze het geweldig zouden vinden, maar ze vonden het echt veel te koud.
Well, life can be a riot
Die buien hier worden ook steeds tropischer.quote:Op maandag 17 februari 2025 19:50 schreef ToT het volgende:
Regenbuien in Zuid-oost Aziatische landen zijn ook fijn!Lekker warm water!
.
Is dat een ....Don't follow me. I am lost too
.
Ik flikkerde zowat in slaap, dus ik ben maar een blokje om gaan lopen. Gelukkig goede jas en handschoenen aan want koud!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Het vriest hier..Don't follow me. I am lost too
.
quote:Op maandag 17 februari 2025 19:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heeft dan wel lang geduurd.. maar fijn nieuwswas vorige week toch nog een expert bij geweest... beetje gedoe omdat er al een schade zat van december.. maar hebben gewoon alles uitgekeerd
is ook niet leuk om te doen.quote:Op maandag 17 februari 2025 19:53 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Ja goed uitrusten , al ben ik daar niet zo goed in
maar wel beter voor je lichaam
Better..Don't follow me. I am lost too
.
Zeker weten!quote:Op maandag 17 februari 2025 19:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
is ook niet leuk om te doen.
maar wel beter voor je lichaam![]()
![]()
![]()
.
Nu wel weer goed wakkerquote:Op maandag 17 februari 2025 19:58 schreef DJMO het volgende:
Ik flikkerde zowat in slaap, dus ik ben maar een blokje om gaan lopen. Gelukkig goede jas en handschoenen aan want koud!![]()
JeZusDon't follow me. I am lost too
.
Heb jij dan even mazzelquote:Op maandag 17 februari 2025 19:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]was vorige week toch nog een expert bij geweest... beetje gedoe omdat er al een schade zat van december.. maar hebben gewoon alles uitgekeerd
Vannacht wordt het ... 🥶quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Het heeft vanmiddag gedooid maar nu is het weer aan het vriezen. Volgens mijn weerstation hier is het nu -3 buiten.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Brrrrquote:Op maandag 17 februari 2025 20:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het heeft vanmiddag gedooid maar nu is het weer aan het vriezen. Volgens mijn weerstation hier is het nu -3 buiten.![]()
Maar 'k heb liever dooie friezen.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
Ja, niks aan. En morgen weer naar kantoor. Hmmm.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Jaaquote:Op maandag 17 februari 2025 20:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hallo
Zal ik een koffie drinken ja/nee?
Ja. ik pak er ook net een, gaan we samen een bakkie doenquote:Op maandag 17 februari 2025 20:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hallo
Well, life can be a riot
Wil je mijn mening?quote:Op maandag 17 februari 2025 20:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hallo
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
lijkt me niet goed voor je nachtrustquote:Op maandag 17 februari 2025 20:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hallo
Zal ik een koffie drinken ja/nee?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groentensinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
quote:Okquote:Op maandag 17 februari 2025 20:04 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja. ik pak er ook net een, gaan we samen een bakkie doenJa!quote:Kan nog net om 8 uurquote:Op maandag 17 februari 2025 20:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
lijkt me niet goed voor je nachtrust:')![]()
Ja dat was de bedoeling ook. Anders ben ik om twee uur klaarwakker en kan ik niet meer slapen :/quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
quote:Op maandag 17 februari 2025 20:04 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Maar 'k heb liever dooie friezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't follow me. I am lost too
.
* gebrokenglas heeft genoeg koffie gehad en drinkt nu fris.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dit ja. Een klein kopje kan nog wel.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat moet niet neequote:Op maandag 17 februari 2025 20:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja dat was de bedoeling ook. Anders ben ik om twee uur klaarwakker en kan ik niet meer slapen :/
Beter van niet als je fatsoenlijk wil slapenquote:Op maandag 17 februari 2025 20:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hallo
Zal ik een koffie drinken ja/nee?Ik heb er één en ik ben er trots op
Drie slokjes en het is opquote:Op maandag 17 februari 2025 20:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dit ja. Een klein kopje kan nog wel.
tijd voor frisdrank met koffiesmaakquote:Op maandag 17 februari 2025 20:06 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas heeft genoeg koffie gehad en drinkt nu fris.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groentensinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
quote:Op maandag 17 februari 2025 20:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
Beter van niet als je fatsoenlijk wil slapenJa kleintjequote::')![]()
Nog plannen vanavond?Don't follow me. I am lost too
.
Griep?quote:Don't follow me. I am lost too
.
Griep klachten zijn hier al weer op retour. De griepprik heeft geholpen...Don't follow me. I am lost too
.
Zoiets.quote:
Da's in een restaurant ook altijd zo, nog even iets na: ijsdessert of koffie. Nou, dan neem ik natuurlijk koffie.
Voor ¤3,50 krijg je dan een klein kopje koffie met een klein koekje.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Beterschapquote:
.
Yeah, you bleed just to know you're alive
Forum Opties Forumhop: Hop naar: