SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
zo;n dikke stortbui in de zomer zo nu en dan is wel mooiquote:Op maandag 17 februari 2025 19:43 schreef Grotetijd het volgende:
Vind het wel jammer dat er weinig echte losbarstmomenten meer zijn![]()
Kan daar altijd super erg van genieten dat het onweert en doet en echt met 239488 kilometer per uur naar beneden komt yeeten.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Hahahaha dat is prachtig manquote:Op maandag 17 februari 2025 19:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Een zeer religieuze (echter ook nymfomane) ex van me moest een keer per sé op de zondagochtend naar de kerk.
Ik bleef in m'n nest liggen. Een SLAGregen zeg, niet normaal meer!De hoosbui vloog door de wind keihard de straten door.
Zo ongeveer op het moment dat ze de kerk binnen gegaan moet zijn, hield het op met regenen.
Toen de dienst voorbij was, brak het weer los!Ze kwam echt als een verzopen kat weer binnen, en toen stopte het weer met regenen!
Vorig jaar tijdens de begrafenis van de oma van m'n ex was het ook aan het hoosbuien als een gek. Tot het moment dat de kist naar buiten gedragen werdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. toen klaarde het op en was 't prachtig weer.
Dat van die religieuze dames met nymfomane trekjes ken ik![]()
Uitspraak is ook hoe langer de rok hoe natter de nok toch?
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
TT
Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
Dat je buiten loopt bij 35 graden, je je helemaal de pestpleuris zweet en het dan 5 minuten lang he-le-maal ompleurt en je een regenbui over je heen krijgt. Dat zijn de momenten die het fijnst zijnquote:Op maandag 17 februari 2025 19:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zo;n dikke stortbui in de zomer zo nu en dan is wel mooi
Well, life can be a riot
quote:
Well, life can be a riot
Niet gelezen, op nymfomane naquote:Op maandag 17 februari 2025 19:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Een zeer religieuze (echter ook nymfomane) ex van me moest een keer per sé op de zondagochtend naar de kerk.
Ik bleef in m'n nest liggen. Een SLAGregen zeg, niet normaal meer!De hoosbui vloog door de wind keihard de straten door.
Zo ongeveer op het moment dat ze de kerk binnen gegaan moet zijn, hield het op met regenen.
Toen de dienst voorbij was, brak het weer los!Ze kwam echt als een verzopen kat weer binnen, en toen stopte het weer met regenen!
![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 17 februari 2025 19:48 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat je buiten loopt bij 35 graden, je je helemaal de pestpleuris zweet en het dan 5 minuten lang he-le-maal ompleurt en je een regenbui over je heen krijgt. Dat zijn de momenten die het fijnst zijnUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
HeehooDon't follow me. I am lost too
.
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
Nou datquote:
Wat een mooi verschijnsel manWell, life can be a riot
Lets GoDon't follow me. I am lost too
.
Yeah, you bleed just to know you're alive
Forum Opties Forumhop: Hop naar: