* greysbones zet op het lijstje oprecht, kousenband, gossipgirlquote:Op maandag 17 februari 2025 16:08 schreef Li0nHeart het volgende: Mag het woord oprecht ook verboden worden in het huis?
![]()
Naar zichzelfquote:Op maandag 17 februari 2025 16:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar hij kan zo goed luisteren.
Ik vind dat je oprecht gelijk heb met deze stelling.quote:Op maandag 17 februari 2025 16:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Mag het woord oprecht ook verboden worden in het huis?
Die loopt overal binnen, weet alles van iedereen... denk het welquote:Op maandag 17 februari 2025 16:12 schreef greysbones het volgende:
Maat sharice is dan wel een logische keuze ?
Denk eerder Jordy....die kan goed observeren en goed onthoudenquote:Op maandag 17 februari 2025 16:12 schreef greysbones het volgende:
Maat sharice is dan wel een logische keuze ?
Met als kers op de taart een exitquote:Op maandag 17 februari 2025 16:14 schreef Li0nHeart het volgende:
50 dagen feest![]()
![]()
![]()
![]()
Nou ja, geen feest...
De kip snijden?quote:Op maandag 17 februari 2025 16:17 schreef zodeju het volgende:
Jane is echt kapot.....ze gaat het niet meer doen. Weet alleen niet wat niet ze gaat doen.![]()
Hopen op iets van thuis.quote:Op maandag 17 februari 2025 16:17 schreef zodeju het volgende:
Jane is echt kapot.....ze gaat het niet meer doen. Weet alleen niet wat niet ze gaat doen.![]()
Hopen op iets van thuisquote:Op maandag 17 februari 2025 16:17 schreef zodeju het volgende:
En met gerapste kaas. Axel is coolquote:Op maandag 17 februari 2025 16:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Axel zegt morgen een ommelletje met champignons
Ik vind dit bestek van hun ook mooiquote:
Jane was kapot, van de teleurstelling van valentijnsdag, maar dat vond ze haar eigen schuld omdat ze zichzelf voorhield iets van thuis te krijgen. Dat gaat ze niet meer doen.quote:Op maandag 17 februari 2025 16:17 schreef zodeju het volgende:
Hema & Action ookquote:Op maandag 17 februari 2025 16:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind dit bestek van hun ook mooi![]()
Ik heb zelfs al gezocht naar dat bestek
quote:Op maandag 17 februari 2025 16:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Kan iemand Keanu laten afvoeren in een dwangbuis en met een gagball in zijn mond dank u
Dan staat hij met die papegaai te praten.quote:Op maandag 17 februari 2025 16:23 schreef zodeju het volgende:
Hoe krijgt hij het voor elkaar, weer een luisterend oor. wat zal er gebeuren als ze hem eens links laten liggen.
Logisch, hij zou al thuis zitten als David er niet mee was gestopt.quote:Op maandag 17 februari 2025 16:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh, maar vandaag heeft Keanu zichzelf aangepraat dat het voor hemzelf over is, hij schat z'n kansen heel laag in.
Ik denk een 'tantrum' en daarna een exitquote:Op maandag 17 februari 2025 16:23 schreef zodeju het volgende:
Hoe krijgt hij het voor elkaar, weer een luisterend oor. wat zal er gebeuren als ze hem eens links laten liggen.
Echt he. Zeg dan niksquote:Op maandag 17 februari 2025 16:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vind het wel knap dat Jordy iemand altijd nog net iets verder de put in kan praten
Die neiging zou ik ook hebben bij Keanu..Makkelijke inkopperquote:Op maandag 17 februari 2025 16:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vind het wel knap dat Jordy iemand altijd nog net iets verder de put in kan praten
Hij is volgens mij eerlijk tegen Keanu.quote:Op maandag 17 februari 2025 16:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik denk niet dat het Keanu uiteindelijk lukt om die beslissing te maken. Of uberhaupt een beslissing.quote:Op maandag 17 februari 2025 16:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
Als flappie Keanoow zelf ophoepelt valt BB zijn nomimatieplan dat vandaag is begonnen ook weer in duigen
quote:Op maandag 17 februari 2025 16:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het Keanu uiteindelijk lukt om die beslissing te maken. Of uberhaupt een beslissing.
Nu al zin inquote:Op maandag 17 februari 2025 16:32 schreef Hznootje het volgende:
Als Elsa niet wint (wat een hele grote kans heeft) dan kan hij weer even zeiken..Want als ze hem hadden gekozen..oprecht...
Vrijdag van 21.45-21.50?quote:Op maandag 17 februari 2025 16:35 schreef Was-beer het volgende:
Hij stond er zo positief in. Wanneer dan?
Dat hoop ik toch niet.....quote:Op maandag 17 februari 2025 16:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Zul je zien dat Sharice zo een vrijstelling heeft.
Dat snap ik niet. Ze hebben toch al genomineerd?quote:Op maandag 17 februari 2025 16:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Zul je zien dat Sharice zo een vrijstelling heeft.
Ik zal het proberen op te zoeken. Heb je een maand of drie?quote:Op maandag 17 februari 2025 16:35 schreef Was-beer het volgende:
Hij stond er zo positief in. Wanneer dan?
Zelfmedelijdenquote:Op maandag 17 februari 2025 16:34 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu even zeiken dat Wicky zijn pin kwijt kon spelen
Het is maandag .. dus ik geloof er niks van dat dit de bank gaat zijn.quote:Op maandag 17 februari 2025 16:37 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat snap ik niet. Ze hebben toch al genomineerd?
Een vrijstelling heb je niks aan.
En nu ophouden met dat gezever jankertquote:Op maandag 17 februari 2025 16:41 schreef mazaru het volgende:
Awww kiki krijgt een shirt.... kan die zijn tranen mee drogen
[ afbeelding ]
Hij heeft eens gezegd dat hij er weinig waarde aanhecht. Jordy heeft zelfs een paar dagen van te voren een lijstje bij de Hema gekocht, want hij wist echt niet wat mee te nemen.quote:
Ja die heb ik ook gehoord jaquote:Op maandag 17 februari 2025 16:44 schreef Verity het volgende:
[..]
Hij heeft eens gezegd dat hij er weinig waarde aanhecht. Jordy heeft zelfs een paar dagen van te voren een lijstje bij de Hema gekocht, want hij wist echt niet wat mee te nemen.
Kloptquote:Op maandag 17 februari 2025 16:44 schreef Verity het volgende:
[..]
Hij heeft eens gezegd dat hij er weinig waarde aanhecht. Jordy heeft zelfs een paar dagen van te voren een lijstje bij de Hema gekocht, want hij wist echt niet wat mee te nemen.
quote:Op maandag 17 februari 2025 16:44 schreef Was-beer het volgende:
BB weer blij dat Elsa naar voren is geschoven. Dan moet je als livestream kijker wel naar de uitzending kijken om het te snappen.
Matti heeft toch ook wat een medaille....quote:Op maandag 17 februari 2025 16:46 schreef KinKiJan het volgende:
Mattheus vindt het ook helemaal prima
Slim van de FEBOquote:Op maandag 17 februari 2025 16:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou .. laatste duwtje voor Pootje dit.
hope soquote:Op maandag 17 februari 2025 16:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou .. laatste duwtje voor Pootje dit.
quote:Op maandag 17 februari 2025 16:48 schreef zodeju het volgende:
Matti ga even naar Jane.......dit keer geloof ik haar,
quote:Op maandag 17 februari 2025 16:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Matti heeft toch ook wat een medaille....
Van hem tochquote:Op maandag 17 februari 2025 16:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is van Axel..........................
Da's wel weer een mooie reactie van hem. Van de week even wat minder gepast.quote:Op maandag 17 februari 2025 16:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jordy lekker nuchter en vat het weer heel sportief op. Gunt het de anderen die er heel blij mee zijn
Deze bedoel ik niet eentje aan zo'n lintquote:Op maandag 17 februari 2025 16:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is van Axel..........................
zilveren munt is van Axel, medaille van Mattiequote:Op maandag 17 februari 2025 16:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Van hem toch
Hardloop wedstrijd ?
quote:Op maandag 17 februari 2025 16:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Dit zou niet moeten mogen van mij betreft
Janken doe je maar in het openbaar
Dat vind ik heel raar zeggenquote:Op maandag 17 februari 2025 16:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Elsa : Ik snap dat je ook iets van Jordy wou hebben .. maar wel dankbaar zijn hiervoor he
Dat is wat hij van de week al vertelde dat hij moeite heeft met het sociale deel.quote:Op maandag 17 februari 2025 16:50 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Da's wel weer een mooie reactie van hem. Van de week even wat minder gepast.
Maar dit is weer netjes
Het wisselt wel bij hem. Soms plak je hem achter het behang en soms is hij weer zo
Ze bedoeld Jordy, de vriend van Jane.quote:
quote:Op maandag 17 februari 2025 16:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane is geen Big Dog Woof, maar een bang hertje
Ze heeft dat ze erin zit al last van heimwee.quote:Op maandag 17 februari 2025 16:51 schreef mazaru het volgende:
Is niet zo raar dat je breekt bij zoiets toch?
quote:Op maandag 17 februari 2025 16:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Deze bedoel ik niet eentje aan zo'n lint
Aah thnxquote:Op maandag 17 februari 2025 16:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze bedoeld Jordy, de vriend van Jane.
Nee.. het was van haar vriendinnenquote:Op maandag 17 februari 2025 16:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het niet van haar vriend is....in een jampotje met klein briefje.
Het is dus op beide streams gejankquote:Op maandag 17 februari 2025 16:52 schreef KinKiJan het volgende:
Keanu weer verder met z'n gezever op stream 1
We nemen afscheid van stream 1quote:Op maandag 17 februari 2025 16:52 schreef KinKiJan het volgende:
Keanu weer verder met z'n gezever op stream 1
quote:Op maandag 17 februari 2025 16:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
We nemen afscheid van stream 1
quote:Op maandag 17 februari 2025 16:54 schreef Li0nHeart het volgende:
hahaha.. ik moet even lachen om Elsa
Elsa : Ik was in het leger he ... moesten we 12 uur wachthouden
Jane : Ok, ik kom al.
IK had haar 12 uur laten staanquote:Op maandag 17 februari 2025 16:54 schreef Li0nHeart het volgende:
hahaha.. ik moet even lachen om Elsa
Elsa : Ik was in het leger he ... moesten we 12 uur wachthouden
Jane : Ok, ik kom al.
Daarom; slechte casting it is. Niemand is bestand tegen dit spelprincipe. Eigenlijk had je echte sporters of mensen met een sport achtergrond moeten casten.quote:Op maandag 17 februari 2025 16:54 schreef Dotteke het volgende:
Waarom in hemelsnaam het BB huis in gaan als je de hele dag loopt te janken dat je bericht van je familie/vriendje wil
O jee, waarom jankt zij dan?quote:
Over haar moeder. Die is overleden, geen idee wanneer.quote:
Het is de ketting van haar mama, die droeg haar mama iedere dag.quote:
Ja, maar nu doet ze het goed.quote:Op maandag 17 februari 2025 16:58 schreef Gerrie_55 het volgende:
Wat praat Elsa toch altijd moeilijk het duurt zo lang altijd
Als ze dat potje vol huilt zijn al die bestemmingen ook nog eens in het water gevallenquote:Op maandag 17 februari 2025 16:58 schreef Was-beer het volgende:
Potje met reisbestemmingen op een briefje. Ja dan snap ik dat je gaat janken
Het is ook wel een groot verschil met sommige andere voorwerpen.quote:Op maandag 17 februari 2025 16:58 schreef Was-beer het volgende:
quote:Op maandag 17 februari 2025 16:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Als ze dat potje vol huilt zijn al die bestemmingen ook nog eens in het water gevallen
Nee, ze had wat van haar vriend verwacht denk ik.....quote:Op maandag 17 februari 2025 16:58 schreef Was-beer het volgende:
Sja.. ze hebben ze zelf meegenomen.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:00 schreef Verity het volgende:
[..]
Het is ook wel een groot verschil met sommige andere voorwerpen.
Een foto van haar met haar vriend, vertelde ze netquote:Op maandag 17 februari 2025 17:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, ze had wat van haar vriend verwacht denk ik.....
nee, triest hčquote:Op maandag 17 februari 2025 17:00 schreef Puzzie het volgende:
Hebben alleen Jane en Ax hun kast nog niet?
quote:Op maandag 17 februari 2025 16:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Over haar moeder. Die is overleden, geen idee wanneer.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 februari 2025 16:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ketting van haar moeder, die is overleden gekregen
quote:Op maandag 17 februari 2025 16:57 schreef Verity het volgende:
[..]
Het is de ketting van haar mama, die droeg haar mama iedere dag.
En nu komt het gemis en het besef dat ze er niet meer is extra hard binnen.
quote:Op maandag 17 februari 2025 16:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ketting van haar moeder, die is overleden gekregen
O dat is wel even emotioneelquote:Op maandag 17 februari 2025 16:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Over haar moeder die niet meer leeft....maar iets met die ketting te maken heeft.
Daar wordt het ook wel tijd voor, misschien krijgen ze die vrijdag wel voor de 50 dagen borrelquote:Op maandag 17 februari 2025 17:00 schreef Puzzie het volgende:
Hebben alleen Jane en Ax hun kast nog niet?
Vond in het begin echt leuk, iedereen dezelfde kleding met naam, ook makkelijk om de namen te onthouden, maar zie er nu totaal het nut niet meer van in.quote:
Hij zal zo wel gaan beweren dat hij 10/10 had gehadquote:Op maandag 17 februari 2025 17:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu extra balen natuurlijk, want 9 vd 10 goed had hij zelf natuurlijk niet kunnen verbeteren.
Is het ook, maar denk waar zijn de kids.....kan niet mee praten erover, want mijn moeder leefde op haar leeftijd al lang niet meer maar zou toch dan meer op mijn kids gefocust zijn,,,,quote:Op maandag 17 februari 2025 17:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
O dat is wel even emotioneel
Kan me voorstellen, juist bij hemquote:Op maandag 17 februari 2025 17:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Elsa zit in over dat Jordy niks heeft
Fixedquote:Op maandag 17 februari 2025 17:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu heeft echt een verschrikkelijke dagen wisten we dat al
En anderhalf uur op de bank mogen slapenquote:Op maandag 17 februari 2025 17:06 schreef Droopie het volgende:
Milena valt vandaag wel met de neus in de boter.
De ketting van dr overleden moeder (waarom heeft ze die uberhaupt het huis niet mee binnengenomen, de ketting dan).
En gratis 3000 euro.
dat is gebruikelijk bij influencers, moeten ze wel meestal een post maken op insta.quote:
Net ook: waarom moest jane nu zo huilen??quote:Op maandag 17 februari 2025 17:26 schreef mazaru het volgende:
Die bek van Milena toen Jane wegliep. Vals loeder is het
Echt hoor. Sharice krijgt de schuld, maar zij is de aanstichtster.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:27 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Net ook: waarom moest jane nu zo huilen??
Ah op die manier!quote:Op maandag 17 februari 2025 17:26 schreef Lonneke1983 het volgende:
Dat doen die influencers allemaal
[..]
dat is gebruikelijk bij influencers, moeten ze wel meestal een post maken op insta.
Mijn baas vindt economy geweldigquote:
Ze haat Jane en is al vanaf het moment dat Jane binnenkwam bezig om iedereen tegen haar op te stokenquote:Op maandag 17 februari 2025 17:28 schreef OmaJacky het volgende:
Milena vind t een beetje te dat Jane aan t huilen was ??? Hoorde ik dat nou goed? En heel kribbig tegen Mattie. Is ze jaloers dat Matt Jane ging troosten en niet haar ?
ze gaat het alleen steeds minder subtiel doenquote:Op maandag 17 februari 2025 17:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze haat Jane en is al vanaf het moment dat Jane binnenkwam bezig om iedereen tegen haar op te stoken
Zoals Milena al in haar intro zei, ze irriteert zich snel aan mensenquote:Op maandag 17 februari 2025 17:32 schreef Verida het volgende:
[..]
ze gaat het alleen steeds minder subtiel doen
Ze kan Jane echt niet luchten of zien.
Ze kan er gewoon niet tegen dat ze Jane niet om haar vingertje kan winden.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze haat Jane en is al vanaf het moment dat Jane binnenkwam bezig om iedereen tegen haar op te stoken
Tja, zij is bevriend met de liefde van Mattheus. En Milena wil Mattheusquote:Op maandag 17 februari 2025 17:32 schreef Verida het volgende:
[..]
ze gaat het alleen steeds minder subtiel doen
Ze kan Jane echt niet luchten of zien.
quote:Op maandag 17 februari 2025 17:35 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Ze kan er gewoon niet tegen dat ze Jane niet om haar vingertje kan winden.
Milenaquote:Op maandag 17 februari 2025 17:36 schreef Hznootje het volgende:
Nu ook weer over Jane zonder haar naam te noemen..Mensen waar je echt niet mee klikt, gewoon Blehhh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |