Ja, maar nu doet ze het goed.quote:Op maandag 17 februari 2025 16:58 schreef Gerrie_55 het volgende:
Wat praat Elsa toch altijd moeilijk het duurt zo lang altijd
Als ze dat potje vol huilt zijn al die bestemmingen ook nog eens in het water gevallenquote:Op maandag 17 februari 2025 16:58 schreef Was-beer het volgende:
Potje met reisbestemmingen op een briefje. Ja dan snap ik dat je gaat janken
Het is ook wel een groot verschil met sommige andere voorwerpen.quote:Op maandag 17 februari 2025 16:58 schreef Was-beer het volgende:
quote:Op maandag 17 februari 2025 16:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Als ze dat potje vol huilt zijn al die bestemmingen ook nog eens in het water gevallen
Nee, ze had wat van haar vriend verwacht denk ik.....quote:Op maandag 17 februari 2025 16:58 schreef Was-beer het volgende:
Sja.. ze hebben ze zelf meegenomen.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:00 schreef Verity het volgende:
[..]
Het is ook wel een groot verschil met sommige andere voorwerpen.
Een foto van haar met haar vriend, vertelde ze netquote:Op maandag 17 februari 2025 17:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, ze had wat van haar vriend verwacht denk ik.....
nee, triest hèquote:Op maandag 17 februari 2025 17:00 schreef Puzzie het volgende:
Hebben alleen Jane en Ax hun kast nog niet?
quote:Op maandag 17 februari 2025 16:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Over haar moeder. Die is overleden, geen idee wanneer.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 februari 2025 16:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ketting van haar moeder, die is overleden gekregen
quote:Op maandag 17 februari 2025 16:57 schreef Verity het volgende:
[..]
Het is de ketting van haar mama, die droeg haar mama iedere dag.
En nu komt het gemis en het besef dat ze er niet meer is extra hard binnen.
quote:Op maandag 17 februari 2025 16:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ketting van haar moeder, die is overleden gekregen
O dat is wel even emotioneelquote:Op maandag 17 februari 2025 16:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Over haar moeder die niet meer leeft....maar iets met die ketting te maken heeft.
Daar wordt het ook wel tijd voor, misschien krijgen ze die vrijdag wel voor de 50 dagen borrelquote:Op maandag 17 februari 2025 17:00 schreef Puzzie het volgende:
Hebben alleen Jane en Ax hun kast nog niet?
Vond in het begin echt leuk, iedereen dezelfde kleding met naam, ook makkelijk om de namen te onthouden, maar zie er nu totaal het nut niet meer van in.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |