Hij zal zo wel gaan beweren dat hij 10/10 had gehadquote:Op maandag 17 februari 2025 17:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu extra balen natuurlijk, want 9 vd 10 goed had hij zelf natuurlijk niet kunnen verbeteren.
Is het ook, maar denk waar zijn de kids.....kan niet mee praten erover, want mijn moeder leefde op haar leeftijd al lang niet meer maar zou toch dan meer op mijn kids gefocust zijn,,,,quote:Op maandag 17 februari 2025 17:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
O dat is wel even emotioneel
Kan me voorstellen, juist bij hemquote:Op maandag 17 februari 2025 17:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Elsa zit in over dat Jordy niks heeft
Fixedquote:Op maandag 17 februari 2025 17:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu heeft echt een verschrikkelijke dagen wisten we dat al
En anderhalf uur op de bank mogen slapenquote:Op maandag 17 februari 2025 17:06 schreef Droopie het volgende:
Milena valt vandaag wel met de neus in de boter.
De ketting van dr overleden moeder (waarom heeft ze die uberhaupt het huis niet mee binnengenomen, de ketting dan).
En gratis 3000 euro.
dat is gebruikelijk bij influencers, moeten ze wel meestal een post maken op insta.quote:
Net ook: waarom moest jane nu zo huilen??quote:Op maandag 17 februari 2025 17:26 schreef mazaru het volgende:
Die bek van Milena toen Jane wegliep. Vals loeder is het
Echt hoor. Sharice krijgt de schuld, maar zij is de aanstichtster.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:27 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Net ook: waarom moest jane nu zo huilen??
Ah op die manier!quote:Op maandag 17 februari 2025 17:26 schreef Lonneke1983 het volgende:
Dat doen die influencers allemaal
[..]
dat is gebruikelijk bij influencers, moeten ze wel meestal een post maken op insta.
Mijn baas vindt economy geweldigquote:
Ze haat Jane en is al vanaf het moment dat Jane binnenkwam bezig om iedereen tegen haar op te stokenquote:Op maandag 17 februari 2025 17:28 schreef OmaJacky het volgende:
Milena vind t een beetje te dat Jane aan t huilen was ??? Hoorde ik dat nou goed? En heel kribbig tegen Mattie. Is ze jaloers dat Matt Jane ging troosten en niet haar ?
ze gaat het alleen steeds minder subtiel doenquote:Op maandag 17 februari 2025 17:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze haat Jane en is al vanaf het moment dat Jane binnenkwam bezig om iedereen tegen haar op te stoken
Zoals Milena al in haar intro zei, ze irriteert zich snel aan mensenquote:Op maandag 17 februari 2025 17:32 schreef Verida het volgende:
[..]
ze gaat het alleen steeds minder subtiel doen
Ze kan Jane echt niet luchten of zien.
Ze kan er gewoon niet tegen dat ze Jane niet om haar vingertje kan winden.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze haat Jane en is al vanaf het moment dat Jane binnenkwam bezig om iedereen tegen haar op te stoken
Tja, zij is bevriend met de liefde van Mattheus. En Milena wil Mattheusquote:Op maandag 17 februari 2025 17:32 schreef Verida het volgende:
[..]
ze gaat het alleen steeds minder subtiel doen
Ze kan Jane echt niet luchten of zien.
quote:Op maandag 17 februari 2025 17:35 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Ze kan er gewoon niet tegen dat ze Jane niet om haar vingertje kan winden.
Milenaquote:Op maandag 17 februari 2025 17:36 schreef Hznootje het volgende:
Nu ook weer over Jane zonder haar naam te noemen..Mensen waar je echt niet mee klikt, gewoon Blehhh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |