* greysbones zet op het lijstje oprecht, kousenband, gossipgirlquote:Op maandag 17 februari 2025 16:08 schreef Li0nHeart het volgende: Mag het woord oprecht ook verboden worden in het huis?
![]()
Naar zichzelfquote:Op maandag 17 februari 2025 16:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar hij kan zo goed luisteren.
Ik vind dat je oprecht gelijk heb met deze stelling.quote:Op maandag 17 februari 2025 16:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Mag het woord oprecht ook verboden worden in het huis?
Die loopt overal binnen, weet alles van iedereen... denk het welquote:Op maandag 17 februari 2025 16:12 schreef greysbones het volgende:
Maat sharice is dan wel een logische keuze ?
Denk eerder Jordy....die kan goed observeren en goed onthoudenquote:Op maandag 17 februari 2025 16:12 schreef greysbones het volgende:
Maat sharice is dan wel een logische keuze ?
Met als kers op de taart een exitquote:Op maandag 17 februari 2025 16:14 schreef Li0nHeart het volgende:
50 dagen feest![]()
![]()
![]()
![]()
Nou ja, geen feest...
De kip snijden?quote:Op maandag 17 februari 2025 16:17 schreef zodeju het volgende:
Jane is echt kapot.....ze gaat het niet meer doen. Weet alleen niet wat niet ze gaat doen.![]()
Hopen op iets van thuis.quote:Op maandag 17 februari 2025 16:17 schreef zodeju het volgende:
Jane is echt kapot.....ze gaat het niet meer doen. Weet alleen niet wat niet ze gaat doen.![]()
Hopen op iets van thuisquote:Op maandag 17 februari 2025 16:17 schreef zodeju het volgende:
En met gerapste kaas. Axel is coolquote:Op maandag 17 februari 2025 16:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Axel zegt morgen een ommelletje met champignons
Ik vind dit bestek van hun ook mooiquote:
Jane was kapot, van de teleurstelling van valentijnsdag, maar dat vond ze haar eigen schuld omdat ze zichzelf voorhield iets van thuis te krijgen. Dat gaat ze niet meer doen.quote:Op maandag 17 februari 2025 16:17 schreef zodeju het volgende:
Hema & Action ookquote:Op maandag 17 februari 2025 16:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind dit bestek van hun ook mooi![]()
Ik heb zelfs al gezocht naar dat bestek
quote:Op maandag 17 februari 2025 16:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Kan iemand Keanu laten afvoeren in een dwangbuis en met een gagball in zijn mond dank u
Dan staat hij met die papegaai te praten.quote:Op maandag 17 februari 2025 16:23 schreef zodeju het volgende:
Hoe krijgt hij het voor elkaar, weer een luisterend oor. wat zal er gebeuren als ze hem eens links laten liggen.
Logisch, hij zou al thuis zitten als David er niet mee was gestopt.quote:Op maandag 17 februari 2025 16:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh, maar vandaag heeft Keanu zichzelf aangepraat dat het voor hemzelf over is, hij schat z'n kansen heel laag in.
Ik denk een 'tantrum' en daarna een exitquote:Op maandag 17 februari 2025 16:23 schreef zodeju het volgende:
Hoe krijgt hij het voor elkaar, weer een luisterend oor. wat zal er gebeuren als ze hem eens links laten liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |