Echt he. Zeg dan niksquote:Op maandag 17 februari 2025 16:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vind het wel knap dat Jordy iemand altijd nog net iets verder de put in kan praten
Die neiging zou ik ook hebben bij Keanu..Makkelijke inkopperquote:Op maandag 17 februari 2025 16:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vind het wel knap dat Jordy iemand altijd nog net iets verder de put in kan praten
Hij is volgens mij eerlijk tegen Keanu.quote:Op maandag 17 februari 2025 16:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik denk niet dat het Keanu uiteindelijk lukt om die beslissing te maken. Of uberhaupt een beslissing.quote:Op maandag 17 februari 2025 16:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
Als flappie Keanoow zelf ophoepelt valt BB zijn nomimatieplan dat vandaag is begonnen ook weer in duigen
quote:Op maandag 17 februari 2025 16:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het Keanu uiteindelijk lukt om die beslissing te maken. Of uberhaupt een beslissing.
Nu al zin inquote:Op maandag 17 februari 2025 16:32 schreef Hznootje het volgende:
Als Elsa niet wint (wat een hele grote kans heeft) dan kan hij weer even zeiken..Want als ze hem hadden gekozen..oprecht...
Vrijdag van 21.45-21.50?quote:Op maandag 17 februari 2025 16:35 schreef Was-beer het volgende:
Hij stond er zo positief in. Wanneer dan?
Dat hoop ik toch niet.....quote:Op maandag 17 februari 2025 16:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Zul je zien dat Sharice zo een vrijstelling heeft.
Dat snap ik niet. Ze hebben toch al genomineerd?quote:Op maandag 17 februari 2025 16:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Zul je zien dat Sharice zo een vrijstelling heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |