1,90 meter is toch niet zo heel lang?quote:Een groeiremmende operatie omdat je te lang bent: de 11-jarige Ninthe overweegt het. Ze dreigt 1,90 meter lang te worden. Door een filmpje op sociale media hoopte ze in contact te komen met ervaringsgenoten. Dat filmpje ging tegen haar verwachting in viral.
Voor Ninthe lijkt het soms alsof ze de enige is die zo lang is. Daarom plaatste ze samen met haar moeder Marion een filmpje online met de vraag: zijn er meer meiden van mijn leeftijd die ook lang zijn en richting de 1,90 meter gaan? En die nu misschien al 1,70 meter of langer zijn? Het filmpje werd meer dan 1,2 miljoen keer bekeken.
Epifysiodese
Bij deze operatie worden de groeischijven onder in het bovenbeen en boven in het onderbeen vastgezet. Dat gebeurt door middel van kleine sneetjes in de huid rond de groeischijf. Dit wordt ook wel een epifysiodese genoemd. Uit een gezamenlijk onderzoek van het WZA, het UMCG en het Maxima Medisch Centrum blijkt dat dit een veilige en effectieve operatie is.
De voornaamste reden voor jongeren om een groeiremmende operatie te overwegen, is volgens Van Rozen dat ze vaak ongelukkig zijn met hun lengte. "Ze worden naar aangekeken en dat vinden ze verschrikkelijk", legt de orthopedisch chirurg uit.
Maar er zijn ook praktische redenen. "Niet de juiste kleding kunnen vinden of problemen ondervinden met het reizen met het openbaar vervoer. Of zelfs uitgesloten worden voor bepaalde beroepen", zegt Van Rozen. Zo heeft hij twee jongens geholpen die graag machinist wilden worden. "Als je langer wordt dan 1,96 meter, heeft het al geen zin om je aan te melden voor de opleiding."
Ben zelf 1,92m, valt best mee. Misschien kijkt zij er anders tegenaan.quote:Op maandag 17 februari 2025 07:12 schreef SnodeSnuiter het volgende:
https://www.rtl.nl/nieuws(...)genoten-er-niet-over
[..]
1,90 meter is toch niet zo heel lang?
Voor een vrouw wel.quote:Op maandag 17 februari 2025 07:12 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
In China doen ze dat best veel, daar schijn je dus geen manager te kunnen worden als je klein bent.quote:Op maandag 17 februari 2025 08:27 schreef Joppiez het volgende:
Doet me denken aan een man onder de 185 die een beenverlenging operatie wil ‘omdat iedereen hem anders aanstaart’.
Een vrouw van 1.90 op hoge hakken vind ik heel sexyquote:Op maandag 17 februari 2025 08:09 schreef MissButterflyy het volgende:
Voor een vrouw is dat helemaal niet leuk.
Ken een meid die 1.95 is en iedereen kijkt haar na en er wordt vaak om gelachen achter de rug om. Het is net een reuzin.
Een lange vrouw kan mooi zijn, maar boven de 1.90 wordt het bizar. Dus snap haar wel.
Hoe lang is Putin als ze op hakken loopt?quote:Op maandag 17 februari 2025 09:14 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een vrouw van 1.90 op hoge hakken vind ik heel sexy
Onprettig kan ik mij voorstellen maar is dat een operatie waard? Imho eeen beetje vergelijkbaar met een piemel van 23cm die je liever als 17 had gezien ivm de ongemakkenquote:Op maandag 17 februari 2025 08:09 schreef MissButterflyy het volgende:
Ken een meid die 1.95 is en iedereen kijkt haar na en er wordt vaak om gelachen achter de rug om. Het is net een reuzin.
Een lange vrouw kan mooi zijn, maar boven de 1.90 wordt het bizar. Dus snap haar wel.
Lachen in het vliegtuig als de persoon voor je de stoel naar achteren wil gooien. Jammer joh daar zit mijn been al. Er zijn erbij die het harder en harder proberen.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:17 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Onprettig kan ik mij voorstellen maar is dat een operatie waard? Imho eeen beetje vergelijkbaar met een piemel van 23cm die je liever als 17 had gezien ivm de ongemakken
Kun je prima mee leven als je jezelf een beetje aanpast, en te lang voor reizen is bullshit namelijk, legio mensen zijn zo lang en hebben die ongemakken te dulden
Zoals ik al zei, legio mensen zijn 1,90 of langer, inclusief ikzelf, bij al die mensen dan maar opereren?quote:Op maandag 17 februari 2025 09:31 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Lachen in het vliegtuig als de persoon voor je de stoel naar achteren wil gooien. Jammer joh daar zit mijn been al. Er zijn erbij die het harder en harder proberen.
In een land waarin een aardig percentage van de mannen boven de 190 is is reizen echt geen enkel probleem. Ja de bus is wat krapper dan voor iemand van 150, maar je kan bijvoorbeeld wel bij de hendels als het druk is.
Transvrouwenquote:Op maandag 17 februari 2025 09:26 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik kwam vroeger bijna nooit een vrouw tegen die langer was dan mij, maar ik heb het idee dat rond Utrecht Centraal alle lange vrouwen van Nederland hangen.
Dat of ik ben gekrompen door mijn gebogen computer houding voor fok.
Jij bent een kerel.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:37 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, legio mensen zijn 1,90 of langer, inclusief ikzelf, bij al die mensen dan maar opereren?
Heeft op Facebook gestaan.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:07 schreef Gia het volgende:
Waarop baseren ze dat ze zo lang wordt? Ze is nu 1.70, meiden groeien meestal tot 12 of 13 jaar. Ik was op mijn 13de 1.73 en dat was het. Nu nog 1.67. In de brugklas was ik 1 van de langsten, die jongetjes kwamen tot borsthoogte. Nu voel ik me klein, zeker naast mijn zoon en schoondochter, die allebei boven de 1.85 zijn.
Vaak wel idd, bij mij was het andersom. Ik was 1.57 in groep acht. Ook al ongesteld. Werd verteld dat ik waarschijnlijk zo klein bleef. Ben toch nog 1.75 geworden.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:07 schreef Gia het volgende:
Waarop baseren ze dat ze zo lang wordt? Ze is nu 1.70, meiden groeien meestal tot 12 of 13 jaar. Ik was op mijn 13de 1.73 en dat was het. Nu nog 1.67. In de brugklas was ik 1 van de langsten, die jongetjes kwamen tot borsthoogte. Nu voel ik me klein, zeker naast mijn zoon en schoondochter, die allebei boven de 1.85 zijn.
Dit, ik kende een vrouw die boven de 2 meter groeide. Buiten het sociale aspect was alles een gedoe. Zie maar eens vrouwen schoenen te vinden voor maat 46. Of leuke kleding wat niet gelijk veels te kort is. Alles moest ze of online bestellen, of zelf maken.quote:Op maandag 17 februari 2025 08:09 schreef MissButterflyy het volgende:
Voor een vrouw? Echt wel.quote:Op maandag 17 februari 2025 07:12 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Want jij kunt in hun hoofd kijken hoe ze het zelf beleven?quote:Op maandag 17 februari 2025 16:42 schreef Red_85 het volgende:
2,10+ kan ik wel snappen. Er zijn zat vrouwen van 1,90 die een meer dan prima leven hebben.
Nou ja, ik ken er een paar in mijn directe omgeving. Directe familie en goede vrienden. Die dames hebben 0 problemen te kunnen functioneren in hun leven.quote:Op maandag 17 februari 2025 16:43 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Want jij kunt in hun hoofd kijken hoe ze het zelf beleven?
Lompe grappen zijn de basis voor de meeste mannelijke vriendschappen. Geen idee hoe je hierbij komt.quote:Op maandag 17 februari 2025 16:37 schreef Qarrad het volgende:
Mijn moeder was op haar 12e of zo al 1,87m en is dat ook gebleven. Ze was van '51 dus je kunt je voorstellen dat ze voor die tijd echt lang was. Vooral bij vrouwen weten mensen dan hun fatsoen niet te houden en gaan lompe grappen maken, echt belachelijk. Een van mijn zussen is ook zo lang geworden.
Ze hebben allebei behoorlijk haar op de tanden moeten kweken omdat mensen niet normaal konden doen.
Niemand heeft het over functioneren. Als dat het enige criterium is waar je naar kijkt, dan begrijp je niet hoe de mens in het algemeen omgaat met dingen die afwijken van de norm.quote:Op maandag 17 februari 2025 16:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nou ja, ik ken er een paar in mijn directe omgeving. Directe familie en goede vrienden. Die dames hebben 0 problemen te kunnen functioneren in hun leven.
Misschien voor een bepaald type man. In ieder geval niet voor mij.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:02 schreef Glazenmaker het volgende:
Lompe grappen zijn de basis voor de meeste mannelijke vriendschappen.
Ik heb je net beschreven hoe ik hierbij kom: de ervaring met mensen met onnodige kutopmerkingen die zeker niet bedoeld waren om een mannelijke vriendschap te sluiten.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:02 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Lompe grappen zijn de basis voor de meeste mannelijke vriendschappen. Geen idee hoe je hierbij komt.
Laten we alles wat afwijkt van de norm, medisch aanpakken.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:24 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Niemand heeft het over functioneren. Als dat het enige criterium is waar je naar kijkt, dan begrijp je niet hoe de mens in het algemeen omgaat met dingen die afwijken van de norm.
Mensen lekker zelf laten beslissen.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:26 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Laten we alles wat afwijkt van de norm, medisch aanpakken.
Koekkoek.
Niet van de zorgverzekering, maar lekker zelf betalen. 100%quote:Op maandag 17 februari 2025 17:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mensen lekker zelf laten beslissen.
Dit als feit verkondigenquote:Op maandag 17 februari 2025 12:05 schreef Boca_Raton het volgende:
Een man van 1.90m en langer is sexy, een vrouw daarentegen echt niet.
Ik heb ook wel eens de vraag gekregen of ik een transgender benquote:Op maandag 17 februari 2025 17:25 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik heb je net beschreven hoe ik hierbij kom: de ervaring met mensen met onnodige kutopmerkingen die zeker niet bedoeld waren om een mannelijke vriendschap te sluiten.
De gemiddelde lengte neemt waarschijnlijk weer af.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:25 schreef torentje het volgende:
We hebben hier toch een tekort aan langere vrouwen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kunt overdrijven, maar dat is alleen maar een teken dat je niet in staat bent tot een normale discussie. En in dit geval, dat je vrij laag zit in je inlevingsverrmogen.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:26 schreef Red_85 het volgende:
Laten we alles wat afwijkt van de norm, medisch aanpakken.
Ik heb slecht nieuws voor je.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:29 schreef Red_85 het volgende:
Niet van de zorgverzekering, maar lekker zelf betalen. 100%
Ja dat is een bekende onbeschofte vraag/grap die mensen menen te mogen maken.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:29 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens de vraag gekregen of ik een transgender ben
Hellend vlak dit. Daarom.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:37 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Je kunt overdrijven, maar dat is alleen maar een teken dat je niet in staat bent tot een normale discussie. En in dit geval, dat je vrij laag zit in je inlevingsverrmogen.
Exact zo'n punt waarop de zorg prima kan bezuinigen.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:38 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik heb slecht nieuws voor je.
Kleine mannen vinden dit niet leuk.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:10 schreef Lenny77 het volgende:
Mannen vinden het echter niet zo leuk.
Nou is het meestal zo dat vrouwen de partner kiezen, niet de mannen. Een vrouw wil zelf meestal een langere man en niet met iemand lopen die 20 cm kleiner is. Andersom is echt veel minder een issue.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:10 schreef Lenny77 het volgende:
Mannen vinden het echter niet zo leuk. Een kleine vriendin is veel schattiger en kan je zo lekker beschermen.
Zelf vind ik het wel prettig: ik kan overal aan, ik zie alles tijdens een concert en ze laten mij met rust
Die lopen hier helaas nogal veel rondquote:Op maandag 17 februari 2025 18:17 schreef mackinac het volgende:
[..]
Kleine mannen vinden dit niet leuk.
Je zou verbaasd zijnquote:Op maandag 17 februari 2025 18:19 schreef adder het volgende:
[..]
Nou is het meestal zo dat vrouwen de partner kiezen, niet de mannen. Een vrouw wil zelf meestal een langere man en niet met iemand lopen die 20 cm kleiner is. Andersom is echt veel minder een issue.
4 cm langer dan ik ben, wat een paniek om niks zeg. Ze kan zomaar een leuke carriere als runway model hebben, dat zijn doorgaans juist van die dames met lengte.quote:Op maandag 17 februari 2025 07:12 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Nederlandse vrouwen zijn de langste vrouwen ter wereld, dus zo'n uitzondering zal ze niet zijn.quote:
Nederlandse vrouwen zijn de langste vrouwen ter wereld, dus zo'n uitzondering zal ze niet zijn.quote:
Cameron Brinkquote:Op maandag 17 februari 2025 09:14 schreef LXIV het volgende:
[..]
Serieuze vraag, maar wat hebben bh's met de lengte te maken?quote:Op maandag 17 februari 2025 10:21 schreef CherryLips het volgende:
Als zij dat niet prettig vindt, dan is dat toch genoeg reden om zich te laten opereren? Het lijkt me hartstikke kut om zo lang te zijn. Lastig met schoenen, want met 46 bestaat amper. Laat staan beha's kopen. Je torent overal bovenuit, vooral als je hakken draagt maar zouden die er überhaupt zijn in die maat? Mensen gaan zuchten als je voor ze staat bij een concert. Kerels knappen er misschien ook op af. Die operatie wordt niet voor niets aangeboden bij een bepaalde lengte. Als je jezelf klein vindt dan kun je je benen laten breken zodat je er een paar cm bij krijgt, dat lijkt me veel erger.
Waar heb je dit gestolen en gequote?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 01:29 schreef yessie234 het volgende:
Laat die jonge meid gewoon eens kennis maken met jonge vrouwen van rond de 1.90 m en kletsen of hun lengte hun beïnvloed heeft, en hoe dan.
Er is altijd nog een gezelligheidsvereniging voor lange mannen en vrouwen, en daar wordt veel gelachen om de kleintjes en wat ze zelf als lange mensen mee maken.
Praktische zaken als meubilair, daar kan een man van 1.90 ook prima advies over geven. 1.90 is niet zo lang. Kleding is ook steeds beter verkrijgbaar.
En je wordt vaak gevraagd door een wildvreemde even iets uit het bovenste schap in de supermarkt voor iemand te pakken. Maar met een paar oortjes in, spreken mensen je niet snel aan.
Maar zij als 11 jarige staat blijkbaar nu voor een medische keuze. En er zijn ouders die zich zorgen maken, en daarom deden ze een oproep om in contact te komen met lange jonge vrouwen. . Dan verlegt zich vanzelf de discussie over medische ethiek (gaat namelijk over geld) en wie dat moet gaan betalen. Terwijl de behandeling ongetwijfeld ook medische risico's kent.
Een ding moet deze 11 jarige en haar ouders niet vergeten: tijden veranderen en bereid je voor nooit over dergelijke ingreep te praten zonder ruzie te krijgen. Want om uiterlijkheden heb je je medisch laten behandelen, en daar is niet iedereen het mee eens. Een gevolg van de vergoedingen van transgendertransities.
Kon jij maar zo schrijven. Afgunst druipt weer eens van je reactie af.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 01:46 schreef Hathor het volgende:
[..]
Waar heb je dit gestolen en gequote?
Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 01:48 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Kon jij maar zo schrijven. Afgunst druipt weer eens van je reactie af.
Dat je niet ontopic reageert. Veegkar zal het wel weer verwijderen, en gelijk heeft die.quote:
De vraag was niet aan jou gericht idioot.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 02:05 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Dat je niet ontopic reageert. Veegkar zal het wel weer verwijderen, en gelijk heeft die.
Tip: beweer de volgende keer dat het een AI brouwsel is. Maak je vast meer indruk op je publiek mee.
Ah, u overtuigend imbeciel.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 02:07 schreef Hathor het volgende:
[..]
De vraag was niet aan jou gericht idioot.
Je hoeft geen u te zeggen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 02:16 schreef yessie234 het volgende:
[..]
O, u heeft de ziekte van Moslim typen, dat verklaart veel maar is niet ontopic.
quote:Op maandag 17 februari 2025 17:29 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens de vraag gekregen of ik een transgender ben
Ik vraag me af of je dan niet het risico loopt om er uit verhouding uit te zien later. Langer bovenlichaam dan onderlichaam zeg maar.quote:Bij deze operatie worden de groeischijven onder in het bovenbeen en boven in het onderbeen vastgezet. Dat gebeurt door middel van kleine sneetjes in de huid rond de groeischijf. Dit wordt ook wel een epifysiodese genoemd. Uit een gezamenlijk onderzoek van het WZA, het UMCG en het Maxima Medisch Centrum blijkt dat dit een veilige en effectieve operatie is.
"Zo'n 30 tot 40 procent van de nog te verwachten groei kan hiermee gestopt worden. De gemiddelde winst is acht centimeter. De groei die nog wel doorgaat na de ingreep komt voornamelijk uit de wervelkolom", vertelt Van Rozen.
De teksten die ik op Fok voorbij zie komen hebben meer weg van slecht-gegenereerde AI-data.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 02:21 schreef Hathor het volgende:
Is Yessie een alt? Dat zou een hoop verklaren.
Since when?quote:Op maandag 17 februari 2025 18:19 schreef adder het volgende:
[..]
Nou is het meestal zo dat vrouwen de partner kiezen, niet de mannen. Een vrouw wil zelf meestal een langere man en niet met iemand lopen die 20 cm kleiner is. Andersom is echt veel minder een issue.
Legio meisjes van 11 ja?quote:Op maandag 17 februari 2025 09:37 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, legio mensen zijn 1,90 of langer, inclusief ikzelf, bij al die mensen dan maar opereren?
Je moet niet alleen de one-liners lezen. Op Geenstijl had ik ook een paar bots. Soms nog steeds.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:09 schreef CarbonC het volgende:
[..]
De teksten die ik op Fok voorbij zie komen hebben meer weg van slecht-gegenereerde AI-data.
Zodat kinders in de kleuterleeftijd er niet bij kunnen, goed idee.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:27 schreef Weltschmerz het volgende:
Is het niet makkelijker om het aanrecht gewoon wat hoger te maken?
Wat een vrouwonvriendelijke opmerking.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:27 schreef Weltschmerz het volgende:
Wasmachine en vaatwasser moeten dan ook hoger staan. Kost best wel wat allemaalquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:27 schreef Weltschmerz het volgende:
Voor een een-twee persoonshuishouden van lange mensen valt dit ook best wel mee. Mensen bedenken oplossingen om het leven iets praktischer te maken: een bovenladerwasmachine bijvoorbeeld, en een afwasmachine op aanrechthoogte laten plaatsen, of anders een stand-alone in een kast.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:06 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Wasmachine en vaatwasser moeten dan ook hoger staan. Kost best wel wat allemaal
Ja, ik was nooit van dit soort grapjes maar er is iets geknapt de laatste jaren.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:01 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat een vrouwonvriendelijke opmerking.
Ahhhhw.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:46 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, ik was nooit van dit soort grapjes maar er is iets geknapt de laatste jaren.
Dat hoeft niet hoor, maar het was voor mij wel een rare gewaarwording.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:04 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ahhhhw.
Krijg bijna medelijden.
Doet me denken aan die man die een wens mocht doen die een jongeheer wilde die tot op de grond hing en dat ie toen hele korte beentjes kreeg aangemeten.quote:Op maandag 17 februari 2025 08:27 schreef Joppiez het volgende:
Doet me denken aan een man onder de 185 die een beenverlenging operatie wil ‘omdat iedereen hem anders aanstaart’.
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 03:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]Maar heeft dat dan niet meer met het totaalplaatje te maken? Ook kleding en haarstijl bijvoorbeeld?
Zo uitzonderlijk is een vrouw van jouw lengte nu toch ook weer niet.
Heb ik wel laten doen trouwensquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:01 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat een vrouwonvriendelijke opmerking.
Daar komen natuurlijk nog langere kinders vanquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:13 schreef Jojoke het volgende:
Ik zie zo vaak lange Nederlandse vrouwen. En een geluk voor hen is dat er ook heel veel lange Nederlandse mannen zijn. Daarvan vindt iedereen het normaal dat ze 2+ meter worden. Het maakt het toch makkelijker als de vrouw niet elke keer een trappetje hoeft mee te brengen. Dus ik zou niets veranderen, want dan krijg je alleen een kleiner mannetje in plaats iemand waarmee je bonding kan doen vanwege jullie beide lengtes.
Als ze gewoon een goed figuur en koppie heeft, willen alle kerels haar gewoon neuken en zijn andere vrouwen jaloers. Net zoals elke lengte bij vrouwen, valt of staat het met 'hoe knap je bent'.quote:Op maandag 17 februari 2025 08:09 schreef MissButterflyy het volgende:
Wat nu incel cultuur (spelletje voor spelers van 8-88) heet, is typisch oud-Hollandse proleten cultuur van Henk en Ingrid.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:46 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, ik was nooit van dit soort grapjes maar er is iets geknapt de laatste jaren.
Meisje is elf, en er moet een medische keuze gemaakt worden voor de groeispurt. Als ze straks naar het middelbaar onderwijs gaat, valt haar lengte misschien wel op in de klas, maar niet op de school.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:38 schreef jcdragon het volgende:
Ik snap het wel. Als je 11 bent wil je toch niet teveel anders zijn dan je leeftijdsgenoten. De normale lengte van een 11-jarige is 1.50 m.
Verhaal komt mij niet over als mensen die een bijzondere 11 jarige dochter tegen grof geld willen uithuwelijken aan een perverse gek die toekomstplannen met haar heeft.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:10 schreef Evangelion het volgende:
Zonde. Er is vast een rijke kleine man met een giantess fetish die haar schatrijk had kunnen maken
Ervaringsdeskundige hier. Ik ben 198 en mijn vriendin is 191.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:16 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Voor een een-twee persoonshuishouden van lange mensen valt dit ook best wel mee. Mensen bedenken oplossingen om het leven iets praktischer te maken: een bovenladerwasmachine bijvoorbeeld, en een afwasmachine op aanrechthoogte laten plaatsen, of anders een stand-alone in een kast.
Meestal vinden lange mensen een lange levenspartner. Ze kijken gewoon over de rest heen.
In Nederland wel aan de hoge kant maar ik heb serieus vaker vrouwen van 1.90 gezien en het valt in dit land serieus niet eens op een vrouw van 1.90quote:
Voor een meisje van 11 al helemaal.quote:
Covid wappie en incel is dan ook wel een gevaarlijke combinatie.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:46 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
En wat krijg je ervoor terug? Stank voor dank, meer en meer wijvengezeik van de rupsjes-nooit-genoeg. Het idee dat je puberteit sociale ongemakkenvrij zou moeten zijn reken ik daar ook toe. Voor zorgen om het eindresultaat heb ik nog wel begrip.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:57 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Wat nu incel cultuur (spelletje voor spelers van 8-88) heet, is typisch oud-Hollandse proleten cultuur van Henk en Ingrid.
Er zijn momenteel weinig man-vriendelijke feministes die op het voetstuk gehesen worden. Toch jammer dat je moreel geknakt bent, de zoveelste. Met de modetrend meegegroeid.
Maar je hebt nu tenminste wel de lachers op je hand, en krijgt complimentjes.
Men of quality fight for women equality. Slogan is helaas ten prooi gevallen aan moderner taalgebruik,
Of ze wil 5cm zijn misschien. Als ze 195 is.quote:Op maandag 17 februari 2025 16:56 schreef marcb1974 het volgende:
Ze is 1.90m te lang volgens de TT, dus ze is een meter of 3?
Denk dat je dat meer in je eigen privéleven moet zoeken en niet moet externaliseren.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:46 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij was vroeger best normaal maar langzaam geradicaliseerd.quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:32 schreef Questular het volgende:
[..]
Covid wappie en incel is dan ook wel een gevaarlijke combinatie.
Vanwege jouw projecties? Neuh. Het is vooral de onderlinge dynamiek van elkaar bevestigende vrouwen in professionele betrekking waar het zo mis gaat.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:44 schreef GroteFeiten het volgende:
[..]
Denk dat je dat meer in je eigen privéleven moet zoeken en niet moet externaliseren.
Wees een vent, dit is sneu.
Vind het echt zwak hoe je zegt dat je eigenlijk niet zo bent maar dat vrouwen je zo hebben gemaakt.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:10 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Vanwege jouw projecties? Neuh. Het is vooral de onderlinge dynamiek van elkaar bevestigende vrouwen in professionele betrekking waar het zo mis gaat.
Ben je 6 cm gekrompen?quote:Op maandag 17 februari 2025 11:07 schreef Gia het volgende:
Mijn autistisch brein liep hier ook even op vast ja....quote:Op maandag 17 februari 2025 16:56 schreef marcb1974 het volgende:
Ze is 1.90m te lang volgens de TT, dus ze is een meter of 3?
Het is wat het is, ik was niet verheugd noch trots bij het constateren van vrouwonvriendelijke gevoelens, maar het feminisme is ook veranderd van "dat kunnen wij ook", wat ik van harte ondersteunde, in "het is nu allemaal van en voor ons en het moet veranderen voor ons". Dat is niet iets in wat in mij is gebeurd.quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:14 schreef GroteFeiten het volgende:
[..]
Vind het echt zwak hoe je zegt dat je eigenlijk niet zo bent maar dat vrouwen je zo hebben gemaakt.
Wees dan gewoon een vent.
Je kan niet zelfs in je hatelijke opmerkingen de slachtofferkkaart blijven spelen.
Ja. En waar nodig bovenop de man gaan staan om nóg verder te komen. Het laatste wat ik ben is een feministe.quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:59 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het is wat het is, ik was niet verheugd noch trots bij het constateren van vrouwonvriendelijke gevoelens, maar het feminisme is ook veranderd van "dat kunnen wij ook", wat ik van harte ondersteunde, in "het is nu allemaal van en voor ons en het moet veranderen voor ons". Dat is niet iets in wat in mij is gebeurd.
Hier is de kans ook een stuk kleinerquote:Op maandag 17 februari 2025 08:30 schreef raptorix het volgende:
[..]
In China doen ze dat best veel, daar schijn je dus geen manager te kunnen worden als je klein bent.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:10 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Vanwege jouw projecties? Neuh. Het is vooral de onderlinge dynamiek van elkaar bevestigende vrouwen in professionele betrekking waar het zo mis gaat.
Man-vriendelijk feminisme heeft geen rolmodellen momenteel in Nederland of daarbuiten. Als beste bedoelingen met rattig gedrag beantwoord wordt, en eigen gevoelens -hoe klunsig ook geuit- nooit beantwoord worden op een wijze die jou tegemoet komt, dan ontwikkel je zoiets. Het wordt overal om je heen bevestigd, dus het is makkeljjk om weg te zakken in je ongenoegen en vormen van afwijzing en wraakzucht.quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:59 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het is wat het is, ik was niet verheugd noch trots bij het constateren van vrouwonvriendelijke gevoelens, maar het feminisme is ook veranderd van "dat kunnen wij ook", wat ik van harte ondersteunde, in "het is nu allemaal van en voor ons en het moet veranderen voor ons". Dat is niet iets in wat in mij is gebeurd.
Ik heb er nooit iets tegen gehad, ik vind competente vrouwen doorgaans leuk, ik ben blij dat mannen in de loop van de geschiedenis de wereld zoveel verder geholpen hebben dat vrouwen ook belangrijk werk kunnen doen en daar hebben ze de hersens voor. Maar zet vrouwen bij elkaar rond machtsposities en geld en je gaat je serieus afvragen of die bekrompen jaren 50 figuren met hun domme grapjes niet gewoon gelijk hadden. Ik kan niet zeggen dat ik dat een prettige ontwikkeling vind.quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:01 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja. En waar nodig bovenop de man gaan staan om nóg verder te komen. Het laatste wat ik ben is een feministe.
Wie zegt dat ik erop uit ben om een leuke vrouw te ontmoeten? Zoals ik al zei, overduidelijk projectie van je eigen probleem. Hier de mannelijke feministische slijmbal uithangen gaat je niet helpen hoor.quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:26 schreef yessie234 het volgende:
[..]
[..]
Man-vriendelijk feminisme heeft geen rolmodellen momenteel in Nederland of daarbuiten. Als beste bedoelingen met rattig gedrag beantwoord wordt, en eigen gevoelens -hoe klunsig ook geuit- nooit beantwoord worden op een wijze die jou tegemoet komt, dan ontwikkel je zoiets. Het wordt overal om je heen bevestigd, dus het is makkeljjk om weg te zakken in je ongenoegen en vormen van afwijzing en wraakzucht.
Het spel tussen man en vrouw is er een van afspraken waar je je gewoon aan houdt omdat het je gedeelde mores is, en in het samenleven speels elkaars gevoeligheden blijven uitdagen en toch ook koesteren.
Een leuke vrouw zal je niet ontmoeten zolang je jezelf en je visie op vrouwen niet relativeert, en je houding tov hen veranderd.
Yup! Dat gaat hard als je de 50 passeert. En nu inmiddels al 61. In mijn oude paspoort staat nog 1.73 en dat werd vroeger op het gemeentehuis opgemeten.quote:
Dat is wel erg veel zeg, ben ook de 50 gepasseerd en zal me morgen maar eens meten. Stond volgens mijals 1,82 in mn pas en ben nu ook benieuwd wat er dan nog van over is.quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:31 schreef Gia het volgende:
[..]
Yup! Dat gaat hard als je de 50 passeert. En nu inmiddels al 61. In mijn oude paspoort staat nog 1.73 en dat werd vroeger op het gemeentehuis opgemeten.
Joh, in die wereld van COC, lesbo en homo is ook erg veel seksueel- en relatieleed en veel seksueel geweld, maar het is politiek incorrect om dat te benoemen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:28 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik heb er nooit iets tegen gehad, ik vind competente vrouwen doorgaans leuk, ik ben blij dat mannen in de loop van de geschiedenis de wereld zoveel verder geholpen hebben dat vrouwen ook belangrijk werk kunnen doen en daar hebben ze de hersens voor. Maar zet vrouwen bij elkaar rond machtsposities en geld en je gaat je serieus afvragen of die bekrompen jaren 50 figuren met hun domme grapjes niet gewoon gelijk hadden. Ik kan niet zeggen dat ik dat een prettige ontwikkeling vind.
[..]
Wie zegt dat ik erop uit ben om een leuke vrouw te ontmoeten? Zoals ik al zei, overduidelijk projectie van je eigen probleem. Hier de mannelijke feministische slijmbal uithangen gaat je niet helpen hoor.
Ze is nog maar 1.74mquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:19 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
In Nederland wel aan de hoge kant maar ik heb serieus vaker vrouwen van 1.90 gezien en het valt in dit land serieus niet eens op een vrouw van 1.90
Maar op je 11e, ja dan wordt ze misschien wel 2 meter + en dat is wel iets te lang
aldus de penismeting van ene autonome sheriff van Faber,quote:
Ik kan me voorstellen dat de moeder samen met haar dochter in gesprek wil met lange jonge vrouwen, niet per se lange mannen. Er zijn genoeg leuke, lieve lange jonge vrouwen die dat oriënterende gesprek over hoe het is om een lange vrouw te zijn (en de tijd die daar tussen zit, pubertijd) aan te gaan.quote:Op donderdag 20 februari 2025 00:32 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik zag net een item bij shownieuws over het dochtertje van Olivier Richters, die is met negen maanden ook al ver bovengemiddeld lang, logisch met zo’n pa. Misschien kan Ninthe een gesprek met Olivier hebben want wat een lieve reus is dat.
Ik hoop dat de ouders van Ninthe ook de uitzending hebben gezien.quote:Op donderdag 20 februari 2025 01:10 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat de moeder samen met haar dochter in gesprek wil met lange jonge vrouwen, niet per se lange mannen. Er zijn genoeg leuke, lieve lange jonge vrouwen die dat oriënterende gesprek over hoe het is om een lange vrouw te zijn (en de tijd die daar tussen zit, pubertijd) aan te gaan.
Ik vind de oproep niet zo vreemd, meisje is nog maar elf, en ik denk de ouders ook behoorlijk lang zijn, maar deze spruit naar verwachting nog verder gaat doorschieten. Ouders plaatsten hun oproep ook niet hier.
Misschien lezen ze hier ook wel mee, dan lezen ze je verwijzing naar de uitzending ook.quote:Op donderdag 20 februari 2025 02:17 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik hoop dat de ouders van Ninthe ook de uitzending hebben gezien.
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:46 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De gemiddelde lengte van de Nederlandse vrouw is 1,69m. En misschien denkt ze minder bekrompen dan jij. Misschien weet zij wel dat de wereld uit iets meer bestaat dan alleen Nederland. En weet ze dat ze haar hele leven kut-opmerkingen naar haar hoofd gaat krijgen van bekrompen mannetjes. Dus ik begrijp haar wel. En oordeel niet (over haar).quote:Op maandag 17 februari 2025 20:44 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nederlandse vrouwen zijn de langste vrouwen ter wereld, dus zo'n uitzondering zal ze niet zijn.
Wat is het probleem dan?quote:
Ik vind sowieso een opmerking over iemand zijn lengte bekrompen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 04:33 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
De gemiddelde lengte van de Nederlandse vrouw is 1,69m. En misschien denkt ze minder bekrompen dan jij. Misschien weet zij wel dat de wereld uit iets meer bestaat dan alleen Nederland. En weet ze dat ze haar hele leven kut-opmerkingen naar haar hoofd gaat krijgen van bekrompen mannetjes. Dus ik begrijp haar wel. En oordeel niet (over haar).
Iedereen krijgt kut opmerkingen te horen in zijn of haar leven. Of je neus is te groot, of je oren te flapperig, teveel puisten, te wit, te geel, te lelijk, een bril, scheel, dikke reet, platte reet, stinkt uit je bek, scheve tanden, lelijke kleren, te dik, te dun, het maakt geen flikker uit.quote:Op donderdag 20 februari 2025 04:33 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
De gemiddelde lengte van de Nederlandse vrouw is 1,69m. En misschien denkt ze minder bekrompen dan jij. Misschien weet zij wel dat de wereld uit iets meer bestaat dan alleen Nederland. En weet ze dat ze haar hele leven kut-opmerkingen naar haar hoofd gaat krijgen van bekrompen mannetjes. Dus ik begrijp haar wel. En oordeel niet (over haar).
Ik niet. Maar ik heb dan ook een hele goede mongolenradar.quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:17 schreef Cockwhale het volgende:
Iedereen krijgt kut opmerkingen te horen in zijn of haar leven.
Ze kan er toch iets aan doen? Dus wat zeg je nu helemaal?quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:06 schreef Joppiez het volgende:
Maak je liever druk om zaken waar je wel iets aan kan doen.
quote:Op maandag 17 februari 2025 09:14 schreef LXIV het volgende:
[..]
Meestal wel. Er zijn zeldzame gevallen waarbij het juist onwijs sexy is.quote:Op maandag 17 februari 2025 08:09 schreef MissButterflyy het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |